home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1064 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Fællesspil - Novara
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Fællesspil - Novara  (Læst 95287 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller

Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #165: 19 Jul 2015, 09:53 »

Jeg skylder vist en kommentar. Alt i alt spændende handler, om end rigtig mange. Sæsonen må vise, om det var rigtigt at tilføje så mange spillere til truppen, selvom en del af spillerne er usviklingsspillere.

Jeg kan sgu godt lide de italienske spillere du har halet i land, må jeg indrømme. Godt arbejde!

Hvordan står det ellers til i spillet nu?

Det går fremad jeg er snart ved 1 januar så der kommer snart en update. Spillerne har utroligt svært ved at score mål denne sæson, så der har jeg en udfordring. Men mere om det når jeg kommer med update

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #166: 19 Jul 2015, 13:04 »

2# 1 januar - Gummi ben vendt til titel drømme

5 sæson v. LukasPodolski

Inden transfer vinduet lukkede i sommers hentede jeg 3 spillere mere til klubben, vi manglede en central forsvar som kunne gå ind og være tutor for de unge spillere og samtidig være en vigtig brik til at stabilisere forsvaret. Derfor faldt valget på Kyriakos Papadopoulos som er hentet til klubben for 41 mio. kr. fra Bayern Munchen.

Derudover blev der også hentet 2 bredde spiller til klubben, begge 2 fra Brasillien, den ene dækker den centrale midtbane, mens den anden dækker venstre kanten. De har begge 2 et kæmpe potientiale og forhåbenligt kan de enten gå ind i start 11´eren i fremtiden ellers kan vi muligvis tjene gode penge på dem.

Super Cuppen

Første kamp i sæsonen var Super Cuppen hvor vi skulle møde Barcelona, de var desværre en for stor mundfuld for os og vi endte med at tabe kampen, men vi gjorde det dog ikke uden at give verdens bedste hold kamp til stregen.

Serie A

Serie A har i denne været en mærkelig turnering for vores vedkommen. Vi startede de første 7 kampe som ubesejret dog endte 6 af disse kampe uafgjort hvilket jo ikke giver særlige mange point på kontoen. Hvilket også betød at vi lå i den mindre sjove ende at tabellen. Efter nederlaget til Juventus i kamp nr. 8 tog fanden ved holdet og spillet er blevet meget bedre og i skrivende stund har vi ikke tabt i 10 kampe i ligaen.

Champions League

Vores CL gruppe spil i denne sæson bød desværre på nogen kedelige resultater. Bestyrelsen ville have at vi skulle kvalificeres os til første knockout runde og alt så også godt ud med 2 kampe tilbage hvor vi havde 4 point ned til Sporting. Men med 2 nederlag efter først Barcelona og derefter Sporting, må vi desværre tage til takke med EL igen denne sæson.

Topscore:

Marco Valotti - 11 mål
Emre Colak - 8 mål
Memet Decevi - 5  mål

Assist:

Dorin Rotariu - 6 assist
Franco Cagliano - 5 assist
Emre Colak - 4 assist

Gns. Bedømmelse:

Michael Lumb - 7.42
Franco Cagliano - 7.24
Carlos Gonzalez - 7.22

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #167: 19 Jul 2015, 17:19 »

Ingen havde vel forventet den store succes i CL i år. Det vigtigste var vel den erfaring vores spiller fik samt lidt ekstra penge til balancen.

I ligaen ser det super fint ud, hvor målet må være endnu en kvalifikation til CL.

Alt i alt godt arbejde LP!

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #168: 19 Jul 2015, 17:21 »

Jeg er vildt imponeret over Colak. Han er virkelig en stjerne, i sær grundet alle de mål han laver

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #169: 19 Jul 2015, 19:01 »

Så gik der lidt FM i den ved at få 165Mill for en backup spiller. Det er det irriterende ved FM når så noget sker.

Men ellers ser det jo skide godt ud, og ser det ud til alle som spiller med er på samme niveau, og selvom der bliver spillet forskellige taktikker kan holdet åbenbart godt klare det.

Og det ser endelig ud til at Juve ikke er så stærke i år, så måske denne sæson det lykkes med en Serie A titel! Det kunne være fedt.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #170: 19 Jul 2015, 20:48 »

Så gik der lidt FM i den ved at få 165Mill for en backup spiller. Det er det irriterende ved FM når så noget sker.

Men ellers ser det jo skide godt ud, og ser det ud til alle som spiller med er på samme niveau, og selvom der bliver spillet forskellige taktikker kan holdet åbenbart godt klare det.

Og det ser endelig ud til at Juve ikke er så stærke i år, så måske denne sæson det lykkes med en Serie A titel! Det kunne være fedt.

Ved ikke om jeg er helt enig.

Mener Cleverley spillede omkring 30 kampe med en gennemsnitsbedømmel se på omkring 7,35 i sidste sæson. Han har et fint CV og ender med at være på holdet der finder Europa League.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #171: 19 Jul 2015, 21:57 »

Det er godt nok nedslående med egne talenter, men sådan er FM jo. Lige pludselig går det stærkt. Jeg er lidt træt af, at der blev købt et par unge brassere, men det er sjovt at kigge lidt med.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #172: 19 Jul 2015, 23:39 »

Det er godt nok nedslående med egne talenter, men sådan er FM jo. Lige pludselig går det stærkt. Jeg er lidt træt af, at der blev købt et par unge brassere, men det er sjovt at kigge lidt med.

Tak fordi du læser med. Hvorfor er du træt af at der er blevet købt brasilianer til klubben? Der er jo endnu ikke opsat nogen regler for hvilket spiller der må købes. Om ikke andet kunne de jo bruges som salgs objekter i fremtiden. Vi skal jo tjene penge på en måde.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller

« Svar #173: 20 Jul 2015, 10:11 »

Hvis vi vinder mesterskabet i indeværende sæson begynder jeg at satse italiensk - det skal dog kunne betale sig.

Hvordan ser økonomien ud LP?

Imponerende resultater og fedt køb af den fandivolske græker ;-)

Jeg kommenterer ikke så hyppigt lige nu, da jeg er i sommerhus. Beklager.

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #174: 20 Jul 2015, 10:46 »

Hvis vi vinder mesterskabet i indeværende sæson begynder jeg at satse italiensk - det skal dog kunne betale sig.

Hvordan ser økonomien ud LP?

Imponerende resultater og fedt køb af den fandivolske græker ;-)

Jeg kommenterer ikke så hyppigt lige nu, da jeg er i sommerhus. Beklager.

Lyder fornuftigt. Vores unge italienske spiller har også udviklet sig godt. Jeg er på arbejde lige nu så kan ikke vise billeder men både Hacim Mastour, Franco Cagliano, Michele Arduini, Fabio Ligi & Andrea Pasini har udviklet sig rigtig godt.

Især Andrea Pasini som har haft Papadopoulos som tutor har udviklet sig rigtig godt og har nu fået 20 i målrettethed. Arduini har haft Thelander som tutor og er også steget rigtig flot i sine tal.

Cagliano har gjord det over alt forventning på højre kanten og udvikler sig virkelig godt.

Så alt i alt har vi noget italiensk at bygge videre på.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #175: 20 Jul 2015, 18:51 »

Så fik vi lidt ungdoms spillere ind og der var da lidt fornuftige spillere Smiley

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #176: 20 Jul 2015, 19:37 »

Det er virkelig kanon læsning hver gang det kommer nyt. Har fulgt med fra starten og fortsætter ned det. Det er et spændende projekt i har gang i, og alt held og lykke videre med succes Opstemt

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #177: 21 Jul 2015, 00:16 »

3# Sæsonen afsluttet

6 sæson v. LukasPodolski

Så fik jeg afsluttet sæsonen og jeg må sige at jeg er lidt skuffet over det ikke at have vundet et trofæ denne sæson! Både i Serie A og i Euro League så det godt ud på et tidspunkt, men holdet fik gummiben og sæsonen endte desværre uden noget sølvtøj.

Serie A:

Vi bliver nr 2 igen i år og denne sæson tog Roma pokalen, de viste sig bare for stærke for de andre hold, der var dog på et tidspunkt hvor jeg kunne have overhalet dem, men 2 dumme nederlag til Milan og Juventus kostede mig i sidste ende mesterskabet.

Pokal turneringen:

Jeg valgte ikke at satse på denne turnering da jeg ikke mente at vores hold var stærkt nok til at deltage i 3 turneringer og derfor blev der stilt med B hold i denne turnering.

Euro League:

Efter at være røget ud i gruppe spilet i CL indtrådte vi i første knockout runde i EL. Jeg var meget optimistisk omkring vores chancer i denne turnering og vi undgik da også de største hold ind til semifinalen hvor vi desværre måtte se i øjenene at Alt. Madrid var for stærke og med samlet 3-2 blev vi slået ud.

Spillere:

Der er nogen spillere som i denne sæson virkelig har gjord det godt for vores hold og nogen spillere har overrasket mig rigtig positivt. Der er stor kvalitet på holdet og meget at bygge videre på, men det kræver dog nogen gode indkøb til klubben. Jeg vil tillade mig at gennemgå holdet, både for Herlev og Robinho´s skyld men lige så meget også for dem der læser med, så de får muligheden for at se de spillere som levere så flotte resultater.

Målmand

På målmands posten er vi rigtig godt dækket ind for nu og Aaron besidder et rigtig stort talent. Jeg tror dog ikke han er den mand som skal gøres os til den bedste hold i Italien. Derfor vil jeg anbefalde at vi begynder at kigger på en ny målmand. Jeg har selv et rigtig godt øjne til Simone Scuffet fra Udinese.

Højre back

På højre back har vi vores skønne argentiner som blev hentet til klubben for 2 sæsoner siden fra River. Gonzalez er ikke fremtidens mand da han ikke har den rigtige nationalitet. Men kan dog godt tage en sæson mere, med mindre der kommer et kæmpe bud på ham til sommer da han er meget eftertragtet.

Venstre back

På venstre back har vi danske Michael Lumb, han blev hentet til klubben da vi lå i Serie B og har taget turen med os op i Serie A. Lumb har været vores bedste spiller hvis man kigger på gns. bedømmelsen. Lumb har desværre fået hjemve og vil gerne sælges til sommer. Jeg har kun en ting at sige! Michael Lumb er en Novara LEGENDE!

Bonus info:

Central forsvar

I det centrale forsvar finder vi den argentinske vidunderdreng og det græske monster. De har hele sæsonen være et virkeligt godt makkerpar og efter min mening så kan de 2 holde indtil vi vælger kun at køre med italienske spillere. Grækeren er også en virkelig god tutor for vores unge spillere.

Højre midt.

På højre midtbane finder vi sæsonens overraskelse. Cagliano har spillet 36 kampe denne sæson og har bidraget med 5 mål og 16 assist. Han grab chancen da Bentivegna blev ramt at en skade i 4 mdr. og den unge knægt så sig aldrig tilbage. Det er virkelig flot at en fyr på 21 år har kunne sætte så stort præg på vores hold. En opfordring herfra: BRUG HAM!

Bonus info:

Venstre midt

På venstre midt har den rumænske assist mester. Rotariu har i denne sæson lavet 21 assist og har været en evig trussel for et hvert forsvar. Han blev hentet til klubben for denne sæson for sølle 30 mio. Han kan blive en godt salgsobjekt i fremtiden.

Bonus info:

Cental midt

I maskine rummet på midtbane har vi den italiske hardhitter Sturaro og den tyriske troldmand Colak. Sturaro ligger som den boldvindende midtbane spiller har til opgave at bryde modstanders angreb, han har i denne sæson trukket hele 18 gulekort og 1 rødt. Colak er motoren og den kreative spiller på midtbanen. Han besidder en fantatisk teknik og hans bold føling er helt eminent! Han har i denne sæson bidraget med 18 mål og 10 assist.

Offensiv midt/Skyggeangriber

På den offensive midtbane finder vi den unge Mastour som inden sæson blev hentet i Milan for 23 mio kr. Mastour er stadig kun 21 år men besidder allerede nu en super veludviklet teknik og en lækker førsteberøring. Mastour kan blive fremtidens mand i Novara hvis han bliver ved med at udvikle sig. Han nuværende evne er på 2 stjerner, men han potentielle evne er på 5 stjerner.

Angriber

Til sidste har vi holdets topscore. Valotti har i denne sæson bidraget med 27 mål hvor af 22 blev scoret i Serie A, hvilket betød han blev nr. 5 på topscore listen. Selvom Valotti score mange mål for os, så kan jeg ikke se ham om manden der skal bombe os til mesterskabet. Derfor mener jeg at vi bliver nød til at gå ud og investere i en top klasse angriber som kan bringe os det sidste stykke mod titlen.

Bonus info:

Taktikken:

Til aller sidste vil jeg lige give jer et billede af den taktik som er blevet brugt de sidste 2 sæsoner. Jeg har valgt at køre videre med sammen taktik som Herlev brugte i hans sæson med klubben og jeg må virkelig tage hatten af og sige at den taktik skaber nogen vilde resultater!

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #178: 21 Jul 2015, 01:45 »

Tak fordi du læser med. Hvorfor er du træt af at der er blevet købt brasilianer til klubben? Der er jo endnu ikke opsat nogen regler for hvilket spiller der må købes. Om ikke andet kunne de jo bruges som salgs objekter i fremtiden. Vi skal jo tjene penge på en måde.
Jeg har bare et kompleks med brasilianere. De er sikkert fine talenter, men der kommer altid bare en hær af sådanne spillere, der bare er alt for overdrevne. Det fjerner lidt af det sjove for mig.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller

« Svar #179: 21 Jul 2015, 08:30 »

Jeg synes sæsonen er mere end godkendt; er sgu nervøs for om jeg kan leve op til de to foregående! Fandens god afslutningsopdsteri ng med gennemgangen af de vigtigste spillere, efter din mening.

Nå, nu skal truppen ses igennem her senere og så må vi se, hvad der kommer til at ske på transfermarkedet, hvis noget overhovedet.

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010