home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eastside Hockey Manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Eastside Hockey Manager  (Læst 36276 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #105: 06 Maj 2015, 23:44 »

Fik startet godt med Blues, men spillet crashede otte kampe inde i sæsonen, hvor jeg var 7-0-1, og havde desværre slet ikke fået gemt undervejs. Derfor valgte jeg at prøve mig af med et andet hold, da jeg startede op forfra, og her faldt valget på Edmonton Oilers, der må siges at være lidt af et projekt.

Mit roster er ekstremt talentfuldt, men mangler både rutine og toughness, og fra start var det svært at sætte tre stabile lines op. Inden sæsonstart fik jeg dog lavet enkelte trades, der forbedrede min bredde. Jeg bragte Victor Bartley ind fra Predators, der er en stabil og alsidig defenseman, der kan spille i begge sider, og så hentede jeg rutinerede Derek McKenzie, der excellerer i det defensive aspekt (pokecheck, hitting, positioning, work rate). Begge var relativt billige, og blev hentet i low profile trades. Dertil sikrede jeg mig rettighederne til Nikolaj Ehlers, hvilket kostede et 2nd rouck pick i 2015 og et 4th round pick i 2017. Han får rosende ord med på vejen af mine scouts, for hans hidtidige præstationer i Halifax.

Min taktik er meget simpel. Mine første to kæder står for alt produktionen, mens tredjekæden udelukkende er en defensiv af slagsen, der skal holde modstandernes førstekæde fra fadet. Min fjerdekæde består af en solid blanding af rutine og talent til fremtiden. Jeg har haft stor succes med at spille 1v3, 2v2, 3v1 og 4v4, idet min tredjekæde bestående af Klinkhammer, Gordon, Fraser, Fayne og Ference har gjort det fornemt, og holdt modstandernes bedste kæde i skak, så vidt muligt. Denne kæde er defensivt og meget aggressiv, mens mine to primære kæder er meget offensivt indstillet, dog stadig med en vis disciplin. 

Min førstekæde været voldsom produktiv, og trækker store dele af læsset. Er 20 kampe inde i sæsonen, og min (sindssygt talentfulde) forwardtrio bestående af Taylor Hall, Ryan Nugent-Hopkins og Jordan Eberle har leveret hhv. 29, 17 og 23 point. Kun Daniel Sedin overgår Hall på pointlisten so far. I min andenkæde har stortalentet Nail Yakupov, der var ligaens førstevalg i draften i 2012, imponeret stort, sammen med stabile offensivspillere som Teddy Purcell og Derek Roy. Min mangel på defensemen med kvalitet er det største problem jeg har, mens goalie Ben Schrivens heller ikke altid er lige pålidelig.

Min record efter de første tyve kampe er 13-6-1, hvilket er ganske imponerende, specielt taget i betragtning af, at jeg på papiret har et af ligaens dårligste hold. Forventningerne fra bestyrelsen er da også kun at opnå en respektabel placering i første sæson, men med lidt held og dygtighed satser jeg på at føre holdet i playoffs.   

EDIT: Er desuden det mest scorende hold i NHL so far med 72 træffere indtil videre. Ducks og Penguins er tættest på med 69 hver.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2015, 23:47 af Newton Heath » Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #106: 07 Maj 2015, 23:28 »

Så kom 15.3b

Citat
Changelist for 15.3b
======================

New features:
-------------
- Expanded modelling of the world championships with a total of 6 different tournaments
- New European challenge tournament with 6 sub-tournaments of 4 senior national teams
- Added 3 other smaller annual international tournaments for senior national teams
- Added streaks into team stats

Database Import changes for 2014 rules:
[apply to new games started with newly imported databases only]
--------------------------------------------------------------------------------
- Updated/new international tournament structures (see above)
- Fixed German league roster limit to 32

Database Import changes for 2006 rules:
[apply to new games started with newly imported databases only]
--------------------------------------------------------------------------------

Gameplay changes:
-----------------
- Adjustments to the quick sim engine statistics
- Fixed standings tie-breakers for regulation and overtime wins sort rule
- Fixed most team points record processing to include all initial divisions/conferences
- Adjusted effect of recent form on manager confidence checks
- Fixed exhibition games not being setup after initial seasons
- Adjustments to low level semi-pro player wage demands
- Adjustments to player attribute progression
- Adjustments to new-gen attribute creation, especially mental attributes
- Fixed imminent future transfers being cancelled when player's contract runs out just before the agreed transfer
- Fixed initial referee distribution to leagues within a nation (applies to new games only)
- Fixed human club head coach getting fired under certain circumstances without manager initiating the firing
- Adjusted trade AI when evaluating untouchable players/prospects
- Adjusted trade AI when evaluating players recently drafted
- Adjusted trade AI overall evaluations

UI changes:
-----------
- Fixed coloring of "More Actions" button on tactics screen during games
- Fixed national team displayed in player stats for international tournaments when player has dual nationalities
- Added support for team logos/flags in standings, team stats and player stats sections in the league screens
- Adjusted contract demand strings for multi-year part-time contracts in contract offer screen
- Added links to team reports for both teams on the trade screen
- Added overall turn information on draft picks in trade screen

Other changes:
--------------
- When exiting the game without having saved recently, saving the game is now optional
- Fixed currency setting not defaulting to correct value when loading up last saved game after update
- Fixed invalid club pointer error message when clicking on menu headers in 2D options menu
- Fixed changing display option from preferences to borderless window not working after going full screen
- Fixed rare crash on home screen when unemployed and viewing available jobs panel
- Fixed female name flags on new databases
- Fixed crash on referee stats page with certain leagues
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #107: 28 Maj 2015, 17:13 »

Er folk gået døde i EHM?
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010