home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 84144 gange)
AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #195: 27 Maj 2015, 14:33 »

Fedt du har beholdt Barkley og Lukaku, og fået tilgang af specielt Mangala, som jeg er lidt begejstret for i FM! Dries Mertens er lidt gammel i min optik, men ikke dermed sagt han ikke kan bidrage med noget - han er vild til at starte med i spillet ihvertfald! Smiley

En 11. plads er helt sikkert fornuftigt, taget i betragtning hvornår du overtog klubben og hvor de lå! Smiley

Det er også rigtigt nok med Mertens, men situationen var den at Mirallas blev solgt pga. hans enorme løn, og så stod jeg og manglede en, og han var den eneste der var bare lidt acceptabel, når man også kigger på prisen.. Han kostede £2M.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #196: 27 Maj 2015, 14:42 »

Jeg prøver sgu denne challenge igen. Havde en lang blog med den i FM08/09 eller noget i den stil. Starter selvfølgelig hos East Sterling.

Jeg susede gennem de første 100 dage, og er næsten ked af at måtte forlade East Sterling allerede. Jeg forlader dem dog på en overraskende og ganske solid førsteplads i League 2.

Nu går jagten så ind på et nyt job. Vi må se hvad der byder sig til.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #197: 27 Maj 2015, 15:11 »

Jobbet i Hearts er netop blevet ledigt. Jeg er dog Hibernian-mand og kunne derfor aldrig finde på at træne Hearts. Jeg venter derfor og ser situationen an. Forhåbentlig kan jeg komme til netop Hibernian, der ikke imponerer synderligt. Vi får se.
Logged

Isolation

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #198: 27 Maj 2015, 15:14 »

Haha... Jeg havde også kig på Hibernian, men de endte som nummer 1 så Hearts kom først til mig.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #199: 27 Maj 2015, 15:28 »

Jeg susede gennem de første 100 dage, og er næsten ked af at måtte forlade East Sterling allerede. Jeg forlader dem dog på en overraskende og ganske solid førsteplads i League 2.

Nu går jagten så ind på et nyt job. Vi må se hvad der byder sig til.

Imponerende resultater med et hold der absolut ikke er til det! Smiley

Jeg håber for dig Hibernian bliver ledige - Cummings på toppen er vild! Wink Men ja, de var nu heller ikke i risiko for at miste deres træner i mit save..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #200: 27 Maj 2015, 15:35 »

Han var fyringstruet hos mig, men har desværre vendt tingene. De ligger nummer to på nuværende tidspunkt..
Logged

Isolation

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #201: 27 Maj 2015, 15:38 »

Så er min sæson slut!

Det blev til et enkelt trofæ, men det hedder også Champions League, hvor United måtte se sig slået i finalen med 3 - 1! Smiley Det var også den eneste chance for at komme med i turneringen, fordi jeg endte 6'er i ligaen, fordi jeg rykkede meget rundt i truppen til nogle kampe for at holde starterne friske.

Men Champions League 2019 mestre = Tottenham Hotspurs

Edit: Christian Eriksen satte rekord for gennemsnitlig bedømmelse på 8.26, mens Yarmolenko blev topscorer med 12 mål Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #202: 27 Maj 2015, 15:52 »

Han var fyringstruet hos mig, men har desværre vendt tingene. De ligger nummer to på nuværende tidspunkt..

Hvis jeg var dig havde jeg taget Hearts Smiley Det er en ganske fin trup og med de rette tilgange, kan du virkelig lave en slagkraftig trup til det skotske.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #203: 27 Maj 2015, 15:57 »

Blev d. 4. april tilbudt jobbet som manager for Raith. Jeg ser dog ikke ret mange perspektiver i klubben - der har en halvdårlig trup og en elendig økonomi - og takkede derfor nej. Vi venter og ser endnu en gang.

Hvis jeg var dig havde jeg taget Hearts Smiley Det er en ganske fin trup og med de rette tilgange, kan du virkelig lave en slagkraftig trup til det skotske.

Hearts var aldrig inde i billedet. Gider dem ikke og ansøgte ikke. Holder med Hibernian, der er Hearts' største rivaler. Rent sportsligt har du dog helt ret.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2015, 15:59 af Sarl » Logged

Isolation

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #204: 27 Maj 2015, 16:19 »

SARL er jo prototypen på den manager som fansene vil have... Hjertet før bankbogen
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #205: 27 Maj 2015, 16:25 »

SARL er jo prototypen på den manager som fansene vil have... Hjertet før bankbogen

Enig. Men det gør det sgu også besværligt. Sæsonen er forbi nu og jeg må derfor vente til en gang i den nye sæson. Fik muligheden for at tage styringen i Alloa, men deres trup var stort set ikke-eksisterende. Det blev et nej tak.
Logged

Isolation

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #206: 27 Maj 2015, 16:31 »

Ja Jeg fik også et tilbud fra Alloa, men sagde også nej.. Så kom der to tilbud fra Dundee Utd & Dundee FC i 1. div, inden Hearts meldte sig på banen..

Btw så går det strygende i Everton... Et lille symbol på dette er at Lukaku før jeg kom til havde et scoringsgennemsnit i PL på 0.41 mål pr. kamp.. Det er nu hævet til enorme 0.84.. Han har siden jeg kom til scoret imponerende 39 Premier League mål i 46 kampe, hvor det i år er blevet til 17 træffere i 17 kampe
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #207: 27 Maj 2015, 21:34 »

Så blev sæsonen færdigspillet og jeg er en tilfreds træner. Vi endte på en godkendt 8. plads et point efter Tottenham som 7. Der var dog 9 point til Hull på 6. pladsen som gav Europæisk, men jeg er sikker på det nok skal gå til næste år.

Økonomiener stadig negativ, så jeg glæder mig til at komme igang med transfervinduet.

Hearts blev 2'er og var aldrig i nærheden af at vinde noget som helst - 19 point efter Celtic, og de røg ud i kvartfinalen både i pokalturneringen og ligacuppen. Udover at have solgt væsentligt ud af bærende kræfter, er den nye manager også noget mere defensivt orienteret end jeg, hvilket har været medvirkende til alt for mange uafgjorte kampe, og en pointhøst på kun 67.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #208: 27 Maj 2015, 23:29 »

Enig. Men det gør det sgu også besværligt. Sæsonen er forbi nu og jeg må derfor vente til en gang i den nye sæson. Fik muligheden for at tage styringen i Alloa, men deres trup var stort set ikke-eksisterende. Det blev et nej tak.

Er det ikke også trist bare at sidde og lave ingenting? :-D
Du kan da ikke forvente den helt store trup-bredde, når Alloas spillere er på deltid, da de spiller i den næstbedste række. Dog er de nu på fuldtid, efter jeg er rykket op.

Respekt for du har hjertet med ang. Hearts!
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #209: 28 Maj 2015, 01:24 »

Så blev første sæson i den bedste skotske række gennemspillet. Målet var en placering midt i tabellen, hvilket virkede som en svær opgave. Med kun 3 point i de første 5 kampe, var Mickey Robinson og hans mandskab moralsk nede i kulkælderen. Dog vendte den synkende skude, og der kom et par resultater her og der.

Sæsonens klare højdepunkt var trofæet i den skotske ligacup. Her blev Celtic slået i finalen med 3-1.
Som outsidere i denne sæson, overpræsterede vi drastisk og endte inden slutspillet som nummer 5. I Pokalturneringen overraskede vi ligeledes og nåede hele vejen i finalen mod Hearts; dog med et skuffende nederlag på 1-2. Et nederlag jeg følte var ret hårdt psykisk, da Hearts ellers ikke havde haft en varm sæson og sluttede som nummer 7 i ligaen.

På transfermarkedet har der ikke været det helt store at skrive hjem om, udover at Nathan Sinkala kom på fri transfer i starten af sæsonen. Han er længder bedre end mine andre spillere, og der er i skrivende stund 18 klubber, der er ude med snøren efter ham. Endnu en overraskelse har været Thomas O'Brien fra Cowdenbeath - husker ikke hvem af jer, der var i Cowdenbeath, men han har spillet fremragende og bliver nok Årets spiller i Scottish Premiership.

Næste sæson håber jeg på at kunne etablere mig i toppen af tabellen, hvor Aberdeen har været totalt dominerende so far. Jordan Graham er allerede sikret, så der er fundet god fart og teknik til venstrekanten inden starten af næste sæson.
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010