home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  San Marino’s Road to Glory
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: San Marino’s Road to Glory  (Læst 32617 gange)
Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
San Marino’s Road to Glory
« : 23 Aug 2015, 12:32 »

I sæsonen 2014/2015 blev den tidligere fodboldspiller BaaW manager for et lille hold, få mennesker har hørt om før. San Marino. San Marino som byen hedder, hedder det samme som selve landet. Landet er placeret inde i Italien og San Marinos klubber er tilknyttet den italienske liga. Det var en overraskelse for byens beboer og lokale fans, at en udenlandsk manager søgte positionen i deres klub. Mange var også meget mistænksomme over for den nye managers intentioner for at tage jobbet. Vi snakkede med BaaW efter hans første sæson i klubben og forsøgte at få nogle svar;

Først og fremmest, velkommen til klubben! Det mest oplagte spørgsmål at stille dig er jo, hvorfor du kom hertil? Du har tidligere spillet på et meget højt niveau og mange havde set dig starte din manager karriere i den tyske liga.

- Ja, det kan godt være. Og jeg kan godt forstå, at folk stiller spørgsmål ved mine intentioner. Jeg fravalgte ærlig talt både den tyske og den danske liga, da jeg mit hjerte brænder for to bestemte hold. Jeg ville ikke kunne leve med mig selv, hvis jeg en dag skulle spille imod dem i ligaen.

Kunne du ikke bare have søgt job der så?

- Det kunne man jo godt, men jeg måtte jo være realistisk. For det første var ingen af klubberne på jagt efter en ny manager, eller endda assistent. Jeg måtte også være realist og indse, at mine evner på nuværende tidspunkt ikke var nok til at styre de klubber.

Er San Marino så et springbræt for dig til større klubber?

- Det spørgsmål fik jeg ofte i starten af sæsonen. Tanken strejfede mig da også, da jeg søgte jobbet hjemmefra. Det varede dog ikke længe, før jeg forelskede mig i landet, byen og befolkningen. Jeg vil gerne blive her. Jeg tror på det projekt der startede ved min ansættelse og jeg har ingen intentioner at forlade klubben.   

Det vil mange San Marino fans blive glad for at høre. Du har netop overstået din første sæson. Mod alle forventninger var San Marino med i kampen om oprykning. Hvordan vil du selv beskrive nøglen til din succes?

- Puha, det er svært. Jeg har ikke haft et nævneværdigt budget. Hverken til at købe spillere eller skrive kontrakt med løntungere spillere. Derudover er det jo ikke tilladt, at hente ikke EU spillere fra udlandet. Så udgangspunktet var ikke det nemmeste. Jeg formåede at hente 6 spillere på fri transfer, som kunne lukke nogle huller på bænken. De sande forstærkninger var dog mange af de spillere vi fik lånt i større klubber. Jeg blev nødt til at finde spillere, hvor deres klub var mere interesseret i, at de fik spilletid end dækket lønudgifter.

Var det svært?

- Klubben har et udmærket netværk til et par serie A klubber, så udfordringen lå mere i, at finde de rigtige spillere til taktikken.

Forventningen til San Marino var, at I skulle opnå en solid midterplacering. Man kan jo sige, at I fik indfriet forventninger og mere til. Var det en tilfældighed, eller kan vi forvente at ser jer være en del af oprykningskampen igen?

- Det er jo altid svært at sige. Vi havde en utrolig dårlig start. Vi røg ud af Serie C Cup gruppespillet, hvilket var under forventning. Derefter tabte vi den første liga kamp på udebane og spillede så uafgjort på hjemmebane. Jeg vidst at jeg måtte ændre nogle ting og det gjorde også, at vi fik nogle sejre i træk. Problemet var dog, at spillerne ikke var vant til at træne så hårdt og vi fik faktisk mange skader i starten af sæsonen. Det så ud til, at det skulle være op af bakken for os. Det var især de mere rutinerede spillere, som skulle bære holdet frem, der endte på skadeslisten.
Heldigvis trådte en række unge lejesvende i karakter. De tog udfordringen op og som sæsonen skred frem, fik vi en meget fornuftig balance mellem unge talenter og rutinerede spillere. Med nød og næppe fik vi kæmpet op på en 4. plads og var derfor med i oprykningskampen. Vi mødte først det bedste nedrykkerhold fra Serie B og slog dem 2-3 på udebane. Derefter mødte vi Pisa, som sæsonen igennem havde ligget til oprykning. På hjemmebane fik vi en slem overraskelse. Vi blev slået hele 0-5. Mange af spillerne var nedslået og ville kaste håndklædet i ringen. Jeg foretog nogle taktiske ændringer og skiftede ud på nogle positioner, til returkampen. Som bekendt formåede vi ikke at rykke op, men vi vandt returkampen på 1-4.
Oprykning var altså lige indenfor rækkevidde. Spillerne har fået blod på tanden og hvis vi kan holde vores setup, garanterer jeg, at vi er med i næste sæson igen!

Det er noget af et løfte. Hvad mener du er hjørnestenene i det setup du forsøger at holde på?

- Jamen, som tidligere nævnt, har vi brug for både rutine og talent. Rutinen er i vores ældre spillere. Kan de præstere på samme niveau i en sæson mere? Det er ikke til at sige. Derfor er det lånte talent ufattelig vigtigt. De unge spillere har nu spillet sig på plads, efter en sæson ind og ud af startopstillingen. Det er derfor altafgørende, at vi kan holde på dem en sæson mere, da de skal til at udfylde de huller, som de rutinerede spillere med tiden efterlader.

Du skal have tak for din tid! Vi ser frem til at følge dig tættere i den kommende sæson, end hidtil.   

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fremover vil jeg forsøge, at holde det aktuelle hold opdateret her. (Opdateret fra sæson 23/24)

Målmænd:





Central forsvarer:





Backs:




Central midtbane:






Fløje:





Angribere:



« Seneste Redigering: 02 Okt 2015, 19:21 af Bramos » Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #1: 23 Aug 2015, 12:35 »

Som en bonus til læserene, har vi fået lov til at printe billeder af dele af kampprogrammet, alle transfers og førsteholdstruppen.

* Program_ Senior kampe-3.png (777,11 KB - hentet 280 gange.)
* Program_ Senior kampe.png (780,7 KB - hentet 278 gange.)
* Transfers_ Transferhistorik.png (441,77 KB - hentet 292 gange.)
* Trup_ Spillere Spillere.png (700,98 KB - hentet 283 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #2: 24 Aug 2015, 07:12 »

25-08-15

San Marinos overraskende fjerde plads i sidste sæson, hvilket var en klubrekord, gav dem en billet til den Italienske pokal. Bestyrelsen og fans havde ingen forventninger til klubben i turneringen, da modstanderne er stærkere end dem, man normalt møder. San Marino er dog gået ud og har vist, at man ikke må undervurdere dem.

Vi har talt med manager Benjamin, efter holdets første tre sejre i pokalturneringen.

Benjamin, det har været sjovt at være San Marino fan, her før ligaen starter. Hvordan har I selv oplevet det?

- Det har helt sikkert været en spændende start. Sidst år var vi slet ikke med og nu har vi slået tre hold ud.

Havde du selv troet på, at det kunne lade sig gøre?

- Nja, som manager forsøger jeg altid at være optimist og se, hvilke muligheder vi har, for at drille de store. Selvfølgelig var det også for mig, meget specielt, at smide et serie B og et serie A hold ud af turneringen.

Ja, I spillede jo mod alle forventninger op mod de store. Som næste modstander har i trukket Chievo. Hvordan har du det med det?

- Det bliver spændende! Vi var selvfølgelig heldige med vores første serie A modstander, men jeg vil ikke afskrive os mod Chievo. Det er stadig en mere heldig trækning for os.

Hvad kan jeres tilhængere forvente af den kamp?

- Nu er ligaen jo begyndt og jeg må være ærlig, at oprykning er vigtigere for mig, end at skabe pokal sensation. Derfor vil tiden vise, om skader og karantæner tillader, at stille med optimal opstilling mod Chievo.

Mange tak.


* Program_ Senior kampe.png (767,1 KB - hentet 244 gange.)
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #3: 24 Aug 2015, 10:16 »

Følger med, spændende at se hvor lant du kan gå med dem Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #4: 24 Aug 2015, 12:16 »

Det her er godt nok off topic, men ved du, hvordan man gør San Marino (landsholdet) spilbart?
« Seneste Redigering: 24 Aug 2015, 12:24 af bonde42 » Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #5: 24 Aug 2015, 12:34 »

Altid spændende med San Marinom følger med.
Logged


Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #6: 24 Aug 2015, 13:11 »

Det her er godt nok off topic, men ved du, hvordan man gør San Marino (landsholdet) spilbart?

Hvis du i din databaseopsætning loader alle spillere fra San Marino, så burde de være spilbare.
Logged

Isolation

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #7: 24 Aug 2015, 17:09 »

Hvis du i din databaseopsætning loader alle spillere fra San Marino, så burde de være spilbare.

Det prøver jeg. Tak. Smiley
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #8: 24 Aug 2015, 17:29 »

(Tak for interessen!) Smiley

07-09-15

En uge efter afsluttet transfervindue, kan vi nu bringe en opdateret liste over afgange og forstærkninger.

San Marino har startet deres sæson godt og vundet de første to kampe, b.l.a. over en oprykningskandidate rne fra Prato.

Vi ville gerne have haft en kommentar fra manager Benjamin, dog var han ikke til at træffe, grundet madforgiftning.


* Transfers_ Transferhistorik.png (433,84 KB - hentet 198 gange.)
« Seneste Redigering: 24 Aug 2015, 17:33 af Bramos » Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #9: 25 Aug 2015, 21:06 »

02-12-15

I dag var dagen, hvor det lille serie C hold, San Marino, skulle op mod kæmpen fra serie A - Chievo. Tidligere udtalte manager Benjamin, at ligaen havde første prioritet og at han ikke ville satse på en pokalsensation. Vi har nu igen talt med Benjamin, om alt fra klubstatus til seneste præstationer.

Benjamin, først og fremmest tillykke med sejren! I slog Chievo 1-3. Havde du regnet med det og hvordan så du selve kampen?

 - Nej, jeg havde bestemt ikke regnet med dette resultat! Vi gik ind til kampen med en struktureret defensiv taktik og jeg håbede på, at vi i vores kontra spil, kunne fange Chievo en enkelt gang eller to. Tydeligvis undervurderede vores modstander os og indenfor kun 7 minutter, formåede Matías Cuffa at score to gange! Fantastisk!
 Derfra handlede det for os om at køre den hjem. Vi satsede fortsat på den defensive tilgang og det gav pote! Chievo blev da også tydeligt frustreret, hvilket kostede dem to røde kort. Alt i alt var det et brag af en kamp.

I næste runde af pokalen skal i møde Inter, som pt. ligger nr. 4 i serie A. Hvad er dine forventninger til den kamp?

- Det bliver super fedt! Jeg forventer, at de drenge der bliver udtaget, giver den gas og tager det som en oplevelse.

Du regner ikke med at kunne drille kæmpen?

- Nej, vi er kommet så langt som vi kan komme og mere til. Vi er jo også med i serie C cup, hvor vi skal spille kvartfinale næste gang og så kæmper vi for at holde os på første pladsen i ligaen. Inter bliver en oplevelse og ikke mere.

Nu nævner du selv, at I, her tæt på halvvejs gennem sæsonen, ligger på en førsteplads. Hvordan har du set sæsonen indtil videre og hvad er hemmeligheden bag jeres succes?

- Jeg ved ikke om der er den store hemmelighed. Holdet har kæmpet og vist vilje. Vi har smidt meget få point og været meget fokuseret.
Vi har været heldige og formået at holde fast i mange af de spillere, vi lejede i sidste sæson. Det har resulteret i, at vi ikke havde en længer indkørselsperiode med et nyt hold. Flere af de unge lejesvende er også trådt i karakter og har formået, at dække for de ældre spillere, der ikke længere kan spille lange perioder af gangen.

Hvordan ser du jeres muligheder for, at holde fast i førstepladsen?

- Der er stadig meget fodbold at spille. Jeg tør ikke garanter, at vi kan holde fast i den form vi har kørt indtil videre, men jeg vil gerne garantere, at vi kommer til at spille med om oprykning, igen i år.

Til sidst vil jeg høre dig omkring din fremtid i klubben? Det er jo ikke nogen hemmelighed, at flere klubber har forsøgt at hente dig. Udover italiensk interesse, har du fået tilbud fra England, Frankrig og Tyrkiet. Er du på vej væk?

- Jeg er helt bestemt smigret over interessen, det er for mig en bekræftelse af, at vi gør det godt her i klubben. Når det er sagt, så har jeg ingen intentioner om at forlade klubben. Jeg håber at være med til, at køre det her projekt videre og forhåbentlig en dag, blive en etableret del af serie A.

Tak for tiden og held og lykke!

* Chievo mod San Marino_ Oversigt Oversigt-3.png (998,98 KB - hentet 177 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #10: 27 Aug 2015, 16:59 »

24-12-15

Vi bringer her et eksklusivt interview, med spilleren, der på blot ti minutter, bragte San Marino foran mod Chievo.
Han er blevet fejret som en helt men i dag kom der en trist nyhed fra ham. Selvfølgelig er der tale om Matías Cuffa!

Cuffa, du meddelte i dag klubben og din manager, at du vil trække dig tilbage efter sæsonen. Hvilke overvejelser ligger der bag den beslutning?

- Jeg ved godt, at det ikke er den bedste "julegave" at få, men jeg har overvejet det grundigt. Jeg har haft nogle gode sæsoner i San Marino og generelt er jeg tilfreds når jeg ser tilbage på min karriere. Jeg vil gerne slutte der, hvor jeg har ligget længe og ikke risikere, at skulle skifte til en ringe klub, for at få spilletid.

Du ankom til San Marino på samme tid, som manageren Benjamin. I din første sæson var du fast mand på holdet og indtil videre har du også i den nuværende sæson været en vigtig brik. Fanklubben har allerede nu givet udtryk for, at de vil savne dine evner og ikke mindst din vinder vilje. Hvad vil du selv tage med dig fra din tid i San Marino?

- Jeg har haft en fin tid i klubben og har været med til at omsætte den taktik, Benjamin er kommet med. Det der for mig stikker ud, er mine to mål mod Chievo. Det var specielt at få to kasser der.

Nu har du arbejdet under Benjamin i den tid han har været i klubben. Hvordan har du oplevet tiden?

- Jeg var noget skeptisk da han ankom til klubben. Det var de fleste af os. En tidligere semikendt fodboldspiller, der frivilligt tog styring i en serie C klub, der aldrig havde gjort det bedre end en 10. plads. Ovenikøbet virkede han en smule sær. En af de første dage udtalte han blandt andet, at det ikke var et problem at han ikke kan tale italiensk, da fodbold er et sprog alle kender.

Hvad tænkte du om den udtalelse?

- At han jo må være idiot! Selvfølgelig skal man som træner kunne kommunikere med spillerne! Det duer jo ikke, at manden står ved sidelinjen og jonglerer rundt med en bold, for at vise os, at vi skal være mere offensive...

Men det gik?

- Ja, han lærte heldigvis hurtig basis italiensk og "fodboldens sprog" blev erstattet af gebrokne gloser.

Hvordan er dit forhold til ham i dag?

- Jeg holder stadig på, at han er en mærkelig en af slagsen, men jeg er ufattelig glad for, at afslutte min karriere under ham. Vi klarer os godt i begge pokalturneringer og fører ligaen an. Jeg håber inderligt, at jeg afslutter min karriere ved, at hjælpe San Marino op i Serie B. Hvilket jeg tror han er den rette mand til.

Hvad gør ham til den rette?

- Gode transfers, god balance mellem talent og rutine og en vindermentalitet der kan skræmme selv den mest rutinerede spiller.

Held og lykke fremover!

* Matías Cuffa_ Historie Karrierestatistik.png (598,32 KB - hentet 142 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #11: 28 Aug 2015, 13:17 »

13-01-16

SÅ kom dagen, hvor San Marino skulle op mod mægtige Inter. I byen, ja faktisk hele landet, havde der opbygget sig et mindre hype omkring kampen. Fans var splittede. Der var optimisterne og der var realisterne. Uanset hvad, var alle enige om, at det var en stor præstation, overhovedet at kunne komme så langt.

Kampen gik i gang og som forventet bragte Inter sig foran, mod et meget defensivt spillende San Marino. Ingen troede på, at San Marino kunne komme tilbage i kampen. Udover måske spillerne. Som et lyn fra klar himmel, fik Francesco Casolla Inters net til at blafre. Og så på udebane! De medrejste fans gik amok og en tung stemning bredte sig over Inters fans. Skulle de virkelig være det femte hold, der fik San Marinos kårde at føle?
I hele anden halvleg, var San Marinos rutinerede målmand under beskydning og hele anden halvleg holdte de tappert ud. Selv under den forlængede spilledetid, formåede San Marino, at holde Inter fra fadet!
Efter 120 minutter blev det virkelighed. Holdene skulle ud i straffe! Begge hold scorede uden problemer de første 7 mål, hvorpå San Marino så missede nr. 8. Fansene kunne dog lette op, da Inter også missede det efterfølgende spark. Først da alle markspillere havde haft deres tur, blev det afgjort. Mændene i buret var de sidste til at teste hinanden. Gianluca Vivan var først og tog sin tid før han skød. Skudet blev blokeret af kollegaen i målet, som derefter selv havde mulighed for at afgøre kampen. Juan Pablo Carrizo gik hurtig hen til pletten og sendte så sikkert bolden i nettet.

Et eventyr var slut, men afslutningen kunne ikke have været bedre!

* Inter mod San Marino_ Match Efter kampen.png (533,98 KB - hentet 131 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #12: 29 Aug 2015, 07:14 »

Det har været en vild sæson at være San Marino fan! Udover at drømmen om oprykning blev en realitet, gemte den også på perler i pokalturneringen. Sikkert endte San Marino på en første plads og kan nu glæde sig til at kæmpe om overlevelse i Serie B.

Vi har også den her gang manager Benjamin med på en snak.

Tillykke med oprykningen! I sikrede jer allerede 3 kampe før sæson slut. Hvordan vil du beskrive sæsonen som helhed?

- Det har været en fantastisk sæson. Vi lagde virkelig godt fra start og havde fra første kamp, et sammentømret hold. Vi blev dog virkelig udfordret efter det andet transfervindue. Begge vores angribere lå pludselig med lange skader og uprøvede spillere måtte træde til. På det tidspunkt besluttede jeg mig for, at presse de rutinerede spillere til flere kampe. Deres rutine var uden tvivl en vigtig faktor for, at vi kunne køre den sikkert hjem.

I klarede det jo fantastisk i den italienske pokalturnering, men I røg overraskende ud af serie C cuppen. Hvordan kan du forklare det?

- Igen, vi var hårdt ramt på det tidspunkt og vi kunne bare ikke score de mål der skulle til. På samme tid havde vi flere rokader i forsvaret, der skabte noget usikkerhed. De talenter jeg gerne ville køre ind, slog bare ikke rigtig igennem.

Hvad er dine forventninger til Serie B? Kan vi regne med at se samme offensive tilgang til kampene, som i Serie C?

- Jeg må ærligt sige, at jeg ikke ved hvad der venter os. Mit udgangspunkt er, at vi skal gå defensivt til værk. Det var sådan vi kom så langt i pokalturneringen. Omvendt kan det være, at det er den forkerte tilgang. Vi må se. Det er nyt for mig og der er så mange elementer der spiller ind.

Hvad kommer der til at ske med trup sammensætningen?

- Jeg vil til at gennemgå alle spillere. Holdet består jo primært af lejede spillere og vi må se hvem vi skal kæmpe for, at beholde. Vi skal helt sikkert hente forstærkninger på, bestemte pladser, men hvis vi kan beholde dem jeg vil, er stammen for holdet sat.

Vi ser frem til at følge jer i næste sæson!


* Program_ Senior kampe-4.png (783,2 KB - hentet 121 gange.)
* Program_ Senior kampe-2.png (780,99 KB - hentet 123 gange.)
* Transfers_ Transferhistorik.png (457,46 KB - hentet 125 gange.)
* Trup_ Spillere Spillere.png (695,2 KB - hentet 125 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #13: 30 Aug 2015, 15:04 »

02-10-16

San Marino forsætter sensationen!

De to sidste sæsoner har det været sjovt at være San Marinoer. Manager Benjamin var i sin første sæson med i oprykningspillet i Serie C, som blev afgjort på tæt målscorer. I hans anden sæson, lykkedes oprykningen til Serie B. San Marino gik igennem en sæson, med kun få nederlag og en pokalsensation.
Nu er Benjamin og San Marino i gang med deres første sæson i Serie B, hvor overlevelse er det eneste mål. Efter 8 kampe i Serie B, begynder der dog at tegne sig et andet billede.

Benjamin, nu står vi her, efter blot 2 pokalkampe og 8 ligakampe, hvor I er ubesejrede. Har du ændret dine ambitioner for sæsonen?

- Det har været en kanon start for os. Ingen i klubben havde regnet med sådan en start. Jeg har faktisk været nervøs for at komme i gang, da jeg ikke kunne vurdere, hvor stærke vi er i forhold til Serie B. Det skal dog understreges, at der er mange kampe endnu, så vores målsætning er ikke ændret. Vi vil bare overleve og bide os fast i Serie B.

Du har hentet en del nye ansigter til klubben, men du har også holdt fast i mange lejesvende fra sidste sæson. Hvad er din transferstrategi fremover?

- Min strategi er uændret på transferområdet. Vi har nu lejede spillere, som har været med, så længe som jeg selv. Der er både fordele og ulemper ved at leje spillere, men vi høster helt sikkert fordelene. Det eneste som vi arbejder mere på nu, og som vi allerede startede med i starten af sæsonen er, at vi gerne vil hente nogle af vores lejesvende fast. Vi har dog ikke mange penge, så vores bedste mulighed er, at vente på kontraktudløb.

Du har også igen hentet et par ansigter på fri transfer, bl.a. jeres nuværende topscorer. Er det en del af strategien?

- Nej, det drejer sig udelukkende om tilfældighed. Hvis den rette spiller står uden klub, så henter vi ham, men jeg roder ikke for meget i andre klubbers rester.

Tak for tiden!

* Indbakke_ Indbakke-5.png (600,61 KB - hentet 104 gange.)
Logged

Bramos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino’s Road to Glory
« Svar #14: 30 Aug 2015, 15:44 »

I anledning af, at manager Benjamin har rundet de 100 kampe med San Marino, bringer vi et indlæg omkring Benjamins taktik.

Benjamin har hele tiden arbejdet med to formationer, som over de sidste 2 sæsoner er blevet rettet til og prøvet af. Stammen har dog hele vejen igennem været den samme.

Taktikkerne fungerer som en offensiv-defensiv og en defensiv-offensiv, som der skiftet mellem, alt efter modstander.

Benjamin, tillykke med de 100 kampe! Kan du fortælle lidt om brugen af dine formationer?

- Mange tak! Og ja, det kan jeg godt. Vi skifter mellem en 4-1-2-3 og en 4-2-3-1. Indstillingen, som er kontra og kontroller, er noget jeg sjældent ændrer på. Så som udgangspunkt benytter jeg mig af 4-1-2-3 som den kontrollerende taktik, hvor vi kommer længere frem, men stadig har en DM'er bag bolden og 4-2-3-1 som kontra formationen, som er mere defensiv, men stadig har en OM'er med. Rollerne på banen er meget lignende, men er noget jeg løbende retter til. Når jeg gerne vil påvirke taktikkerne til enten mere offensiv eller defensiv, benytter jeg mig primært af "instruktioner" og teamtalk fra sidelinjen. Jeg ændrer sjældent på formationen og kan højst finde på at skifte til "all-out", for at gå efter et mål.

Er du ikke bange for, at I bliver for ensformige?

- Nej, det er jeg ikke. Vi har haft stor succes med, at skifte mellem taktikkerne, på det rette tidspunkt. Det var bl.a. ved at benytte mig af en 4-2-3-1 kontra, at vi tvang Inter ud i straffesparkskonkur rence i pokalen.

Så du holder ved, her i Serie B?

- Jeg var åben for ændringer før vi startede sæsonen, men jeg agter ikke at fixe noget, der ikke er i stykker!
 

* Taktik_ Overblik Oversigt.png (570 KB - hentet 138 gange.)
* Taktik_ Overblik Oversigt-2.png (403,06 KB - hentet 107 gange.)
* Taktik_ Overblik Oversigt-3.png (569,9 KB - hentet 105 gange.)
* Taktik_ Overblik Oversigt-4.png (401,1 KB - hentet 107 gange.)
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010