home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 196593 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #495: 18 Feb 2016, 20:20 »

Hej folkens..

Jeg undre mig over en ting her.
Jeg spiller med dalum og har vundet superligaen de seneste 4 år klubben er vokset helt vildt og økonomien var helt i top. For bare 1-2 sæsoner siden var klubbens værdi godt 400 mio og sikker. Nu er klubben 0 kr værd i værdi og usikker. Meget mærkeligt Huh

Jeg forstår det virkelig ikke jeg har jo som sagt vundet ligaen hver gang og spillet med i gruppespillet i Cl i år.
Nogle der evt kunne give en forklaring på dette? jeg har overholdt mit løn budget og har ikke engang brugt alle mine transfer penge

Hvad siger økonomi siden til udgifter?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #496: 18 Feb 2016, 20:28 »

Hvad siger økonomi siden til udgifter?



Kan godt se balancen er skidt men forstår bare ikke helt hvorfor økonomien blev så stærk i starten også falder så meget nu? der er jo ikke nogle ændringer i indtægter og udgifter. Jo måske en lille smule i lønnen men ellers ikke.. men jeg overholder mit løn budget
« Seneste Redigering: 18 Feb 2016, 20:29 af lejones » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #497: 23 Feb 2016, 07:58 »

Jeg har lige startet et nyt spil i premier league og af en eller anden grund køber City spillere for 955 mio i pre-season i første sæson? Er der kommet en ny patch hvor de ikke er under transfer forbud pga FFP? Det kan vel umuligt være fordi mit start land var i argentina og jeg kom til at vælge januar 15 (så jeg gik på ferie) som start dato?
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #498: 23 Feb 2016, 08:19 »



Kan godt se balancen er skidt men forstår bare ikke helt hvorfor økonomien blev så stærk i starten også falder så meget nu? der er jo ikke nogle ændringer i indtægter og udgifter. Jo måske en lille smule i lønnen men ellers ikke.. men jeg overholder mit løn budget

-268,11 mio kr. er vel også en del minus på 3 år  Sur
Logged

Heraklit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #499: 23 Feb 2016, 08:54 »



Kan godt se balancen er skidt men forstår bare ikke helt hvorfor økonomien blev så stærk i starten også falder så meget nu? der er jo ikke nogle ændringer i indtægter og udgifter. Jo måske en lille smule i lønnen men ellers ikke.. men jeg overholder mit løn budget

Har bestyrelsen besluttet sig for at bygge nyt Stadion, træningsanlæg mm. ? Den eneste grund jeg kan se til det  Huh
Logged

markpipper
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #500: 23 Feb 2016, 13:47 »

Ved folk hvornår der kommer en transfer update?
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #501: 23 Feb 2016, 14:45 »

Ved folk hvornår der kommer en transfer update?

Det plejer at være slut februar eller start marts. Der er dog ikke meldt noget officielt ud!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #502: 23 Feb 2016, 17:07 »

Den kommer hvert fald ikke så længe der stadig er transfer vinduer der er åbne. Rumæniens lukkede i går, og Ruslands lugger eksempelvis først den 28. Februar.

Siger ikke man venter på vinduer som de amerikanske og Canadiske som åbnede den 18. Februar og lukker igen den 12. Maj, eller Finlands som åbner 1. Marts og går til 30. April, men Rusland er en stor europæisk liga, og jeg kunne da godt forestille mig at eksempelvis den blev taget hensyn til.

De to øverste Kinesiske rækker har også først lukkedag den 26. Februar for transfers, og eftersom der er mange penge i kina, og risiko for større europæiske navne når at smutte den vej, er det nok også et vindue man venter på.

Miles Jacobson har flere gange de sidste dage nævnt det over for folk på twitter, eksempelvis her
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #503: 23 Feb 2016, 18:48 »

well sidste år kom den altså 25 feb så før de nævnte vinduer var lukket Peace lur mig om ikke den kommer torsdag eller fredag Peace
« Seneste Redigering: 23 Feb 2016, 18:50 af Sunbao » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #504: 23 Feb 2016, 20:14 »

Kan godt ske, men jeg tager nu hvad Miles udtaler som et godt tegn på at der nok ik sker noget før de sidste europæiske vinduer lukker hvert fald. Det russiske vindue lukkede den 27. Februar 2015, så måske man vælger at se det som større nu, jeg ved det faktisk ikke, men jeg regner egentlig ikke med den kommer før den 29. tidligst, med den besked fra Miles. Under alle omstændigheder, bliver det som altid sjovt at se hvor skuffet man er, når ens ynglingstalenter ikke er blevet gjort bedre :p
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #505: 25 Feb 2016, 00:13 »

Kan godt ske, men jeg tager nu hvad Miles udtaler som et godt tegn på at der nok ik sker noget før de sidste europæiske vinduer lukker hvert fald. Det russiske vindue lukkede den 27. Februar 2015, så måske man vælger at se det som større nu, jeg ved det faktisk ikke, men jeg regner egentlig ikke med den kommer før den 29. tidligst, med den besked fra Miles. Under alle omstændigheder, bliver det som altid sjovt at se hvor skuffet man er, når ens ynglingstalenter ikke er blevet gjort bedre :p

Det er blot spil for galleriet, der er lukket for nye transfers for længst Smiley
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #506: 27 Feb 2016, 14:12 »

Hvornår er den nye update ude/Er den ude ?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Radapo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #507: 28 Feb 2016, 14:29 »

Når jeg starter nyt karriere-spil, står der "Version 16.0.1", selvom der står 16.2 oppe i venstre hjørne. Er det ikke en fejl? Og er der kommet en officiel transfer-update?
Logged

"If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice."

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #508: 29 Feb 2016, 00:55 »

Når jeg starter nyt karriere-spil, står der "Version 16.0.1", selvom der står 16.2 oppe i venstre hjørne. Er det ikke en fejl? Og er der kommet en officiel transfer-update?
Det er oppe i venstre hjørne er spillets nuværende version, den anden når du starter et spil er databasen

Måske ikke den bedste forklaring, men håber det dækker  Thumbs Up
Logged

Radapo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #509: 29 Feb 2016, 17:04 »

Det er oppe i venstre hjørne er spillets nuværende version, den anden når du starter et spil er databasen

Måske ikke den bedste forklaring, men håber det dækker  Thumbs Up

Forstår hvad du mener. Men undrede mig bare over, at de ikke har opdateret db siden 16.0.1, det lyder jo som den allerførste version Smiley
Logged

"If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice."

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010