home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  West Ham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: West Ham  (Læst 17792 gange)
sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
West Ham
« : 02 Nov 2015, 13:31 »

Er der andre der er startet op med West Ham?

Jeg har netop spillet første sæson færdig og det kastede en 12 plads af sig. Jeg havde håbet på en smule mere, eftersom West Ham er spået til en 11 plads inden første sæson.

Truppen er en smule tyndt og heldigvis slap jeg for alt for mange skader/røde kort i min første sæson. Enner Valencia var helt klart den bedste spiller i min første sæson, hvor han leverede 12 mål og 9 assists i 33 ligakampe. I min første sæson havde jeg svært ved, at få gang i Lanzini og Payet, men jeg håber, at det går bedre med dem i min anden sæson. Lanzini kan købes fri for små 52,5 millioner, så det har jeg gjort i sommerens transfervindue. Begge spilleres potentiale rækker umiddelbart til fire stjerner. Derudover har jeg købt Amartey, Ivan Strinic, Callum Wilson, Tony Jantschke, Nico Schulz og til sidst har jeg lejet David Ospina. Ud er gået Mauro Zarate, Cresswell, Adrian og Winston Reid.

Derudover har West Ham to rigtige gode unge forsvarsspillere og dem får I lige her.
Reece Burke


Reece Oxford
« Seneste Redigering: 02 Nov 2015, 13:34 af sebbe » Logged

mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #1: 02 Nov 2015, 14:08 »

Jeg er lige startet op med West Ham, men har dog ikke spillet en turneringskamp endnu.
Hvilken formation spiller du med, og er der nogle spillere som har overrasket dig, og burde have en chance?
Overvejer at spille en 4-4-2 eller 4-2-3-1 Bred.
Logged

Montella
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #2: 02 Nov 2015, 14:18 »

Jeg spiller 4-4-1-1 med West Ham. Vandt alle mine EL-kval kampe i starten og mødte så Spurs i PL åbneren, jeg vinder 3-0 og spillet crasher :/
Logged

mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #3: 02 Nov 2015, 14:37 »

Hvordan stiller I op - Altså startopstilling?  Smiley

Jeg stiller selv op følgende:
Målmand: Adrián
Højre Back: Carl Jenkinson
Central Forsvar: Winston Reid (James Tomkins, hvis jeg vælger at sælge Reid)
Central Forsvar: Angelo Ogbonna
Venstre Back: Aaron Cresswell
Central Midtbane: Pedro Obiang
Central Midtbane Cheikhou Kouyaté
Højre Kant: Victor Moses
Offensiv Midtbane: Mark Noble
Venstre Kant: Dimitri Payet
Angriber: Enner Valencia
Bænk:
Darren Randolph
James Tomkins
Joey O'Brien
Alexandre Song
Manuel Lanzinb
Andy Carroll
Diafra Sakho

Jeg har ikke handlet endnu, da jeg ville se nogle spillere an i træningskampene, men jeg regner med at ville købe en alsidig forsvarsspiller, som kan dække flere pladser i bagkæden. Her har jeg tænkt på Nacho fra Real Madrid.
Derudover vil jeg gerne af med enten Mauro Zarate eller Nikica Jelavic. Det bliver nok Zarate, da Jelavic lige er kommet til klubben. Derudover vil jeg kigge efter en kantspiller, da både Victor Moses og Manuel Lanzini kun er på leje. Dette bliver måske først i Januar-vinduet, da jeg er tilfreds med de offensive kvaliteter som det ser ud nu.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2015, 14:55 af mikkelnielsen96 » Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #4: 02 Nov 2015, 15:02 »

Jeg er lige startet op med West Ham, men har dog ikke spillet en turneringskamp endnu.
Hvilken formation spiller du med, og er der nogle spillere som har overrasket dig, og burde have en chance?
Overvejer at spille en 4-4-2 eller 4-2-3-1 Bred.

Jeg stiller op i en 4-1-2-3 DM Bred formation, og den virker okay. Jeg havde det (lidt som forventede) svært på udebane, imens det på hjemmebane gik fint. Det er vel ret beset kun Valencia der har præsteret kontinuerligt for mig i den første sæson, sammen med Song, Cresswell og Jenkinson.

Edit: Det skal lige siges, at Enner Valencia spillede kantspiller for mig.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2015, 15:06 af sebbe » Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #5: 03 Nov 2015, 08:06 »

Jeg har også gang i et Hammers save  Smiley

Jeg må kun købe spillere som bliver forslået af agenter, talentspejderrappor ter, anbefalinger af ansatte/spillere osv. Altså ingen spillersøgning!

Jeg er ved d. 1/9 2015 og er derfor færdig med min ageren på transfermarkedet  Thumbs Up

Det er blevet til følgende handler:

Ud:

Zarate er blevet solgt for 80 mio. da han umiddelbart ikke ville få meget spilletid.


Ind:

Louis Reed (Sheff. utd.) for 11. mio. Lille sats her men ville virkelig gerne have et ungt engelsk talent mere!

Balanta for 35 mio. Selvom det centrale forsvar er stærk besat, kunne jeg ikke stå at hente denne herre. Han ville endda acceptere en rotationsrolle.  Grin

Det giver følgende trup til første sæson:

Målmænd: Adrian, Rudolph
Forsvar: Jenkinson, O'Brien, Cresswell, Hendrie, Reid, Ogbonna, Balanta, Tomkins, Collins,
CM/DM/AMC: Song, Kouyate, Oxford, Noble, Obiang, Reed, Lanzini
Kanter: Payet, Valencia, Antonio, Moses
Angreb: Carrol, Sakho og Jelavic

Bruger følgende formationer:

Hjemme: 4 - 2 (cm) - 3 (am) - 1, korte afleveringer, højt pres og kontrollerende er hovedtrækkene her.

Ude og EL: 4 - 1 (dm) - 2 (cm) - 2 (amr/l) - 1, samme koncept som hjemme taktikken dog med mere defensiv tilgang.

Forsøgs taktik: 4 - 1(dm) - 2 (rm/ml) 1 (amc) - 2. Roder lidt rundt med denne taktik, så indstilling osv. er ikke helt på plads, men vil virkelig gerne beholde formationen  Smiley

Holdet har sikkert spillet sig videre til EL hvor alle kampe er vundet overbevisende. Nøglespilleren har noget overraskende været Antonio.

I PL er det blevet til 7 point og en 8. plads indtilvidere. Der har allerede været op og nedture. Hvor et nederlag til Bournemouth var det værste og en ydmygelse af Stoke det bedste Thumbs Up Payet har indtil videre været min helt store stjerne på den offensive midt eller venstre/høre kanten Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Mikkelmoss
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #6: 03 Dec 2015, 23:18 »

Er også lige hoppet på hammers vognen, som mit første save i FM16.

vi må se om det bliver til flere opdateringer her fra senere Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #7: 03 Dec 2015, 23:51 »

Jeg spiller også med West Ham. Her ved januar i anden sæson, ligger jeg og kæmper med om det europæiske pladser og har det ene ben i ligacup-finalen med en 2-0-sejr over Arsenal i første semifinale kamp hjemme på det Olympiske stadion foran 54000!

Jeg spiller kontra fodbold i en 4-4-2 ala Leicester gør irl, og det har fungeret rigtig godt med Benteke og Yussuf Poulsen oppe foran og så Dimitri Payet til at lede kontraangrebene Smiley
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #8: 24 Mar 2016, 18:27 »

Jeg spiller med West Ham - og det går intet mindre end forrygende.

Jeg har valgt at satse på stor boldbesiddelse, hvilket har båret stor frugt. West Ham er den klub med højest boldbesiddelse i Premier League efter 25 kampe. 58,36 %. I ligaen ligger jeg nummer fem med 43 point.

Capital One Cuppen bød på et exit i kvartfinalen mod Chelsea.

I FA Cuppen er jeg stadig med, og her venter Leeds i femte runde.

To spændende kampe venter i Europa League, hvor franske Bordeaux er modstanderen. I gruppespillet mødte jeg blandt andre FCK og Ajax, og her blev jeg toer efter Ajax.

Foretrukne startellever:

                Adrián
Jenkinson Reid Ogbonna Cresswell
                Song
          Obiang Lanzini
Valencia                       Payet
               Emenike

Har købt Lanzini fri, og så hentede jeg Flamini i sommers, da jeg var ramt af skader på midtbanen. Desuden blev Jonathan Soriano også købt til angrebet, men han har skuffet lidt.

Carroll er blevet solgt for 100 mio, mens også Sakho er solgt. 115 millioner betalte Swansea.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #9: 25 Mar 2016, 00:35 »

Spændende, hvordan gør Payet det?
Logged


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #10: 25 Mar 2016, 00:51 »

Payet gør det ganske fint. Har i anden halvdel af sæsonen haft svært ved at lave mål nok, og nu er både ham og Lanzini ude i et halvt år. Først tilbage i september igen.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #11: 25 Mar 2016, 00:57 »

Har ikke fået prøvet ham af endnu, hans stats lokker dog utrolig meget. Er Song blevet købt, eller er det kun en leje aftale?
Logged


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #12: 25 Mar 2016, 01:13 »

Song er ikke blevet købt, og det gør jeg heller ikke. Han er alt for dyr i løn.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #13: 25 Mar 2016, 01:18 »

West Ham trækker meget i mig, og tror jeg giver dem et skud...
Flytter de stadion i spillet? (Har ikke været inde at tjekke).
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #14: 25 Mar 2016, 01:21 »

Ja, det sker efter første sæson - og jeg glæder mig!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010