home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #9
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #9  (Læst 12274 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #15: 04 Apr 2015, 15:25 »

Dollar, dollar bills y'all. Cash money navn på din angriber.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #16: 04 Apr 2015, 15:39 »

MEDINAAAAAAAAAA!

Kæft en dope blog du har gang i Giannis du er den klare favorit i blandt alle andre blogs end min Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #17: 04 Apr 2015, 19:16 »

-Boise, Idaho-

Det jeg kommer til at skrive nu, kommer ikke til at handle om mit save, men mere og bloggen generelt for jeg har gjort mig nogle tanker. Jeg synes, at en lille opdatering er på sin plads, nu hvor jeg, stik mod forventning, faktisk har fået lavet et par updates. Nu vrøvler jeg.

1)
Jeg tænker, at jeg kommer fremover vil tilføje en update counter i titlen, så folk kan se, når der er kommet en ny update. Jeg er normalt ikke så meget for det her, da mine blogs aldrig rigtig når længere en +/- 5 updates. Samtidige tænkte jeg, at de eneste, der faktisk ville følge bloggen, var de folk, som jeg til dagligt snakker med, og tbh, fuck dem.

2)
Jeg synes, at længden på mine updates er meget passende. Jeg gider ikke bruge ret lang tid på dem og det er lidt mit indtryk, at folk hverken har eller gider bruge tid på at læse de længere updates. Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal gøre, når jeg kommer til kampene. Jeg overvejer at lave en kort update for hver kamp, men det bliver hurtigt meget arbejde og mange updates. Det vil jeg helst undgå. Derfor ender jeg nok med at slå 3-4 kampe sammen i en update. Dermed kan jeg stadig lave korte updates uden at det bliver update på update på update.

3)
De kinesiske tegn, der fucker min title op i "Blog Konkurrence"-sektionen, i toppen af siden, bliver. Lev med dem. Det gør jeg.

Sounds good? Sounds good.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #6
« Svar #18: 04 Apr 2015, 19:32 »

Lyder fucking perfekt.
Logged


Bradley Beal
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #6
« Svar #19: 04 Apr 2015, 19:57 »

Det lyder egentligt okay, men overordnet set er det nok den dårligste opdatering so far.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #6
« Svar #20: 05 Apr 2015, 13:06 »

-Madison, Wisconsin-

Jeg har fantastiske nyheder. Ikke om bloggen, men who the fuck cares tbh. Mit all time favorit college baskeball-hold, Duke Blue Devils, slog i nat Michigan State Spartans, hvormed de kvalificerede sig til March Madness-finalen, hvor de skal møde Wisconsin Badgers, der imo, er whitest team in the nation Se bare deres bedste spiller, Frank Kaminsky. Det er meget komisk faktisk. Wisconsin slog i deres semifinale, Kentucky Wildcats, der gik efter en perfect season. Inden kampen mod Wisconsin havde de vundet 38 kampe i træk. Nå men, efter kampen bliver Kentucky-holdet interviewet og får et spørgsmål om netop Frank Kaminsky, hvortil guard, Andrew Harrison, mumler en ytring, der bliver opfanget af en af de mange mikrofoner. Det er pretty NSFW, så klik ind på eget ansvar. Tænk sig, hvis rollerne havde været omvendt og Kaminsky havde sagt det om Andrew Harrison. Whew et hysteri.    
Hvorfor fortæller jeg jer det her? Dunno, men jeg kunne ikke finde på en indledning, så nu ved i altså det. Go Duke.

Jeg har spillet alle mine træningskampe og I er egentlig ligeglade med, hvordan det gik, tænker jeg. Jeg vandt nogle, tabte nogle og spillede nogle uafgjort. Aight?

Nyskerigehden tog overhånd og jeg har søgt på, hvad en "discovery player" er. FM beskriver det som, og jeg citerer: "A Discovery signing is a player signed from a none-MLS club or a free agent player signed outside of any drafts". Jeg har stadig ikke helt styr på, hvad det er, men f it.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #7
« Svar #21: 05 Apr 2015, 13:11 »

Det betyder vel at en discovery signing er en spiller du har scouted dig til.
Altså en spiller som ikke er på nogen draft liste eller fra en anden MLS klub.
Logged


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #7
« Svar #22: 05 Apr 2015, 13:27 »

Jeg ved det sgu ikke, X. Sikkert nok, men nu hvor truppen er done, gider jeg ikke tænke mere over det. MLS er et spøjs liga.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #7
« Svar #23: 05 Apr 2015, 13:30 »

MLS er lort. De burde holde sig til NFL over there.
Logged


Medina
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #7
« Svar #24: 05 Apr 2015, 19:25 »

Imponerede grafik og opsætning.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #7
« Svar #25: 06 Apr 2015, 00:51 »

Fedt at niveauet lige fik et nøk op i denne omgang.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #7
« Svar #26: 06 Apr 2015, 12:09 »

Imponerede grafik og opsætning.
Tak. Du skal også være sikker på, at jeg bruger lang tid på det.

Fedt at niveauet lige fik et nøk op i denne omgang.
Aha. Jeg ser.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #7
« Svar #27: 06 Apr 2015, 18:29 »

Aha. Jeg ser.

Du skal ikke tage det som kritik. Det var snarere en ros af din seneste opdatering, der imo er den bedste i hele konkurrencen so far.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #7
« Svar #28: 06 Apr 2015, 19:25 »

-Manhattan, Kansas-

Wow, har egentlig lidt arbejdet udfra 2 updates om dagen. I går kom der kun én og i dag får I nok kun den her. Ville indædt ønske, at jeg havde en sej undskyldning, der lyder bedre end at jeg bare ikke gad. Men sådan er det nu engang. Lysten kommer, lysten går, men spillet består. WOW, et rim.

*Oh, jeg gik på ferie mellem februar og marts, så jeg kunne få overstået alle træningskampene. Mens jeg var væk, var der en waiver draft, hvor min assistent drafted to spillere. En 22-årig amerikaner og en 21-årig colombianer. Jeg lader det lidt være op til jer, hvad jeg skal gøre med colombianeren. Hans skæbne er i jeres hænder, fam*

Tuneringen strækker sig over 34 kampe og jeg vil i denne update tage udgangspunkt i de 4 første. Det bliver, ligesom alt andet, ikke særligt dybdegående og meget overfladisk.

Chicago Fire @ Chivas, USA
Whew, en debut. Det var ikke et eneste highlight i hele 1. halvleg. Hader ikke ikke bare den slags kampe? Min OMV blev skadet, men aner ikke om jeg skal være glad eller ked, da der, som sagt, ikke var et highlight med ham på banen. Nå men, kampen ender 1-1 og jeg er pretty tilfreds. Var sikker på, at jeg ville tabe 5-0 eller some shit. Succes

Vancouver Whitecaps @ Chivas, USA
Canada, am i right? Et 1-3 nederlag. Højt at flyve, dybt at falde, aight?

Chivas, USA @ FC Dallas
Texas Forever, Livin' Large og andre FNL catchphrases. Jeg SNEG en 2-0 sejr ud af Dalla$. Nu tænker I nok, hvordan sniger man en 2-0 sejr hjem? Well, det gør man, når man pretty much spiller 10 mod 11 i langt størestedelen af kampen. Blessed.

Chivas, USA @ New York Red Bulls
New York, New York. Lige så langt det er fra Los Angeles til New York, lige så langt var jeg fra sejren. Der er btw. 3.940 km, så ja. Ved ikke, hvor jeg vil hen med det. Vi tabte i hvert fald 2-0.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #8
« Svar #29: 06 Apr 2015, 21:22 »

Hvorfor er du i Kansas? crazy
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010