home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 216 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Din personlige challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Din personlige challenge  (Læst 66444 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #75: 10 Maj 2015, 20:44 »

1.   Jeg ønsker en: Lang

2.   Jeg elsker følgende: AC Horsens, Bayern, Superliga, Müller, Lewandowski og Guardiola

3.   Jeg hader følgende: FCK, Vejle, City, Serie A, Kießling og Suarez

4.   Jeg spiller normalt: Forskelligt (ikke LLM)

5.   Jeg spiller ofte: Superliga, Bundesliga,  Premier League og meget AC Horsens

6.   Jeg satser x-antal Freak$: 10k


Josep "Pep" Guardiola har været manager i alt seks sæsoner. Fire i Barcelona og to i Bayern München. Hans præstationer har mildest talt været imponerende med 5 mesterskaber, to Champions League titler, tre nationale pokal titler og tre verdensmesterskaber for klubhold. Han har dog også haft både trupperne og penge til at skabe succes, det skal dog ikke tage noget fra hans flotte resultater. Du skal nu gentage de flotte resultater men du skal først bygge en klub og hold op. Challengen foregår i en tretrinsraket.

Challenge

•   Trin 1: Ryk op i La Liga med et hold fra 2. division B i Spanien og gå videre til trin 2.

•   Trin 2: Vind det spanske mesterskab med holdet og gå videre til trin 3.

•   Trin 3: Spil yderlige 5 sæsoner og vind mindst 4 x nationale mesterskaber, 2 x Champions League, 3 x Nationale Cups, 2 x VM for klubhold. (Du må gerne skifte hold udervejs)



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

MK 94
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #76: 10 Maj 2015, 20:48 »

Challenge

•   Trin 1: Ryk op i La Liga med et hold fra 2. division B i Spanien og gå videre til trin 2.

•   Trin 2: Vind det spanske mesterskab med holdet og gå videre til trin 3.

•   Trin 3: Spil yderlige 5 sæsoner og vind mindst 4 x nationale mesterskaber, 2 x Champions League, 3 x Nationale Cups, 2 x VM for klubhold. (Du må gerne skifte hold udervejs)

Hvis jeg skifter hold i trin 3 skal jeg så stadig vælge et hold i Spanien eller er der frit valg?
« Seneste Redigering: 10 Maj 2015, 21:06 af Wester » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #77: 10 Maj 2015, 21:06 »

Hvis jeg skifter hold i trin 3 skal jeg så stadig vælge et hold i Spanien eller er der frit valg?


Det er valgfrit
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #78: 10 Maj 2015, 21:09 »

Udfyld følgende

1.   Jeg ønsker en: lang challenge:

2.   Jeg elsker følgende: Østeuropa's små nationer (små hold generelt fra LL), Columbia, Peru, Uruguay

3.   Jeg hader følgende: Barcelona, Brøndby, at starter med storklubber (It's too  damn easy !!!)

4.   Jeg spiller normalt: LLM, (Bundhold fra laveste liga)

5.   Jeg spiller ofte: Østeuropa, hold fra laveste række i alle ligaer (også sydamerika)

6.   Jeg satser 150K Freak$

Challengen lavet af Boennelykke

Det fleste kender efterhånden til New York Red Bull og FC Red Bull Salzburg men hvor mange af jer har hørt om Red Bull Brasil? Jeg havde i hvert fald ikke før Boennelykke sendte denne challenge ind. Siden sin oprettelse i 2007 har klubben sikret sig et par oprykker eller tre og befinder sig nu i Brasiliens 4. bedste division. Du kan hente en liga database i Steam Workshop hvor holdet er med: BRASIL Mundi UP (09-05)



Challenge

•   Få Red Bull Brasil op i den bedste division

•   Vind det nationale mesterskab

•   Vind Copa Libertadores



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch + Den hentede database

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #79: 10 Maj 2015, 22:21 »

1.   Jeg ønsker en: kort challenge

2.   Jeg elsker følgende: Superligaen, Randers FC, Chelsea, Mourinho, Lampard, John Terry, LLM

3.   Jeg hader følgende: United, City, Brøndby, Zanka, Jørgensen, FCK

4.   Jeg spiller normalt: LLM, mine favorithold(Randers og Chelsea)

5.   Jeg spiller ofte:^^

6.   Jeg satser 10K Freak$
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #80: 10 Maj 2015, 23:15 »

1.   Jeg ønsker en: kort challenge

2.   Jeg elsker følgende: Superligaen, Randers FC, Chelsea, Mourinho, Lampard, John Terry, LLM

3.   Jeg hader følgende: United, City, Brøndby, Zanka, Jørgensen, FCK

4.   Jeg spiller normalt: LLM, mine favorithold(Randers og Chelsea)

5.   Jeg spiller ofte:^^

6.   Jeg satser 10K Freak$


Mourinho vandt mesterskabet i hans første sæson i FC Porto, Chelsea og Inter, det tog ham dog hele to sæsoner, før han vandt mesterskabet i Real Madrid. Nu har du 5 sæsoner til at vinde 4 forskellige nationale mesterskaber med den samme manager. Hver gang du vinder et mesterskab, så skal du skifte klub og nation. Hvis du ikke finder en klub inden sommerpausen er over, så skal du sige op i din nuværende klub. Du har kun en klub, hvor du må bruge to sæsoner på at vinde mesterskabet.



Challenge

•   Vinde 4 forskellige nationale mesterskaber på 5 hele sæsoner



Regler

•   Du må dog gerne spille halve sæsoner, som ikke tæller med. Det vil sige, du må gerne overtage et hold midt i en sæson og så vente med at vinde mesterskabet til sæsonen efter. Dette må du dog kun hvis 1/3 eller mere af sæsonens kampe er spillet.

•   Du bestemmer selv hvilke nationer og klubber du tager til

•   Der spilles med den seneste officielle patch

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #81: 12 Maj 2015, 16:46 »

1.   Jeg ønsker en: mellem

2.   Jeg elsker følgende: Atletico Madrid, Lazio, Sampdoria, Man United, Liga BBVA, Bundesliga Memphis Depay, Konoplyanka, Yarmolenko, Pedro Obiang, Antonio Candreva Doumbia og Van Gaal

3.   Jeg hader følgende: Barcelona, Premier League (fm-mæssigt), Busquets, Sterling, Brendan Rodgers og Guardiola

4.   Jeg spiller normalt: Subtop (lige under storfavoritter, eksempelvis Valencia+Sevilla i Spanien)

5.   Jeg spiller ofte: Bundesliga og Liga BBVA

6.   Jeg satser x-antal Freak$: 20.000
Logged


Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #82: 12 Maj 2015, 19:12 »

1. Jeg ønsker en: Mellem challenge.

2. Jeg elsker følgende: Chelsea FC, FC København - La Liga, Seria A, Premier League - Eden Hazard, Paul Pogba - José Mourinho.

3. Jeg hader følgende: Liverpool, United, Arsenal, Barcelona & Brøndby - Sergio Busquets, Luis Suárez - Arséné Wenger.

4. Jeg spiller normalt: På grænsen mellem midter- og tophold, så som bl.a. Everton

5. Jeg spiller ofte: Seria A, Premier League & La Liga - evt. også Superligaen

6. Jeg satser x-antal Freak$: All in (3.000)   
« Seneste Redigering: 12 Maj 2015, 19:14 af Nicolaychr » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #83: 12 Maj 2015, 21:04 »

1.   Jeg ønsker en: mellem

2.   Jeg elsker følgende: Atletico Madrid, Lazio, Sampdoria, Man United, Liga BBVA, Bundesliga Memphis Depay, Konoplyanka, Yarmolenko, Pedro Obiang, Antonio Candreva Doumbia og Van Gaal

3.   Jeg hader følgende: Barcelona, Premier League (fm-mæssigt), Busquets, Sterling, Brendan Rodgers og Guardiola

4.   Jeg spiller normalt: Subtop (lige under storfavoritter, eksempelvis Valencia+Sevilla i Spanien)

5.   Jeg spiller ofte: Bundesliga og Liga BBVA

6.   Jeg satser x-antal Freak$: 20.000


Sampdoria er ikke ligefrem en klub der giver genlyd hos de unge danske fodboldfans. Det er da også mange år siden, at klubben seneste var med helt fremme. Vi er dog enkelte der husker deres flotte resultater fra slut 80erne og start 90ere, hvor klubben vandt den italienske cup turneringen en del gange, vandt UEFA Cuppen for pokalvindere, nappede et enkelt italiensk mesterskab og spillede sig endda i finalen i Europa cuppen for mesterhold (Champions League), hvor de tabte 1-0 til Barcelona.

Sidenhen har der været meget stille fra klubben fra Genoa men deres nye mirakel manager har tænkt sig at ændre på dette. Han har store planer med klubben og har lokket flere prominente navne til klubben, som tror på hans planer. Navne som Konoplyanka, Yarmolenko, Antonio Candreva, Doumbia og ikke mindst Memphis Depay er ankommet til klubben.

Challengen

•   Hent denne database: Sampdoria

•   Spil 7 sæsoner med Sampdoria

•   Vind The Treble (Serie A, Champions League, Coppa Italia)



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch + Den hentede database

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge
•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #84: 12 Maj 2015, 21:19 »

1. Jeg ønsker en: Mellem challenge.

2. Jeg elsker følgende: Chelsea FC, FC København - La Liga, Seria A, Premier League - Eden Hazard, Paul Pogba - José Mourinho.

3. Jeg hader følgende: Liverpool, United, Arsenal, Barcelona & Brøndby - Sergio Busquets, Luis Suárez - Arséné Wenger.

4. Jeg spiller normalt: På grænsen mellem midter- og tophold, så som bl.a. Everton

5. Jeg spiller ofte: Seria A, Premier League & La Liga - evt. også Superligaen

6. Jeg satser x-antal Freak$: All in (3.000)   

Eden Hazard er en del af den gyldne generation i Belgien, hvor forventninger til de unge spillere er enorm. Holdet spillede sig da også til kvartfinalen til VM 2014 men spillet var ikke fantastisk. Det ændre dog ikke på, at holdet rummer et enormt potentiale. Dit job er nu, at få potentialet omsat til medaljer.

Challengen

•   Spil 8 sæsoner med Belgien

•   Kvalifikation til EM to gange

•   Kvalifikation til VM to gange

•   Vind minimum bronze til EM

•   Vind minimum bronze til VM

•   Vind minimum guld en gang til enten VM eller EM

•   Hazard skal vinde prisen som turneringens spiller mindst en gang til enten EM eller VM



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch + Den hentede database

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #85: 12 Maj 2015, 22:17 »

Sampdoria er ikke ligefrem en klub der giver genlyd hos de unge danske fodboldfans. Det er da også mange år siden, at klubben seneste var med helt fremme. Vi er dog enkelte der husker deres flotte resultater fra slut 80erne og start 90ere, hvor klubben vandt den italienske cup turneringen en del gange, vandt UEFA Cuppen for pokalvindere, nappede et enkelt italiensk mesterskab og spillede sig endda i finalen i Europa cuppen for mesterhold (Champions League), hvor de tabte 1-0 til Barcelona.

Sidenhen har der været meget stille fra klubben fra Genoa men deres nye mirakel manager har tænkt sig at ændre på dette. Han har store planer med klubben og har lokket flere prominente navne til klubben, som tror på hans planer. Navne som Konoplyanka, Yarmolenko, Antonio Candreva, Doumbia og ikke mindst Memphis Depay er ankommet til klubben.

Challengen

•   Hent denne database: Sampdoria

•   Spil 7 sæsoner med Sampdoria

•   Vind The Treble (Serie A, Champions League, Coppa Italia)



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch + Den hentede database

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge
•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.


Glæder jeg mig til at komme igang med!
Nu er jeg ikke en ørn til alt det downloaden. Hvor skal den downloadede fil lægges hen? Benytter mig af Mac
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #86: 12 Maj 2015, 22:27 »

Hmm Mac.. Ved ikke engang om den fil kan bruges så.. Nogen der ved det?Huh?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #87: 12 Maj 2015, 22:38 »

Jeg er ikke sikker, men jeg kan forstille mig den skal i mappen: Dokumenter - Sports Interactive - FM15 - Editor Data
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #88: 12 Maj 2015, 22:41 »

Glæder jeg mig til at komme igang med!
Nu er jeg ikke en ørn til alt det downloaden. Hvor skal den downloadede fil lægges hen? Benytter mig af Mac
Hmm Mac.. Ved ikke engang om den fil kan bruges så.. Nogen der ved det?Huh?

Dokumenter - Sports Interactive - Football Manager 2015 - editor data

Jeg er ikke sikker, men jeg kan forstille mig den skal i mappen: Dokumenter - Sports Interactive - FM15 - Editor Data

Spot on! Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #89: 12 Maj 2015, 23:05 »

Virker! Tak for hjælpen drenge Smiley
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010