home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 487 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 33611 gange)
Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #30: 03 Dec 2015, 16:26 »

Jeg er nu i starten af Sæson 3.

Sæson 2 var et udemærket år for klubben - hentede i starten af sæsonen en ny angriber, som lavede 30 mål plus.

Mine transfers i anden sæson så således ud:



Vydra scorede kasser på stribe, og blev også årets spiller.

Vi vandt suppen, og kom til anden knockout runde i Europa League, hvor vi desværre måtte se os overgået over to kampe af PSV.

Desværre fik jeg ikke så meget for mine "dyre drenge", men jeg fik hentet folk ind, der uden problemer kunne tage deres pladser.

Sådan ser holdopstillingen ud i starten af 3. sæson. Matej Vydra er desværre skadet i 4 måneder.. Så har hentet Avenatti på fri transfer  Peace



Næste step bliver at finde en ordentlig erstatning for Stephan Andersen.

Har 80mil at gøre godt for, så hvis i har nogle forslag, så skriv endelig Smiley
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #31: 03 Dec 2015, 17:27 »

 funny
Silviu Lung jr
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #32: 03 Dec 2015, 19:15 »

Medmindre der er kommet en (dansk) regen, så prøv Schmeichel.

Ellers er der altid Predrag Rajkovic og Bartlomiej Dragowski, som nok godt kan hentes til FCK.
Logged

DenUægte
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #33: 05 Dec 2015, 22:14 »

Efter at ha' prøvet mig lidt frem med forskellige klubber er jeg er nu ved, at få FCK tilbage på sin retmæssige trone, som de bedste i superligaen og i norden!

Sommer transfervinduet:
IND:
Sonni Nattestad (FRI)
Sondre Rossbach (185K)
Frederik Børsting (5 mio) <- Har vist sig at være et rigtig godt køb. Han er den bedste lige pt.
Bertrand Traoré (leje)

UD:
Mikael Antonsson (570K)
Kris Stadsgaard (1 mio)

Vinter:
IND:
Linus Wahlqvist (11 mio)
Humberto Suazo (4,25 mio)
Ron Vlaar (fri)
Mikkel Duelund (8 mio)

UD:
Daniel Amartey (55 mio, kan blive til 70 mio)
Tom Høgli (800K)
Pelle Nilsson (125K)

Jeg spiller en kontrolleret flad 4-4-2, hvor start 11'eren ser således ud:

Stephan Andersen

Wahlqvist     Zanka     Vlaar     Agustinsson

Kusk/Børsting     Kvist     Delaney   Verbic

Suazo     Santander


Bænk/reserver:
Kaminski/Rossbach
Duelund
Traoré
Ankersen
Amankwaa
Nattestad
Kadrii

Nicolai Jørgensen er ude med en korsbåndsskade

Jeg synes selv det er en trup med god bredde, hvor der både er nogle lidt ældre og erfarne spillere, samtidig med at der er mange store og dygtige talenter. Jeg har selvfølgelig også talenter på B og U19 holdet.

Jeg ligger på en solid førsteplads, halvvejs inde i 1. sæson, med 8 point ned til FCM, som ligger nummer 2.
I Euro League kom jeg i en svær gruppe med IFK Göteborg, Southampton og Dortmund. Jeg slog Southampton og Göteborg både hjemme og ude, hvilket betød at jeg gik videre fra gruppespillet, som 2'er. Tabte begge kampe til Dortmund.
I pokalen er jeg i kvartfinalen.

Så alt i alt et super halvt år, hvor jeg i superligaen har vundet 10, spillet 7 uafgjorte og tabt 1.
Regner med at guldet kommer hjem til Østerbro  Peace

Opdatering:
Guldet kom hjem! Udover det havde jeg en fantastisk Euro League, hvor jeg nåede hele vejen til semifinalen. Jeg slog Dnipro, Lazio og Ajax ud, før jeg fik en over nakken af Porto. I pokalen blev jeg skuffende slået ud af OB. Jeg giver det hårde program skylden  Peace

Jeg har lige solgt Ludwig Agustinsson for 72,5 mio (kan blive til 80 mio). Så er der nogle gode idéer til en venstre back?
« Seneste Redigering: 07 Dec 2015, 21:16 af DenUægte » Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #34: 07 Dec 2015, 22:13 »

Hvad med Frederik Bay. Hvor god bliver han i spillet? Og er han god nok til førsteholdet allerede. Er lidt blank på venstre backs desværre
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

masi85
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #35: 08 Dec 2015, 08:27 »

Hvad med Frederik Bay. Hvor god bliver han i spillet? Og er han god nok til førsteholdet allerede. Er lidt blank på venstre backs desværre

I mit save er han ikke meget værd, jeg beholder ham kun i klubben så reserve fordi han er billig i løn men han er 4. valg og spiller primært på reserveholdet
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #36: 08 Dec 2015, 08:33 »

Efter at ha' prøvet mig lidt frem med forskellige klubber er jeg er nu ved, at få FCK tilbage på sin retmæssige trone, som de bedste i superligaen og i norden!

Sommer transfervinduet:
IND:
Sonni Nattestad (FRI)
Sondre Rossbach (185K)
Frederik Børsting (5 mio) <- Har vist sig at være et rigtig godt køb. Han er den bedste lige pt.
Bertrand Traoré (leje)

UD:
Mikael Antonsson (570K)
Kris Stadsgaard (1 mio)

Vinter:
IND:
Linus Wahlqvist (11 mio)
Humberto Suazo (4,25 mio)
Ron Vlaar (fri)
Mikkel Duelund (8 mio)

UD:
Daniel Amartey (55 mio, kan blive til 70 mio)
Tom Høgli (800K)
Pelle Nilsson (125K)

Jeg spiller en kontrolleret flad 4-4-2, hvor start 11'eren ser således ud:

Stephan Andersen

Wahlqvist     Zanka     Vlaar     Agustinsson

Kusk/Børsting     Kvist     Delaney   Verbic

Suazo     Santander


Bænk/reserver:
Kaminski/Rossbach
Duelund
Traoré
Ankersen
Amankwaa
Nattestad
Kadrii

Nicolai Jørgensen er ude med en korsbåndsskade

Jeg synes selv det er en trup med god bredde, hvor der både er nogle lidt ældre og erfarne spillere, samtidig med at der er mange store og dygtige talenter. Jeg har selvfølgelig også talenter på B og U19 holdet.

Jeg ligger på en solid førsteplads, halvvejs inde i 1. sæson, med 8 point ned til FCM, som ligger nummer 2.
I Euro League kom jeg i en svær gruppe med IFK Göteborg, Southampton og Dortmund. Jeg slog Southampton og Göteborg både hjemme og ude, hvilket betød at jeg gik videre fra gruppespillet, som 2'er. Tabte begge kampe til Dortmund.
I pokalen er jeg i kvartfinalen.

Så alt i alt et super halvt år, hvor jeg i superligaen har vundet 10, spillet 7 uafgjorte og tabt 1.
Regner med at guldet kommer hjem til Østerbro  Peace

Opdatering:
Guldet kom hjem! Udover det havde jeg en fantastisk Euro League, hvor jeg nåede hele vejen til semifinalen. Jeg slog Dnipro, Lazio og Ajax ud, før jeg fik en over nakken af Porto. I pokalen blev jeg skuffende slået ud af OB. Jeg giver det hårde program skylden  Peace

Jeg har lige solgt Ludwig Agustinsson for 72,5 mio (kan blive til 80 mio). Så er der nogle gode idéer til en venstre back?

Venstreback fra AaB.. Jacob ahlmann
Logged

mortenkleis
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #37: 08 Dec 2015, 10:56 »

Nu er min første sæson slut med FCK.

-Vandt ligaen suverænt med 25 point ned til nummer 2
-Vandt pokalen 3-0 i finalen over Randers
-Tabte sammenlagt 1-2 til Fenerbache efter 0-0 hjemme i 1.runde i EL

Notable signings:

IND:
Andreij Zivkovic
Lincoln (1.1.2017)
Leon Andreassen
Patrick Banggaard
Jonas Gemmer
Mikkel Duelund
Joakim Nilsson
Ondrej Mazuch
Zuculini (Man City, leje)

UD:
Amartey 125m (Porto)
Per Nilsson
Zanka 12m
Joakim Nilsson (leje)
Brandur (leje)
Amankwaa (leje)
Toutouh (leje)
Duelund (leje)
Gemmer (leje)


Efter den ny sæson er startet og jeg netop har kvalificeret mig til CHL gruppespillet ser mine notable signings således ud:

IND:

Sviatchenko (11m)
Bendnter (fri)
Oviedo (fri)
Zuculini (forlænget leje)
Oliver (Atletico Madrid, leje)
Matthew Ryan (25m, Valencia)
Kevin-Prince Boateng (fri)
Christian Gamboa 2,5m

UD:

Antonssen 2m
Amankwaa 5m
Kadrii 4m
Joakim Nilsson (leje)
Brandur (leje)
Leon 800.000
Toutouh 8m
Santander 18m
De Ridder 6m
Stephan Andersen 2m
Zivkovic (min. klausul 90m)

Lidt et scoop med Oliver på leje, mens Prince og Mathhew Ryan begge får 4,5 stjerne og ser ud til at blive kæmpe profiler. Har ligeledes fået holdt på Ludwig, Delaney, Nico og Mazuch. Ser ud til at jeg kommer til at cruise igennem denne sæson (igen) Er oppe på 43 kampe som ubesejret i Superligaen.
« Seneste Redigering: 08 Dec 2015, 12:13 af mortenkleis » Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #38: 08 Dec 2015, 18:39 »

@mortenkleis

Hentede du Sviatchenko fra FCM eller har han været i udlandet og fejlet? Prøvede at hente ham i mit FCK spil men kunne slet ikke forhandle med FCM hvis det var under 25 mio
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #39: 08 Dec 2015, 22:47 »

Nu er min første sæson slut med FCK.

-Vandt ligaen suverænt med 25 point ned til nummer 2
-Vandt pokalen 3-0 i finalen over Randers
-Tabte sammenlagt 1-2 til Fenerbache efter 0-0 hjemme i 1.runde i EL

Notable signings:

IND:
Andreij Zivkovic
Lincoln (1.1.2017)
Leon Andreassen
Patrick Banggaard
Jonas Gemmer
Mikkel Duelund
Joakim Nilsson
Ondrej Mazuch
Zuculini (Man City, leje)

UD:
Amartey 125m (Porto)
Per Nilsson
Zanka 12m
Joakim Nilsson (leje)
Brandur (leje)
Amankwaa (leje)
Toutouh (leje)
Duelund (leje)
Gemmer (leje)


Efter den ny sæson er startet og jeg netop har kvalificeret mig til CHL gruppespillet ser mine notable signings således ud:

IND:

Sviatchenko (11m)
Bendnter (fri)
Oviedo (fri)
Zuculini (forlænget leje)
Oliver (Atletico Madrid, leje)
Matthew Ryan (25m, Valencia)
Kevin-Prince Boateng (fri)
Christian Gamboa 2,5m

UD:

Antonssen 2m
Amankwaa 5m
Kadrii 4m
Joakim Nilsson (leje)
Brandur (leje)
Leon 800.000
Toutouh 8m
Santander 18m
De Ridder 6m
Stephan Andersen 2m
Zivkovic (min. klausul 90m)

Lidt et scoop med Oliver på leje, mens Prince og Mathhew Ryan begge får 4,5 stjerne og ser ud til at blive kæmpe profiler. Har ligeledes fået holdt på Ludwig, Delaney, Nico og Mazuch. Ser ud til at jeg kommer til at cruise igennem denne sæson (igen) Er oppe på 43 kampe som ubesejret i Superligaen.

Hvad for tactik bruger du  Opstemt

Logged

mortenkleis
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #40: 08 Dec 2015, 23:19 »

Jeg hentede ham direkte fra FCM, mens de var igang med at forhandle en ny kontrakt med ham. Jeg ved ikke helt hvorfor det lykkedes mig at hente ham for et sådan beskedent beløb. Lod mærke til, at de havde solgt Sisto for 36M DKK, og tænkte at jeg velsagtens kunne lege med i det omfang.

Jeg bruger en taktik jeg fandt på fmscout der hadder "Goals_goals_goals". Jeg har dog justeret den lidt, så den passer til mit spilermateriale.

Spiller altid "kontra" og "fri" - også på hjemmebane mod Hobro. Og alligevel med et spilovertag på 60%.

Har lige rundet 50 kampe som ubesejret.
« Seneste Redigering: 09 Dec 2015, 09:44 af mortenkleis » Logged

mortenkleis
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #41: 10 Dec 2015, 16:29 »

Logged

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #42: 12 Dec 2015, 11:05 »

Så blev jeg done med første sæson, hvor vi levede op til forventningerne og desværre ikke så meget mere.
Min taktik har været meget baseret på, hvordan FCK spiller i virkeligheden dog måske lidt mere offensivt.

Turneringsoversigt:
Superliga: Vandt
Europa League: 3 plads i gruppespillet (Gruppe: Dortmund, Bordeaux og Molde) var så tæt på, men kom desværre ikke videre :/
Pokalturnering: Vandt

TRANSFER OVERSIGT:

IND Sommer:
Frederik Børsting (4,5 mil fra AAB) Købt til fremtiden, interessant potentiale.
Mads Fenger (8,5 mil fra Randers) Erstatning for Antonsson i forsvaret.
Marcus Ingvartsen (4,75 mil fra Nordsjælland) Spiller med 2 angribere, og pga en del skader i starten følte jeg han var interessant for mig og klubben.
Juanjo Meseguer (FRI Transfer) Var uden klub og på daværende tidspunkt ok potentiale, men ser ikke ud til at han bliver til noget specielt.

UD Sommer:
Mikael Antonsson (660k til Tigres) Manglede en del fysiske stats, ærlig talt for langsom.
Kris Skadsgaard (1.6 mil til Zürich) Det var ikke en fejl, at jeg skrev skadsgaard ^^

IND Vinter:
Vágner Love (4,5 mil fra Corinthians) Angriberne havde det først halve år svært ved at få scoret, manglede noget nyt + Cornelius var stort set skadet hele første halveår.
Patrick Banggaard (6 mil fra FCM) Hentet som rotation til forsvaret.
Daniel Ayala (14 mil fra Middlesbrough) Erstatter Mathias Zanka i forsvaret.
Lucas Balardin (3,75 mil fra Corinthians) Købt som fremtid talent.

UD Vinter:
Tom Høgli (1,05 mil til Standard) Efter vi røg ud af Europa var der ikke brug for ham længere.
Mathias Zanka Jørgensen (8,5 mil til Stoke) Følte Daniel Ayala havde bedre evner i defensiven.
Marcus Mathisen (Udlejet ADO Den Haag) Manglende spilletid.
Per Nilsson (330k til Sturm Graz) Alt for langsom.
Bashkim Kadrii (12 mil til Young Boys) Slog aldrig igennem trods mange forsøg, på flere positioner.
Frederik Børsting (Udlejet til Norrköping) Manglende spilletid.
Lucas Balardin (Udlejet til Corinthians) Manglende spilletid.

Opsumering af positive/negativ ting hos spillerne:

Største overraskelse:
- Brandur Hendriksson: Slog i min første sæson for alvor igennem, og endte med at blive superligaens bedste spiller denne sæson. 28 Superliga kampe 9 mål og 4 assist som central midt.

Største skuffelse:
- Perter Ankersen: Fik aldrig rigtigt vist hvad han kunne, og underpræsterede stort set hver gang han fik chancen.

Topscorer:
- Andreas Cornelius: Trods en del skader i starten, kom han virkelig godt igang. Han endte med at nette 16 gange på 21 kampe i superligaen.

Assist maker:
- Ludwig Augustinsson: Var en habil spiller hele sæsonen og endte med at lave 10 assist på 21 kampe.

Gennembrudet:
- Frederik Bay: Jeg hev Frederik Bay op fra 2 holdet, som backup for Ludwig. Han havde en ganske udmærket første sæson og jeg er virkelig imponeret over hvor meget han har udviklet sig, og hvor stort et potentiale han har. Kommende første valg på venstre siden.
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

morfar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #43: 12 Dec 2015, 19:52 »

første sæson vandt dm og pokal og kom i gruppespillet og røg ud i 1.Knockout runde mod Dormund efter 2-2 hj og tabte 1-0 ude - på steam har jeg hentet Royal League røg dog ud i gruppespilet og Malmø vandt den hehe..

er i cl gruppespillet i anden sæson

indkøb for første sæson
bedste køb er nok målmanden


anden sæson mangler dog venter ( er ikke nået der til endnu )


          

kan sku ikke helt finde ud af det med de billeder, men tror det virker  Grin

hov glemte at sige at jeg i første sæson gik igang med at forbedre træings anlæget både for førsteholdet og ungdomsholdet.

men i denne her sæson, og det har jeg sku aldrig prøvet før så tidliget på starten af spillet, men de smider sku 150.000.000 kr for at udvide parken til 42094 tilskure, mener faktisk at det var så mange der kunne være før i tiden, så man smadre altså den nye tribune for at bygge den gamle ;-) 
« Seneste Redigering: 12 Dec 2015, 20:08 af morfar » Logged

mortenkleis
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #44: 14 Dec 2015, 10:09 »

Så er jeg kommet til 1.januar 2017.

Havde egentlig sat mine forhåbninger op til, at jeg kunne holde på hele holdet. Fik skrevet ny kontrakt med Delaney, Nico og Sviachenko og Augustinsson.

Min leder nede i midterforsvaret - Ondreij Mazuch-  ville væk og da FC Porto smed 45m på bordet slog jeg til. Lige efter gjorde jeg et kæmpe scoop, da jeg på mystisk vis fik hentet Marc-Oliver Kemph til klubben for kun 48m. Han er tysk u21 anfører og går direkte ind og forstærker min forsvarskæde.

På den sidste dag smed Southampton 75m for Ludwig og jeg accepterede buddet - men da jeg skulle trykke på accepter fortrød jeg. Jeg gjorde op med mig selv, om at jeg måtte tage slåskampen med ham. Godt nok havde jeg en stærk reserve i Oviedo, men jeg havde brug for Ludwig i 1.knock out runde mod Sporting. Så jeg afslog.

Dagen efter smed Man City et bud på 75m - jeg forlangte (lidt for sjov) 150m og de accepterede. Så han røg altså for 150m til olieklubben. Jeg hentede Jonas Hoffmann ind fra Dortmund for 70m. Det er meningen han skal tage overfor Zivkovic. Kusk røg til fransk fodbold for 20m.

Slog Sporting ud sammenlagt 1-0, men tabte i 2. knockout til Valencia.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010