home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 345 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 82546 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #225: 29 Jun 2016, 21:08 »

Manchester United - sæson 24/25
Tidligere sæsoner: 2015/16 - 2016/17 - 2017/18 - 2018/19 - 2019/20 - 2020/21 - 2021/22 - 2022/23 - 2023/24

Jeg kunne fejre min tiende sæson i Manchester United med manér efter triumf i både Premier League og Champions League. Det var mit sjette mesterskab og min fjerde CL-titel.
MÅL
42 - Éric Arteaga
33 - Jimmy McMillan
17 - Cyrus Hayden

ASSISTS
23 - Sean Butler
12 - Callum Gribbin
10 - Jimmy McMillan

City lå længe tæt bag os i Premier League, men mod slutningen af sæsonen kunne de ikke længere holde trit, og så endte vi hele 14 point foran bysbørnene med en forrygende målscorer på 89-19. Det var langt fra min bedste scoringsmæssige sæson, men defensiven shinede i den grad med kun 19 indkasserede mål, selvom den ikke var bedre end den helt suveræne 19/20-Premier League-sæson, som bliver næsten umulig at slå.

Med modstanderne PSG, Dortmund og Real Madrid var det ikke nogen nem Champions League-omgang. Det var dog kun Real Madrid, som gav os kamp, mens vores 4-0-sejr på Parc des Princes virkelig var med til cementere vores plads som Europas konger.

De sidste tre år vandt vi finalen i forlænget spilletid, men så langt gik det ikke i år, efter topscorer Arteaga scorede to mål i minut 73 og 77 imod Benfica.

Netop Arteaga havde en fantastisk sæson med 42 mål. Nummer to på listen, Jimmy McMillan med 33 mål, var heller ikke til at kimse af.

Jesse Lingards tid som assistkonge synes ovre, efter at Sean Butler har taget over. Højre fløjen præsterede fornemt med 23 oplæg.

PREMIER LEAGUE // SPILLERSTATISTIK // CHAMPIONS LEAGUE // FA CUP

ARTEAGA

BARKLEY - MCMILLAN - BUTLER

WILSON - BUCK

SHAW - YOUNG - BROWN - SCHOFIELD

BROWN
Logged

MikkelH
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #226: 12 Jul 2016, 13:51 »

MANCHESTER UNITED SQUAD - AUGUST 2024

Så jeg er klar med en trupgennemgang forud for min tiende sæson i United. Først vil jeg lige gennemgå mine transfers fra sidste sæson og dem op til den her sæson.

Sidste sommer hentede jeg ikke en eneste spiller, og det har jeg heller ikke gjort op til den nye. Til gengæld har jeg fået solgt en del. Axel Tuanzebe blev solgt for seks millioner pund til Norwich, og Tosin Kehinde smuttede til Stuttgart for seks og en halv. Det er meget tilfredsstillende, at jeg ikke bare udviklede dem til spillere, som fik en del spilletid på Manchester Uniteds førstehold, men også at jeg kunne indkasserede en masse millioner på dem. Det samme gjorde sig gældende for Tyrell Warren, som blev solgt for 10 millioner pund til Everton, da jeg ikke længere kunne finde spilletid til ham på grund af bedre spillere. Alle tre har jeg haft i klubben, siden jeg startede. Det største salg var til Chelsea, som købte David Lane for 16 millioner pund. Lane er venstre back og kom til klubben i mit første youth intake. Ligesom med Warren kunne jeg ikke give ham spilletid.

Jeg solgte for 38,5 millioner pund sidste sommer og til den nye sæson har jeg solgt for godt og vel det samme. På grund af en upcoming spanish star på mit hold var jeg nødsaget til at sælge Maurica Callaghan, som også havde brokket sig over manglende spilletid. Southampton købte den komplette angriber for 18,5 millioner pund. Og så har jeg også sagt farvel til to trofaste gutter i form af Ilias Moutha Sebtaoui og Andreas Pereira. De var i henholdvis ni og 13 år. Jeg fik næsten 20 millioner pund samlet for de to.

Det betyder, at jeg kort inde i min niende sæson har købt 10 spillere for 285 millioner pund og solgt 36 spillere for 441 millioner pund. Et fornemt plus på 156 millioner pund på transfers.

=har været i Manchester United i mindst fem sæsoner, =har kun været på kontrakt i Manchester United

MÅLMÆND
Leo Butcher // George Brown

Sebtaoui er væk, og nu skal Butcher og Brown virkelig vise sig. Brown er først lige blevet forfremmet til førsteholdet, og det er ham, jeg har de højeste forventninger til. Jeg håber at kunne give ham meget spilletid i sæsonen, og at han udvikler sig til en keeper, der er Manchester United værdig.

HØJRE BACKS
David Schofield // Andy Stone

To eminente højre backs. Begge er hurtige, i særdeleshed Stone, men Schofield er alligevel et lille skridt foran, men det er ikke sikkert, at det bliver ved med at være sådan.

CENTERFORSVARER
Sean Brown // Stuart Lawson // John Young // Chris Smalling

Smalling stopper til næste sommer, og han kan heller ikke længere følge med fysisk. Til gengæld har jeg tre pragteksemplarer udover min aldrende forsvarsgeneral. Lynhurtige og brølestærke Young har allerede 26 landskampe som 20-årig. Lawson ligner en kommende kaptajn, mens Brown må være den bedste walisiske forsvarsspiller nogensinde.

VENSTRE BACKS
Luke Shaw // Cameron Borthwick-Jackson

Luke Shaw ejer venstre backen i Manchester United, og det bliver han ved med. Borthwick-Jackson, som skal til at i gang med sin 12. sæson i klubben, fungerer glimrende som backup.

HØJRE WINGS
Jesse Lingard // Sean Butler

Lingard er en levende legende på Old Trafford, og forhåbentlig er Butler det samme om 10 år. Jeg har store forventninger til mit wonderkid på højre fløjen.

MIDTBANESPILLERE
Archie Buck // Lewis Cook // Phil Jones // Marcus Wilson

Phil Jones er blevet rykket op på midtbanen for at gøre plads til de unge centrale forsvarsspillere, og fordi der mangler lidt defensiv styrke og generel bredde på den centrale midtbane. Buck og Cook er to af Englands bedste midtbanespillere, og Wilson er godt på vej til at blive det.

VENSTRE WINGS
Ross Barkley // Callum Gribbin

Barkley har været en fantastisk signing, og Gribbin lever godt i skyggen af den tidligere Everton-spiller og slår til, når han får chancen.

ANGRIBERE
Tyler Roberts // Jimmy McMillan // Cyrus Hayden // Éric Arteaga

Tyler Roberts har netop skadet sit korsbånd og er ude i otte-ni måneder, hvorfor meget hviler på Hayden og Arteagas skuldre, efter Roberts scorede 40 mål i sidste sæson. Hayden har vist, at han kan score mål, blandt andet med 28 styks i 22/23-sæsonen, og jeg er heller ikke i tvivl om, at Arteaga, den unge spanier, vil gøre det godt. Arteaga var et formidabelt fund af min head of youth development, og i sidste sæson viste han sig frem i La Liga, hvor han scorede 17 mål for Villarreal.

Super fedt projekt:)
Har du mod på at lægge dine holdinstruktioner og spillerinstruktione r op, så vi kan se hvordan taktikken er sat sammen?
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #227: 12 Jul 2016, 16:37 »

Higuain er våde drømme i Manchester U for mig 42 kasser i sin første sæson i 40 kampe som komplet angriber i support mode.
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #228: 14 Jul 2016, 01:40 »


2 sæson overstået lig 2 mesterskaber i streg  Opstemt

Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #229: 16 Jul 2016, 13:07 »

trejde sæson er spillet halv færdigt, er p.t yderst tilfreds med måden holdet spiller på.  Opstemt (det er så fjerde sæson, jeg er i gang med) funny

« Seneste Redigering: 16 Jul 2016, 13:12 af cartoon » Logged

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #230: 21 Jul 2016, 12:02 »

hej der er der nogle der ved hvordan man skal bruge skal bruge Zlatan Ibrahimovic
og hvad spille stil taber helle tiden
Logged

thomaslw
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #231: 03 Aug 2016, 10:09 »

hej der er der nogle der ved hvordan man skal bruge skal bruge Zlatan Ibrahimovic
og hvad spille stil taber helle tiden


Har selv haft god succes med ham som komplet angriber i en 4-4-2 ved siden af Martial eller en anden hurtig type. I de første par sæsoner kunne han også spille alene på toppen, men efterhånden som han mistede sin fart på grund af alderen var det bedst med to angribere i front. Har også haft succes med ham hvor han var mere tilbagetrukken og spillede f.eks. en falsk 9'er.
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010