lundo88
|
|
Du skal altså Bruge DELE ALLI FAST! han er det bedste talent og kan blive næsten lige så god som pogba . læs de oplæg jeg har skrevet..en del omkring mit hold. hvis det kan hjælpe
|
|
|
|
|
|
|
|
lundo88
|
|
Hvad ligger Spurs budget typisk på i 2 sæson?
jeg havde 650 mio... har jeg hvis også skrevet før
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Damse1994
|
|
Hvad ligger Spurs budget typisk på i 2 sæson?
Jeg fik £107 mio til indkøb inden anden sæson
|
|
|
|
|
|
|
|
TobiasA
|
|
Berardi til 245 mio var for godt til at jeg kunne afslå, og han er dermed ny mand på White Hart Lane. Havde hentet Falque ind men Berardi er mere langsigtet og kan også bruges på toppen når Kane ikke præsterer. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
Vigtigt 
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
whispers
|
|
Jeg fik £107 mio til indkøb inden anden sæson
Altså 1 mia?
|
|
|
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
2 ud af 3 mod Real so far  Skal møde dem igen i kvartfinale kamp nr 2 .  Lig mærke til comeback  EDIT : Tabte 2-1 i anden kvartfinale = 4-4 samlet men tabt på udebanemål 
|
|
« Seneste Redigering: 27 Dec 2015, 18:45 af Strandby »
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
TobiasA
|
|
Nogen der har prøvet at sælge Kane? Han er virkelig svingende i sine præstationer her i 2. sæson og Berahino som er hans backup skal bruge ca 40 min mindre på at score et mål når man kigger på scoringssnit og har scoret flere mål. 
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Nogen der har prøvet at sælge Kane? Han er virkelig svingende i sine præstationer her i 2. sæson og Berahino som er hans backup skal bruge ca 40 min mindre på at score et mål når man kigger på scoringssnit og har scoret flere mål.  Ja det er ikke unormalt at få 650 millioner for ham i første sæson. Dog med installments men somregl 450 mill upfront
|
|
|
|
|
|
|
|
TobiasA
|
|
Man skulle tro han læste hvad jer skrev her. Skulle slå Everton for at vinde mesterskabet. Vinder 6-1, Kane med 4 af målene... 
|
|
|
|
|
|
|
|
lundo88
|
|
Kane er en Tottenham Dreng... ham skal du beholde Han blev min bedste spiller i sæson 2  med et snit på 7.51 2 mål fra topscore
|
|
|
|
|
|
|
|
TobiasA
|
|
2. sæson færdigsspillet og det blev til sejr i FA Cuppen og Ligaen. Af spillere kan fremhæves Eriksen som slutter med 8,23 i snit i ligaen og 8,26 i alle turneringer. Røg desværre ud i semi i CL... Føler jeg har et komplet hold men føler alligevel der mangler noget så må ud og finde noget xfactor i på transfermarkedet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
TobiasA
|
|
Nå har fået 720 mio i bud på Kane, 600 mio på Bentaleb som jeg alle har accepteret.  Så har jeg snart 2 mia til transfers og mine overvejelser går pt på at købe Neymar for 1,1 mia. 
|
|
« Seneste Redigering: 28 Dec 2015, 02:45 af TobiasA »
|
|
|
|
|
|
lundo88
|
|
held og lykke  . jeg fik accepteret mit bud på neymar, men han gad ikke til min klub  Hvordan ser dit hold ud og hvordan stiller du op ? 7.51 snit på en helt sæson og så min bedste spiller. havde håbet jeg ramte de 8 i snit som dig xD
|
|
« Seneste Redigering: 28 Dec 2015, 10:28 af lundo88 »
|
|
|
|
|
|