home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  West Ham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: West Ham  (Læst 17831 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #30: 25 Mar 2016, 11:06 »

Jeg stiller op i en 4-1-4-1 DM Wide som FM så smukt kalder den...
Altså en fireback kæde, en defensiv midtbane, to centrale, to fløje og en angriber.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #31: 25 Mar 2016, 11:10 »

Spændende. Ser frem til at høre mere, når du kommer igang med sæsonen for alvor.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #32: 27 Mar 2016, 19:38 »

Anden sæson er færdigspillet, og det var en sæson med kun 40 kampe. Det blev nemlig til exit i første runde af både Capital One Cuppen og FA Cuppen. Fokus var i stedet 100 procent på Premier League – og selvom efteråret ikke var prangende, endte det ganske godt. Det blev til en fjerdeplads efter et forrygende forår.

Nævneværdige spillere:

Mitchell Weiser – 34 kampe, 7,65 i snit – Slog ret hurtigt Sam Byram af pladsen som højre back, og han har været forrygende.
Pedro Obiang – 38 kampe, 7,33 i snit – Han er holdets omdrejningspunkt på midtbanen. Nøj, hvor er han god.
Breel Embolo – 39 kampe, 7,50 i snit – Den unge schweizer har slået til lige med det samme. Er min topscorer med 19 mål. Har desuden leveret en del assists.

Stærkeste XI:

             Rulli
Weiser Reid Murillo Cresswell
          Kouyaté
       Obiang Praet
Callejon                  Payet
           Embolo

Lanzini og Noble har også fået mange kampe.

Til næste sæson skal jeg styrke den defensive midtbane, som Noble og Kouyaté har siddet på i denne sæson. Derudover skal jeg have en bedre backup til Embolo end Rashford, der ikke har fået meget spilletid. Desuden er Winston Reid måske en spiller jeg kan sælge, og i givet fald skal der hentes en bedre spiller ind. Det burde være muligt, for jeg får 460 millioner til transfers.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #33: 27 Mar 2016, 21:10 »

Det ser jo ikke ringe ud... Tillykke med CL pladsen Smiley
Ja, med 460 millioner bør der være et par spillere med kvalitet til West Ham.

Selv er jeg ikke nået længere end sæsonstarten i første sæson. Skal møde Liverpool hjemme i sæson-åbneren, hvorefter Chelsea venter. Ikke et nemt program. I Europa League er vi videre til Play-off runden hvor SK Sarajevo venter over to kampe. Eneste indkøb er stadig Flamini.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #34: 27 Mar 2016, 22:43 »

Sommerens transfers er på plads - og holdet er nu klar til at forsøge at kvalificere sig til Champions League.

Transfers ind:
Andreas Christensen (Chelsea) - 135 mio
Sami Khedira (Juventus) - 122 mio
Arda Turan (Barcelona) - 57,5 mio
Memphis Depay (Bayern) - 185 mio
Samlet: 500 mio

Transfers ud:
Michail Antonio (Swansea) - 60 mio
Cheikhou Kouyaté (Swansea) - 80 mio
Mathieu Flamini (Bristol) - Fri transfer
James Tomkins (Derby) - Leje
Samlet: 140

Khedira er umiddelbart den eneste, der går direkte i startopstillingen. Turan skal kæmpe om pladserne på de to kanter. Depay er tiltænkt en rolle i angrebet, men Embolo er førstevalg. Hollænderen kan dog spille på en af kanterne også. Andreas Christensen skal kæmpe med Winston Reid om en plads ved siden af Jeison Murillo.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #35: 28 Mar 2016, 00:19 »

Fede signings du har foretaget dig. Undrer mig dog lidt over at kun Khedira kan gå direkte i start-elleveren Tunge

Er selv startet sæsonen, der overraskende bød på en 2-0 sejr over Liverpool, efter to kasser af Payet.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #36: 28 Mar 2016, 10:20 »

Transfervinduet er klappet i - og heldigvis for det. Der var enorm interesse for Murillo og Embolo, og de ville begge gerne væk, men jeg formåede at holde på dem.

Sevilla var lige en tand skarpere i de to kval-kampe til Champions League, og jeg må derfor nøjes med Europa League, hvor jeg er havnet i gruppe med Lyon, Besiktas og Qarabag. Det bliver ikke let.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #37: 28 Mar 2016, 11:00 »

på med reserverne og gå efter skabet Peace
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #38: 01 Apr 2016, 11:15 »

Winston Reid røg i januar 2018 til Chelsea for 80 millioner (potentielt 100 millioner). Han var tredjevalg efter AC og Murillo. I stedet forsøger jeg at leje Phil Jones med købsoption på 70 millioner.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #39: 04 Apr 2016, 12:10 »

Tredje sæson er færdigspillet. Det blev blot til fem nederlag i ligaen (færrest sammen med Arsenal), men spillede hele 15 kampe uafgjort. Jeg blev dog alligevel nummer fire, og skal nu forsøge at komme i Champions League.

Embolo blev topscorer i Premier League, og han er sammen med Obiang, Payet, Murillo og Rulli nogle af de største profiler.

Stærkeste XI:

               Rulli
Weiser Murillo AC Creswell
            Khedira
       Obiang Lanzini
Payet                  Depay
            Embolo

Overvejer at sælge Weiser, som virkelig har været god. Ham kan jeg godt få kassen for. Derudover skal Callejon sælges, da han er ved at være færdig på topplan. Jeg vil gerne købe en ny back, hvis Weiser sælges, og så måske en ny midtstopper. Derudover går jeg efter en ung kant og defensiv midtbanespiller.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #40: 04 Apr 2016, 12:32 »

Tredje sæson er færdigspillet. Det blev blot til fem nederlag i ligaen (færrest sammen med Arsenal), men spillede hele 15 kampe uafgjort. Jeg blev dog alligevel nummer fire, og skal nu forsøge at komme i Champions League.

Embolo blev topscorer i Premier League, og han er sammen med Obiang, Payet, Murillo og Rulli nogle af de største profiler.

Stærkeste XI:

               Rulli
Weiser Murillo AC Creswell
            Khedira
       Obiang Lanzini
Payet                  Depay
            Embolo

Overvejer at sælge Weiser, som virkelig har været god. Ham kan jeg godt få kassen for. Derudover skal Callejon sælges, da han er ved at være færdig på topplan. Jeg vil gerne købe en ny back, hvis Weiser sælges, og så måske en ny midtstopper. Derudover går jeg efter en ung kant og defensiv midtbanespiller.
Ser godt ud! Hvordan ser det ud med talenterne i klubben? Burke og Oxford specielt, og udvikler Embolo sig også? Smiley
Logged

Arsenal <3

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #41: 04 Apr 2016, 12:34 »

Burke og Oxford bliver aldrig gode nok til at starte inde.. Desværre. De har begge to guldstjerner i nuværende og to guldstjerner og én sort i potentiale. Embolo derimod er fantastisk. Ham får jeg mere end svært ved at holde sommeren over. PSG er yderst interesserede.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #42: 04 Apr 2016, 12:36 »

Burke og Oxford bliver aldrig gode nok til at starte inde.. Desværre. De har begge to guldstjerner i nuværende og to guldstjerner og én sort i potentiale. Embolo derimod er fantastisk. Ham får jeg mere end svært ved at holde sommeren over. PSG er yderst interesserede.
Troede ellers, at de ville blive fremragende. Har aldrig haft Embolo, men han skulle jo også blive verdensklasse. AC er vel også fantastisk og vel også en spiller der kan blive svær at holde på?  Smiley
Logged

Arsenal <3

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #43: 04 Apr 2016, 12:50 »

Ingen interesse for AC indtil videre. Han er egen avl, så vil rigtig gerne holde på ham.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #44: 06 Apr 2016, 10:38 »

Transfervinduet i fjerde sæson er overstået, og kun to fra den stærkeste opstilling er blevet solgt. Alligevel føler jeg dog, at truppen er blevet endnu stærkere.

Transfers ind:
Steve Grifftihs (regen fra Ipswich) - 19 mio
Nemanja Matic (Chelsea) - 50 mio
Al-Hadi Boulemdaïs (regen fra Lens) - 13 mio
Joäo Cancelo (Valencia) - 150 mio
Emmanuel Mammana (Benfica) - 300 mio
Marco Asensio (Real Madrid) - leje
Alessio Romagnoli (Milan) - 350 mio
Bernardo Silva (Real Madrid) - 142 mio
Samlet: 1,04 mia

Transfers ud:
José Callejón (Inter) - 85 mio
Mitchell Weiser (Juventus) - 325 mio
James Tomkins (Fulham) - 4,5 mio
Jeison Murillo (PSG) - 360 mio
Reece Burke (Sheffield Wednesday) - 55 mio
Samlet: 829 mio

Jeg kvalificerede mig til Champions League efter en samlet sejr over Monaco, og nu er jeg havnet i gruppe med sidste års to finalister, Bayern (der har vundet tre år i træk) og Atlético Madrid, samt Basel. Det bliver noget af en mundfuld.

Min stærkeste XI ser sådan ud:

                     Rulli
Cancelo Mammana Romagnoli Cresswell
                     Matic
               Obiang Lanzini
Embolo                              Payet
                    Depay

Derudover har jeg et rigtig stærkt B-hold:

          Adrián
Byram AC Oxford Mings
          Khedira
        Noble Praet
Silva               Asensio/Turan

Målsætningerne er:
Top fire i Premier League
Minimum en tredjeplads i gruppespillet i Champions League
Nå langt i FA Cuppen - kvartfinalerne må være mindstekravet
           
« Seneste Redigering: 06 Apr 2016, 10:44 af MBJ » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010