home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Kronprinsen af Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kronprinsen af Danmark  (Læst 18080 gange)
MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Kronprinsen af Danmark
« : 18 Jun 2015, 18:31 »

Kronprinsen af Danmark

Velkommen til denne lidt anderledes blog. Dette er en såkaldt MyPlayer blog hvor man følger en spiller som jeg selv har lavet.

Jeg har lavet en 15-årig spiller der starter i Superligaklubben AGF på deres U19-hold. Man er først berettiget til førsteholdet den dag man fylder 16, så jeg har lavet fødselsdagen til 20. august så han fylder 16 når spillet lige er blevet startet.

Om min spiller:
Min spiller er den 15-årige Michael Jensen, der efter en del år i sin barndomsklub er blevet tilbudt en Amatør kontrakt i AGF. Ledelsen syntes den unge Jensen så spændende ud og han er en spiller der er hentet ind til fremtiden. Den unge Jensen får lov at blive testet lidt i nogle af de første træningskampe for førsteholdet, men vil derefter rykke ned på U19 holdet hvor han vil starte hans forhåbentlig lange og gloværdige karriere.

Sæsonen:
Denne blog er skrevet efter FM2013, så det hele starter i 2012/13 sæsonen. AGF er i Superligaen sammen med fx. Horsens og Silkeborg.


Kontrakten:
Amatørkontrakten er underskrevet pr. 1.6.2012 og vil forhåbentlig blive erstattet med en ungdoms, deltids eller fuldtids kontrakt engang i løbet af sæsonen.

Transferstatussen:
Holdstatussen er: God ung spiller, og AGF ønsker ikke at leje den unge Jensen ud da de mener han har fin mulighed for at udvikle sig på klubbens U19 og reservehold.

Spørgsmål:
Har du yderlige spørgsmål til denne blog eller til min spiller er du/i mere end velkommen til at spørge ind til ham.
Også håber jeg at der er nogle herinde der har lyst til at følge med i min spillers karierre.
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kronprinsen af Danmark
« Svar #1: 18 Jun 2015, 18:32 »

Haps! Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kronprinsen af Danmark
« Svar #2: 18 Jun 2015, 18:37 »

Spændende - og FM versionen er for mig lige gyldig

Men hvorfor spiller du med klubben, hvis du vil følge hans udvikling ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kronprinsen af Danmark
« Svar #3: 18 Jun 2015, 18:46 »

Spændende - og FM versionen er for mig lige gyldig

Men hvorfor spiller du med klubben, hvis du vil følge hans udvikling ?

Hans stats er skjulte så jeg lavede en manager for AGF for at få screenshot med stats på. Har selvfølgelig gemt spillet inden og forsætter spillet som Arbejdsløs manager og lader Peter Sørensen stå for at styre AGF.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kronprinsen af Danmark
« Svar #4: 18 Jun 2015, 18:48 »

Aah okay Smiley - ellers så kunne du have slået det fra da du lavede gamet - hvis nu han skulle flytte til en liga du ikke kan være manager for Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kronprinsen af Danmark
« Svar #5: 18 Jun 2015, 19:12 »

Aah okay Smiley - ellers så kunne du have slået det fra da du lavede gamet - hvis nu han skulle flytte til en liga du ikke kan være manager for Smiley
Tænkte jeg selvfølgelig ikke på Smiley
Men er taget ind for at se de kampe han er med i og kan nu også selv se hans stats.
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kronprinsen af Danmark
« Svar #6: 18 Jun 2015, 19:19 »

Opstarten:

Førsteholdet:
Som lovet da jeg skiftede til AGF fik jeg lov at spille med i nogle af de træningskape klubben havde i opstarten til den nye sæson.
Var med holdet i alle 4 træningskampe. Startede med at få en halv time i klubbens første kamp mod AB. Klubbens 2. kamp mod mexikanske Monterrey bød på en indskiftning efter 72. minutter og det har helt sikkert været en god start i klubben, med 2 store oplevelser.
De 2 følgende kampe mod Vejle og Cruz Azul blev begge set fra bænken, men at spille mod Monterrey foran 4.200 tilskuere var den fedeste fornemmelse.

Reserveholdet og U19:
Det blev også til kampe for klubbens U19 og reservehold.
de sidste 13 minutter mod FC Nordsjælland U19 og en halvleg fra start mod Brøndby U19. Derudover fik en lov at spille en halvtimes tid for reserveholdet mod OB.

Næste update:
Her kommer der update fra kampe på både U19 og Reserveholdet, de spiller begge i turneringer og pokalturneringer.
U19 i en gruppe med alle de andre Superliga klubbers u19 hold hvor alle mødes 2 gange.
Reserveholdet spiller i reserveholds turneringen med 5 andre hold, hvor der spilles 20 kampe, 4 mod hver.
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kronprinsen af Danmark
« Svar #7: 19 Jun 2015, 13:54 »

Opdatering pr. 1. januar 2013

Det har været en travl opstart i klubben syntes jeg. Klubben har kun 6-8 spillere i reserveholdstruppen, så der er taget spillere fra både førsteholdet og U19, så med kampe på både U19 og for reserveholdet har der været uger med kampe tirsdag, onsdag og torsdag.
Derudover har det været en rigtig spændene start i AGF. Jeg har mødt en masse kompetente mennesker der er med til at jeg udvikler mig som fodboldspiller hver evig eneste dag.

Reserveligaen:
12 kampe spillet i reserveligaen og det blev til 10 kampe fra start og 2 som ubrugt indskifter.
Jeg har scoret 7 mål for reserveholdet, bedste kamp blev et 4-3 nederlag ude mod Ikast fS, hvor jeg fik scoret mit første hattrick. Derudover er det blevet til 2 assist og 2 kampe som kampens spiller,

U19 ligaen:
Her blev det ikke til så mange kampe som jeg havde regnet med. Peter Sørensen (førsteholdstræner) og Jesper Fredberg (U19 træner) har valgt at bruge mig mest på reserveholdet og det var derfor kun 6 ud af 14 kampe jeg har spillet der. Sad derudover på bænken i yderlige 7 kampe hvor jeg har været med som sidste mand da jeg enten havde spillet dagen før med reserverne eller at jeg skulle spille med dem dagen efter.
5 af de 6 kampe var fra start og her blev det til 4 mål og 1 assist. 3 af de 4 mål kom som et hattrick i sidste kamp inden vinterpausen på hjemmebane mod FC Københavns U19 hold. 2 udligninger og et sejrsmål efter 90+1 gjorde at jeg kunne gå til vinterpause med stor selvtillid.

U19 pokalturneringen:
Her er der spillet 3 kampe og det er blevet til 3 sejre. Jeg fik desværre kun lov at spille en af kampene da jeg sad på bænken i vores første og tredje kamp.
Den ene sejr var en 2-0 sejr hjemme over Viborg FF's U19 hold som bliver trænet af selveste Brian Laudrup. Jeg fik scoret 2-0 målet efter at have lavet en assist til Marcus Solberg der bragte os foran.
Jeg fik taget titlen som kampens spiller og vi er nu efter de 3 sejre klar til at møde Brøndby i semifinalen.

Bonus info:
Er pt. AGF's 2. farligste spiller med 1 scoret mål pr. 105 min. på banen. Kun slået af Marcus Solberg på 98 min. pr. mål.
Ligger nummer 2 på topscorelisten i reserveligaen med 7 mål og 2 op til førstepladsen.
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kronprinsen af Danmark
« Svar #8: 22 Jun 2015, 14:09 »

Sæsonen 2012-2013

Så er første sæson i AGF færdigspillet. Forårs sæsonen blev skudt igang med 2 U19 kampe mod FC Helsingør U19 og Fremad Amager U19. Fik samlet 90 minutter og fik scoret et mål.
Endnu engang var jeg også med førsteholdet ude og få nogle oplevelser. Efter 2 kampe på bænken mod Viborg og Hobro, blev det til 10 minutter mod Varde også sluttede jeg af med en halv time og en scoring i den sidste træningskamp der blev vundet 3-1 over FC Roskilde.


U19 Holdet:
Her startede det godt med 3 mål i 2 kampe, men efter en kamp mod FCM uden mål måtte jeg se en kamp fra bænken og en fra tilskuerepladserne efterfølgende.
Fik så lov at spille de 2 næste kampe, inden jeg måtte se sidste runde fra tribunen.

U19 holdet sluttede på en 4. plads i gruppen og jeg endte med 11 kampe, 7 mål, 2 assist og 2 kampens spiller så en godkendt sæson på U19 holdet.
I U19 pokalen var jeg desværre ikke udtaget mod Brøndby i en kamp vi vandt. Finalen bød på en afklapsning af Lyngby der sendte os hjem med en lussing på 4-1. Fik lov at spille 2. halvleg i en kamp vi ellers så ud til at have overtaget i.

Reserveholdet:
Her blev det til spilletid i 5 ud af 8 kampe. Ingen mål og ingen assist, men endte alligevel med 15 kampe, 7 mål, 2 assist og 2 kampens spiller efter en god efterårs sæson.
Det blev dog til en delt 3. plads på topscorelisten sammen med U19 Ligaens topscore, nemlig min holdkammerat Marcus Solberg der i sæsonen har scoret hele 30 mål fordelt på klubbens 3 hold.

Næste sæson:
Målet for næste sæson bliver at jeg skal være skarpere foran mål. Jeg har i sæsonen scoret 15 mål på 105 forsøg hvilket betyder jeg kun score på 14% af mine skud på mål.
Jeg regner med at forsætte i AGF medmindre der dukker noget spændende op, men som udgangspunkt bliver det endnu en sæson på klubbens U19 og reservehold.

Spørgsmål:
Har du nogle spørgsmål til spillet eller min karierre er i mere end velkommen til at stille dem her i bloggen. Opstemt

Min udvikling fra 2012 til 2013:
« Seneste Redigering: 22 Jun 2015, 18:32 af MichaelJensen10 » Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kronprinsen af Danmark
« Svar #9: 22 Jun 2015, 16:46 »

Hey Michael.

God blog du har fået sparket gang i her, synes det er spændende at hører om en enkel spiller.

Jeg kunne godt tænke mig følgende:
  • Et screenshot af din spiller efter hver sæson, så man kan fornemme udviklingen
  • En liste over mål for den pågældende spiller, 1 års, 3 års og 5 års plan. Ved at de I mange af de større klubber, netop har sådan en for hver af deres store talenter.
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kronprinsen af Danmark
« Svar #10: 22 Jun 2015, 18:02 »

Hey Michael.

God blog du har fået sparket gang i her, synes det er spændende at hører om en enkel spiller.

Jeg kunne godt tænke mig følgende:
  • Et screenshot af din spiller efter hver sæson, så man kan fornemme udviklingen
  • En liste over mål for den pågældende spiller, 1 års, 3 års og 5 års plan. Ved at de I mange af de større klubber, netop har sådan en for hver af deres store talenter.
Tusind tak for din feedback! Smiley
Med hensyn til screenshot af spilleren giver jeg dig helt ret, det havde jeg slet ikke lige tænkt på Smiley det bliver lagt op i indlægget om Sæsonen 2012-2013
Med hensyn til den plan, så er dette spil lavet i FM2013 da det er det nyeste jeg har og det min computer lige kan køre pt. Så der er desværre ingen plan for spilleren.
Logged

dllu
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kronprinsen af Danmark
« Svar #11: 17 Aug 2015, 10:03 »

God idé, som jeg selv har brugt på andre forums.  Smiley

Bestemte du hans PA, da du lavede ham i editoren, eller lod du bare spillet generere alle hans værdier helt tilfældigt?
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kronprinsen af Danmark
« Svar #12: 17 Aug 2015, 16:59 »

følger helt klart med
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010