home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Din personlige challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Din personlige challenge  (Læst 66473 gange)
Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #90: 12 Maj 2015, 23:24 »

Eden Hazard er en del af den gyldne generation i Belgien, hvor forventninger til de unge spillere er enorm. Holdet spillede sig da også til kvartfinalen til VM 2014 men spillet var ikke fantastisk. Det ændre dog ikke på, at holdet rummer et enormt potentiale. Dit job er nu, at få potentialet omsat til medaljer.

Challengen

•   Spil 8 sæsoner med Belgien

•   Kvalifikation til EM to gange

•   Kvalifikation til VM to gange

•   Vind minimum bronze til EM

•   Vind minimum bronze til VM

•   Vind minimum guld en gang til enten VM eller EM

•   Hazard skal vinde prisen som turneringens spiller mindst en gang til enten EM eller VM



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch + Den hentede database

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.


Nu er jeg bange for at lyde ekstrem dum, men der står + "Den hentede database" men der ligger ikke et link til nogen database?  Grin
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #91: 12 Maj 2015, 23:50 »

Det er også en fejl fordi jeg bare copy paste fra sidste Challenge så det skal du ikke tænke på
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #92: 12 Maj 2015, 23:53 »

Det er også en fejl fordi jeg bare copy paste fra sidste Challenge så det skal du ikke tænke på

Super  Thumbs Up
Logged

emilhj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #93: 18 Maj 2015, 12:31 »

1.   Jeg ønsker en: Lang

2.   Jeg elsker følgende:Tottenham, Brøndby, Bromley, Fernando Torres, Christian Eriksen, David Beckham,
3.   Jeg hader følgende: FCK, Arsenal, Manchester City, Landshold, Andreas Cornelius,

4.   Jeg spiller normalt: LLM eller Subtop

5.   Jeg spiller ofte: England, Serie A

6.   Jeg satser x-antal Freak$: 10k
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #94: 19 Maj 2015, 07:40 »

1.   Jeg ønsker en: Lang

2.   Jeg elsker følgende:Tottenham, Brøndby, Bromley, Fernando Torres, Christian Eriksen, David Beckham

3.   Jeg hader følgende: FCK, Arsenal, Manchester City, Landshold, Andreas Cornelius,

4.   Jeg spiller normalt: LLM eller Subtop

5.   Jeg spiller ofte: England, Serie A

6.   Jeg satser x-antal Freak$: 10k


Du skal en tur rundt i dine tre favoritklubber og du har to muligheder for hvordan din karriere skal forme sig

Challenge

•   Opret dig som manager i Bromley

•   Din managerprofil skal være seriespiller uden trænerlicens

•   Tilføj Bromley, BIF og Tottenham som dine favoritklubber

•   Skab dig et navn i Bromley og få tilbudt jobbet i BIF

•   Skab succes i BIF og få tilbudt jobbet i Tottenham

•   Vind The Treble med Tottenham (FA Cup, PL og CHL)



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #95: 19 Maj 2015, 14:03 »

1.   Jeg ønsker en: Lang

2.   Jeg elsker følgende: Engelsk Fodbold!! Chelsea, Frank Lampard, Bolton, OB, Juventus, Pirlo
3.   Jeg hader følgende: Manchester United, Man City, Brøndby, Milan, Rooney, Van Gaal
4.   Jeg spiller normalt: Næst bedste række eller Midterhold
5.   Jeg spiller oftest:   Med engelske hold og ellers bare lige hvad lysten er til
6.   Jeg satser x-antal Freak$: 10k
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #96: 19 Maj 2015, 23:41 »

1.   Jeg ønsker en: Lang

2.   Jeg elsker følgende: Engelsk Fodbold!! Chelsea, Frank Lampard, Bolton, OB, Juventus, Pirlo
3.   Jeg hader følgende: Manchester United, Man City, Brøndby, Milan, Rooney, Van Gaal
4.   Jeg spiller normalt: Næst bedste række eller Midterhold
5.   Jeg spiller oftest:   Med engelske hold og ellers bare lige hvad lysten er til
6.   Jeg satser x-antal Freak$: 10k

Tit og ofte er det den populære Akademi tilgang folk vælger i FM, hvor man satser på helt unge spillere af egen avl. I denne challenge vender vi den på hovedet og laver en Old Boys challenge. Du må kun købe spillere på 30+ år.. Du har dog fået lidt hjælp til at starte med og allerede fået et par store profiler til din klub, vi taler om Frank Lampard og Pirlo.

Challenge

•   Hent denne DB: Bolton

•   Opret dig som manager for Bolton

•   Du må kun købe og leje spillere, der på transferdatoen har rundet de 30 år

•   Du må gerne bruge og skrive kontrakter med spillere fra eget ungdomsakademi. Du må dog max. benytte 8 akademispillere i løbet af en sæson.

•   Opnå den perfekte sæson ved at vinde: Champions League, Premier League, League Cuppen, FA Cuppen, VM for klubhold, EURO Super Cup og Community Shield



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch + Hentede DB

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #97: 20 Maj 2015, 13:42 »

Tit og ofte er det den populære Akademi tilgang folk vælger i FM, hvor man satser på helt unge spillere af egen avl. I denne challenge vender vi den på hovedet og laver en Old Boys challenge. Du må kun købe spillere på 30+ år.. Du har dog fået lidt hjælp til at starte med og allerede fået et par store profiler til din klub, vi taler om Frank Lampard og Pirlo.

Challenge

•   Hent denne DB: Bolton

•   Opret dig som manager for Bolton

•   Du må kun købe og leje spillere, der på transferdatoen har rundet de 30 år

•   Du må gerne bruge og skrive kontrakter med spillere fra eget ungdomsakademi. Du må dog max. benytte 8 akademispillere i løbet af en sæson.

•   Opnå den perfekte sæson ved at vinde: Champions League, Premier League, League Cuppen, FA Cuppen, VM for klubhold, EURO Super Cup og Community Shield



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch + Hentede DB

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.


Den første sæson eller to, er det der fair at bruge nogle af de spillere der er i klubben indtil jeg lige har fået købt nogle pensionister ind?  crazy Da klubbens økonomi jo ikke er helt så fremragende?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #98: 20 Maj 2015, 15:09 »

Den første sæson eller to, er det der fair at bruge nogle af de spillere der er i klubben indtil jeg lige har fået købt nogle pensionister ind?  crazy Da klubbens økonomi jo ikke er helt så fremragende?

Du må selvfølgelig bruge den trup du har til rådighed fra start. Du må bare kun købe 30+ spillere
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #99: 28 Maj 2015, 21:53 »

1.   Jeg ønsker en: mellem challenge

2.   Jeg elsker følgende: Real madrid, Milan, La Liga, Ramos, Zlatan og SES og Carlo A.

3.   Jeg hader følgende: Man Utd, Barcelona, PL, Messi, Sergio B, Alves og Neymar.

4.   Jeg spiller normalt: sup og tophold.

5.   Jeg spiller ofte: forskelligt, forskelligt, forskelligt

6.  Jeg satser Alles!
« Seneste Redigering: 28 Maj 2015, 22:01 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #100: 30 Maj 2015, 15:11 »

For jeg tildelt en challenge?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #101: 30 Maj 2015, 20:32 »

For jeg tildelt en challenge?

Jeg har været afsted på træningslejr med min søns fodboldhold, så har ikke fået set på crewarbejde i nogle dage.

Jeg ser på det igen i morgen..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #102: 31 Maj 2015, 05:21 »

1.   Jeg ønsker en: mellem challenge

2.   Jeg elsker følgende: Real madrid, Milan, La Liga, Ramos, Zlatan og SES og Carlo A.

3.   Jeg hader følgende: Man Utd, Barcelona, PL, Messi, Sergio B, Alves og Neymar.

4.   Jeg spiller normalt: sup og tophold.

5.   Jeg spiller ofte: forskelligt, forskelligt, forskelligt

6.  Jeg satser Alles!

Milan er det seneste hold der har vundet mesterholdenes Europa cup (Champions League) back to back, da de vandt i sæsonerne 1988-90. Det var før Bosman dommen og holdet var fyldt med italienske spillere såsom Baresi, Costacurta og Maldini men dem man måske husker bedst er ”De flyvende hollændere” Gullit, Rijkaard og van Basten som udgjorde de tre udlændinge, der var tilladt at bruge.

Vi griber fat i den periode og laver en lille KIN challenge til dig. Du skal opbygge en trup bestående af italienske spillere og tre hollandske spillere. Når det krav er opfyldt, så skal du vinde Champions League back to back men ikke nok med det, så skal alle dine hollandske spillere have scoret, lavet en assist eller blevet MOM i minimum en af finalerne.

Challenge

•   Opret dig som manager i AC Milan

•   Spil max. 10 sæsoner

•   Opbyg en trup bestående af italienske spillere og 3 udenlandske spillere fra samme nation

•   Vind back to back Champions League

•   Alle dine hollandske spillere skal score, lave en assist eller blive MOM i minimum en af finalerne.



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame eller relevante SS i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #103: 31 Maj 2015, 12:45 »

Milan er det seneste hold der har vundet mesterholdenes Europa cup (Champions League) back to back, da de vandt i sæsonerne 1988-90. Det var før Bosman dommen og holdet var fyldt med italienske spillere såsom Baresi, Costacurta og Maldini men dem man måske husker bedst er ”De flyvende hollændere” Gullit, Rijkaard og van Basten som udgjorde de tre udlændinge, der var tilladt at bruge.

Vi griber fat i den periode og laver en lille KIN challenge til dig. Du skal opbygge en trup bestående af italienske spillere og tre hollandske spillere. Når det krav er opfyldt, så skal du vinde Champions League back to back men ikke nok med det, så skal alle dine hollandske spillere have scoret, lavet en assist eller blevet MOM i minimum en af finalerne.

Challenge

•   Opret dig som manager i AC Milan

•   Spil max. 10 sæsoner

•   Opbyg en trup bestående af italienske spillere og 3 udenlandske spillere fra samme nation

•   Vind back to back Champions League

•   Alle dine hollandske spillere skal score, lave en assist eller blive MOM i minimum en af finalerne.



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame eller relevante SS i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.

Rigtig fed Challenge wester! Tak fordi du tog dig tid til at udforme en til mig. Lige et spørgsmål, men hvad mener du back to back? :-)
« Seneste Redigering: 31 Maj 2015, 13:36 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge
« Svar #104: 31 Maj 2015, 13:07 »

To CHL titler i streg
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010