home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 33554 gange)
Faroe
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
F.C. København
« : 31 Okt 2015, 14:55 »

Jeg har valgt at starte med den klub, som jeg har supportet hele mit liv, FCK.

På transfer siden af savet har jeg købt: Zimling, Spalvis, Fenger, Begby, Niclas Eliasson, og Børsting
Samtidigt har jeg også solgt: Antonsson, Remmer, Stadsgaard, og Toutouh

På den taktiske del af savet er jeg igang forbedre den her taktik:



Gode resultater er kommet af taktikken (og spillerne). Jeg er ikke haft et nederlag endnu, dog skal jeg imod Southampton næste kamp så det kunne hurtigt ændre sig.

Dog er der allerede problemer med skader ligesom sidste års FM. Lige nu er: Augustinsson, Kusk, og Jørgensen skadet efter omkring 3 måneders spil.
« Seneste Redigering: 31 Okt 2015, 14:59 af Faroe » Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #1: 01 Nov 2015, 18:15 »

Er gået i gang. Man starter med en seriøs skadeskrise, men bredden er også ret fin, så det gik lige.

Niveauet er højt til ligaen, var det ikke for et voldsomt velspillende Randers hold havde jeg nok været på en komfortabel førsteplads her halvvejs gennem sæsonen, jeg tror dog nok mesterskabet skal komme i hus når Maj nærmer sig.

Europa gik også habilt, gik videre fra gruppen, med kun to nederlag til Villarreal, der var første seedet.

Det gode hold er egentlig nok den eneste store udfordring - Det er et helvede at holde fast på sine spillere. Amartey røg i første vindue, mens et 80m bud på Nicolai Jørgensen i vintervinduet gjorde det temmeligt svært at holde på ham også.

Man kan nok med fordel sætte en 40-50% procent af profit-klausul på Amartey når han sælges. Jeg tror ikke han går for under 200m næste gang, så langt hellere cashe solidt ind på den profit end få 5m extra på 40m salget.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #2: 01 Nov 2015, 21:38 »

Er nu også gået igang med FCK. - hvilket er en fast tradition når det nye FM kommer.
Jeg tænker jeg vil stille op i en 4-2-3-1, med to offensive kanter i Nico og Kusk, samt en skyggeangriber bag ved Santander som agere som targetman.
Jeg vil komme til at rotere meget med Nico, verbic og Kadrii på OMV og OMC, samt Santander og Corner vil rotere på toppen.

Jeg tænker at jeg vil skille mig af med Høgli, Stadsgaard og dertil vil jeg gerne hente en ny midterforsvar som er klart 1. prioritet. - forslag??
Jeg har dog ikke tænkt mig at handle meget, måske en backup til FV, men der kan Kadrii hjælpe.

Har i allerede fået erfaringer som man bare SKAL vide, angående taktik, spiller-roller, indkøb eller andet, så del det endeligt!
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #3: 01 Nov 2015, 22:10 »

Er nået til februar i første sæson. Måtte sælge Nico i første vindue og Amartey i vintervinduet. Ind er kommet Sondre Rossbach, Rafik Zekhniki Paul Onuacho og Ondrej Mazuch i sommervinduet og Lacina Traore og Andrija Zivkovic i vintervinduet. Ludwig vil væk til sommer, men har skrevet forhåndskontrakt med Oviedo, der ankommer gratis til sommer, så det går nok. Ud er også Stadsgaard, Bøphan, Toutouh og Pelle Nilsson røget.

I Superligaen overvintrer jeg med 38 point i de første 18 kampe på en sikker førsteplads. Midtjylland har 33 på andenpladsen. Benjamin Verbic topper topscorerlisten med 9 mål. Santander er næstmest scorende med 7 ligatræffere.

I Europa gik vejen forbi Aberdeen, Litex og Rosenborg inden gruppespillet. Her havnede jeg i gruppe med Tottenham, Rapid Wien og Maccabi Tel-Aviv. Det blev til en andenplads med to nederlag til Tottenham, to sejre over Rapid og en sejr og en uafgjort mod Maccabi. Her i foråret har jeg netop slået CSKA Moskva ud med 0-0 hjemme og 2-2 ude. Et resultat der blev sikret med en scoring i overtiden af.... Tom Högli! Tænk engang. Ellers er det dog Santander der har imponeret med 9 mål i 14 Europa Cup kampe.

I næste runde møder jeg Saint Etienne.
Logged

Isolation

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #4: 02 Nov 2015, 13:16 »

På sommerviduets sidste dag i første sæson, røg Nicolai Jørgensen til Schalke for samlet 65mio + 30% af næste salg. jeg fik cirka 30mio omgående og resten i løbet af et år. Som erstatning har jeg hentet unge Andrija Zivkovic.

Jeg bruger rigtig meget rotation - men leverer alligevel ganske godt synes jeg. Røg desværre ud i slutspils runden i Europa League, efter samlet 2-3 nederlag til West Ham... Ligaen fører jeg stærkt med 7 sejre og 1 nederlag i 8 kampe.

Santander er et monster. 14 kampe 12 mål - derudover vil jeg gerne nævne højresiden i Kusk og Ankersen som har leveret rigtig godt, med både mål og assists. Ankersen er dog lige ude i 4-5 måneder med en brækket fod ...
Logged

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #5: 02 Nov 2015, 21:13 »

Jeg er lige startet med FCK og første handel jeg lavede var at hente Balanta for 25m kan ende på 39m hvis han spiller 50 ligakampe
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #6: 02 Nov 2015, 21:20 »

Er nu også gået igang med FCK. - hvilket er en fast tradition når det nye FM kommer.
Jeg tænker jeg vil stille op i en 4-2-3-1, med to offensive kanter i Nico og Kusk, samt en skyggeangriber bag ved Santander som agere som targetman.
Jeg vil komme til at rotere meget med Nico, verbic og Kadrii på OMV og OMC, samt Santander og Corner vil rotere på toppen.

Jeg tænker at jeg vil skille mig af med Høgli, Stadsgaard og dertil vil jeg gerne hente en ny midterforsvar som er klart 1. prioritet. - forslag??
Jeg har dog ikke tænkt mig at handle meget, måske en backup til FV, men der kan Kadrii hjælpe.

Har i allerede fået erfaringer som man bare SKAL vide, angående taktik, spiller-roller, indkøb eller andet, så del det endeligt!

Zivkovic er en klasse signing.
Ellers kan du hente banggård fra midtjylland til 6 mill, han bliver klasse i forsvaret.
Logged

fckbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #7: 04 Nov 2015, 10:02 »

Hvis man skal bruge en billigere spiller, så kan Leon Andreasen også anbefales.

Han er til salg for omkring 4 mil fra starten og spiller meget stabild på den centrale midt.

Eller er Eder Balante altså også et stærkt køb, som en tidligere har nævnt.
« Seneste Redigering: 04 Nov 2015, 10:08 af fckbo » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #8: 04 Nov 2015, 14:01 »

Tror ikke mit FCK save bliver langvarigt. Allerede første sæson blev vundet nogenlunde komfortabelt, og herfra bliver det givetvis kun nemmere. Hvis den hjemlige liga bare er en formalitet der skal afvikles, så man kan komme videre til næste kamp i Europa bliver spillet lidt kedeligt. Der er dog gode muligheder for talentudvikling, da man givetvis kan give sine talenter spilletid og stadig vinde ligaen.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #9: 04 Nov 2015, 14:54 »

Er nået til februar i første sæson. Måtte sælge Nico i første vindue og Amartey i vintervinduet. Ind er kommet Sondre Rossbach, Rafik Zekhniki Paul Onuacho og Ondrej Mazuch i sommervinduet og Lacina Traore og Andrija Zivkovic i vintervinduet. Ludwig vil væk til sommer, men har skrevet forhåndskontrakt med Oviedo, der ankommer gratis til sommer, så det går nok. Ud er også Stadsgaard, Bøphan, Toutouh og Pelle Nilsson røget.

I Superligaen overvintrer jeg med 38 point i de første 18 kampe på en sikker førsteplads. Midtjylland har 33 på andenpladsen. Benjamin Verbic topper topscorerlisten med 9 mål. Santander er næstmest scorende med 7 ligatræffere.

I Europa gik vejen forbi Aberdeen, Litex og Rosenborg inden gruppespillet. Her havnede jeg i gruppe med Tottenham, Rapid Wien og Maccabi Tel-Aviv. Det blev til en andenplads med to nederlag til Tottenham, to sejre over Rapid og en sejr og en uafgjort mod Maccabi. Her i foråret har jeg netop slået CSKA Moskva ud med 0-0 hjemme og 2-2 ude. Et resultat der blev sikret med en scoring i overtiden af.... Tom Högli! Tænk engang. Ellers er det dog Santander der har imponeret med 9 mål i 14 Europa Cup kampe.

I næste runde møder jeg Saint Etienne.

Du har givetvis en eller anden mystisk kærlighed for 2-meter-mænd i angrebet  funny funny
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #10: 04 Nov 2015, 15:13 »

Hvis man skal bruge en billigere spiller, så kan Leon Andreasen også anbefales.

Han er til salg for omkring 4 mil fra starten og spiller meget stabild på den centrale midt.

Han er jo ligeså ofte skadet som NJ. Hader at have skadeplagede spillere i FM. Tunge
Logged

fckbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #11: 04 Nov 2015, 15:45 »

Han er jo ligeså ofte skadet som NJ. Hader at have skadeplagede spillere i FM. Tunge

Giver dig ret. Men har været meget heldig med ham indtil videre.. 20 kampe uden skader Smiley Men kan være når han endelig bliver skadet , så er det flere måneder :O
Logged

NikGKbh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #12: 04 Nov 2015, 19:41 »

Hvordan kan i få så meget for Nico ? Har i forlænget kontrakten ? De byder maks 21 mio ved mig Peace Og han har lavet 15 mål i 19 kampe Smiley
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #13: 05 Nov 2015, 14:17 »

Du har givetvis en eller anden mystisk kærlighed for 2-meter-mænd i angrebet  funny funny

Haha. Ja. Det ser sådan ud. Det skyldes dog i høj grad også, at mindre angribere med et højt niveau og til den rette pris ikke har været til at opstøve. Har dog netop hentet Luc Castaignos - Han er kun 1.88 høj.

Jeg vandt i øvrigt ligaen i første sæson og tog også pokalen. I EL nåede jeg kvartfinalen, men fik så høvl af Liverpool der vandt 5-1 i Parken, mens jeg fik 2-2 i den ligegyldige udekamp.

I sommerpausen røg Ludwig for 55 mio. og 35% af næste skifte. Ind er kommet Luc Castaignos, Håvard Nordtveidt, Pedrag Rajkovic, Bryan Oviedo, Alexander Scholz og Haitam Aleesami. Jeg kan derfor nu stille med mere end to slagkraftige start-11'ere, når alle er klar.

Santander - Cataignos
Verbic - Delaney - Nordtveidt - Kusk
Oviedo - Zanka - Mazuch - Remmer
Rajkovic


Traore - Cornelius/Onouachu
Kadrii - Brandur - Kvist - Zivkovic
Aleesami - Antonsson - Scholz - Högli
Rossbach


Læg dertil Rafik Zekhniki, Amankwaa, Frederik Bay og Lucas Simonsen som reserver.
Logged

Isolation

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #14: 09 Nov 2015, 19:01 »

Kristoffer Ajer ville være et godt bud på MC.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010