home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 403 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  San Marino’s Road to Glory
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: San Marino’s Road to Glory  (Læst 32721 gange)
Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #45: 27 Sep 2015, 13:53 »

Tidligere har jeg ikke haft problemer med billederne, men det har jeg nu Smiley

Øv! :/ Hvilke problemer har du? Kan du ikke åbne linket eller er det på på imgur problemet opstår?

Poster lige de to billeder her, indtil jeg har fundet ud af, hvad jeg gjorde forkert.

* EURO Champions Cup_ Kampe Kampe og resultater.png (589,03 KB - hentet 154 gange.)
* EURO Champions Cup_ Oversigt Runder.png (469,8 KB - hentet 154 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #46: 27 Sep 2015, 16:19 »

(Håber billederne virker nu, jeg satte linket forkert ind før).

Det blev udebanemål der afgjorde kampene mellem San Marino og CSKA Moscow! Den første kamp var på udebane for San Marino og endte 2-3. Da CSKA Moscow gæstede San Marino, tabte San Marino 0-1. Samlet set gik San Marino dog videre.
Selvom det har været en spændende rejse for San Marino, må man nok indse, at den slutter nu. I semifinalen møder San Marino Real Madrid, som er storfavoritter. Danske Peter Andersen skal således stå overfor spillere som Ronaldo og Kroos. Det bliver to kampe, som San Marinos fans sen vil glemme!


Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #47: 28 Sep 2015, 01:01 »

07-05-22

Den sidste kamp i sæson 21/22 er spillet og San Marino kan se tilbage på en sæson, fyldt med opture og nedture. Hele sæsonen igennem har San Marino vist sig fra to vidt forskellige sider. Det hele startede med, at begge deres fløje "forsvandt". En tilbage til England og en ville videre. En reserve blev hentet ind, men pengene rakte ikke til to. Trods alt faldt den nye angriber, Montenegro, hurtigt til og afløste sidste sæsons Serie A topscorer, da han blev langtidsskadet.

Sidste sæson endte San Marino på en anden plads i Serie A, men var knap nok med i pokalen og havde ikke kvalificeret sig til international bold året før. Den her sæson var San Marino med i det hele. I den italienske pokalturnering nåede San Marino til finalen, hvor de blev slået sikkert af Inter. I Champions League blev San Marino, mod enhver forventning, først slået ud i semifinalen mod Real Madrid. Tilgengæld led ligaen under det tæt pakkede kampprogram og endte på en 7. plads. Ved hjælp af pokalen, spiller San Marino også international bold næste år, dog bliver det Euroleague den her gang.

Alt i alt en sæson, som man kan være bekendt! På samme tid er der gode nyheder på et mere praktisk niveau. Træningsfaciliteter ne er blevet opgraderet en gang allerede i den her sæson og klubben arbejder allerede på, at opgradere igen. Derudover er San Marinos nye stadion, efter lang tids venten, endelig færdig. Om nogle måneder vil hjemmebanen blive en smule sjovere at spille på!

Planerne for næste sæson er simple. Holde på de bærende spillere, skille sig af med fyldet og hente et par nøglespillere mere ind. Truppen skal i næste sæson være bred nok til, at være med i tre turneringer, uden at det går ud over ligaen. En ting skal der dog arbejdes på, at skaffe unge talenter, der kan blive en del af klubbens "egen avl". Det kostede den her sæson nogle vigtige pladser på det internationale niveau, at San Marino ikke kunne mønstre mere end én brugbar spiller, der kunne opfylde kravene.

Vi ser frem til en ny sæson i Serie A!








Logged

Ravn888
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #48: 28 Sep 2015, 12:03 »

Der er ikke meget italiensk islæt tilbage i truppen :p
Bliver spændende at se, om du kan få købt godt ind i bredden
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #49: 28 Sep 2015, 13:25 »

Der er ikke meget italiensk islæt tilbage i truppen :p
Bliver spændende at se, om du kan få købt godt ind i bredden

Jeg arbejder faktisk på, at få genindført en smule Italien i min San Marino trup. (Som jo faktisk ikke er en del af Italien). Wink Men San Marino spillere er virkelig elendige... Når jeg har fået træningsfaciliteter ne i top, vil jeg begynde på at forbedre ungdomsnetværket. Kunne være sjovt, at have en San Marino spiller på førsteholdet. Smiley

Udfordringen her har været, at jeg har måtte tage de talenter jeg kunne få og de fleste italienske talenter ville gerne blive hos deres moderklub efter lejeperioderne. Nu hvor jeg skal til at spille 3. sæson i Serie A, er de "hjemlige" spillere fra Serie B blevet mere friske på min klub.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #50: 29 Sep 2015, 20:16 »

Hvornår når en spiller egentlig status af egen avl i en klub som San Marino? Følger de reglerne for italiensk fodbold?

Og godt at se at du har fået styr på det med billederne Smiley
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #51: 29 Sep 2015, 20:41 »

Hvornår når en spiller egentlig status af egen avl i en klub som San Marino? Følger de reglerne for italiensk fodbold?

Og godt at se at du har fået styr på det med billederne Smiley

Ja, og tak for hjælpen med billederne!

Yes, San Marino er underlagt de samme regler, som de italienske hold i serierne. Smiley
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #52: 29 Sep 2015, 21:38 »

Transfervinduet er lukket og nu skal den nye trup spilles ind.
Planen var at hente flere hjemlige spillere til. Det blev der gjort. To dyre drenge blev hentet til, for at styrke venstre back og venstre fløj positionen. På samme tid er nogle af talenterne blevet sendt videre. Manager Benjamin mente, at de ikke havde opfyldt deres potentiale og det var tid til, at komme videre.
Det var et mindre chok, da den tyske venstreback Petersen blev solgt til Roma, på sidste transferdag. Hurtigt blev der lejet en reserve, men back positionen er på samme tid blevet forstærket i form af Dimarco, der er kommet til fra Torino.

Euro cup er allerede startet og det første hold der gæstede det nye San Marino stadion, var det danske hold Randers FC. San Marino mødte derefter polske Lech og har nu kvalificeret sig til gruppespillet.
Det nye stadion rummer knap 22000, som er omkring fire gange så meget, som det gamle. Klubben forventer, at indtægterne til hjemmekampe vil stige betragtelig. Den tidligere rekord for billetsalg, var 2 mil kr, mod Randers og Lech var beløbet på over 7 mil kr.

Det ser ud til at blive en spændende sæson, hvor San Marino igen vil forsøge, at kvalificere sig til ECC.





« Seneste Redigering: 29 Sep 2015, 21:44 af Bramos » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #53: 30 Sep 2015, 13:38 »

Super god blog! Har læst fra enden til anden.

Flot arbejde. Glæder mig til at følge den italienske "invasion"

Klart nemmere med billederne nu Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #54: 30 Sep 2015, 21:46 »

Super god blog! Har læst fra enden til anden.

Flot arbejde. Glæder mig til at følge den italienske "invasion"

Klart nemmere med billederne nu Smiley

Tusind tak! Smiley
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #55: 30 Sep 2015, 22:01 »

01/02/23

Transfervinduet er lige lukket og det er tid til at gøre status.

San Marino har haft en drømme sæson indtil videre. Godt nok røg de tidlig ud af pokalen og har to ud af to gange fået alvorlige tæv af Inter. Men europæisk og i liagen, går det fantastisk. San Marino er gået videre som nr. 1 fra deres pulje i EC og i Serie A ligger San Marino og varmer førstepladsen. Tæt forfulgt af Juventus.
Siden klubben er flyttet ind på det nye stadion, har San Marino ikke tabt en eneste hjemmekamp! Billetsalget har været fantastisk og stemningen har helt sikkert bidraget til den nye rekord.

Holdet har virkelig fået tilføjet dygtige spillere i starten af sæsonen og San Marino har spillet langt over forventningerne. Målmandspositionen er dog noget der skal tænkes over. To ældre, erfarne, målmænd vogter i øjeblikket buret, men manager Benjamin satser på, at det bliver næste transferprojekt. I det her transfervindue forsøgte klubben faktisk, at hente den italienske landsholdsmålmand, Scuffet, i Udinese. Klubberne kunne dog ikke blive enige om prisen og efter lange forhandlinger, faldt handlen til jorden. Benjamin havde denne kommentar;
"Det er synd, at vi ikke fik Scuffet. Han har selv givet udtryk for, at han gerne ville handlen. Jeg håber på, at sæsonen bliver god, så transfersummen i næste vindue bliver stort nok. Scuffet er manden jeg vil have mellem stængerne i San Marino!"






Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #56: 01 Okt 2015, 21:09 »

Så skete det! San Marino blev ikke mester i denne sæson, men kvalificerede sig til ECC, ved at kæmpe sig til en anden plads. Det nye stadion viste sig, at være en lykkebringer for San Marino. Kun to kampe, i hele sæsonen, blev tabt på hjemmebane. Tilskuer gennemsnittet lå på over 18000, hvor den tidligere rekord var på lidt mere end 5000. Så selvom San Marino skuffede i både pokalen og i det europæiske spil, så er det bestemt en godkendt sæson!

Flere af spillerne krævede i løbet af sæsonen, at blive solgt, hvis klubben ikke kvalificerede sig til ECC. Humøret i omklædningsrummet er derfor på et fantastisk højt niveau!

Klubben frigjorde efter kvalifikationen nye transferpenge. Lige nu ligger klubben derfor i forhandlinger, om Simone Scuffet. Den italienske landsholdsmålmand står stadig højst på managerens ønskeliste. Hvis Scuffet siger ja til kontrakttilbuddet, bliver han den tredje intalienske A-landsholdspiller, der spiller for San Marino.

San Marino skulle forlade EC, efter et nederlag til Southampton.








« Seneste Redigering: 01 Okt 2015, 21:15 af Bramos » Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #57: 02 Okt 2015, 19:11 »

Jeg har i bunden af mit første opslag, her i tråden, smidt screenshots ind af førsteholdet. Jeg vil opdatere den når der går spillere ind og ud af førsteholdet. Håber det kommer til, at give en bedre ide om holdets sammensætning.Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #58: 07 Okt 2015, 14:23 »

Flot med en 2.plads Smiley Træls nederlaget til Southampton Skuffet
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010