home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 82623 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #195: 23 Apr 2016, 17:27 »

Får man ikke tit besked om at modstanderen har fået meget plads mellem forsvar og midtbanen når man ikke spiller med en dmc?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #196: 23 Apr 2016, 17:53 »

Fatter heller ikke at man kan få 2 CM'er til at virke. Kunne tilbage i 12 og 13, men de seneste par versioner har en 4-1-2-2-1 været at foretrække.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #197: 23 Apr 2016, 18:05 »

Fatter heller ikke at man kan få 2 CM'er til at virke. Kunne tilbage i 12 og 13, men de seneste par versioner har en 4-1-2-2-1 været at foretrække.
4-4-2 er uden tvivl den bedste overall taktik i FM.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #198: 23 Apr 2016, 19:22 »

4-4-2 er uden tvivl den bedste overall taktik i FM.

Men når man ser kampene ser får modstanderen altid meget plads mellem de 2 kæder, og der står også at man skal gøre noget ved det i info boksen når kampene kører.
Hvad gør du for at modstanderen ikke skal udnytte pladsen der ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #199: 24 Apr 2016, 14:07 »

Manchester United - sæson 16/17
Tidligere sæsoner: 2015/16


VARDY - MEMPHIS

MARTIAL - DRINKWATER - ROONEY - LINGARD

SHAW - JONES - SMALLING - DARMIAN

DE GEA[/center]
Hej SirToby.
Jeg er meget interreseret i at se hvilke roller du benytter i din 4-4-2 formation og jeg er nok ikke den eneste Smiley
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #200: 24 Apr 2016, 17:22 »

DEEP LYING FORWARD (A) - FALSE NINE (S)

WIDE PLAYMAKER (A) - CENTRAL MIDFIELDER (D) - ADVANCED PLAYMAKER (S) - WINGER (A)

WING BACK (A) - CENTRAL DEFENDER (D) - CENTRAL DEFENDER (D) - WING BACK (S)

GOALKEEPER (D)

Således ser det ud. Spiller kontrolleret med en lidt højere defensiv linje. 4-4-2 kan være en udfordring at få til at fungere. Derfor er det også en stor tilfredsstillelse, når det lykkes.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #201: 26 Apr 2016, 21:32 »

Manchester United - sæson 17/18
Tidligere sæsoner: 2015/16 - 2016/17

Min tredje sæson i Manchester United er forbi, og det endte med endnu en Premier League-titel og endnu en Champions League-semifinale.
MÅL
22 - Jamie Vardy
20 - Anthony Martial
18 - Memphis Depay

ASSISTS
15 - Jesse Lingard
12 - Jamie Vardy
12 - Luke Shaw

Det blev til enkelt indkøb, da jeg i januar hentede det walisiske stjernefrø Tyler Roberts i West Brom for 16 millioner pund.

Michael Carrick forlod klubben på en fri transfer. Ud gik også Matteo Darmian (til Real Madrid for 32 millioner pund), Ander Herrera (til Stoke for 13 milloner pund) og Ashley Young (til Newcastle for 2,9 millioner pund).

Man frygtede lidt for sæsonen, da Memphis Depay fik en skade, der holdt ham ude i et halvt år i starten af sæsonen. Men det endte med et sikkert mesterskab, efter det kun lykkedes Burnley og Liverpool at besejre os i løbet af de 38 runder. 88 point endte det med - ni flere end City.

Barcelona og Wolfsburg blev besejret i de første CL-knockoutrunder, men for andet år i træk formåede vi ikke at score i semifinalerne. Denne gang blev PSG stopklods i et 2-0-nederlag.

Med 13 mål og 15 assists havde Jesse Lingard endnu en imponerende sæson. Anthony Martial og Jamie Vardy leverede også i stor stil, mens Memphis endte med et pænt antal scoringer trods sin skade.

PREMIER LEAGUE // SPILLERSTATISTIK // CHAMPIONS LEAGUE // FA CUP

VARDY - MEMPHIS

MARTIAL - DRINKWATER - ROONEY - LINGARD

SHAW - JONES - SMALLING - FOSU-MENSAH

DE GEA
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #202: 07 Maj 2016, 08:16 »

Manchester United - sæson 18/19
Tidligere sæsoner: 2015/16 - 2016/17 - 2017/18

Min fjerde sæson i United endte med at blive den klart dårligste hidtil: 4. plads i Premier League og relativt hurtige exits i FA Cup og Champions League.
MÅL
17 - Tyler Roberts
11 - Jamie Vardy
11 - Anthony Martial

ASSISTS
19 - Jesse Lingard
11 - Andreas Pereira
11 - Tyler Roberts

I Champions League var vi ved at ryge ud allerede i gruppespillet efter tre nederlag i de tre første kampe, men vi fik rettet skuden og ni point i de sidste tre kampe var nok til at sikre videre avancement til en ottendedelsfinale, hvor Bayern var for stærke.

I ligaen startede vi også rigtig skidt, og det var først omkring november/december, at vi kom i gang. Vi rodede i midten af tabellen, men fik endelig sat nogle sejre sammen ved juletid, og så fik vi kæmpet os op på 4. pladsen.

Jeg sagde farvel til Antonio Valencia inden sæsonstart, mens Jack Grealish, Marcus Rashford og Ademola Lookman også er fortid i den røde trøje. Det var lidt en skuffelse at skulle sælge Rashford, men jeg kunne ikke tilbyde ham nok spilletid.

Lewis Cook blev hentet for 30 millioner pund i sommer, mens jeg brugte godt 40 millioner pund på en 19-årig gut ved navn Archie Buck i januar. Ligesom Cook er han central midtbanespiller.

PREMIER LEAGUE // SPILLERSTATISTIK // CHAMPIONS LEAGUE // FA CUP

VARDY - ROBERTS

MARTIAL - COOK - KEHINDE - LINGARD

SHAW - JONES - SMALLING - FOSU-MENSAH

DE GEA
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #203: 07 Maj 2016, 18:46 »

Sommerens transfervindue til min femte sæson i Manchester United er netop klappet i, og det giver mulighed for at tage et kig på det hold, som skal hente mesterskabet tilbage til Old Trafford efter sidste sæsons skuffende 4. plads.

Jeg har ikke hentet en eneste spiller i dette vindue, mens Marcos Rojo er skiftet til Udinese for seks millioner pund. Jeg havde gerne solgt David De Gea og Daley Blind også, men jeg modtog ikke nogle bud. Jeg kunne godt have tænkt mig at udleje James Wilson, da jeg ikke forventer at give spilletid, men ingen var interesserede.

Truppen består af 25 spillere. 19 af dem er fra Storbritannien. 15 er “Trained at club (15-21)”, seks er “Trained in nation (15-21)” og kun Anthony Martial, David De Gea, Memphis Depay og Daley Blind er ikke home-grown, og de fire regner jeg ikke med, vil være i klubben om et-to år.

MANCHESTER UNITED-TRUPPEN ANNO 2019

DAVID DE GEA // Ilias Moutha Sebtaoui // Leo Butcheri

TIMOTHY FOSU-MENSAH // Tyrell Warren
CHRIS SMALLING // Stuart Lawson
PHIL JONES // Axel Tuanzebe
LUKE SHAW // Cameron Borthwick-Jackson

JESSE LINGARD // Andreas Pereira
LEWIS COOK // Tosin Kehinde
ARCHIE BUCK // Danny Drinkwater // Daley Blind
CALLUM GRIBBIN // Memphis Depay

ANTHONY MARTIAL // Jamie Vardy // James Wilson
TYLER ROBERTS // Jimmy McMillan

På målmandsposten ser det glimrende ud. I David De Gea har jeg en af verdens bedste målmænd, men jeg håber at kunne sælge spanieren for en masse penge snart. Sebtaoui begynder stille og roligt at tage over nu, og i Butcher har jeg en god og talentfuld backup, som ikke mindst er egen avl.

I forsvaret er jeg også meget tilfreds. Jones og Smalling er selvfølgelig førstevalg i midterforsvaret, og de er deres bedste alder, men Tuanzebe kan også se frem til en masse spilletid, mens 18-årige Lawson i år er blevet forfremmet til førsteholdet. Han ser meget lovende ud.

Shaw og Borthwick-Jackson vil være mine to venstre backs i mange år ud i fremtiden, mens det er meget sværere at vurdere, hvad der kommer til at ske på højre backen. Fosu-Mensah er førstevalg, men Warren kommer også til at få kampe. Og så har jeg intet mindre end tre meget lovende højre backs på ungdomsholdene, som giver mig hovedpine. Det skal blive spændende at se hvem af dem, der udvikler sig bedst.

På den centrale midtbane kommer Cook og Buck til at spille de næste 10 år. Jeg er meget tilfreds med den udvikling, som Kehinde har været igennem, og jeg håber også at se ham på holdet i mange år fremover. Drinkwater og Blind er ved at være færdige i klubben.

Lingard har været fantastisk for mig, og Pereira har udviklet sig rigtig godt, hvorfor det ser godt ud på højre midtbane. På den anden side kommer Gribbin til at spille, indtil han stopper karrieren. Memphis har jeg ikke behov for at have i klubben, selvom han er en af mine bedste, og Cook kan komme til at være backup til venstre siden, hvis hollænderen skifter.

I angrebet har jeg flere spillere på ungdomholdene, som kan komme til at få en stor karriere på Old Trafford. Jimmi McMillan er en af dem, og han har lagt ud med utrolige syv mål i fire optrædener (kun en som starter) i den nye sæson. Martial og Roberts er sikre førstevalg, men jeg kunne også godt tænke mig at få en masse millioner for Martial til sommer, hvilket skulle give plads til mine unge spillere. Vardy og Wilson er glimrende backups, men de har ikke en lang fremtid i klubben.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #204: 08 Maj 2016, 20:34 »

(...) det giver mulighed for at tage et kig på det hold, som skal hente mesterskabet tilbage til Old Trafford efter sidste sæsons skuffende 4. plads.

De virker opsatte!

Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #205: 08 Maj 2016, 22:51 »

Ser sku godt ud!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #206: 09 Maj 2016, 19:53 »

Manchester United - sæson 19/20
Tidligere sæsoner: 2015/16 - 2016/17 - 2017/18 - 2018/19

Vi røg ud af Champions League allerede i ottendedelsfinalern e og tabte FA Cup-finalen på straffespark, men en fuldstændig suveræn præstation i ligaen betød at det var hurtigt glemt.
MÅL
33 - Tyler Roberts
18 - Jimmy McMillan
16 - Anthony Martial

ASSISTS
21 - Jesse Lingard
18 - Luke Shaw
15 - Andreas Pereira

Vi kunne fejre mesterskabet med seks runder tilbage. Vi endte hele 24 point foran nummer to, City, og præsterede en målscorer på 110-18. Vi tabte kun point tre gange, en af dem en 0-0-kamp hjemme imod nummer 20, Hull. Den kamp og to nederlag imod Watford og Tottenham og ellers lutter sejre betød, at vi skrabede uhørte 106 point sammen.

Vi skulle vinde mesterskabet tilbage, og det skal jeg love for, at vi gjorde.

Tyler Roberts spillede sig for alvor ind i varmen og blev Premier League-topscorer. Han scorede i alt 33 mål, selvom han var ude i mere end to måneder af sæsonen med skader. Lingard spillede en ny forrygende sæson - sin hidtil bedste. 14 mål, 21 assists og en average rating på 8.02 var fuldstændig outstanding af Manchester United-yndlingen.

Med 18 mål gjorde Jimmy McMillan det overraskende godt, og Luke Shaw strålede atter på venstre backen med 18 oplæg. Med en average rating på 7.92 over 40 optrædener var jeg også yderst tilfreds med Callum Gribbin.

PREMIER LEAGUE // SPILLERSTATISTIK // CHAMPIONS LEAGUE // FA CUP

ROBERTS - MARTIAL

GRIBBIN - BUCK - COOK - LINGARD

SHAW - JONES - SMALLING - WARREN

DE GEA
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #207: 09 Maj 2016, 20:07 »

Screenshot af Jimmy McMillan - han lyder spændende.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #208: 09 Maj 2016, 20:15 »

Screenshot af Jimmy McMillan - han lyder spændende.

Der er screenshot af alle spillerne lidt længere oppe  Thumbs Up
Logged

Borusqui
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #209: 13 Maj 2016, 12:13 »

Efter et længere save med Ajax, skal jeg forsøge mig med United igen. Jeg har endnu ikke haft held med yndlingsklubben i dette års football manager. Jeg vil som altid fokusere på det unge og også på akademiet.

Dette er mine transfers i første vindue.

Kommer forhåbenligt lidt udgående transfers (Fellaini og Young)

* Skærmbillede 2016-05-13 kl. 12.11.28 PM.png (152,59 KB - hentet 193 gange.)
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010