home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 851 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149355 gange)
dida
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #750: 23 Jul 2010, 00:03 »

Jeg har sådan en Smiley
hvis du har spørgsmål hvil jeg gerne besvare dem så godt som muligt Thumbs Up
har da lige et spørgsmål Smiley hvordan kører den fm?, hvor mange stjerner har den der ved computerens ydevne Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #751: 23 Jul 2010, 00:14 »

Hej er blevet en del træt af min stationære og tænker på at købe en MacBook (Når jeg får råd Smiley) som man både kan lave lidt skolearbejde og spille på og til lidt surfing på internettet og har tænkt på denne er den god nok til at spille på og så videre? Smiley

http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_mac/family/macbook?mco=MTM3NDg3NTI

Eller skal købe en anden og større MacBook til både Surfing og spilning af f.eks Call Of Duty,CSS og FM?
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #752: 23 Jul 2010, 10:56 »

Altså du skal nok have fat i en anden model, hvis du vil trække de nyeste CoD. Så vidt jeg ved, så kan steam heller ej installeres på MAC, hvilket bliver et problem med CSS.

For samme penge, som den du linker til, så kan du få en PC, som sagtens kan køre det hele. Så med mindre du er fuldstændig MAC-freak, så ville en PC være det optimale valg til dine krav.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #753: 23 Jul 2010, 11:18 »

Det er bare fordi min ven har sådan en og jeg synes at den er så fed, men har aldrig selv haft en Mac, men hvilken gode bærbar vil i så anbefale en der højst koster 8000 kr. :-)
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #754: 23 Jul 2010, 11:19 »

Altså du skal nok have fat i en anden model, hvis du vil trække de nyeste CoD. Så vidt jeg ved, så kan steam heller ej installeres på MAC, hvilket bliver et problem med CSS.

For samme penge, som den du linker til, så kan du få en PC, som sagtens kan køre det hele. Så med mindre du er fuldstændig MAC-freak, så ville en PC være det optimale valg til dine krav.

Steam kan sagtens installeres på MAC og Counter Strike Source ligeså Smiley (i hvert fald gennem Steam til 20? dollars) crazy
« Seneste Redigering: 23 Jul 2010, 11:21 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Fernando
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #755: 23 Jul 2010, 11:21 »

Steam kan fås på MAC og Counter Strike Source ligeså Smiley

Men tror du så at En MacBook er stor nok til at køre disse spil: Modern Warfare 2, Counter Strike Source og FM? Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #756: 23 Jul 2010, 11:21 »

Steam kan fås på MAC og Counter Strike Source ligeså Smiley
oh well, så har de oppet sig siden min søster havde sin MAC for nogle år siden Smiley
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #757: 23 Jul 2010, 11:22 »

Men tror du så at En MacBook er stor nok til at køre disse spil: Modern Warfare 2, Counter Strike Source og FM? Smiley

Den kan i hvert fald køre FM, men om MacBook kan kører de andre sådan rigtig godt ved jeg ikke. Pro udgaven burde dog kunne, vil jeg tro crazy er dog ikke sikker, spiller ikke Modern Warfare 2

oh well, så har de oppet sig siden min søster havde sin MAC for nogle år siden Smiley

Haha, jaae. Det kom også først her i maj måned Grin
« Seneste Redigering: 23 Jul 2010, 11:25 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Fernando
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #758: 23 Jul 2010, 11:29 »

Tror der går lang tid før jeg får råd til en MacBook Pro, men hvilken bærbar vil i så foreslå som Spilcomputer? Det SKAL bare IKKE være Dell da de har en forfærdelig kundeservice eller de har faktisk ikke nogen så vidt jeg ved :-)
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #759: 23 Jul 2010, 12:40 »

Har netop anskaffet mig sådan en fætter her: http://www.sony.dk/product/vn-f-series/vpcf12s1e-b

Kan kun anbefales!
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #760: 23 Jul 2010, 13:28 »

Den kan i hvert fald køre FM, men om MacBook kan kører de andre sådan rigtig godt ved jeg ikke. Pro udgaven burde dog kunne, vil jeg tro crazy er dog ikke sikker, spiller ikke Modern Warfare 2

Haha, jaae. Det kom også først her i maj måned Grin

Altså hvor stor en computer skal der til? Huh Min gamle Acer, der er 3-4 år kunne trække Modern Warfare 2, som er langt det tungeste af de tre spil du nævner - Det kunne være bedre, men den kunne køre det uden skavanker - og det siger altså ikke så lidt, da det var en middel-Acer.

Men hvis du kigger efter en spilcomputer, tænker du så på endnu en bærbar eller på en stationær? Såfremt det er en bærbar, så kan jeg kun anbefale Asus, der giver masser af power for få penge Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Fernando
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #761: 27 Jul 2010, 17:36 »

Hej Drenge har været i både Wupti, Fona og Elgiganten og kigge på en MacBook Pro og fyren i Elgiganten kunne give mig et tilbud på 9.600 kr plus Office Smiley Nogen som ved om man kan få den billigere et andet sted? Det behøves ikke være med Office! Smiley

Den skal bruges både som Spilcomputer måske (MW2, CSS og FM, hvis den kan køre det crazy ) og lidt til skolearbejde Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #762: 31 Jul 2010, 14:52 »

Skal starte på HHX i næste uge, og der skal man have en bærbar, derfor er jeg nødt til at få en købt i den kommende uge. jeg har 5000 kroner at gøre godt med. der er ikke rigtig nogle krav til computeren, udover den skal kunne spille FM rigtig godt (: håber der er nogen der vil hjælpe.
Logged

Lindkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #763: 31 Jul 2010, 15:14 »

Hej Drenge har været i både Wupti, Fona og Elgiganten og kigge på en MacBook Pro og fyren i Elgiganten kunne give mig et tilbud på 9.600 kr plus Office Smiley Nogen som ved om man kan få den billigere et andet sted? Det behøves ikke være med Office! Smiley

Den skal bruges både som Spilcomputer måske (MW2, CSS og FM, hvis den kan køre det crazy ) og lidt til skolearbejde Smiley
Apple med studie rabat er helt klart billigere !
Logged

Spirit of Shankly!

dida
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #764: 01 Aug 2010, 15:00 »

Logged

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010