home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 67470 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #120: 02 Mar 2016, 18:19 »

Rystende.. totalt rystende at jeg skulle om på side to over klubber, for at finde denne tråd.

Jeg har kun haft rigtigt gang i et save i år, og derfor tænkte jeg lige jeg ville høre dem som har spillet med BIF flere gange, om i gider komme med en lille liste, over spillere i har haft købt, som i syntes har gjort det ekstraordinært godt? Er ligeglad med middelmådige typer som eksempelvis Fenger, der kan gøre det OK, men næppe ser 30 landskampe.. tænker mere på spillere i inden for de første 12 måneder, har hentet til, som har slået igennem og er blevet stjerner for ligaen.

Render jo og venter på den nye patch som så mange andre, tiden hvor jeg kan lave et nyt save med BIF uden at føle jeg forråder det gamle save, selvom det godt nok ikke er BIF jeg er hos mere der.. nå, men jeg håber nogen af jer har lidt idéer til spillere der har gjort det bedre end middel, som kan nævnes!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #121: 02 Mar 2016, 19:15 »

Rystende.. totalt rystende at jeg skulle om på side to over klubber, for at finde denne tråd.

Jeg har kun haft rigtigt gang i et save i år, og derfor tænkte jeg lige jeg ville høre dem som har spillet med BIF flere gange, om i gider komme med en lille liste, over spillere i har haft købt, som i syntes har gjort det ekstraordinært godt? Er ligeglad med middelmådige typer som eksempelvis Fenger, der kan gøre det OK, men næppe ser 30 landskampe.. tænker mere på spillere i inden for de første 12 måneder, har hentet til, som har slået igennem og er blevet stjerner for ligaen.

Render jo og venter på den nye patch som så mange andre, tiden hvor jeg kan lave et nyt save med BIF uden at føle jeg forråder det gamle save, selvom det godt nok ikke er BIF jeg er hos mere der.. nå, men jeg håber nogen af jer har lidt idéer til spillere der har gjort det bedre end middel, som kan nævnes!

Zungu
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #122: 02 Mar 2016, 23:05 »

Jeg kan simpelthen ikke få noget overhovedet til at fungere i Brøndby i år. Kan være det hjælper med den nye patch, men indtil nu har det fandme været mawer...
Logged

Naah.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #123: 26 Mar 2016, 10:46 »

Mit første rigtige FM spil siden det nyeste kom ud, altså Fm16.

Er startet med Brøndby IF, og har efter landskampen, kastet mig ud i en 3-5-2 med wingbacks. Brøndby har ikke rigtig nogen gode kantspillere, så synes det virkede oplagt at prøve det af med Durmisi og Larsson som WB.
Kalle og Agger er jo skadet i starten, og da Martin A i forsvaret også får en skade her i starten, så har jeg allerede voldsomme problemer i forsvaret, da Dumic også er udlejet til Hollandsk fodbold. Det ender med at Juelsgaard og Malthe hjælper Ørnskov og Holst i 3 backs kæden, ikke noget godt forsvar, men det er det eneste jeg har at gøre med.

3 mands midtbanen består lidt af Austin, Ericsson og Hjulsager, da Phiri også har været skadet her i starten, jeg har været positiv overrasket over Ericsson, som jeg spiller som Felt til Felt spiller, i nogen kampe sender jeg ham op som AMC og skyggeangriber, han får lavet nogen kasser med hoved.

I angrebet er det primær Pukki og Elmander der er i start 11. Pukki som Falsk 9 og Elmander som Targetman.

Brøndby er kastet ind i første runde af Europa League, sådan er det gået indtil videre:

1. runde: Glenavon - BIF 0-2 (Eriksson - Wilczek)
1. runde: BIF - Glenavon 3-0 (Eriksson - Wilczek - Stuckler)
2. runde: BIF - Vaduz 2-0 (Pukki - Elmander)
2. runde: Vaduz - BIF 1-0
3. runde: BIF - Standrad Liege 1-1 (Eriksson - Austin fik direkte rødt kort efter 13 minutter)
3. runde: Standrad Liege - BIF 1-1 (Pukki)
Kampen går i forlænget og siden hen straffesparkskonkur rence, Durmisi bliver matchvinder da han scorer på skud nummer 6.

I sidste runde inden gruppespille skal jeg op imod CSKA Moskva.

I superligaen startede det med 0-0 ude mod AGF, 3-0 hjemme mod OB og 2-1 hjemme mod Hobro.

Nu glæder jeg mig til at Agger og Kalle vender tilbage på holdet, jeg håber at Agger muligvis kan være med i returkampen mod CSKA Moskva, hvis vi kommer ud af første kamp med et fornuftigt resultat.

Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #124: 26 Mar 2016, 15:41 »

Fuck hvor er det svært at få et godt resultat mod CSKA Moskva når både Agger, Durmisi, Kalle og nu også Pukki er skadet! Kom dog foran 2-0, Malthe laver straffespark og det hele ender 3-3. Nu bliver det svært på udebane Skuffet Inden da tabte jeg ude mod Randers og ude mod Viborg, så der er en lille krise..
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


sebber1234
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #125: 31 Mar 2016, 10:37 »

Jeg er også startet med Brøndby, da jeg også er blevet inspireret af landsholdets 3-5-2 opstilling. Indtil videre går det ok, da jeg er på 3.pladsen i ligaen, og spillerne ser ud til at forstå systemet.

Men hold nu op, hvor er trænerstaben, da noget af det mest elendige, jeg har set i al den tid, jeg har spillet FM. Det samme kan siges om talentspejderne og fysioafdelingen.
Er der nogen, der har forslag til, hvilke trænere man kan hente ind?
Logged

Peden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #126: 01 Jun 2016, 14:32 »

Er jeg den eneste der har problemer med præmie penge?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #127: 01 Jun 2016, 16:03 »

Er jeg den eneste der har problemer med præmie penge?

den bug skulle da være fjernet for længe siden ?? hvis du er kommet til den nye struktur får man det først i slutningen af sæsonen :-)
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #128: 01 Jun 2016, 23:34 »

den bug skulle da være fjernet for længe siden ?? hvis du er kommet til den nye struktur får man det først i slutningen af sæsonen :-)


Hvilket jo desværre heller ikke er virkelighedstro hehe, men ja pengene kommer trods alt, men man ender i minus etc indtil da
Logged

Peden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #129: 15 Jun 2016, 19:48 »

Mangler en bomber i første sæson nogen ideer?
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #130: 16 Jun 2016, 08:59 »

Mangler en bomber i første sæson nogen ideer?

Gustav Engvall - IFK Göteborg.
Er helt syg for mig.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #131: 30 Jun 2016, 22:18 »

Mangler en bomber i første sæson nogen ideer?

Fabian Klos fra Arminia Bielefeld hvis du har råd til at bruge penge over et par år. Jeg købte ham selv og solgte ham 2 sæsoner efter videre med næsten 20 mils fortjeneste. Klasse boksspiller.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #132: 01 Jul 2016, 13:17 »

2021 er netop indtrådt, det er min 3. sæson i bif, jeg begynder at være presset.
Har ikke været i CHL endnu, har fået Juve og Chelsea i kval...
FCK er simpelthen for stærke efter at jeg førte dem til tops og til CHL finalen.  De har røv mange penge, og jeg har kun slået dem 1 gang i 3 sæsoner.
Mit hold begynder dog også at tage form.

MM: Resende, Backup Ochoa 
VB: Romano (regen, brasser med A debut for nyligt), Juelsgaard
CB: Aleji (Regen), Kjær, Jamie (Castilla spiller)
HB: Hakimi (Castilla spiller) Bengtsson (Regen)
CM: Kaptoum, Mrsic ( Regen), Nør, Phiri
VW: A. Perriera (belgieren), Delgado (tdl. celta)
COM: Nathan (Tdl. chealsea) , Perriera
HW: Bech, Ferriero
ANG: Iheancaho (City), Medina (Regen)

Denne sæsson skulle gerne være den sidste hvor vi ikke rammer CHL, er pt. videre fra gruppespillet i UEFA cuppen, hvor vi har fået en overkommeligt lodtrækning, båd jeg AGF og FCK er med i playoffs. For ikke at falde i antal point for ligaen skal vi op og ramme 9000 vi har i øjeblikket skrabet 5400 sammen.

Ligaen ligger pt. nr, og hvor vi næsten er sikret. Vi skulle gerne være i stand til at hjælpe ligaen op som nr. 10 eller 9.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Bornholmeren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #133: 18 Jul 2016, 17:46 »

Efter en masse inspiration og glædelse over ansættelsen af Alexander Zorninger blev jeg fast besluttet på at prøve at få hans taktik overført til FM. Opstemt Opstemt

Præcis ligesom Brøndby har gjort det, så har jeg solgt Ørnskov, Durmisi. Jeg har prøvet og vurderet om jeg skulle skille mig af med Elmander og Boysen, men har valgt at beholde dem (præcis som jeg har planer om at skulle beholde Agger). Jeg har valgt at skille mig af med Martin Albrechtsen, da jeg mener han er overflødig efter mine indkøb. Jeg har for de penge jeg har fået for Ørnskov, Albrechtsen og Durmisi, fået købt Benedikt Röcker, Hjörtur Hermannsson, Andreas Maxsø og Tom Pettersson. Tom Pettersson er hentet få at få lidt mere konkurrence og bredde i truppen på midtbanen.

Jeg vælger at stille op, præcis ligesom Zorninger har gjort det nogle gange, med en 4-4-2 (diamant) formation.

                     Rønnow
Larsson - Röcker - Maxsø* - Juelsgård
                     Holst
              Phiri - Nørgaard
                  Hjulsager
              Wilczek - Pukki

* = Indtil Agger er fit

Udskiftninger: (Varierer meget)
Toppel
Hermannsson
Crone
Austin
Pettersson
Kahlenberg (Er stadig småskadet - hvis han er 100% fit = istedet for Nørgaard)
Stückler

Jeg spiller med en attacking mentality og en highly structured team shape.

Mine team instructions er:
Tempo: Higher
Width: Narrow
Defensive Line: Higher
Closing down much more
Stay on feet
Play out of defence
More direct passing
Be more expressive
Hit early crosses
Shoot on sight
Roam from positions

Jeg må sige at jeg er vild med denne taktik!!!! Jeg vandt de to første kvalifikationsrunde r mod henholdsvis; Airbus UK og Aberdeen. i tredje kvalifikationsrunde mødte jeg Dortmund som var lig med et samlet nederlag på 6-2. Tabte 4-0 på hjemmebane og spillede 2-2 på udebane  Huh Huh

Ellers så har det budt på 3 kampe i Superligaen indtil videre som har budt på 3 sejre. Stadig uden at inkassere et mål.

Andre der har prøvet at prøve kræfter med den nye spillestil i Brøndby IF??  Rullende Øjne
Logged

RayRayDK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #134: 19 Jul 2016, 13:09 »

Rystende.. totalt rystende at jeg skulle om på side to over klubber, for at finde denne tråd.

Jeg har kun haft rigtigt gang i et save i år, og derfor tænkte jeg lige jeg ville høre dem som har spillet med BIF flere gange, om i gider komme med en lille liste, over spillere i har haft købt, som i syntes har gjort det ekstraordinært godt? Er ligeglad med middelmådige typer som eksempelvis Fenger, der kan gøre det OK, men næppe ser 30 landskampe.. tænker mere på spillere i inden for de første 12 måneder, har hentet til, som har slået igennem og er blevet stjerner for ligaen.

Render jo og venter på den nye patch som så mange andre, tiden hvor jeg kan lave et nyt save med BIF uden at føle jeg forråder det gamle save, selvom det godt nok ikke er BIF jeg er hos mere der.. nå, men jeg håber nogen af jer har lidt idéer til spillere der har gjort det bedre end middel, som kan nævnes!


Kan huske du plejer være ret skarp til at lave Taktikker Smiley
Du har ikke overvejet at fifle lidt med en ZorningerTac til BIF? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010