home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1071 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Ipswich Town - I Bobby Robsons fodspor
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Ipswich Town - I Bobby Robsons fodspor  (Læst 8416 gange)
dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

Sv: Ipswich Town - I Bobby Robsons fodspor
« Svar #15: 11 Nov 2006, 15:42 »

Rigtig godt skrevet. Der mangler dog billeder , men ellers er det rigtig godt skrevet og nogle gode resultater, mon ikke vi ska se Ipswich town i Premier League

labomb
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 11 Nov 2006, 19:21 »

APRIL 2007: FORMENTLIG AFGØRELSENS TIME!!

Måneden startede med at hylde Owen Carvan der for gud ved hvilken gang, var blevet kåret til månedens unge spiller. Han må være kraftigt inde i billedet at komme på årets hold og til at vinde prisen som årets spiller.

Owen Garvan, en af profilerne i The Championship i denne sæson

Spillerunde 41: 7/4-2007

Ipswich Town 2-0 Stoke City tilskuere:24645

20 min: 1-0 Steven Naismith
35 min: 2-0 Steven Naismith

MoM: Steven Naismith (9), Ipswich

IPSWICH FASTHOLDER KURSEN MOD OPRYKNING
Ipswich stormer fortsat mod direkte oprykning til Premier League. 2 mål af Naismith var nok til at tvinge Stoke City i knæ. Og bundholdet havde ikke noget reelt at byde ind med efterfølgende. Suveræn sejr til de kongeblå.

Spillerunde 42: 9/4-2007

Derby County 1-0 Ipswich Town tilskuere: 27675

3 min: 1-0 Ryan Smith

MoM: Lewis Price (8) Ipswich

Derby udklasserede Ipswich

Spillerunde 43: 14/4-2007

Ipswich Town 0-1 Crystal Palace tilskuere: 30288

45 min: 0-1 James Scowcroft

MoM: Lewis Price (8) Ipswich Town

GUMMIBEN PÅ PORTMAN ROAD
Ipswich Town måtte for anden uge i træk forlade en kamp som tabere. Trods det faktum, er Ipswich så godt som sikre på at tage divisions-titlen og dermed rykke op i den engelske 1.klasse, Premier League, tyder det på at det unge hold lider af en lille smule gummiben.

Den tidligere Ipswich profil James SCowcroft gjorde det onde ved sin gamle klub ved at score kampens eneste mål

Spillerunde 44: 21/4-2007

OPTAKT: 1 point. Det er hvad Ipswich Town mangler i denne svære udekamp mod rækkens nummer 5 fra Wales, for at rykke op i landets fornemmeste række, THE ENGLISH PREMIER DIVISION. Opnås dette point kan holdet fra Portman Road se frem til at møde hold som Chelsea, Arsenal og Man. Utd i næste sæson.

Cardiff City 0-1 Ipswich Town tilskuere: 18523

54 min: 0-1 Darren Curie

MoM: Owen Garvan (8) Ipswich Town

OPRYKNINGEN OG MESTERSKABET EN KENDSGERNING:
Ipswich Town kunne i dag fejre en kæmpe, men yderst fortjent triumf, da de med de 3 hentede point i Wales, ikke bare kunne sikre sig oprykningen men også divisions-titlen.

Spillerunde 45: 28/4-2007 OPRYKNINGSFEST

Ipswich Town 2-0 Southend United tilskuere: 22215

50 min: 1-0 Alan Lee
60 min: 2-0 Josefz Kanta (hans første mål for klubben)

MoM: Sito (8) Ipswich

IPSWICH VANDT PÅ FESTDAGEN
Kampen mellem Ipswich Town og Southend United bar tydeligt præg af at begge hold havde fået beseglet deres skæbne i ugen før. Ipswich vinder af divisionen og oprykker, mens Southend på forhånd var dømt til nedrkning. 1 halvleg var en rodet og uskøn affære. 2.Halvleg viste dog hvem der var overnpå mentalt og Ipswich kunne lade sig hylde af deres trofaste supportere på Portman Road med en sikker 2-0 sejr, som blev skaffet i de eneste 10 minutter af kampen hvor Ipswich lagte tryk på.

Sir Bomb efter kampen: "Gutterne skulle have en festdag i dag, og derfor havde jeg valgt at give en del a spillerne en velfortjent fridag fra dagens kamp, for at de kunne være til fest bagefter. Denne dag er den største dag i mit liv. At blive fejret som triumfatorer på ens egen hjemmebane. Kan man bede om mere?"

Mere nåede succes-manageren ikke at få fremsagt før han fik en velfortjent lufttur og dyngevis af champagne ned ad ryggen og i håret.

MR. PORTMAN POST

« Seneste Redigering: 14 Nov 2006, 17:21 af labomb » Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 11 Nov 2006, 19:23 »

Sådan , godt klaret. Og ja mon ikke Carvan kommer i betragtning til begge ting. Men er der ikke nogle fejl i teksten ?

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 11 Nov 2006, 19:54 »

Det er skide godt skrevet ! Opstemt
Tillykke med oprykningen.
Mangler dog lidt billeder som de andre siger. Vil gerne se stillingen, dine bedste spillere osv.

Waaah

labomb
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 11 Nov 2006, 19:57 »

Jo tak ved det godt. er begyndt at få smidt lidt flere billeder ind. Dog har jeg problemer med de screen shots jeg har taget. Skal de uploades et sted på nettet først??

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 11 Nov 2006, 20:08 »

Ja de skal:)
Upload dem på imageshack.us eller photobucket.
Prøv at kig på første side i den her blog, mener der var en der skrev noget til dig om det.

Waaah

labomb
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 11 Nov 2006, 20:16 »

uploader dem i morgen tror jeg...der er problemer med det lige nu.

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 11 Nov 2006, 20:18 »

glæder mig til næste update , hvornår kan man regne med en ??

labomb
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 11 Nov 2006, 20:29 »

MAJ MÅNED 2007. TØMMERMÆND. MEN FERIEN NÆRMER SIG

Trods mindre gode resultater hele måneden igennem, blev det en kendsgerning at Ipswich Town FC igen er at finde blandt de 20 største og bedste klubber i England. Efter at Ipswich Town overtog 1.pladsen i The Championship efter spilleuge 9, så de sig aldrig tilbage og blev suveræn vinder af The Chapionship, foran lokalrivalerne fra Norich City, som rykker med op i det fine selskab. Supporterne kan dermed glæde sig til minimum 2 ærkerival opgør til næste sæson igen. Tillykke til lokalrivalerne skal der lyde herfra direktionsgangene på Portman Road. Sheepshanks

Økonomisk update:

Balancen er pr 1/5-2007: 5,510,403 mio £

Overskud i april måned: 754,995 £

Transferbudgettet: 327,000 £!!

Økonomien er sund, men det kan ikke udelukkes af at salg af en af de unge profiler er nødvendig, for at skaffe kapital til investering i bedre spillere, der kan hjælpe klubben med at overleve i Premier League. 330,000 £ får man ihvertfald ingen verdensstjerner for.

Spillerunde 46: 6/5-2007 Sæsonens sidste kampfor Town!!

QPR 0-3 Ipswich Town tilskuere:19114

58 min: 0-1 Haynes
65 min: 0-2 Naismith
69 min: 0-3 Haynes

MoM: Haynes (10) Ipswich

SÆSONEN SLUT:
Town knuste QPR i sæsonens sidste kamp for de blå. To af sæsonens store oplevelser på Ipswich, Naismith og Haynes afgjorde løjerne i denne kamo, som vil give QPR en del at tænke på inden deres playoff-kampe om den sidste oprykningsplads til Premier League

Her er nogle af de vigtigste spillere i Towns oprykning:

Owen Garvan:

Steven Naismith:

19/5-2007 ENGELSK FODBOLDSENSATION I FA CUP FINALEN!!

PLYMOUTH ARGYLE LØB MED POKALEN!!!!

Plymouth Argyle fuldbyrdede sensationen ved at sænke Charlton Athletic 2-0 i FA Cup Finalen på Wembley. Plumouth har vist fantastiske evner turneringen igennem: Reading i semifinalen, Middlesbrough i kvartfinalen, Coventry i 5.runde, Bradford i 4.runde og Cardiff City i 3.runde, banede vejen for deres første titel nogensinde og dermed deltagelse i næste sæsons Europa Cup.

Plymouth 2-0 Charlton Athletic tilskuere: 76.085 på Wembley

37 min: 1-0 Paul Wotton
64 min: 2-0 Owen Price

MoM: Bojan Djordjic

Den tidligere United-ungdomsspiller og AGF-lejesvend Bojan Djordjic, var en af hovedarkitekterne bag Plymouths sensationelle FA CUP sejr. Sejren blev hevet i land med en 2-0 sejr i finalen over Charlton Athletic

TO SPILLERE INDKALDT TIL NORDAMERIKANSKE GOLD CUP

USA: Danny Szetela

Canada; Jaime Peters

20/5-2007 LØNSTIGNINGER I IPSWICH

Oprykningen må også være kommet bag på økonomien-direktøren i Ipswich. Ikke færre end 22!! spillere havde lønstigningsklausul er i deres kontrakter, i tilfælde af en oprykning!!

Lønbudgettet er nu på 86,792 £ ud af tilladte 93,172 £. Med andre ord. Sir Bomb Johansen har ikke megen luft i budgettet til den kommende sæson.

OPSUMMERING AF SÆSONEN 2006/2007 I THE CHAMPIONSHIP

ÅRETS HOLD  I THE CHAMPIONSHIP: 3 SPILLERE FRA TOWN PÅ!!

Opstilling 4-4-2:

GK: Lee Camp, Derby County

RB: Greg Halford, Sunderland
CD: Adam Virgo, Coventry City
CD: Gary Doherty, Norwich City
LB: Nils-Eric Johansson, Leicester City

RM: Danny Szetela, Ipswich Town
LM: Stephen Clemence, Birmingham
CM: Zoltan Gera, WBA
CM: Own Garvan, Ipswich Town

ST: Danny Haynes, Ipswich Town
ST: Shefki Kuqi, Crystal Palace

MANAGER OF THE YEAR:

1. SIR BOMB JOHANSEN, IPSWICH TOWN

2. Nigel Worthington, Norwich City

3. Ian Holloway, Plymouth ArgyleŽ

ÅRETS TOPSCORER:

1. Robert Earnshaw, Norwich City, 20 mål

2. Steven Thompson, Cardiff City, 19 mål

3. Danny Haynes, Ipswich Town, 19 mål

Op- og nedrykninger:

Premier Division: Arsenal, Chelsea, Liverpool

Nedrykkere: Reading, Bolton & Man City

Championship:

Oprykkere: Ipswich Town, Norwich City & Cardiff City

Nedrykkere: Luton, Stoke, Colchester

Herefter var der dømt ferie, for størstedelen af spillere. Landsholdsspillerne måtte dog holde gang i bentøjet lidt endnu
« Seneste Redigering: 14 Nov 2006, 15:49 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 11 Nov 2006, 21:35 »

Her er det så man er ved at gå amok. Gigant fejl i spillet. Man får ikke de TV-penge der står man skal have. Der var tale om 13,750,000 £ i mit tilfælde. Flerdobling af min økonomi!! Glæder mig til patchen udkommer

RETTELSE: Man får pengene i LØBET AF SÆSONEN Undskyld
« Seneste Redigering: 14 Nov 2006, 16:30 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 11 Nov 2006, 21:48 »

JUNI MÅNED 2007: FERIE MÅNEDEN:

Feriemåneden:

Samarbejde med Chelsea gået i vasken, grundet Ipswich's oprykning i stedet blev en samarbejdsaftale med den italienske storklub AC Milan indgået.

Desuden fil Ipswich tilføjet 13,5 MIO £ i TV-penge. (GRUNDET EN FEJL I SPILLET BLEV DISSE DOG IKKE GODSKREVET ØKONOMIEN Skuffet)

Ipswich nåede dog at arrangere en venskabskamp, med den tidligere samarbejdsklub Chelsea.

Juli måned vil der for alvor blive aktivitet igen

labomb
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 11 Nov 2006, 22:02 »

JULI MÅNED 2007: HEKTISK MÅNED SKUDt IGANG

1/7-2007:

Sommerens til-og afgange:

Tilgange:
Zoltan Kiss (HUN) fra klubben Upjest. Pris: Fri transfer
Walter Pandinai (URU) fra Espanyol. Pris: Fri Transfer
James Vaughan (ENG) fra Everton. Pris: Fri transfer

Afgange:

Dean Bowditch til Watford. Pris: 500,000 £
Martin Britain til Leyton Orient. Pris: Fri transfer
Mikael Synott til Bury. Pris: Fri transfer
James Krause til Rochdale. Pris: fri transfer
Sammy Moore til Barnsley. Pris: Fri transfer
Ian Moore. Fri transfer
Darren Curie til Birmingham. Fri transfer.
Tugay til Nottm Forest. Pris: 45,000£

8/7-2007 BREAKING NEWS:AUSTRALIEN ANSÆTTER JOHANSEN
Australien har i dag annonceret at deres næste landstræner er Sir Bomb Johansen. Det nationale fodboldforbund har sagt at de forventer at Australien kommer videre fra den indledende gruppe ved Asian Nations Cup. som Australien nu hører under.

Sir Bomb Johansen skal nu til at træne under denne fane.

15/7-2007, IPSWICH TOWN LEJER KÆMPETALENT I CHELSEA!!
Ipswich Town har i dag offentliggjort at de har lejet det nigerianske stor-talent, John Obi Mikel, for resten af sæsonen 2007/2008. Her forventes han at danne midtbane-duo sammen med Owen Garvan, så Danny Szetela rykkes ud som højre midtbane i Sir Bomb Johansens foretrukne 4-4-2 system.

John Obi:" Ipswich giver mig værdifuld kamptræning i min færd på at blive én af verdens bedste fodboldspillere"

Sir Bomb Johansen var også begejstret: "At få Mikel til klubben er et kæmpe scoop. Hans klasse gør at vi kan styre kampen mod de mindre gode modstandere. Tak til min gode ven Mourinho, som gjorde dette skifte muligt.

John Obi ved præsentationen på Portman Road. Obi får trøje nummer 10 i Ipswich's comeback sæson i Premier League

15/7-2007 Første landskamp for Australien

Asian Cup grp. 4 Australien - Thailand tilskuere:30266

32 min: 1-0 Tim Cahill
63 min: 2-0 Lucas Neill
67 min: 3-0 Jason Culina
76 min: 4-0 Lucas Neill
77 min: 5-0 Vincenzo Grella

MoM: Brett Emerton (10) Australien

KANON START FOR AUSTRALIEN
Sir Bomb Johansens første kamp i spidsen for Australien endte i en mindre triumf. Suveræne over 5-0 over et tamløst landshold fra Thailand. Sejren var dog på en billig baggrund. Men Australien har fået en fin start på turneringen.

18/7-2007 Asian Cup grp. A Bahrain 0-5 Australien tilskuere: 23454

38 min: 0-1 Harry Kewell
74 min: 0-2 David Williams
83 min: 0-3 Vincenzo Grella
85 min: 0-4 Mark Bresciano
90 min: 0-5 Tim Cahill

MoM: Shane Cansdell-Sheriff (9) Australien

NY STOR SEJR TIL AUSSIES
Australien fortsætter den imponerende stime ved Asian Cup. En ny 5-0 sejr, denne gang over ørkenstaten Bahrain må siges at være tilfredsstillende. Hos australierne så man den nuværende Brøndby-angriber David Williams score sit første landskampsmål for A-holdet. Med sejren kvalificerede Australien sig til kvartfinalen i turneringen.

David Williams scorede sit første seniormål for Australien

21/7-2007 Asian Cup grp. A Qatar - Australien tilskuere:

10 min: 0-1 Joshua Kennedy
26 min: 0-2 Joshua Kennedy
57 min: 1-2 Al Jazidi
59 min: 1-3 Josip Skoko
78 min: 2-3 Kisnorboo (selvmål)
88 min: 2-4 David Williams

MoM: Josip Skoko (8) Australien.

AUSTRALIEN VANDT TRODS MANGE SPAREDE SPILLERE
Sir Bomb Johansen valgte at lade stjernerne sidde over i dagens kamp. De øvrige spillere havde dog klasse nok til at hive en 4-2 sejr hjem. Hos Australien scorede Joshua Kennedy 2 gange og han var sammen med Skoko kampens profiler.

Lodtrækningen til kvartfinalen betød at Australien skal møde Kina

27/7-2007 LØBEPAS TIL LEGWINSKI

Ipswich Town har valgt at sælge aldrende Sylvian Legwinski til Wolves for 2,000 £. Legwinski faldt aldrig i kridthuset hos Johansen, som primært valgte at satse på yngre kræfter

27/7-2007 Asian Cup kvartfinale Kina 2-0 Australien tilskuere: 80348

6 min: 1-0 Gao Lin
20 min: 2-0 Gao Lin

MoM: Mao Jianqing (8) Kina

SKUFFENDE AUSTRALSK EXIT
Australien nåede aldrig op på det niveau de havde i indledende gruppe, og derfor kom de sig aldrig over Kinas tidlige chokstart, og der kan ikke sættes en finger på det faktum at Australien blev slået ud på en dårlig dag.

Johansen: "selvfølgelig er jeg skuffet. Jeg må begynde at tænke på fremtiden og spille et nyt ungt hold sammen"

Samtidigt på den anden side af jorden ledte Ipswich's assisterende træner tropperne imod Chelsea. Kampen blev tabt 2-0 på 2 mål af Shevchenko. Ikke den bedste optakt til sæsonoptakten, hvor stjernerne fra Stamford Bridge endnu engang vil byde de unge helte op til dans.

« Seneste Redigering: 12 Nov 2006, 00:17 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 12 Nov 2006, 00:45 »

August måned 2007: Nu begynder alvoren

Denne måned er måneden hvor Ipswich får comeback i den engelske Premier League efter 5 års fravær. Denne gang har Sir Bomb Johansen valgt at spare på pengene, og han har i stedet valgt at satse på at de unge spillere kan stå distancen i denne sæson, som realistisk set kommer til at at handle om overlevelse.

3/8-2007 Town sælger stortalent til West Ham
Ipswich Town har i dag valgt at sælge David Goodwillie for 250,000 £ samt 50 % af næste transfersum. Ipswich vurderede at de havde mere behov for pengene nu, da han var udset til kun at spille reserve-fodbold i denne sæson. Goodwillie blev hentet for 35,000 £ i Dundee Utd, så på trods af han aldrig nåede at spille i den blå-town trøje, steg hans markedsværdi markant alligevel. Vi ønsker David held og lykke i West Ham. 45 % af transfersummen (110,000 £) tilfalder dog Goodwillies tidligere klub, Dundee Utd.

8/7-2007 Ipswich Town lejer brasiliansk stortalent
Ipswich town  har i dag indgået en 1-årig låneaftale med stortalentet Denilson fra Arsenal, som kan spille def.midtbane primært. Denilson får spiller nummer 4.Denilson på 19 år, var røget ud af førsteholdstruppen hos de forsvarende engelske mestre og ser frem til at komme til at spille fast i Premier League.

Ipswich Towns supportere kan se frem til sambainspireret bold i den kommende sæson

9/7-2007 Town sælger Sito til Reebok Stadium
Den spanske back Sito er i dag blevet solgt til Championship-klubben Bolton Wanderes. Johansen mente ikke at Sito havde den nødvendige klasse til den bedste engelske række, oghan valgte at slå til da Bolton bød 250,000 £ for spilleren, der nåede 2 sæsoner og 50 kampe for Town.

Spillerunde 1: 18/7-2007 Mission Impossible

Ipswich Town tager i dag mod storklubben Chelsea, som har enkelte spillere der nærmest koster mere end selve Ipswich. Der er lagt op til noget af en ilddåb for Johansens drenge i The Premiership

Ipswich Town - Chelsea tilskuere:

67 min: 0-1 Didier Drogba
80 min: 0-2 Frank Lampard

MoM: Petr Cech (8) Chelsea

OVERRASKENDE GOD MODSTAND FRA IPSWICH
Sensationen lå og dirrede i luften, men den udeblev her i dag, da Chelsea satte trumf på i den sidste 1/3 af kampen. Først Drogba og siden Lampard afgjorde kampen der markerede Ipswich's tilbagevenden til den bedste række.

Sir Bomb: "Stolt af indsatsen, Vi manglede marginalerne i dag. Chelsea er skræmmende stærke"

Drogba slukkede lyset for Ipswich Town i den nye sæsons første kamp

Spillerunde 2: 27/8-2007 Gensyn med gamle venner

Charlton Athletic 1-1 Ipswich Town tilskuere 27064

49 min: 0-1 John Obi Mikel
89 min: 1-1 Darren Bent

MoM: Lewis Price (9) Ipswich

IPSWICH KOM PÅ TAVLEN
Ipswich lignede længe en vinder på The Valley. Men landsholsangriberen Darren Bent ville det anderledes mod sin tidligere klub i 89.min. To dumme point at smide væk for Town. Det er kampe som denne, der kan vise sig afgørende i sidste ende af sæsonen.

31/8-2007 IPSWICH SPRÆNGER BANKEN

Ipswich Town har i de døende timer af transfervinduet købt dyrt ind. Hele 2.6 Mio £ har Sir Bomb Johansen måtte lægge for den 20-årige forsvarsspiller, nigerianeren Nedum Onuoha, som er hentet i Manchester City. 20-årige Nedum har spillet 1 A-landskamp for Nigeria, men har boet størstedelen af sit liv i England og har dermed også et engelsk pas. Nedum valgte dog Nigerias landshold, da der var bud fra ham i en tidlig alder. Nedum nåede 47 kampe for Citys bedste mandskab, hvor han allerede som 18-årig debuterede i en hjemmekamp mod Norwich City i Premier League sæsonen 2004/05. Nedum er tiltænkt en plads i centerforsvaret og er blevet tildelt trøje nummer 3.

Johansen om sit seneste indkøb: "Nedum er en klassespiller med et enormt talent, hvilket hans købspris også vidner om. Første gang vi henvendte os forlangte City 4 mio £, men som vinduet nærmede sin lukning, blev City mere villige til at forhandle. Det sidste bud som klubben fandt økonomisk ansvarligt blev så accepteret, hvilket jeg er lykkelig for. Vi trængte virkelig til en klassespiller, der kan skabe kamp om pladserne i det centrale forsvar".

Nedum havde flg. at sige: "Jeg var aldrig i tvivl om hvad jeg ville, da jeg hørte om Ipswichs' interesse. Deres manager er kendt for at give unge spillere chancen og tro på dem, og samtidigt kunne jeg fortsætte med at spille på højeste niveau, hvor vi forhåbentlig vil redde os fra nedrykning og hvor jeg kan udvikle mig endnu mere. Og jeg har dog også stadig stor lyst til at spille på det nigerianske landshold igen".

Nedum tørner nu ud for Town

« Seneste Redigering: 12 Nov 2006, 16:43 af labomb » Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 12 Nov 2006, 09:16 »

det ser stadig godt ud , du ska bare lige vende dig til premier league .

labomb
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 12 Nov 2006, 14:45 »

September måned 2007:

3/9-2007 BUD EFTER TOWN-SPILLERNE TIL LANDSHOLDENE:

IRLAND: Billy Clarke, Shane Supple, Alan Lee, Alex Bruce. (Bruce, Supple & Clarke kan få debut)

SKOTLAND: Steven Naismith (kan få debut)

UNGARN: Kiss, Kanta, Balasz, Norbert

WALES: Lewis Price

Cameron (Skotland), Garvan(Irland) og Haynes (England) blev udtaget til deres landes U21-landshold

Alex Bruce kan få debut for Irland hvis han kommer på banen mod Slovakiet

Transfer-nyt:
Samme dag blev Norbert Hegedüs udlejet til Gillingham i 3 mdr. Han har endnu ikke kunnet tilvænne sig den engelske spillestil.

7/9-2007: DEBUT TIL BÅDE BRUCE OG NAISMITH
22-årige Alex Bruce og 20-årige Steven Naismith fik begge landskamps debut for hhv. Irland og Skotland. Et stort tillykke til disse to spillere fra Supporter-klubben.

Spillerunde 3: Mission Impossible 2

15/9-2007 Arsenal 3-0 Ipswich Town tilskuere: 59957

32 min: 1-0 Theo Walcott
63 min: 2-0 Gilberto Silva
85 min: 3-0 Jeremie Aliadere

MoM: Gilberto Silva (8) Arsenal

TOWN CHANCELØSE PÅ EMIRATES STADIUM
Arsenal var aldeles suveræne mod et chanceløst Town-hold på Emirates Stadium denne eftermiddag. De spillede lynhurtigt bolden rundt, og samtlige Town-spillere fik smag for hvad der kræves for at være med i toppen af verdens stærkeste liga.

Denne fantastiske kulisse var rammen lørdag eftermiddag på Emirates Stadium

18/9-2007 CARLING CUP 2.runde: FORHÅBENTLIG EN SUCCESOPLEVELSE

Reading 1-0 Ipswich Town tilskuere 17877

9 min: Dave Kitson (pen.)

MoM: Marcus Hannemann (7) Reading

NYT SKUFFENDE RESULTAT AF TOWN
Et dumt begået straffespark af Szetela allerede efter 9 min., beseglede Towns skæbne i dette års Carling Cup. Resten af kampen var et stort rod og ingen af de to managers kan være tilfredse med deres holds spillemæssige indsats denne sen-sommer aften i Reading.

20/9-2007 TOWN SENDER UNGE SPILLERE PÅ SÆSONLÅN I CHELTENHAM
Towns samarbejdsklub har fået sendt tre reserveholdsspilere fra Ipswich på sæsonlån. De tre spillere er James Tomkins, James Vaughan & Jordan Rhodes.

22/9-2007 SPILLERUNDE 4: THE TOFFEES PÅ BESØG

Ipswich Town 0-0 Everton tilskuere: 27175

Rødt kort: John Obi Mikel (84.min)

MoM: Tim Cahill (8) Everton

TOWN FIK TILKÆMPET SIG 1 POINT
En rodet og uskøn affærre med vægt på den defensive organisation. Ipswich havde i dag valgt en 4-5-1 opstilling for at styrke den noget vaklende defensiv. Resultat lykkedes da også, men da man fortsat var tandløse fremme endte kampen uden må. Everton havde dog mest ære af kampen, og havde ret beset fortjent de 3 point i tilfælde af at en vinder skulle udpeges.

SPILLERUNDE 5: 30/9-2007 SKAL DET LYKKEDES IPSWICH AT VINDE??

Sheffield United 0-0 Ipswich Town tilskuere: 31666

MoM: Paddy Kenny (9) Sheff United

MÅLLØSE IPSWICH FIK 1 POINT IGEN
For 4 kampi træk måtte Ipswich forlade banen uden at komme på måltavlen. En fantom-redning af Paddy Kenny i 92.min sørgede for at pointfordelingen var en kendsgerning i denne lige kamp

Johansen: " Målene skal nok komme. Det vigtigste lige nu er at få skabt en base bagved. Derefter kan vi begynde at satse noget mere når denne er på plads"

Danny Haynes har endnu sit første Premier League mål til gode. Ipswich Town har kun formået at lave 1 mål i 5 PL-kampe

« Seneste Redigering: 12 Nov 2006, 16:02 af labomb » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010