home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 87652 gange)
mr-techno
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #135: 13 Mar 2016, 08:36 »

Hvordan ligger man billeder op her på siden?

Min ambition med United er at føre dem tilbage til toppen igen. Dvs at kvalificere til CL hver sæson og vinde CL inden for 5 sæsoner. Skabe en basistrup hvorfra talenter skal udvikles.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #136: 13 Mar 2016, 08:56 »

Det kan du gøre via forskellige sider, som f.eks. Tinypic.com eller billedupload.dk
Logged


Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #137: 15 Mar 2016, 14:11 »

Er ved at blive sindsyg af fm16. Lige meget hvilken taktik jeg bruger med Man Utd, så fungere det ikke!!!!

Er der nogen af jer der har succes, der vil prøve at uddybe jeres taktik? (koncept, spiller roller, hold/spiller instrukser osv.)

Vil rigtig gerne spille 4-2-3-1, men måske det bare ikke er det rigtige?
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #138: 15 Mar 2016, 18:49 »

Er ved at blive sindsyg af fm16. Lige meget hvilken taktik jeg bruger med Man Utd, så fungere det ikke!!!!

Er der nogen af jer der har succes, der vil prøve at uddybe jeres taktik? (koncept, spiller roller, hold/spiller instrukser osv.)

Vil rigtig gerne spille 4-2-3-1, men måske det bare ikke er det rigtige?

Jeg nyder selv stor succes med 4-2-3-1.

- Midterforsvarene har rollerne boldspillende og central forsvar (begge som forsvarende).

- Mine to backs kører som hhv. Angribende back (Shaw) og forsvarende wingback (Love)

- De to centrale midtbanespillere er hhv. dybdeliggende (forsvar) og fremskudt (support)

- Mine wings bruges enten som indvendig angriber (support) eller fløjspiller (support). Det behøver ikke nødvendigvis være én af hver, blot hvad der passer bedst til spillerne. Jeg bruger Memphis (IA) på venstre, og Embolo (Fløj) på højre.

- Spilleren bag angriberen spiller en offensiv midtbanespiller (support). Har hidtil brugt Denis Suaréz, men han er netop solgt for 530 mio kr. Denne rolle får rigtig mange assists, men næsten ingen mål - det klarer wings og angreb dog.

- Angriberen har jeg som komplet angriber (angreb) - Martial er åndsvagt god her!

Holdets mentalitet er primært kontrollerende (dog kontrabaseret, når man er underdog eller i en dårlig stime), mens holdstrukturen er... ja, struktureret. Holdet har følgende instruktioner:
Tempo: Normal
Tidsspild: Ret sjældent

Bredde: Ret smal
Defensiv linje: Normal
Pres: Nogle gange
Tackling: Bliv på fødderne

Aflevering: Spil op fra forsvar
Afleveringsfokus: Spil mere direkte
Kreativ frihed: Vær mere udfoldende

Bevægelsesfrihed: Hold positioner




God vind med det! Smiley
« Seneste Redigering: 15 Mar 2016, 19:36 af ydersog » Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #139: 15 Mar 2016, 20:40 »

Nu fik jeg lige smidt taktik and such af sted, så nu kan jeg lige så godt smide en masse billeder Smiley




Jeg er i fuld gang med 4. sæson, så her kommer lidt transfers for de tre sæsoner, resultater for PL og CL, samt den nuværende 1. holdstrup.

TRANSFERS
>Ind 15/16
<Ud 15/16

>Ind 16/17
<Ud 16/17 (1)
<Ud 16/17 (2)

>Ind 17/18
<Ud 17/18 (1)
<Ud 17/18 (2)

RESULTATER
Premier League 15/16 (1)
Premier League 15/16 (2)
Premier League 16/17 (1)
Premier League 16/17 (2)
Premier League 17/18 (1)
Premier League 17/18 (2)

Champions League 15/16
Champions League 16/17
Champions League 17/18

TRUP


START XI
GK - David De Gea
DR - Donald Love
DL - Luke Shaw
DC - José Giménez
DC - Juan Jesus
MC - Julian Weigl
MC - Ivar Fossum
AMR - Breel Embolo
AML - Memphis Depay
AMC - Andreas Pereira
AC - Anthony Martial
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #140: 19 Mar 2016, 09:58 »

Jeg vandt mesterskabet med AaB og blev headhunted af United (de står som min favoritklub, så tror det var derfor). Jeg gemte spillet, før jeg accepterede det, så nu har jeg to gode games. Jeg spillede lige lidt videre med United og har købt Tielemans og Pogba og så har jeg solgt Blind, så det er sgu spændende... United havde selv købt Volland, så ham og Mata er helt klart mine to guldfugle offensivt. Håber sgu på mesterskabet Smiley
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #141: 20 Mar 2016, 11:59 »

Jeg er også gået i krig med Manchester United igen. Efter den nye opdatering kom ud og de skuffende resultater i virkeligheden, følte jeg en hvis trang til at se et United hold præstere.

Jeg er halvvejs gennem første sæson, jeg fører Premier League sikkert med 9 point ned til Leicester. Derudover er jeg i Capital One Cup finalen mod Everton og videre til første playoff runde af Champions League efter at vinde gruppen over Lyon, Benfica og Steaua. I første playoff møder jeg Dynamo Kiev, som jeg bør avancere fra også. I FA Cuppen er jeg for første gang blevet ramt en smule af mit rotationsprincip. Hele to gange er jeg endt i at skulle ud i 2 kampe mod hhv. Ipswich og senest Burton. Jeg har endnu ikke slået Burton, men det bør ikke blive noget problem. Gør jeg det venter City eller West Ham i 5. runde.

Som førnævnt har jeg forsøgt at køre et rotationsprincip for at få så mange spillere igang, og holde dem igang. Jeg forventer at nå langt i alle 4 turneringer og derfor behøver jeg at have en del spillere i form for at kunne hente The Treble allerede i min første sæson.

Indkøb Pre Season:
John Stones, Everton for 410 mio. kr.
Andrija Zivkovic, Partizan for 10 mio. kr.
Ante Coric, Dinamo for 135 mio. kr.

Inden vinterpause fik jeg af bestyrelsen stillet yderligere 1 mia. kr. til rådighed for at forstærke min trup. Det kom umiddelbart efter de afviste mit ønske om at hente Bernardo Silva i Monaco. Det betød selvfølgelig også lidt dyre indkøb i vinterpausen:

Indkøb Vinterpausen 15/16:
Ross Barkley, Everton for 475 mio. kr.
Bernardo Silva, Monaco for 250 mio. kr.
Álvaro Morata, Juventus for 285 mio. kr.

Netop inden Nytår fik vi alle en skrækbesked fra Memphis Depay. Han har brækket benet og må se resten af sæsonen fra tribunerne. Det kommer lidt som et chok, da han har præsteret helt fantastisk indtil videre og er min topscorer. Det betyder dog bare at Bernardo Silva får endnu mere ansvar, end jeg lige havde ventet, fra dag 1. Mata bliver rykket over i Memphis' venstre side og Silva overtager højre side.

Ellers må min stærkeste opstilling umiddelbart se således ud.
(Dog bliver der roteret meget rundt)
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #142: 20 Mar 2016, 12:03 »

Spændende indkøb, jeg er især stor fan af de to Everton drenge.
Logged


Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #143: 20 Mar 2016, 12:06 »

Spændende indkøb, jeg er især stor fan af de to Everton drenge.

De andre minus Morata er også ved at være rutine for mange. Dog har jeg endnu ikke selv haft Silva og Coric, grundet dette er mit første spil med en klub med stort omdømme og penge i '16 :-) Morata fik jeg bare lyst til at prøve, da jeg synes han er stærkt undervurderet i virkeligheden.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #144: 20 Mar 2016, 12:17 »

Bestemt, han gør det virkelig godt i Juve!
Silva havde jeg stor succes med i FM15, mens jeg aldrig har prøve Coric, simpelthen fordi alle henter ham, så gider jeg ikke.
Logged


mr-techno
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #145: 21 Mar 2016, 10:59 »

Har netop overstået vinter vinduet i 2. sæson.
Real madrid har købt Rulli og Schneiderlin. Tottenham har købt Vrsaljko, så jeg har været nødsaget til at hente en ny 2. målmand (robert-zieler) og højre back (Danilo).
Mata har i laaang tid nu været utilfreds og ville til en større klub(Barca), så jeg har modvilligt haft ham til salg i lang tid for 600 mio. Han spiller pisse godt, men jeg tror desværre jeg er nød til at lade ham smutte snart.

Ligger 1 i Prl med 5 point til Arsenal. Vandt første kamp på udebane i første knockout runde af CL 3-2 over OM. Er i finalen i Capital mod Arsenal og i 5 runde af Fa cup er modstanderen West Brom.

Her er billeder af min taktik og mentalitet: http://billedeupload.dk/images/uMPZ6.png
http://billedeupload.dk/images/0T3Wg.png
Spillernes roller kan variere alt efter hvem der spiller positionen.
Logged

nicofro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #146: 21 Mar 2016, 12:13 »

Er simpelthen nødt til at dele, hvor stor en succes jeg har haft med Lewandowski som ene angriber og komplet.
Han er fuldstændig ustyrlig. Han lavede 4 mål i sin debut mod Arsenal. Dem som søger en virkelig målfarlig angriber, I burde prøve Lewan.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #147: 21 Mar 2016, 13:19 »

Har netop overstået vinter vinduet i 2. sæson.
Real madrid har købt Rulli og Schneiderlin. Tottenham har købt Vrsaljko, så jeg har været nødsaget til at hente en ny 2. målmand (robert-zieler) og højre back (Danilo).
Mata har i laaang tid nu været utilfreds og ville til en større klub(Barca), så jeg har modvilligt haft ham til salg i lang tid for 600 mio. Han spiller pisse godt, men jeg tror desværre jeg er nød til at lade ham smutte snart.

Ligger 1 i Prl med 5 point til Arsenal. Vandt første kamp på udebane i første knockout runde af CL 3-2 over OM. Er i finalen i Capital mod Arsenal og i 5 runde af Fa cup er modstanderen West Brom.

Her er billeder af min taktik og mentalitet: http://billedeupload.dk/images/uMPZ6.png
http://billedeupload.dk/images/0T3Wg.png
Spillernes roller kan variere alt efter hvem der spiller positionen.

Hvordsn gør Barkley det i så "defensiv" en rolle?
Logged


Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #148: 21 Mar 2016, 18:29 »

Har netop overstået vinter vinduet i 2. sæson.
Real madrid har købt Rulli og Schneiderlin. Tottenham har købt Vrsaljko, så jeg har været nødsaget til at hente en ny 2. målmand (robert-zieler) og højre back (Danilo).
Mata har i laaang tid nu været utilfreds og ville til en større klub(Barca), så jeg har modvilligt haft ham til salg i lang tid for 600 mio. Han spiller pisse godt, men jeg tror desværre jeg er nød til at lade ham smutte snart.

Ligger 1 i Prl med 5 point til Arsenal. Vandt første kamp på udebane i første knockout runde af CL 3-2 over OM. Er i finalen i Capital mod Arsenal og i 5 runde af Fa cup er modstanderen West Brom.

Her er billeder af min taktik og mentalitet: http://billedeupload.dk/images/uMPZ6.png
http://billedeupload.dk/images/0T3Wg.png
Spillernes roller kan variere alt efter hvem der spiller positionen.

Spiller du samme taktik ude og hjemme?
Logged

mr-techno
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #149: 21 Mar 2016, 19:23 »

Barkley har overrasket alt og alle. Han er sublim på positionen og har henvist schweinsteiger og wilshere til bænken.

På udebane mod gode hold, spiller jeg med "kontra" og smider af og til min omc ned ved siden af herrera, så jeg har 3 cm på linje.

Har netop tabt i fa cup 2-1 til West brom. Ligger fortsat 1 i prl 5 point foran arsenal.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010