home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 196592 gange)
beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #510: 29 Feb 2016, 20:04 »

Forstår hvad du mener. Men undrede mig bare over, at de ikke har opdateret db siden 16.0.1, det lyder jo som den allerførste version Smiley

Databasen er opdateret til 16.1, og der kommer update nummer to, her en gang når alle handler er skrevet ind, sandsynligvis til DB 16.3 (plejer det tit at været)

Databasen opgraderes ikke så ofte som tidligere, fordi de også har været bedre til at få ting med i år..., til gengæld opdateres selve spillet, fordi der flere gange er lavet ændringer i game engine osv.

Så dit spil er helt opdateret, og det er fuldstændig korrekt som det står...,, først her om kort tid, at der vil komme endnu en update, der omhandler databasen. :-)
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #511: 29 Feb 2016, 20:50 »

Hej Folkens..

Er der nogle der ved hvorfor præmie pengene i superligaen bliver mindre og mindre?

Den startede ud med omkring 92 mio for 1 pladsen i starten af spillet.

I denne sæson vandt jeg og 1 pladsen giver "kun" 72 mio
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #512: 01 Mar 2016, 02:28 »

Hej Folkens..

Er der nogle der ved hvorfor præmie pengene i superligaen bliver mindre og mindre?

Den startede ud med omkring 92 mio for 1 pladsen i starten af spillet.

I denne sæson vandt jeg og 1 pladsen giver "kun" 72 mio

Jeg kan kun antage at det er grundet den nye struktur, der skal fordele pengene på flere hold. Jeg har forgæves forsøgt at ændre det, men det fucker hele strukturen (den nye) op. Jeg har været i kontakt med SI, og ingen kan fortællle mig, hvorfor man ikke kan ændre den danske ligas økonomi, uden at det fucker ligaen op, til at det bliver den gamle struktur fremadrettet...

Så jeg vil regne med at det er grundet at den nye struktur, fordeler pengene over flere hold.
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #513: 01 Mar 2016, 10:18 »

Hej Folkens..

Er der nogle der ved hvorfor præmie pengene i superligaen bliver mindre og mindre?

Den startede ud med omkring 92 mio for 1 pladsen i starten af spillet.

I denne sæson vandt jeg og 1 pladsen giver "kun" 72 mio


I mit spil i suppen, er den stigende. Fik 57. mio for en 4. plads i 2020 og 2021 har jeg modtaget 61 mio.

Hvordan har de danske hold klaret sig i Europa ? Det kan muligvis påvirke hvis de er røget ned på koefficientlisten.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #514: 01 Mar 2016, 14:56 »

Er det muligt at få de rigtige navne på de tyske hold? Er træt af at se hold som Gelsenkirchen, Müncher Lions osv., og vil derfor gerne have deres rigtige navne. Og er det muligt in-game? Altså så man ikke skal starte et nyt for at få det til at virke
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #515: 01 Mar 2016, 15:08 »

Det er bestemt muligt, du skal installere denne: http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=981
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #516: 01 Mar 2016, 17:07 »

Perfekt. Tak!

To spørgsmål mere - er det også muligt at finde en fil, hvor de rigtige logoer er med for hvert hold i de større ligaer?

Og er det muligt at gøre dette i 16'eren også? http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=14;start=0;guide_id=76 Altså at lave sig selv som regens. Altså det skal være ikke en fra starten af spillet af
Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #517: 02 Mar 2016, 11:04 »

Jeg kan kun antage at det er grundet den nye struktur, der skal fordele pengene på flere hold. Jeg har forgæves forsøgt at ændre det, men det fucker hele strukturen (den nye) op. Jeg har været i kontakt med SI, og ingen kan fortællle mig, hvorfor man ikke kan ændre den danske ligas økonomi, uden at det fucker ligaen op, til at det bliver den gamle struktur fremadrettet...

Så jeg vil regne med at det er grundet at den nye struktur, fordeler pengene over flere hold.

Tror ikke det har noget med den nye struktur at gøre for den træder jo i kraft allerede efter 1 sæson.. Jeg er dalum og spillede først i superligaen efter 3 sæsoner og vandt den først efter 4-5 sæson og det var der jeg fik 92 mio. så har jeg ellers vundet ligaen 6 gange i streg og præmie pengene er faldet langtsomt fra sæson til sæson..

Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #518: 02 Mar 2016, 11:05 »


I mit spil i suppen, er den stigende. Fik 57. mio for en 4. plads i 2020 og 2021 har jeg modtaget 61 mio.

Hvordan har de danske hold klaret sig i Europa ? Det kan muligvis påvirke hvis de er røget ned på koefficientlisten.

Det har været sådan lidt op og ned i europa men kunne umiddelbart ikke tro det havde noget med pengene at gøre i ligaen
Logged

frederikerne
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #519: 03 Mar 2016, 13:16 »

Er der en herinde, der kan finde ud af at gøre Gibraltar til medlem af Fifa, og i så fald kan man gøre det på et spil, der er i gang? Smiley
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #520: 03 Mar 2016, 15:32 »

Er der en herinde, der kan finde ud af at gøre Gibraltar til medlem af Fifa, og i så fald kan man gøre det på et spil, der er i gang? Smiley

Det skal gøres i Editor, og dette kan ikke ske i et igangværende spil :-D
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #521: 03 Mar 2016, 15:40 »

Med mindre du har købt In-Game Editor... Ved self ikke om det kan gøres via den.
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #522: 03 Mar 2016, 17:27 »

Med mindre du har købt In-Game Editor... Ved self ikke om det kan gøres via den.

Kan det ikke. Jeg har lige sat den til at forsøge, om man kan med FMRTE, men kan tidligst se det om 4 år, da de er i gang med kvalen til VM i Rusland, så først til Qatar, jeg kan se om det virker, og det vil tage lang tid. og jeg tror slet ikke at det virker..., så vil man har den med, skal det gøres i pre-editoren.
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #523: 03 Mar 2016, 18:49 »

Ellers kan en udvidelse findes på nettet. Spillet i Gibraltar i fm 15
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #524: 03 Mar 2016, 22:40 »

Ellers kan en udvidelse findes på nettet. Spillet i Gibraltar i fm 15

Det er ikke det der er problemet..., problemet er at de ikke er medlem af FIFA, og derfor ikke deltager i blandt andet VM kvallen..., de findes i spillet, sådan som jeg forstår den spørgende person..., de kan tilvælges i alle spil versioner.
Logged

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010