home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eastside Hockey Manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Eastside Hockey Manager  (Læst 36382 gange)
NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #90: 29 Apr 2015, 14:25 »

Så er der gået 2 måneder af sæsonen, og datoen hedder 1 December. Let´s go Ducks Peace. Jeg er godt tilfreds med det hele, og vi ligger også nr.1.
Hvis vi starter med selve holdet, så ligger vi nr. 1 i west og i Pacific Division. Selv om vi har spillet lidt flere kampe end de andre kan de ikke nå os. 21(3 i straffe)-2-2 hedder vores score, så jeg klager ikke. Jeg er ubesejret i 13 kampe og hele november måned var med W. I angrebet ser det sku godt ud 4.84 hedder den i mål per kamp Opstemt og sikkert nr. 1. I den anden ende ligger jeg nr. 5 med 2.36 mål i mod per kamp. Det klager jeg skam ikke over, da jeg har haft mange problemer i den ende. Når man ligger de 2 tal sammen, passer det jo med at vi er klart 1´er.  Cool PP/PK er noget jeg har haft svært ved, og den ene har jeg stadig. PP har jeg fået styr på og ligger nr. 1 med 23,6%, men PK nr. 22 med 80%, så der er noget at arbejde på.

Spillerene gør det godt, hvor jeg har nr. 1,2,3,4 og 6 på topscore listen, og den back med flest point. Jeg startede med at trade tog 5 runde valg for Matt Greene, som så perfekt ud til en defensiv forsvar, han er stabil, men bruger ham ikke hele tiden. Mit 2. trade var Gustav Nyquist som var på markedet. Ham fik jeg, og Detroit fik en dårligere, ældre og dyre spiller i Thomas Fleischmann. Sidste og nok største trade er meget overaskende. Jeg kiggede hvem folk vil af med, og pludselig står der et kæmpe navn. KRIS LETANG!! Jeg troede det var en joke, men jeg tøvede ikke med at hente ham. James Wisniewski røg den anden vej sammen med en eller anden skod spiller Thumbs Up

Hvis der er "stemning" for at høre mere, vil jeg godt lave et update hver 2. måned. Vil gerne høre hvad folk siger, og hvis der er spørgsmål til spiller, eller folk vil vide noget, så fyr løs  Peace
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #91: 29 Apr 2015, 14:36 »

Wow! Flot! Hvad er dit taktiske setup mht PP?

Updates er da helt klart vejen frem. Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #92: 29 Apr 2015, 18:59 »

Jeg er nået til starten af marts i 2. sæson og har netop sikret mig en plads i playoff med 16 kampe endnu - der er 4p ned til Lightning overall (de er så også i samme division med mig) og hele 15p ned til nr. 3: Ducks. Har haft en rigtig fin sæson, men hvor det egentligt er det defensive der fungerer bedst.  Er den der har lukket færrest mål ind, med 1.89 i snit. Den anden vej er jeg 6. bedst i rækken med 2.86. Er 8. bedst når det kommer til PP med 18.4% dog steget et par % de sidste par måneder efter at jeg ændrede setuppet. PK er jeg nr. 2 i rækken med 87,5%.

Der er ikke rigtig nogle offensive kræfter som er dominerende. Rick Nash er nr. 36 i ligaen med 51 p i 59 kampe (har været lidt skadet), men har dog 10 spillere med 30+ point, hvilke der er ingen andre hold i ligaen der kan prale med.
Har præsteret at få forlænget med alle mine spillere som havde udløb efter den her sæson, så det er jeg ganske tilfreds med.
Tror dog at jeg trader Dan Girardi efter sæsonen, da han får 5m og har kun et snit på 6.32 pt.
« Seneste Redigering: 29 Apr 2015, 19:01 af Saviola » Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #93: 30 Apr 2015, 17:28 »

Wow! Flot! Hvad er dit taktiske setup mht PP?

Updates er da helt klart vejen frem. Smiley
Der er ikke så meget fansy i det. Helt offensivt, højt tempo, creative passing og mange skud. Ellers stiller jeg op i en paraply. Der er ikke så meget der Smiley Hvordan gør du i PK? Det har jeg brug for Wink
Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #94: 30 Apr 2015, 20:04 »

Jeg har et save i gang med Devils. hvor datoen pt hedder 15 Jan. 2017. Jeg har været ret offensiv på trade delene for at rebuilde mit hold. hvilket også har betydet at jeg endnu ikke har været i playoff.. Dog skal i ikke snydes for et SS af mit hold.

http://gyazo.com/a8880a4d7f51eeeaf69686153b7611c5


lige nu bruger jeg under halvdelen af mit salary cap.

Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #95: 02 Maj 2015, 21:28 »



Så fik jeg min første dansker til mit hold og det var sørme også Bødker! Nash fik 7.8m om året og Bødker får cirka halvdelen og er 5 år yngre, så tænkte at det var en ok deal!
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #96: 03 Maj 2015, 20:41 »

Det viste sig at være et rigtig godt træk at skifte Nash ud med Bødker:



Og som sidste sæson var det helt klart et kollektiv istedet for et par profiler som gjorde udfaldet (lige udover en fantastisk spillende Lundqvist igen på kassen):



Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #97: 04 Maj 2015, 13:26 »

Jeg synes dine tal hos spillerne ser virkelig realistiske ud. Der er minimum to af mine spillere der laver over 100 point, og de næste i rækken laver også flere end din topscorer. Underligt der er så meget forskel når du jo vinder Stanley Cup. Ihvertfald et stort tillykke med sejren  Thumbs Up

Hvis du har tid og overskud er jeg meget interesseret i at høre om dit spil, du er godt igang med Peace
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #98: 05 Maj 2015, 15:19 »

Er det bare mig eller er det rimelig urealistisk? Jeg har en record på 41-2-3 og er ubesejret i 33 kampe i streg  Huh
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #99: 05 Maj 2015, 15:41 »

Hvilken database har i downloadet for at få de rigtige spillere med?

Har lige købt det, (og fået det til at virke fint på Mac), men er godt nok træt af, at navnene på klubberne og spillerne ikke er med. Hvilken database burde man downloade, og hvorfra?

Kommer nok til at starte med pingvinerne fra Pittsburgh, hvis ikke jeg falder over noget ekstraordinært spændende, når jeg tager et kig på de forskellige rosters. Overvejer også Winnipeg (Ladd, Wheeler, Ehlers) og evt. traditionsrige Oilers.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #100: 05 Maj 2015, 16:14 »

Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #101: 05 Maj 2015, 16:33 »

Har slet ikke forstand på Hockey, men ville virkelig gerne prøve dette spil... Er der nogle plug and play taktikker? Eller kræver det forstand?
Logged

Kolo Abib Touré

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #102: 05 Maj 2015, 16:46 »

Kender ikke til nogle plug and play taktikker, men de findes sikkert derude! Jeg har ikke meget forstand på det taktiske heller, men kiggede meget på denne her guide: http://www.ehmtheblueline.com/wiki/index.php?title=EHM_2007_Guide
og så på de forskellige forumtråde inde på EHM Blue line.
Derudover var der meget af learn by doing. I NHL ihvertfald har du virkelig mange kampe, så der er rig mulighed for at teste forskellige ting af. Husk bare at hvis du laver markante ændriger, så tager det lidt tid før du vil se om det faktisk virker.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #103: 05 Maj 2015, 18:04 »


Mange tak :-)

Opdateringen er downloadet, og valget faldt til slut på at starte med St. Louis Blues, der aldrig har vundet et mesterskab.

Ikke et hold jeg kender specielt meget til umiddelbart, men der er nogle spændende navne iblandt, og en masse potentiale. Jeg vender tilbage, når jeg har fået sat mig lidt mere ind i det taktiske aspekt.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #104: 06 Maj 2015, 18:38 »

Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010