home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eastside Hockey Manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Eastside Hockey Manager  (Læst 36273 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Eastside Hockey Manager
« : 19 Apr 2015, 17:47 »

Hej!

Er der nogle der har prøvet 2015-versionen af dette? For dem, som ikke kender EHM-spillet, så havde SI for et rum tid siden overtaget et freeware-hockey simulationsspil og udgav det på den store scene. Hvis jeg husker rigtigt, så holdte det kun et par år, da det desværre ikke solgte nok. Sidste version var i 2007.

Nu prøver de så igen og det er med en Early Access-version, som vel bedst af alt kan kaldes en beta version. Dog synes jeg det er yderst spilbart fra dag 1 af. Layout er meget a la old school CM/FM, hvilket gør det nemt for os FM-tosser at vænne sig til det.

Jeg er lige blevet færdig med min 1. regular season med NY Rangers og endte som nr. 3 i East Conference og skal møde Carolina Hurricanes i 1. playoffrunde, så det bliver yderst spændende!

Førhen var trade-modulet yderst fejlfyldt hvor man nemt kunne få fat i de store stjerner. Dette er ihvertfald ikke tilfældet nu. Det er nu måske blevet for svært at fuldføre trades, men det er vel bedre på den her måde fremfor en nem version.
I 1. sæson præsterede jeg at lave 3 trades, hvor 2 af dem var low-key, men fik lavet et halvt stort trade med Winnipeg Jets, hvor jeg sendte Dan Boyle, Dominic Moore og Mike Kostka for Dustin Byfuglien. Da Dan Boyle var 38 år, var det nu at jeg skulle slå til og Byfuglien har trods alt lavet 16p i 31 kampe. Det er ganske godt for en D-man!

Nå, playoff kalder! :-) Har dog desværre ikke de helt store forventninger, da min stjernekeeper, Henrik Lundqvist, er blevet skadet og er ude i 4 måneder!

Kan svært anbefale det og det er billigt på Steam! Mener kun at det koster 13 euro, så det er bare med at komme igang hvis man har interesse for hockey. Smiley

Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #1: 19 Apr 2015, 17:50 »

Hmm, lyder sgu som om man lige skulle smutte ind og købe det Smiley Det lyder spændende, men jeg følger desværre ikke så meget med i hockey længere... Kunne dog være jeg kunne komme tilbage til det, hvis spillet fanger mig! Opstemt
Logged

JaWocKa

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #2: 19 Apr 2015, 17:57 »

Jeg har købt det, da det så meget spændende ud. Men min ishockeyviden er så forsvindende lille, at jeg ikke orker at sætte mig ind i det og spille det lige foreløbig. Men fedt ser det ud.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #3: 19 Apr 2015, 18:00 »

Jeg har lidt samme prob mht taktisk viden, SirToby, så kan anbefale at læse den her: http://www.ehmtheblueline.com/wiki/index.php?title=EHM_2007_Guide#Tactical_Settings. Det skulle cirka være samme spilmotor.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #4: 19 Apr 2015, 18:02 »

Er Metalligaen med?
Logged

JaWocKa

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #5: 19 Apr 2015, 18:03 »

Nej, ikke pt. Men de har lovet at de vil udvide antallet af ligaer løbende.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #6: 19 Apr 2015, 18:05 »

Nej, ikke pt. Men de har lovet at de vil udvide antallet af ligaer løbende.

Arrh, så ryger lysten sgu lidt :/

Har du nogen idé om hvornår de udvider næste gang, altså, snakker vi indenfor få dage, eller 1 år?
Logged

JaWocKa

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #7: 19 Apr 2015, 18:06 »

Ingen anelse - måneder er mit bud.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #8: 19 Apr 2015, 18:06 »

Ingen anelse - måneder er mit bud.

Okay :/
Logged

JaWocKa

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #9: 19 Apr 2015, 19:56 »

Jeg spiller det også Smiley Jeg har ventet på det skulle komme frem og er fuldkommen opslugt nu.

Jeg er i gang med Ducks som jeg har fulgt i lang tid. Jeg startede med at trade mig til St. Louis. Det var mega nemt og han er top scorer i NHL efter 38 kampe nu. Jeg har dog nogle problemer med at holde tæt bagud hvor jeg ligger nr. 23 i GAP men nr. 1 i GFP. Nogle der har tip til den del, og ikke mindst mit speciel team som halter virkelig meget i både PP og PK.

Jeg søger lidt hjælp og vil elske at høre hvordan folks save går Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #10: 19 Apr 2015, 20:11 »

Røg desværre ud i playoff til Carolina 4-3 og de gik hele vejen til Stanley Cup finalen, hvor de tabte til Kings.
Kunne ikke forlænge med St. Louis så han forsvandt efter sæsonen.
Jeg fik tradet mig til Nick Foligno for 2 2nd round picks (2015 og 2017). Men planen var ikke at beholde Foligno, så ham og 1st runde valget i 2017 røg til Winnipeg Jets for rettighederne til Connor McDavid (the next big thing!!), så han er landet i The Big Apple. Jeg har ingen anelse om det var for dyrt, men jeg går jo lidt ud fra at jeg når langt i playoff de næste par år, så disse 1. og 2. runde valg måske ikke er så meget værd og det er jo McDavid!
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #11: 19 Apr 2015, 20:16 »

Okay, nu har jeg altså valgt at hente det alligevel, og vil prøve det af efter FCK-FCN.

Er der noget med, at der er en real name db? hvis ja, kan en af jer linke den?
Logged

JaWocKa

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #12: 19 Apr 2015, 20:27 »

Købte det lige, men glemte at læse det med småt først. Det var i hvert fald først da jeg havde hentet det, at jeg fandt ud af at det ikke virker på mac.
Logged

Isolation

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #13: 19 Apr 2015, 20:28 »

Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #14: 19 Apr 2015, 20:28 »

Logged

JaWocKa

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010