home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #9
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #9  (Læst 12281 gange)
KyleBrotzman
Gæst
 
蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕 - #9
« : 02 Apr 2015, 16:11 »

-Ocala, Florida-

Yeah, imma keep it straight, fam. Min lyst til at spille football manager 2015, og i hele taget skrive en blog er virkelig, virkelig lav, men jeg er blevet presset til at begynde alligevel. -KNM- sagde, at fordi I walke a fine line, ville han svinge ban-hammeren, hvis jeg ikke kom i sving. Og for vise, at det ikke bare var den (sæd)vanelige #banter, bannede han Bünyamin with no no regard for human life tbqf.

Min plan var egentlig at være lige så sej som Lesygnok og melde mig til under en hemmelig klub. Jeg skrev til Magn, men han straight up called my bluff og ville vide, hvilken klub jeg ville blogge om. Truth be told anede jeg det ikke. Jeg vidste bare, at jeg ville spille med et hold fra MLS. Jeg endte med at vælge Chivas USA. Indtil for 7 sekunder tiden, da jeg googlede Chivas for at sikre mig, at klubben hedder Chivas USA, troede jeg egentlig, at Chivas lå i Mexico, men nope.avi Chivas ligger i LA. #themoreyouknow

Det særlige ved Chivas er, at de starter uden en eneste spilbar spiller i 1. hold truppen, da klubben efter sæson 1 forlader MLS og bliver erstattet af Orlando, tror jeg. Hvad der så skal se, aner jeg ikke, men for at keep it straight again. Chancen for, at jeg overhovedet får spillet en sæson og tilmed skrevet om den er pretty much under 5%. Og her har jeg endda været gavmild, fam.

Edit: med hensyn til overskriften: I regret nothing.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2015, 15:05 af Giannis Antetokounmpo » Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #1: 02 Apr 2015, 16:16 »

Jeg er fan.
Logged

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #2: 02 Apr 2015, 16:41 »

Endelig en ærlig blog, fremfor noget af det andet prætentiøse skrammel der deltager. Tak!
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #3: 02 Apr 2015, 19:05 »

Jeg kan godt li det her.
Jeg kan godt li når du blander dansk og engelsk.

Håber på minimum 2 opdateringer!
Logged


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #4: 02 Apr 2015, 20:47 »

-Lubbock, Texas-

Yo, jeg ved ikke rigtig, hvilken retning, som jeg vil tage bloggen i. Jeg har egentlig oprettet et spil, som jeg har spillet en 20-30 minutter på. Jeg lukkede det dog ned, da jeg følte mig disrespected af. Jeg starter, som sagt, ud med ikke en eneste "ægte" spiller i min trup. Derfor skal jeg ud på transfermarkedet og hente en masse nye spillere ind. Jeg var nået helt op på 12 spillere inden jeg blev rekt. Skulle registrere truppen til et eller andet, som jeg ikke lige husker, hvad er. Nuvel, jeg klikkede autovælg og spillet sagde, at jeg skulle som minimum register 13 spillere. The audacity I tell you. Jeg lukkede straks spillet ned, endda uden at gemme, så de 12 spillere jeg hidtil havde hentet er nu long gone. Dette fortæller vidst også meget godt, hvor motiveret jeg er. Jeg ragequittede ved den første lille modstand, jeg mødte. Vil ikke engang kalde det et rage quit. Jeg lukkede bare ned fordi jeg simply couldn't be bothered til at gå på ferie, så jeg kunne komme videre fra registreringsvindue t.

Fam, hvad vil I gerne læse om? Jeg gider ikke lave sådan en helt traditionel ZZZzzz-blog. Dem er der efterhånden nok af. Så ja, hvis I har nogle gode forslag så don't be a stranger.
« Seneste Redigering: 04 Apr 2015, 12:55 af Giannis Antetokounmpo » Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #5: 02 Apr 2015, 23:47 »

Jeg vil gerne høre om Troels Bech.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #6: 02 Apr 2015, 23:58 »

Boy better know.
Logged


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #7: 03 Apr 2015, 12:31 »

-Stillwater, Oklahoma-

Well, this is awkward. Jeg har løjet for jer, fam. Jeg har netop åbnet FM op og det viser sig, at jeg faktisk gemte inden jeg lukkede spillet ned sidst. Derfor har jeg de føromtalte 12 spillere under kontrakt og lige nu har jeg faktisk motivationen til at gå på ferie, så mit save kan fortsætte.

På nuværende tidspunkt har jeg 16 spillere i truppen. Ideelt set vil jeg gerne have en trup på en 21-22 spillere, så jeg er ikke langt fra at have sammensat truppen. Jeg skal nok vedlægge SS af hver og en, når min trup er komplet. Tro det eller ej, men der er strenge krav for at kunne blive en del af min wondertrup. Man må ikke være ældre end 25, man skal være amerikansk statsborger (no racism tho) og sidst, men bestemt ikke mindst, skal man have et pretty dope navn.

Jeg har også allerede indgået et par handler. Jeg sælger mine international player slots, jeg skal ikke bruge dem, da jeg kun har amerikanske statsborgere i min trup, for enten cap space eller draft picks. So far har jeg solgt 2 slots til Real Salt Lake City og Colorado.
Nu tænker I nok: "Hvad skal du med draft picks, når du ikke længere er at finde i ligaen efter season 1?" Tbt, så ved jeg det ikke. Inden for amerikansk sport har jeg det bare sådan, at man cannot have for mange draft picks, lige meget hvem man er. Måske sender jeg dem videre i et blockbuster trade? Må beholder jeg dem og bruger dem slet ikke. I don't know.
« Seneste Redigering: 04 Apr 2015, 12:55 af Giannis Antetokounmpo » Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #8: 03 Apr 2015, 15:29 »

Jeg har læst lidt af dine opdateringer nu, og de er næsten helt perfekt. Jeg savner dog, at du digter noget pladderfis.
Logged

Medina
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #9: 03 Apr 2015, 15:57 »

Bedste blog i år!
Logged

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #10: 03 Apr 2015, 20:22 »

Rart at læse noget man kan genkende og ikke al den opfunde pladderromantik der finder sted i visse andre blogs.

Tak for en down to earth skildring af livet som FM-gamer.
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #11: 03 Apr 2015, 20:34 »

Seneste opdatering er den bedste so far i hele konkurrencen.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #12: 03 Apr 2015, 20:55 »

-Greenwood, South Carolina-

Først og fremmest vil jeg gerne sige tak for alle de søde, venlige og rare ord, som I har givet mig. Det er noget, som jeg sætter pris på. Jeg føler mig elsket og værdsat.

Jeg vælger at keep it straight igen igen, fam. Jeg møder igen modgang. I skrivende stund er jeg i gang med at færdiggøre min trup, der nu tæller 18 spillere. Jeg er derfor ikke langt fra mit mål på 22 og jeg ved egentlig også godt, hvem jeg vil tilføje til min trup, men MLS er en total bish imo. Jeg forsøger at skrive kontrakt med en række spillere, der alle vil til mig, men handlerne bliver annulleret fast af, da jeg ikke kan signe flere end 6 discovery players pr. sæson. Jeg aner virkelig ikke hvad en discovery player er, og my god har jeg virkelig ingen intention om at finde ud af det.

So yeah, jeg er frustreret lige nu, det er jeg da.
« Seneste Redigering: 04 Apr 2015, 12:56 af Giannis Antetokounmpo » Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #13: 03 Apr 2015, 23:32 »

Jeg er fan.. Det er glimrende!!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: 蛋糕Dendrolagus Keilhauite蛋糕
« Svar #14: 04 Apr 2015, 13:15 »

-Waco, Texas-

Whew, jeg er meget glad for at kunne meddele jer, at min trup nu langt om længe tæller 22 mand. Tbh, kunne jeg nok godt have sammensat truppen på små 25 minutter, men der har bare været så mange små hiccups på vejen, at jeg ikke rigtig har gidet. Nå men, nu er truppen klar og jeg er mere eller mindre klar til at begynde MLS-sæsonen.

Jeg har tænkt mig at stille op i en 4-1-2-2-1. Om spillerne passer til taktikken skal jeg ikke kunne sige. Det er nemlig en taktik, som min ven, Bave, har udarbejdet. Jeg ved, at den passer til Manchester City, så mon ikke den også passer til Chivas USA.

Jeg lovede godt nok, at jeg ville give jer et SS af hver og en spiller, men hvis I virkelig troede, at jeg har tænkt mig at tage 22 screenshots, så kender I mig åbenbart ikke eller har fulgt ordnetligt med i bloggen. Det gider jeg virkelig, virkelig ikke. Jeg vedlægger et SS af truppen i bunden af updaten, så må I se, om I kender nogen af dem, som jeg har hentet. Hvis I kender flere end én, så kender I flere end jeg gør fwiw.



Yeah, hele truppen kom ikke med på screenshotet, men so what. Sue me. Jeg har ikke tænkt mig at tage et SS af det resterende spillere.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010