Masser af kampeNu har vi spillet 6 liga kampe 2 cup og 2 CHL kampe. i skal lige resultaterne.
først ligaen her!!!23.ligakamp
Barcelona 3-2 Real Sociedad
Saviola 51 Stevanovic 73
Gudjohnsen 69 Aranburu 90+
Gudjohnsen 88
denne kamp kom vi foran 2-0 og så 2-1. men så 3-1 men den blev så 3-2. jeg er godt tilfreds med denne kamp. vi skulle bare ikk havde lukket det sidste ind.
24 ligakamp
Atlético 0-0 Barcelona
en spænedne 0-0 store chancer til os begge men ingen af os kunne få bolden ind.
25 ligakamp
Zaragoza 4-0 Barcelona
D'Alessandro 20
Agouda 22
Aimar 48
Messi 84 SM
en rigtig lorte kamp jeg var pisse sur af denne præstersion mit hold viste. jeg forstod ikk hvordan vi kunne spille sådan og holdet vidste det heller ikk.
26 ligakamp
Barcelona 3-1 Recreativo
Saviola 6 López 68
Saviola 45
Ronaldinho 50
efter kampen mod zaragoza kunne vi da glæde os over en 3-1 et sejre saviola bombede 2 mål ind og vidste at han godt kan være angriber for barcelona
27 ligakamp
Barcelona 4-3 Osasuna
Gudjohnsen 53 Nekounam 38
Esquerro 62 Soldado 45
Ronaldinho 75 Webó 79
Saviola 84
Igen kom vi bagud men viste hvores klasse og vandt 4-3. det var ikk så sikkert. men vi skulle bare havde de 3 point
28 ligakamp
Villarreal 0-1 Barcelona
Saviola 11
så var der sejr til os igen. dog en smal sejr. men vi fik de 3 point. som jeg er ganske tilfreds med.
29 ligakamp
Barcelona 2-1 Espanyol
Ronaldinho 3 Juan Velasco 45
Xavi 44
så vandt vi også lige over vores rivaler. en nnem kamp sys vi alle de fik et heldigt mål.
Disse 7 kampe er jeg ganske tilfreds med 5 sejre ud 7 er godt nok. vi skal lige se stillingen i ligaen.
så til de 2 pokal kampe vi skulle møde mallorca over 2 kampe.det der kvartfinale.
1 kamp kvartfinale
Mallorca 0-1 Barcelona
Pedro 88
heldigvis lavet mit et mål til sidst.
2. kamp Kvartfinale
Barcelona 0-2 Mallorca
Gutiérrez 77
Tristán 114
den kamp kunne kamp kunne jeg ikk lig. så nu er vi ude af den turnering.
Så til CHL der skulle vi møde Milan som vi havde slået 4-1 i en venskabkamp. men i må lige kigge her.
1 Kamp 1. runde
Milan 1-0 Barcelona
Aubameyang 88
vi havde haft bolden lige meget i denne kamp de var bare heldige med at få den ind til sidst
2 kamp 1.runde
Barcelona 2-1 Milan
Deco 37 Aubameyang 96
Deco 109
vi vandt godt nok men de have fået det lortede udebanemål så også tidlig ude af CHL så vi må gå efter ligaen.
den bedste i disse kampe må nok være Javier Saviola han lavede okay med mål i denne update