home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1041 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 88543 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United
« Svar #150: 21 Mar 2016, 19:34 »

Lyder spændende, ser ham nemlig som en meget offensiv midtbane spiller. Øv med FA Cuppen, så må du bare vinde PL.

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #151: 21 Mar 2016, 20:31 »

Min første sæson som Manchester United træner er færdigspillet. Det endte ikke med den rigtige "The Treble", men det blev til den lille af slagsen. Vinder af Premier League med ni point ned til Tottenham på 2. pladsen. Derudover endte vi med at sejre i Capital One Cuppen efter en finalesejr på 2-0 over Everton. FA Cuppen blev aldrig rigtig nogen succes, og trods er stort pres mod slut tabte vi 5. runde kampen mod bysrivalerne fra City. Champions League turneringen reddede alligevel en lille treble i min første sæson, da vi slog Barcelona 1-0 på San Siro, på mål af spanske Ander Herrera.

Nedenstående er lidt oversigter:
Premier League 15/16
Champions League 15/16
FA Cup 15/16
Capital One Cup 15/16

Hvor jeg senest meldte Memphis Depay, min daværende topscorer, ude resten af sæsonen. Så skal jeg lige love for at nyindkøbte Bernardo Silva og Álvaro Morata trådte i karakter. Derudover fortsatte Mata sit fantastiske spil, Luke Shaw og John Stones holdte defensiven skarpt sammen. De Gea stod som i virkeligheden fantastisk bagtil. Ross Barkley fik jeg ikke rigtigt ordenligt igang i sidste sæson, det sker forhåbentlig til den kommende sæson.

Til den nye sæson har jeg af bestyrelsen fået 700 mio. kr. før vinduet startede. Et vindue der er færdigt, og det endte med lidt overraskende handler. For det første var det ganske umuligt for mig at afslå et bud på 500 mio. kr på Morgan Schneiderlin fra Bayern, dertil et bud på 435 mio. kr fra PSG for Blind. Så var de to solgt, Morgan havde egentlig spillet en fantastisk sæson, men spørgsmålet var om han kunne holde niveauet. Blind var reserve/marginal spiller, så over 400 mio. for ham kunne jeg ikke afslå. Rojo blev også solgt for 190 mio. kr. til Bayern, Rooney til Everton for 165 mio. kr. og sidst Young for 90 mio. kr. til Palermo. Valdés er smuttet til Granada for 12 mio. kr.

Når jeg sælger så mange spillere skal der også nyt blot til. Det er kommet i form at:
Eric Dier hentet i Tottenham for 280 mio. kr.
Thiago Maia hentet i Santos for 122 mio. kr.
Predrag Rajkovic hentet i M. Tel-Aviv for 26 mio. kr.
Jairo Riedewald hentet i Ajax for 150 mio kr.
Renato Sanches hentet i Benfica for 280 mio. kr.
Goncalo Guedes hentet i Benfica for 295 mio. kr.
Marquinhos hentet i PSG for 280 mio. kr.

Det er tydeligt at se hvor jeg vil hen, have ryddet op i truppen. Ud med de ældre spillere, og ind med nyt ungt blod. Jeg ser frem til en spændende sæson hvor jeg skal forsøge at genvinde 3 titler, samt tilkæmpe mig yderligere 3 :-)
« Seneste Redigering: 21 Mar 2016, 20:36 af Møller » Logged

mr-techno
Lilleputspiller
*

« Svar #152: 21 Mar 2016, 22:13 »

Fortæl endelig Hvordan det kommer til at gå med Riedewald og Renato sanches. Har selv kig på begge.

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #153: 21 Mar 2016, 22:22 »

Fortæl endelig Hvordan det kommer til at gå med Riedewald og Renato sanches. Har selv kig på begge.

Skal jeg gøre. Riedewald har jeg dog givet en sæson i Roma hvor han får en sæson som fast venstre back. Istedet har jeg trukket Borthwick-Jackson op som reserve for Shaw Smiley

Sanches får sæsonen i United, så ham kan vi kigge på!

Beckham23
Ynglingespiller

« Svar #154: 22 Mar 2016, 18:22 »

Min første sæson som Manchester United træner er færdigspillet. Det endte ikke med den rigtige "The Treble", men det blev til den lille af slagsen. Vinder af Premier League med ni point ned til Tottenham på 2. pladsen. Derudover endte vi med at sejre i Capital One Cuppen efter en finalesejr på 2-0 over Everton. FA Cuppen blev aldrig rigtig nogen succes, og trods er stort pres mod slut tabte vi 5. runde kampen mod bysrivalerne fra City. Champions League turneringen reddede alligevel en lille treble i min første sæson, da vi slog Barcelona 1-0 på San Siro, på mål af spanske Ander Herrera.

Nedenstående er lidt oversigter:
Premier League 15/16
Champions League 15/16
FA Cup 15/16
Capital One Cup 15/16

Hvor jeg senest meldte Memphis Depay, min daværende topscorer, ude resten af sæsonen. Så skal jeg lige love for at nyindkøbte Bernardo Silva og Álvaro Morata trådte i karakter. Derudover fortsatte Mata sit fantastiske spil, Luke Shaw og John Stones holdte defensiven skarpt sammen. De Gea stod som i virkeligheden fantastisk bagtil. Ross Barkley fik jeg ikke rigtigt ordenligt igang i sidste sæson, det sker forhåbentlig til den kommende sæson.

Til den nye sæson har jeg af bestyrelsen fået 700 mio. kr. før vinduet startede. Et vindue der er færdigt, og det endte med lidt overraskende handler. For det første var det ganske umuligt for mig at afslå et bud på 500 mio. kr på Morgan Schneiderlin fra Bayern, dertil et bud på 435 mio. kr fra PSG for Blind. Så var de to solgt, Morgan havde egentlig spillet en fantastisk sæson, men spørgsmålet var om han kunne holde niveauet. Blind var reserve/marginal spiller, så over 400 mio. for ham kunne jeg ikke afslå. Rojo blev også solgt for 190 mio. kr. til Bayern, Rooney til Everton for 165 mio. kr. og sidst Young for 90 mio. kr. til Palermo. Valdés er smuttet til Granada for 12 mio. kr.

Når jeg sælger så mange spillere skal der også nyt blot til. Det er kommet i form at:
Eric Dier hentet i Tottenham for 280 mio. kr.
Thiago Maia hentet i Santos for 122 mio. kr.
Predrag Rajkovic hentet i M. Tel-Aviv for 26 mio. kr.
Jairo Riedewald hentet i Ajax for 150 mio kr.
Renato Sanches hentet i Benfica for 280 mio. kr.
Goncalo Guedes hentet i Benfica for 295 mio. kr.
Marquinhos hentet i PSG for 280 mio. kr.

Det er tydeligt at se hvor jeg vil hen, have ryddet op i truppen. Ud med de ældre spillere, og ind med nyt ungt blod. Jeg ser frem til en spændende sæson hvor jeg skal forsøge at genvinde 3 titler, samt tilkæmpe mig yderligere 3 :-)

Hvilken taktik(er), samt instrukser spiller du med?

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #155: 23 Mar 2016, 00:11 »

Normalt er det tråde med små klubber der bare kører derudaf men det er fedt at se en klubtråd med så stort et hold være så aktivt Peace giver helt sikkert en lyst til at give gas med United

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #156: 23 Mar 2016, 01:38 »

Møller: hvordan ser det ud med ungdoms spillere? Kan se du får hentet en masse spillere, er det fordi der ikke kommer noget godt ud af akademiet?

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #157: 23 Mar 2016, 18:56 »

Møller: hvordan ser det ud med ungdoms spillere? Kan se du får hentet en masse spillere, er det fordi der ikke kommer noget godt ud af akademiet?

Akademiet kommer stille og roligt Smiley Forventer stor indtog til den kommende sommer fra mit akademi Smiley Hvor også spillere som Mata, Fellaini, Herrera osv. forventes solgt.

mr-techno
Lilleputspiller
*

« Svar #158: 24 Mar 2016, 19:13 »

2. sæson slut.
Vandt prl, capital one og CL over Juve efter straffe (2-2 ordinær).

Af transfers indtil videre:

Ud: Carrick fri
Schwein 27 mio til schalke
Lucas romero 180 mio til Lazio

Ind: Bale 350 mio.

Mata har jeg til salg og trods både Barca og Real har budt, nægter han at skifte til dem. Han vil væk fra mig, men takker nej til andre klubber hvergang. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Hans kontrakt udløber om 1 år og han vil selvfølgelig heller ikke forlænge.
Bayern vil rigtig gerne have Lukaku, men så længe det er 100mio der skiller os, bliver en handel ikke til noget.

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #159: 24 Mar 2016, 19:34 »

2. sæson slut.
Vandt prl, capital one og CL over Juve efter straffe (2-2 ordinær).

Af transfers indtil videre:

Ud: Carrick fri
Schwein 27 mio til schalke
Lucas romero 180 mio til Lazio

Ind: Bale 350 mio.

Mata har jeg til salg og trods både Barca og Real har budt, nægter han at skifte til dem. Han vil væk fra mig, men takker nej til andre klubber hvergang. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Hans kontrakt udløber om 1 år og han vil selvfølgelig heller ikke forlænge.
Bayern vil rigtig gerne have Lukaku, men så længe det er 100mio der skiller os, bliver en handel ikke til noget.

Hvordan ser dit hold ud nu?
Ang mata så laver han en lewandowski Wink

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #160: 25 Mar 2016, 00:37 »

350 mio for Bale?! Shockeret how? Bliver helt misundelig, har gerne ville hente ham til United, men det har aldrig været muligt for under 750 mio.

mr-techno
Lilleputspiller
*

« Svar #161: 25 Mar 2016, 07:50 »

Jeg smider ss ind næste gang jeg er ved computeren.
Bayern har netop købt januzaj for 360mio. Vi kunne ikke blive enige om lukaku.
Bale var marginal! spiller i real. James sad på højrekant. 2 mål score han for dem i sæsonen, og da de købte Reus sprang jeg og Juventus til.

mr-techno
Lilleputspiller
*

« Svar #162: 25 Mar 2016, 08:42 »

Første kamp i sæsonen (3. sæson ((Mata gør det ikke nemt for mig): http://billedeupload.dk/images/vOZs8.png

Min "førsteholdsopstilli ng": http://billedeupload.dk/images/56AfX.png
"Andenholdsopstillin g" (Spillerroller er ikke sat korrekt her): http://billedeupload.dk/images/L6UmH.png

Et lille kig på transfers rundt omkring: http://billedeupload.dk/images/C65WT.png

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #163: 25 Mar 2016, 11:57 »

Det er et super stærkt hold du har fået samlet der, Rooney og lukaku på "andet" holdet siger det hele.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #164: 25 Mar 2016, 12:03 »

godt og se der er masser af spillere fra england og egen avl

,,

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010