home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:34:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 19:27:36 Bubbles Blogkonkur... #15 - Danish Viking Wa...
05 Jun 2024, 13:52 Wester Jr. Blogkonkur... 11# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23324
  0 Brugere, 418 Gæster Online.

Indlæg: 1132825 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: TheLittleGypsy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 204974 gange)
frederikerne
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #525: 05 Mar 2016, 08:55 »

Mit problem er ganske simpelt: Kan man gøre Gibraltar til medlem af Fifa? Smiley
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #526: 05 Mar 2016, 14:38 »

Et spørgsmål omkring arbejdstilladelse.

Jeg er Chelsea, og har købt en ung brasilianer, som ikke kunne få arbejdstilladelse. Derfor sendte jeg ham tre år til Westerlo i Belgien. Da de tre år er gået, står der på hans status at han ikke kan tale fransk eller hollandsk. Men det er ligemeget tænker jeg, og hiver ham til England. Her har stadig ikke tilladelse.

Skal han kunne tale fransk eller hollandsk, for at få statsborgerskab og dermed blive EU-borger så jeg kan bruge ham?
Logged

Veni, vidi, vici

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #527: 05 Mar 2016, 14:49 »

Et spørgsmål omkring arbejdstilladelse.

Jeg er Chelsea, og har købt en ung brasilianer, som ikke kunne få arbejdstilladelse. Derfor sendte jeg ham tre år til Westerlo i Belgien. Da de tre år er gået, står der på hans status at han ikke kan tale fransk eller hollandsk. Men det er ligemeget tænker jeg, og hiver ham til England. Her har stadig ikke tilladelse.

Skal han kunne tale fransk eller hollandsk, for at få statsborgerskab og dermed blive EU-borger så jeg kan bruge ham?

Prøv en ny kontrakt.
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #528: 05 Mar 2016, 15:04 »

Det hjalp desværre ikke.  Græder Han fik forlænget kontrakten, men kan ikke spille for mig endnu. Jeg må vente og se om han kan lære lidt sprog i Belgien...
Logged

Veni, vidi, vici

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #529: 05 Mar 2016, 15:09 »

Det hjalp desværre ikke.  Græder Han fik forlænget kontrakten, men kan ikke spille for mig endnu. Jeg må vente og se om han kan lære lidt sprog i Belgien...

Han har ikke noget landsholds erfaring vel ?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #530: 05 Mar 2016, 15:13 »

Nej, han har spillet 34 u21 kampe, men ingen på A-landsholdet.
Logged

Veni, vidi, vici

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #531: 05 Mar 2016, 17:22 »

Så er det derfor... Hvilke sprog han taler har ingen betydning overhovedet.
For at få arbejdstilladelse, skal personen have spillet 75% af sit landsholds kampe (venskabskampe tæller ikke) over en 3-årig periode, eller være det man kalder "et stort talent" indenfor fodbolden. Han er tydeligvis ikke vurderet til at være et talent, så der er kun landskampene at hænge sig i.
Desuden tager det ikke 3 år i Belgien mere. Det tager 5 år. Og det skal være 5 år i træk, så det har du desværre ødelagt ved at hive ham hjem. Nu skal han sendes tilbage og være der i 5 år.
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #532: 10 Mar 2016, 14:03 »

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl som kunne have lyst til at smide FC Santa Claus AC i den 2 bedste finske række Ykkönen, da jeg ikke ligefrem er særlig ferm til det med editoren. Eneste "krav" er bare at det fungere som det skal Smiley
FC Santa Claus starter i finsk 2 division nord

På forhånd pænt tak! Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #533: 15 Mar 2016, 19:14 »

HVad er reglerne i forhold til egen avl i superligaen?

Kan det passe at hvis en spiller mellem 18-21 år er udlejet i 2 sæsoner ikke længere hverken kan blive egen avl af klub og land? jeg har nemlig haft flere spillere fra 17-18 år alderen som har været lejet ud i 2 sæsoner og som ikke står til at blive egen avl?

Men der udover spiller i samme alder som kun er lejet ud maks 1 sæson godt kan blive egen avl?
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #534: 15 Mar 2016, 19:46 »

Hvis man er kommet til at lave en alt for dyr lejeaftale, får man så nogen af de penge igen hvis man opsiger aftalen? Eller er alle de penge man giver tabt?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #535: 15 Mar 2016, 23:57 »

Hej hvor vigtig er det at målmandens fysik er på 90 % før en kamp? Min 1. keeper blev skadet dagen før CHL finale. Han kan godt deltage i kampen men har kun 77% i fysisk formåen og min reserve er elendig.
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #536: 16 Mar 2016, 07:08 »

Hej hvor vigtig er det at målmandens fysik er på 90 % før en kamp? Min 1. keeper blev skadet dagen før CHL finale. Han kan godt deltage i kampen men har kun 77% i fysisk formåen og min reserve er elendig.

Det afhænger meget af skaden, vil jeg mene. Fitness betyder med stor sandsynlighed ikke det store for målmanden hvad angår selve den taktiske del, men du skal være opmærksom på, han i højere grad vil være eksportneret for en forlænget/ny skadesperiode. I længden regner jeg med, det kan ændre nogle af de skjulte værdier og gøre ham endnu mere sårbar overfor skader fremadrettet. Men én kamp går nok -  afhængigt af skaden
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #537: 19 Mar 2016, 20:23 »

Spiller med Dortmund og er halvvejs inde i 9. sæson, da det slår mig, at jeg ikke har fået ét eneste jobtilbud eller en eneste jobsamtale. Jeg har vundet ligaen 6/8 sæsoner, champions league, den tyske pokalturnering.. er #1 i hall of fame i tyskland og som dansker.. er det ikke underligt at jeg ikke har fået et eneste interview eller lign?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #538: 20 Mar 2016, 02:23 »

Spiller med Dortmund og er halvvejs inde i 9. sæson, da det slår mig, at jeg ikke har fået ét eneste jobtilbud eller en eneste jobsamtale. Jeg har vundet ligaen 6/8 sæsoner, champions league, den tyske pokalturnering.. er #1 i hall of fame i tyskland og som dansker.. er det ikke underligt at jeg ikke har fået et eneste interview eller lign?

Det lyder lidt underligt, det burde give i hvert fald bare et par muligheder. Hvordan er dit ry? Det er måske lavt, og derfor har ingen storklubber inviteret dig til samtale, selvom set selvfølgelig burde ligge højt efter de resultater. Eller går du måske meget på ferie?
Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #539: 20 Mar 2016, 10:40 »

Et hurtigt spørgsmål.   nogle som ved om man kan finde et players search filter udfra en spillers rolle?  Altså ex. dybdeliggende angriber, så man kan søge på på de stats som passer til positionen
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010