home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 83887 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
The real SAF challenge - FM 15
« : 17 Apr 2015, 19:37 »



Challengen går i al sin simpelthed ud på at kopiere Sir Alex Fergusons fantastiske manager karriere.

Fase 1 - 100 dage i East Stirlingshire

SAF startede med at være manager i East Stirlingshire i den dårligste skotske række. Han stod i spidsen for holdet i 17 kampe. Jeg har valgt at man blot skal holde 100 dage ud i klubben. Det er tilladt at blive i klubben til om med den første kamp efter man har rundet 100 dage. Herefter skal man opsige sin stilling i klubben.

Fase 2 - Bliv ansat i en klub i næstbedste række og ryk op med klubben (ikke Rangers).

Efter tiden i East Stirlingshire blev SAF ansat i St. Mirren, som han førte op i den bedste skotske række. Man skal derfor nu ansættes i en klub i den Skotske Championship og fører klubben til oprykning. Da Rangers lever en tilværelse i 1. sæson i championship bliver der lagt en begrænsning på at man ikke må vælge dem. Når oprykning er en realitet er det tilladt at fortsætte til fase 3.

Fase 3 - Vind 3 mesterskaber og Europa League/Champions League med en klub fra bedste række (ikke Rangers og Celtic)

Efter oprykning med St. Mirren raget SAF sig uklar med bestyrelsen i klubben og blev fyret. Aberdeen valgte at tage chancen og ansætte ham. Han førte klubben til 3 mesterskaber, 5 cup titler og en enkelt sejr i UEFA cuppen.
I denne fase fokuserer vi kun på mesterskaber og europa. Man skal derfor ansættes i en klub i den skotske PL og vinde ligaen 3 gange samt vinde Europa League. Her er begrænsningen at man ikke må blive ansat i Celtic eller Rangers. Det er tilladt at blive i den klub man er rykket op med.

Fase 4 - Skift til en PL klub vind 13 mesterskaber, 9 cup titler og 2 Champions League titler. Der skal være en treble sæson i blandt.

Efter den store succes i Aberdeen røg SAF til PL og Manchester United, der lå til nedrykning, og vandt hele 13 mesterskaber, 9 cup titler og 2 gange CHL. Herunder var der en en Treble sæson i blandt. Dette skal nu kopieres incl. treble sæson (mesterskab + FA/liga cup + CHL). Man skal ansættes i en PL klub der ligger til nedrykning.

Kvalifikation til VM med Britisk nation (ikke England).

SAF var landstræner i ca. et år for det skotske landshold hvor de kvalificerede sig til VM.
Man skal derfor ansættes i en britisk nation som ikke er England og kvalificere holdet til VM. Man vælger selv i hvilken fase dette fuldføres.

Spilopsæting m.v.

For at det skal være lige for alle bedes følgende vælges når man opretter en manager:

Nationalitet: Skotsk
Erfaring: Tidligere Prof. (nationalt)
Licens: ingen

Selve opsætningen af spillet bør minimum valg være League 2 fra både England og Skotland.

Jeg skal lige gøre opmærksom på at denne challenge var der en der fandt på i 2008 (mener jeg). Jeg kan derfor ikke tage æren for at opfinde den.

Håber nogle vil deltage  Smiley

Regler for FmF udfordrer dig

•   De tre som gennemfører challengen med først går videre til FmF udfordre dig slutspillet

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.


Deltagere:

Bubbles: Fase 4 - Sunderland (status 1 mesterskab, 4 cuptitler og 2 CL)
Tidligere klubber: East Stirlingshire (fase 1),  Cowdenbeath (fase 2) og Dundee United (Fase 3)

Broen05: Fase 4 - Southampton
Tidligere klubber: East Stirlingshire (fase 1) og Hearts (fase 2 og 3)

Arsrea: Fase 4 - Aston Villa (status 1 mesterskab og 1 CL)
Tidligere klubber: East Stirlingshire (fase 1), Hearts (fase 2) og Aberdeen (fase 3)

Boxx: Fase 4 -  Tottenham (status 1 CL)
Tidligere klubber: East Stirlingshire (fase 1) og Hearts (fase 2 og 3)

Whapz: Fase 3 - Alloa
Tidligere klubber: East Stirlingshire (fase 1) og Alloa (fase 2)

AudereEstFacere: Fase 4 - Everton
Tidligere klubber: East Stirlingshire (fase 1) og Hearts (fase 2 og 3)

Sarl: Fase 3 - Dundee United
Tidligere klubber: East Stirlingshire (fase 1) og Morton (fase 2)
« Seneste Redigering: 06 Jul 2015, 10:44 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #1: 17 Apr 2015, 19:45 »

Jeg har netop startet spillet op! Smiley Har taget Wales, Nordirland og Irland med for spillermaterialets skyld!

Jeg glæder mig til at prøve kræfter med dette! Tak for inspirationen - opdateringer følger herinde.  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #2: 17 Apr 2015, 19:48 »

Jeg har netop startet spillet op! Smiley Har taget Wales, Nordirland og Irland med for spillermaterialets skyld!

Jeg glæder mig til at prøve kræfter med dette! Tak for inspirationen - opdateringer følger herinde.  Thumbs Up

Fedt Thumbs Up

Jeg starter også en ny op nu her, da jeg var startet op med forkert erfaring i mit første forsøg  Rullende Øjne

God idé med de ligaer, dem snupper jeg også med  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #3: 17 Apr 2015, 19:53 »

Fedt Thumbs Up

Jeg starter også en ny op nu her, da jeg var startet op med forkert erfaring i mit første forsøg  Rullende Øjne

God idé med de ligaer, dem snupper jeg også med  Smiley

Fedt fedt! Tager vi tidligere professionel fodboldspiller på regionalt eller nationalt niveau?

EDIT: Det er vel næsten nationalt, da SAF spillede i flere skotske klubber herunder Rangers? Smiley
« Seneste Redigering: 17 Apr 2015, 19:56 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #4: 17 Apr 2015, 19:59 »

Fedt fedt! Tager vi tidligere professionel fodboldspiller på regionalt eller nationalt niveau?

EDIT: Det er vel næsten nationalt, da SAF spillede i flere skotske klubber herunder Rangers? Smiley

Jep nationalt. Mener også at SAF havde et par landskampe Smiley. Dog ikke nok til at vælge International som erfaring!

Har tilføjet det til første indlæg nu  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #5: 17 Apr 2015, 20:16 »

Acair Breckenridge er nu blevet ansat i East Stillingshire  Smiley

Opdatering kommer når jeg en gang har fået job i Championship!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #6: 17 Apr 2015, 20:21 »

Acair Breckenridge er nu blevet ansat i East Stillingshire  Smiley

Opdatering kommer når jeg en gang har fået job i Championship!

Jeg er med min mindre opfindsomhed startet med Casper Ferguson som manager i East Stillingshire, og første ting er ordnet - note til mig selv - 100 dage! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #7: 17 Apr 2015, 23:44 »

Jeg er bestemt heller ikke kreativ, så fandt en scottish name generator  Smiley

de 100 dage er også overstået for mig.

Har lige været til interview med Hearts men de gad ikke hyre mig  Skuffet

Nu er jeg blevet ansat i Cowdenbeath FC d. 9/4 2015. De ligger aktuelt nr. 5 9 point efter playoff pladser om oprykring  Thumbs Up

Har du fået et job i Championship endnu ??
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #8: 18 Apr 2015, 13:47 »

Er også med her, er nået til fase 2. Hearts fyrede træneren, efter de missede oprykning og så var jeg heldig nok at få jobbet!
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #9: 18 Apr 2015, 18:34 »

Jeg er bestemt heller ikke kreativ, så fandt en scottish name generator  Smiley

de 100 dage er også overstået for mig.

Har lige været til interview med Hearts men de gad ikke hyre mig  Skuffet

Nu er jeg blevet ansat i Cowdenbeath FC d. 9/4 2015. De ligger aktuelt nr. 5 9 point efter playoff pladser om oprykring  Thumbs Up

Har du fået et job i Championship endnu ??

Mit spil failede efter en måned uden jeg havde gemt så startede lige forfra og dagen idag er gået i zoo med kæreste og hendes søn, så er ikke kommet videre..

Fedt at der er flere med Arsrea!! 😉 og Hearts er da en habil klub så vidt jeg ved.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #10: 18 Apr 2015, 23:57 »

Så er jeg også ved fase 2 - Hearts var også klubben for mig. Smiley

Til orientering ligger Rangers på nuværende tidspunkt nr. 7 efter 19 kampe og har haft fyret træneren én gang. Datoen er 10. januar 2015. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #11: 19 Apr 2015, 15:05 »

Jeg hopper med på denne challenge, når jeg kommer hjem her senere.. mangler noget i FM der tiltaler mig!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #12: 19 Apr 2015, 17:36 »

Ja, hearts er alt for gode til den anden bedste række! Føler mig også ret sikker på jeg, at jeg rykker op Smiley
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #13: 20 Apr 2015, 10:06 »

Ja, hearts er alt for gode til den anden bedste række! Føler mig også ret sikker på jeg, at jeg rykker op Smiley

Ingen tvivl om det.. Smiley Specielt en vild midtbane i forhold til at det er næstbedste række. Desværre for mig er Danny Wilson skadet i fem måneder fra jeg overtog dem..

Jeg overtog dem på en tredjeplads, med et stykke op til Hibernian på førstepladsen, så må nok i Kval om oprykning. Har dog hentet Falkirk på andenpladsen, men det giver jo ikke rigtig noget.

Kan i øvrigt lige fortælle, at grunden til trænersæddet blev ledigt i Hearts var fordi den tidligere træner tog til Rangers. Smiley De ligger fortsat uden for kvalpladserne på syvendepladsen.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #14: 20 Apr 2015, 10:07 »

Jeg hopper med på denne challenge, når jeg kommer hjem her senere.. mangler noget i FM der tiltaler mig!

Jeg håber det tiltaler dig så! Smiley Jo flere der er med jo bedre.  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010