home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 350 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  San Marino’s Road to Glory
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: San Marino’s Road to Glory  (Læst 32631 gange)
Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #30: 18 Sep 2015, 12:48 »

Oprykning til Serie A blev en realitet. Men hvad skal der til, for at blive oppe den her gang? Vi har spurgt Benjamin.

Tillykke med oprykningen. Transfervinduet er åbent og I har været godt i gang. Hvad skal I gøre anderledes den her gang?

- Sidste gang var det især på to områder, at vi var svage. I hele bagkæden og i målet. Vi hentede godt nok en målmand, med stort potentiale, som også spillede godt. Men da han blev skadet, havde vi ikke en god reserve. Midterforsvaret bestod også af unge, uprøvede spillere, fra vores ungdomshold. Det endte sådan, fordi vi løb tør for penge. Jeg kunne simpelthen ikke hente nogen der var bedre. Vores backs var det bedste i vores bagkæde, men også de var mere backups end startere.
Da vi rykkede ned igen, solgte vi nogle profiler og fik ved siden af, en større transfersum. Den investerede jeg så i unge talenter.

Var du ikke bange for, at begå samme fejl som i Serie A?

- Både og. Jeg købte nogle ældre forsvarsspillere til bagkæden, fordi jeg godt vidste, at den skulle stabiliseres. Men jeg vidste også, at hvis vi skal overleve en sæson i Serie A, skulle vi have noget talentudvikling i gang. Jeg var derfor også forberedt på, at vi kunne komme til at spille mere end én sæson i Serie B.

Men det gik godt. Med to point til 2. pladsen vandt I jo Serie B, igen.

- Ja, det gik over al forventning. De unge spillere vi hentede til, trådte virkelig i karakter. Vi havde også lejet nogle dygtige spillere, som gjorde det fremragende. Bl.a. vores topscorer Marcenaro fra Lazio.

Hvordan har du så arbejde videre med holdsammensætningen, nu hvor I har været i  gang med at finde nye spillere?

- Vi havde jo allerede en meget fin stamme. Vores topscorer var første prioritet at hente til klubben. Hvilket lykkedes. Derudover hentede vi også den lejede spiller Vissen til klubben permanent. En af mine største bekymringer var dog, at få målmandsposten gaderet. Den unge Anker gjorde det virkelig godt i Serie B, men han er ikke klar til at stå fast i Serie A. Palermo rykkede ned, i det vi rykkede op og vi hentede derfor deres målmand ret billig. En målmand med erfaring! Vi har også hentet en erfaren midtbanespiller i Getafe, Camarasa, som skal hjælpe med at få styr på midtbanen. Derudover har vi hentet nye talenter.

Du snakker meget om jeres talenter og I har en meget ung trup, når man ser på gennemsnitsalderen. Er der nogen specielt vi skal holde øje med?

- Bestemt! Petersen og Djernæs i bagkæden, er allerede nu faste på førsteholdet. Derudover er jeg meget spændt på at se Elmis udvikling. Marcenaro er også allerede en fast del af førsteholdet og han er fantastisk til både at skabe chancer og lave mål. På fløjen vil jeg gerne udpege Vissen som vores store talent. Han scorede allerede under sit lejeophold nogle mål, selvom han udelukkende kom ind som indskifter. Han bliver spændende! Af lejede spillere, er Dasilva og Bellingham spillere, som jeg ser sindssygt meget frem til, at se i aktion.

 

* Transfers_ Transferhistorik.png (515,44 KB - hentet 158 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #31: 19 Sep 2015, 14:28 »

Serie A sæsonen 19/20 blev sæsonen, som San Marino aldrig vil glemme!

San Marino sikrede sig ikke kun overlevelse i Serie A, men var i løbet af sæsonen ikke engang nede og snuse til stregen! Fans og spillere har allerede udtalt, at denne præstation skal være starten på noget nyt. Noget stort!

Bestyrelsen har endda indledt projekt; Nyt stadion til San Marino.

Tillykke med overlevelsen i Serie A, Benjamin! Hvordan kan det være, at det den her gang så nemt ud?

- Jeg ved ikke om det var nemt, men vi holdte en god afstand til nedrykningspladsern e. Vi havde en ufattelig god start på sæsonen, men energien slap op mod slut. Vi begyndte at smide mange point væk, men alt i alt er jeg meget tilfreds med præstationen.

Var der efter din mening bestemte spillere, der kan tage æren?

- Alt i alt var det jo en god holdindsats, men der er helt sikker nogle stykker der skal fremhæves. Camarasa, som vi købte i starten af sæsonen, var en ufattelig vigtig faktor i, at vores midtbane var stabil. Han spillede så godt, at vi allerede har været tvunget til at sælge ham videre. Interessen var simpelthen for stor, til at vi kunne matche de tilbud. Derudover har flere af de unge præsteret godt, hvilket også har øget interessen for dem.

Nu siger du at I allerede har solgt jeres profil. Hvad skal I gøre for at holde jer oppe i næste sæson?

- Vi skal bruge penge de rigtige steder. Selvom det er midtbanen der er blevet svækket, er jeg overbevist om, at det er andre steder vi skal investere. Vi må stole på de unge spillere vi har.

Vi ser frem til, at tale med dig igen, når transfervinduet er lukket!

* Indbakke_ Indbakke-2.png (607,26 KB - hentet 139 gange.)
* Program_ Senior kampe.png (785,34 KB - hentet 136 gange.)
* Program_ Senior kampe-2.png (774,48 KB - hentet 135 gange.)
* Trup_ Spillere Spillere.png (708,54 KB - hentet 135 gange.)
* Turneringer_ Turneringer.png (611,78 KB - hentet 140 gange.)
* Transfers_ Transferhistorik-3.png (546,96 KB - hentet 140 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #32: 20 Sep 2015, 18:59 »

Transfervinduet for starten af sæson 20/21 er nu lukket og Serie A starter lige om hjørnet.
San Marino har forsøgt at hente sig en direkte erstatning for Camarasa, men det kunne ikke lade sig gøre. Derfor er der hentet unge talenter ind. Forhåbentlig kommer San Marino ikke til at savne Camarasa alt for meget!


* Transfers_ Transferhistorik-4.png (485,38 KB - hentet 128 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #33: 21 Sep 2015, 20:25 »

Blot 14 kampe ind i sæson 20/21 bliver vi nødt til at gøre status. Første gang San Marino var i Serie A, under ledelse af Benjamin, i sæson 17/18, vandt de alt i alt 5 kampe. I sidste sæson blev det antal forbedret til 11 sejr, som sikrede San Marino overlevelse i Serie A.
Nu har San Marino efter 14 kampe allerede vundet 10, spillet 2 uafgjort og kun tabt to kampe! Det gør, at San Marino pt. ligger nr. 2 i Serie A.

Tør man sige, at overlevelsen igen er sikret?

* Program_ Senior kampe.png (761,78 KB - hentet 102 gange.)
* Turneringer_ Turneringer.png (597,06 KB - hentet 106 gange.)
* Trup_ Spillere Spillere.png (704,69 KB - hentet 105 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #34: 22 Sep 2015, 19:09 »

Så er transfervinduet lukket. Få spiller tog afsted, få spiller kom til. Men hvorfor også ændre på meget, når man ligger nr. 1 i Serie A.
Et kendt ansigt er dog hentet tilbage. Midtbane spilleren Juan Pablo Palacios, der scorede et saksespark sidst han var i San Marino, har igen skiftet Barcelona ud med San Marino. Aftalen løber til slut af sæsonen.

* Transfers_ Transferhistorik.png (509,5 KB - hentet 91 gange.)
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #35: 23 Sep 2015, 11:34 »

Super gode resultater, og dejlig nem blog at læse igennem! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #36: 23 Sep 2015, 12:45 »

Super gode resultater, og dejlig nem blog at læse igennem! Smiley

Tusind tak. Det er min første blog her, så var ikke sikker på, at jeg gjorde det overskuelig nok, uden at undlade for meget. Smiley
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #37: 23 Sep 2015, 12:51 »

Så er sæson 20/21 overstået og det har været en fantastisk sæson.
Sidste sæson kæmpede San Marino for overlevelsen i Serie A, i den her sæson kæmpede de med om toppen. I en periode lå San Marino endda på første pladsen. Juventus kom dog igen og endte med at lægge sig 11 point foran San Marino. Når det er sagt, er en anden plads stadigvæk langt over forventningen. San Marino har således mulighed for, at spille Champions League i næste sæson! Manager Benjamin blev ellers en smule nervøs, da San Marino spillede 11 kampe og kun vandt 1, hen mod slutningen af sæsonen. Heldigvis flaskede det hele sig til sidst og de nødvendige point til anden pladsen blev hentet hjem.
Nu bliver det spændende, om de lejede spillere, der har været med til at løfte klubben, kan tilknyttes permanent!


* Indbakke_ Indbakke.png (623,41 KB - hentet 72 gange.)
* Program_ Senior kampe-2.png (775,63 KB - hentet 72 gange.)
* Program_ Senior kampe-3.png (770,42 KB - hentet 72 gange.)
* Trup_ Spillere Spillere-2.png (700,1 KB - hentet 75 gange.)
* Turneringer_ Turneringer.png (609,87 KB - hentet 73 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #38: 23 Sep 2015, 13:03 »

På den fremragende sæson, føler vi, at én bestemt spiller fortjener at blive fremhævet.
Den unge angriber Klaus Klotz.

Første gang Benjamin fik øje på Klotz, spillede han stadig for Bayern München og var på ingen måde interesseret i at skifte. Da Klotz dog ikke ville acceptere Bayerns kontraktudspil, stod han til at blive hentet på en fri transfer. Benjamin gjorde alt hvad han kunne, for at hente ham til klubben. Klotz gik med til kontraktforhandling er, men løn-restriktionerne i Serie B, forhindrede parterne i at blive enig. Klotz skiftede derfor på fri transfer til Freiburg. I Freiburg havde han ikke meget succes og Benjamin besluttede sig igen for at gøre et forsøg. Den her gang lykkedes det. Klotz var planlagt som 3. valg, men da topscoreren Bruno Marcenaro i optakten til sæsonen blev skadet i 10 måneder (!!!), åbnede kampen sig. Både Klotz og Amore, der havde været i klubben i et par sæsoner, kæmpede om startpladsen. Amore var favoritten til at starte med, men da han ikke scorede nok, fik Klotz chancen. Hvis der var nogen der greb chancen, var det Klotz. Han begyndte at score mål på stribe. Først som indskifter og senere som starter. Kamp efter kamp. Først da han fik en skade, der holdte ham ude i et par måneder, blev det igen svært for San Marino. På det tidspunkt havde Klotz scoret 22 ligamål.

Som manageren sagde; "Jeg kender ingen angriber, der er så ligeglad med, at han ikke kan afslutte og alligevel ikke bruger hopvedet."

* Klaus Klotz_ Oversigt Profil.png (729,38 KB - hentet 78 gange.)
* Klaus Klotz_ Rapporter Trænerrapport.png (642,26 KB - hentet 73 gange.)
* Klaus Klotz_ Historie Karrierestatistik.png (547,37 KB - hentet 73 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #39: 24 Sep 2015, 17:13 »

Så er det blevet tid til første kamp i den nye sæson (21/22). Transfervinduet er stadig åbent, men der kommer nok ikke til at ske mere for San Marino.
De handler der skal fremhæves er helt klart Målmanden Karius og angriberen Montenegro. Karius er hentet som konkurrence til Chichizola, der havde en fantastisk 20/21 sæson. Karius er dog desværre under en træningskamp løbet ind i en flere måneders skade, så San Marino er på jagt efter en lejesvend til positionen.
Montenegro kan spille både venstrekant og angriber. Benjamin håber,a t han kan udfylde det hul, som Bellingham efterlod, da han skulle tilbage til Crystal Palace. San Marino forsøgte at hente ham og tilbød hele transferbudgettet på 200 mil, men tilbudet blev afvist og kort efter blev han solgt til Manchester City. Montenegro skal derfor ind og give sit bud på en offensiv venstrekant.
Det kan også være et spørgsmål om tid, før den offensive kant, Vissen, bliver solgt. Efter San Marinos 2. plads i Serie A, der udløste direkte adgang til CHL, mente Vissen, at klubben ikke havde gjort det godt nok og vil derfor gerne skifte. Benjamin er klar til at lade Vissen gå, da han mener, at han er desillusioneret omkring klubbens placering.

* Transfers_ Transferhistorik.png (488,32 KB - hentet 60 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #40: 25 Sep 2015, 21:54 »

17/12/21

San Marino har haft en blandet start på sæsonen. Det har været en drøm, at spille Champions League, men på samme tid, gik det ud over ligaen. San Marino er dog kommet efter det og er på vej op i tabellen, på samme tid med, at de har kvalificeret sig til første knockout runde. Til alles overraskelse, lagde San Marino sig i toppen af gruppe F og har nu trukket FC København.

Manager Benjamin havde denne kommentar; "FCK er en drømmetrækning for os! Vi kunne have mødt hold, som Manchester United og Arsenal, så vi er godt tilfredse!"

* EURO Champions Cup_ Oversigt Profil.png (613,9 KB - hentet 43 gange.)
* EURO Champions Cup_ Oversigt Runder.png (492,06 KB - hentet 47 gange.)
* Program_ Senior kampe.png (780,34 KB - hentet 43 gange.)
* Turneringer_ Turneringer.png (629,4 KB - hentet 45 gange.)
* Trup_ Spillere Spillere.png (702,7 KB - hentet 45 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #41: 26 Sep 2015, 16:49 »

31/01/22

Transfervinduet er lige lukket i og San Marino er muligvis kommet svækket ud af det. Vissen, som har spillet en rigtig god sæson, valgte jo i sidste sæson at melde ud, at CHL kvalifikationen ikke var nok for ham. Han ville skifte til Roma. I det her transfervindue kom buddet så fra Roma. San Marinos manager Benjamin har den filosofi, at han ikke ønsker at holde på spillere, der ikke vil være i klubben. Vissen kunne ikke overtales til at blive, hverken en bedre kontrakt eller udsigten til CHL kunne gøre ham glad. Derfor accepterede San Marino buddet på ham.

Nu står San Marino i den situation, at de er skåret ind til benet på fløj positionen. Backen Dasilva har flere gange vikarieret på venstre fløj og reserve spilleren Aloi har også haft sine kampe, men tabet af både Bellingham og Vissen indenfor et halvt år, kan tydelig mærkes.

Der er dog også noget positivt at berette. Nytilgangen Jesper Poulsen har spillet en rigtig god første del af sæsonen og vi ser frem til, at se ham når han er faldet rigtig til. Alt i alt kan det være, at San Marino må forberede sig på nogle taktiske ændringer, i tilfældet af en skade på fløjpositionen.


* Transfers_ Transferhistorik.png (537,48 KB - hentet 34 gange.)
* Turneringer_ Turneringer.png (629,79 KB - hentet 34 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #42: 26 Sep 2015, 18:57 »

09-02-22

Så skete det! En ny rekord for San Marino!

Siden Benjamin tog over, har pokalturneringen været et følsomt emne. I de første sæsoner kom San Marino overraskende langt, men efter oprykning til Serie B og A, er det ofte endt med, at San Marino røg ud tidligt i turneringen. Sæson 21/22 ændrer dog denne historik. San Marino skal møde Inter i finalen, efter en samlet 4-2 sejr over Lazio.


Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #43: 27 Sep 2015, 10:22 »

(Jeg er blevet gjort opmærksom på, at de billeder jeg sætter ind i tråden, skal downloades før man kan se dem. Så nu prøver jeg en anden måde. Håber det gør det nemmere at følge med!)

San Marino mødte FCK i første knockout runde og startede med at gæste parken. Kampen endte 0-0, hvilket betød, at San Marino skulle gøre arbejdet færdig på hjemmebane. Der var en spændt atmosfære da FCK kom på besøg. Både fans og spillere var klar til at kæmpe og kampen endte også med en 2-0 sejr!
Belønningen var en billet til 2. knockout runde, hvor bla. hold som Barcelona, Arsenal og Real Madrid stadig var med.

"Trækningen har igen været god ved os. Det betyder ikke, at jeg føler mig sikker på, at vi går videre! Jeg foretrækker dog den her modstander, frem for mange af de andre."


« Seneste Redigering: 27 Sep 2015, 16:02 af Bramos » Logged

Ravn888
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #44: 27 Sep 2015, 11:53 »

Tidligere har jeg ikke haft problemer med billederne, men det har jeg nu Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010