home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149414 gange)
Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #720: 24 Aug 2009, 22:57 »

Overvejer følgende:
http://i28.tinypic.com/24no11i.jpg

Får lidt rabat på en 700 kr. ca. pga min uddannelse.

Nogle der har erfaringer med Apple og er det de ekstra kroner værd?

Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #721: 24 Aug 2009, 23:16 »

Hvor er det sygt, Marchena. Jeg overvejer akkurat samme setup... og jeg har været overordentligt tæt på at bestille i dag!

Det er jo en super lækker maskine. Flere fra mit studie har den, og størrelsen og designet er jeg vild med! Batteritiden skulle desuden også være glimrende, så det er jo top dollar!

....og jeg mener: Hvor tit har man hørt om en MacBook-ejer, der har fortrudt sit køb?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #722: 24 Aug 2009, 23:28 »

Sidder selv med en magen til, bare ikke pro. Men samme "indmad". Det er virkelig en dejlig computer. Der er så mange vilde detaljer og fede feauteres inde i computeren, som gør brugen så meget nemmere.

Det er rigtig som KF siger at batterilevetiden er fantastisk. Den kan holde nogen timer, bare husk at tag strømstikket ud når den er fuldt ladet og lad den køre ned på low battery hele tiden. Da man hurtigt ødelægger batteriet hvis den konstant er til opladning.

Lækker skærm, lys i tastaturet. Et mousepad som jeg aldrig har prøvet bedre. Det har flere forskellige funktioner, så den kan registrere hvor mange fingre der er på, og efter det kan man gøre mange forskellige fede ting.

Jeg kom selv fra PC til MAC med den her, og jeg har på intet tidspunkt fortrudt mit køb. Jeg lærte meget hurtigt at bruge de funktioner der er med MAC og for at det ikke skal være løgn, så skaber man sig nogen vaner med Macbooken. F.eks. har de en funktion hvor man kan føre musen ned i venstre hjørne hvor man så kan se alle de vinduer man har åbent. Det kommer jeg også til at gøre på en PC - uden der sker noget -.-


KØB KØB KØB!
Logged


Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #723: 24 Aug 2009, 23:31 »

Hvor er det sygt, Marchena. Jeg overvejer akkurat samme setup... og jeg har været overordentligt tæt på at bestille i dag!

Det er jo en super lækker maskine. Flere fra mit studie har den, og størrelsen og designet er jeg vild med! Batteritiden skulle desuden også være glimrende, så det er jo top dollar!

....og jeg mener: Hvor tit har man hørt om en MacBook-ejer, der har fortrudt sit køb?

Ja designet er vildt og har set nogle youtube vidoer af "call of duty waw" som kørte uden problemer, så grafikken er vel også god.

Børneopsparingen skal der dog lige hakkes lidt i, hvis de gamle ikke er villige til at låne et par tusind.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #724: 25 Aug 2009, 00:24 »

jaja spender 10kilo på en omgang flot designet lort. indholdet er jo til at brække sig over i sådan en mac. Men det er jo selvfølgelig jeres penge
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #725: 25 Aug 2009, 01:22 »

SSLazio123, nu er det anden gang at jeg ser dig komme med en omgang ammestuesnak omkring macbook. Hvad er dine begrundelser for at det er et lort og indholdet er til at brække sig over?? Smiley


Har du ejet en macbook eller hvor kommer dine anfald fra?
Logged


SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #726: 25 Aug 2009, 07:23 »

hvis vi starter med indmaden, så er prisen totalt opskruet i forhold til hvad du får for pengene, godt nok kræver operativsystemet ikke den samme mængde ressourcer , men det burde da netop gør prisen billigere. Jeg synes bare personligt at det er fuldstændig hul i hovedet at give så mange penge for et svedigt design med en dertilhørende ringe kompatibel computer. Jeg ser mange som installerer windows på deres mac, hvorfor så købe en mac? Kan folk lide at bruge penge....

Jeg stiller bare spørgsmålet, vil du have godt udseende smørrebrød som smager af lort, eller lortelignende smørrebrød som smager som det skal..

Men trends er trends, og design betyder åbenbart ekstremt meget mere end indholdet i en computer nu til dags.
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #727: 26 Jun 2010, 19:25 »

Hvad siger i til den her?
acer eMachine bærbar pc
model emg640-p324g50mn athlon ll x2 p320 (2,1Ghz)
4 gb ddr3 ram. 500 gb harddisk. op til 1919mb ATI HD 4250 Grafik (delt) med HDMI
17,3  tommer HD+LED skærm. DVD brænder. Trådløst netværk pre-N Webcam 3xUSB 2,0
5-i-1 kortlæser.
window 7 home
Premium 64 bit.

vil den være at anbefale? skal kun bruge den til skole arbejde og så manager selvfølgelig Smiley
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #728: 26 Jun 2010, 19:29 »

Hvad siger i til den her?
acer eMachine bærbar pc
model emg640-p324g50mn athlon ll x2 p320 (2,1Ghz)
4 gb ddr3 ram. 500 gb harddisk. op til 1919mb ATI HD 4250 Grafik (delt) med HDMI
17,3  tommer HD+LED skærm. DVD brænder. Trådløst netværk pre-N Webcam 3xUSB 2,0
5-i-1 kortlæser.
window 7 home
Premium 64 bit.

vil den være at anbefale? skal kun bruge den til skole arbejde og så manager selvfølgelig Smiley

Synes den lyder meget stor af en studie/manager-pc at være.. Det kan være rigtig irriterende at ha' en 17" pc med sig rundt omkring..

Men derudover lyder den egentlig ok..
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #729: 26 Jun 2010, 19:33 »

ja, det er også det eneste minus jeg ser ved den :/
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #730: 27 Jun 2010, 18:23 »

Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #731: 27 Jun 2010, 18:25 »

Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #732: 27 Jun 2010, 19:29 »

Jeg har sådan en Smiley
hvis du har spørgsmål hvil jeg gerne besvare dem så godt som muligt Thumbs Up
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #733: 27 Jun 2010, 21:22 »

Søger en bærbar computer der skal kun spilles fm10 11eren når det udkommer og så skal den bruges til nettet, pris mellem 3000 kroner og 5000 kroner.

Tak
Logged

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #734: 02 Jul 2010, 11:05 »

Skal til at have købt mig en computer til når jeg skal på efterskole... Den skal kunne køre FM og være udmærket til skolearbejde...

Har fundet denne: http://www.fcomputer.dk/Baerbar_PC/MSI_CX620-019NE_16_LED_Win7_Home

Kan den anbefales?
Logged

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010