home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Taktikhjælp, FC Midtjylland sæson 2.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Taktikhjælp, FC Midtjylland sæson 2.  (Læst 1359 gange)
Hertzberg
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Taktikhjælp, FC Midtjylland sæson 2.
« : 20 Maj 2015, 20:27 »

Godaften de herrer, jeg sidder med et mindre problem, mit hold spiller fantastisk fodbold, og scorer masser af mål, jeg har dog lidt bøvl med at få min angriber til at score kontinuerligt.

Mine wings og backs er sat til at smide bolden mod nærmeste stolpe, jeg spiller bolde i dybden, og mit hold er instrueret i at smide lave indlæg ind.

Jeg har forsøgt både med Poacher og Fremskudt angriber på toppen, begge er lige skidt. Begge mine spidser er hurtige, og gode afsluttere, så intet problem der.

På wings'ne spiller Pione Sisto/Mitchell Weiser til højre som Fløjspiller i Support rolle, og på venstre har jeg Sly/Damian Escudero som Indvendig Angriber i angreb, så rigtig gode wings.

Er der noget specielt jeg kan gøre, eller har i selv erfaringer med en enlig hurtig angriber på toppen?











Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taktikhjælp, FC Midtjylland sæson 2.
« Svar #1: 21 Maj 2015, 11:19 »

Nu ved jeg ikke, hvor ringe dine angribere er til at aflevere og skabe chancer, men umiddelbart kunne jeg frygte, at din angriber er lidt isoleret på toppen som enlig angriber i en offensiv rolle. Du kunne overveje at prøve ham af som falsk nier, så han kommer lidt mere ned i banen og skaber et bedre link mellem sig selv og sine medspillere, og i stedet får taget nogle mere dybe løb med udgangspunkt lidt længere nede i banen. Måske du i så fald skulle overveje ikke kun at udnytte fløjene, og helt generelt ville jeg nok ikke spille i "højere tempo", når du samtidig fokuserer meget på korte bolde og possesion, men hvis det virker, er der jo ingen alarm.
Logged

FC Barcelona

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010