home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  L'era Rosso
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: L'era Rosso  (Læst 12022 gange)
Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Milan atter uden skarphed
« Svar #30: 09 Nov 2006, 15:00 »

Milan atter uden skarphed
La Gazetta dello Sport - 24/08-2006


I en kamp som A.C Milan skulle have vundet uden at stille spørgsmålstegn, måtte de atter spille en skuffende kamp, resultatmæssigt.
Fra start til slut stod det på underholdene fodbold fra begge holds side, men Lazio var suverænt bedre i afslutningerne, hvilket var den primære årsag til det endelig resultat, 1-2 til gæsterne fra Rom.

På trods af momentære udfordringer af et defensivt velspillende Lazio hold, var det klart for alle de fremmødte på San Siro, at dagens initiativ ene og alene skulle tages af Milan. Fra starten af kampen tog de føringen, og lod blot Lazio danse med som statister. Efter 20 minutter havde milaneserne skabt hele 9 chancer, men på grund af storspil af nyindkøbte Líbis Arenas, som for alvor ligner en god erstatning for alrende Angelo Peruzzi. På trods af sin unge alder stod han kampen igennem helt blændende, og ligner en målmand der går en stor fremtid i møde.

I det 37. minut missede en ellers velspillende Daniele Bonera en aflevering fra Lazio's midtbanekreator Tomasso Rocchi, hvilket betød at Massimo Mutarelli fik en gylden mulighed for at score, og udnyttede chancen brilliant med et flot langskudsmål, hvor Dida i Milan målet var overraskende passiv.
Efter Mutarellis mål fik "Il Diavolo" for alvor tempo over spillet, og der skulle da heller ikke mere end to minutter til, hvorefter Antonio Puerta for anden gang i Milan trøjen kunne score et flot mål, hvor han udfordrende på venstrekanten gik forbi Oddo og passerede Arenas med et vristspark i den modsatte side af målet - Udligning og status quo i pausen.

I anden halvleg fortsatte Milan med at tage initiativ, men alle kunne ligesom mærke at Lazio blot ventede på at gribe chancen, og atter chokere de stemingsfyldte tilskuere på San Siro. Tomasso Rocchi, bagmanden bag det første mål, tog en flot dribletur fra midten af banen, hvorefter han passerede Paolo Maldini på højre side af Milans målfelt, og med et spektakulært langskud passerede Dida i Milan målet.

En kamp hvor AC Milan havde hele 57% af spillet, 23 målchancer (9 af dem inden for rammen) og alt i alt tempoet og niveauet til at vinde, faldt de atter igennem.
Den største "skurk" må siges at være Ricardo Oliveira, som ikke umiddelbart ligner en arvtager til posten som målkonge af San Siro. På trods af han væltede i chancer formåede den nyindkøbte brasilianer ikke at omdanne disse til mål, hvilket er den primære årsag til dagens resultat. Hvis Rossoneris angribere fortsætter på samme, bliver det to meget lange måneder, indtil en indtil videre giftig Filippo Inzaghi vender tilbage fra sin skadesperiode..

Milan vs Lazio - 1:2
- 0-1: Massimo Mutarelli (35.)
- 1-1: Antonio Puerta (37.)
- 1-2: Tomasso Rocchi (62.)
Man of the Match: Líbis Arenas
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

United-styrer
Gæst
 
Sv: L'era Rosso
« Svar #31: 09 Nov 2006, 15:38 »

Af en eller anden grund fanger denne blog mig mere end nogen anden før den. Det er virkelig dejligt at læse en blog, der bliver opdateret så meget og så grundigt og velskrevet. Gode og grundige informationer omkring dine i øvrigt spændende indkøb bidrager også til det. Det fungerer perfekt med de mange, men ikke så lange opdateringer, da det gør det lidt mere overskueligt at gå i gang med at læse, for det kan til tider godt virke som for stor en mundfuld at læse helt enormt lange opdateringer. Desværre har du så åbenbart - trods tilsyneladende fremragende spil - svært ved at score. Mon ikke måltyven Inzaghi er mand for at lave en del kasser?

Alt i alt så er det en fremragende blog, du er godt i gang med at skabe, så fortsæt det flotte arbejde.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: L'era Rosso
« Svar #32: 09 Nov 2006, 15:46 »

Af en eller anden grund fanger denne blog mig mere end nogen anden før den. Det er virkelig dejligt at læse en blog, der bliver opdateret så meget og så grundigt og velskrevet. Gode og grundige informationer omkring dine i øvrigt spændende indkøb bidrager også til det. Det fungerer perfekt med de mange, men ikke så lange opdateringer, da det gør det lidt mere overskueligt at gå i gang med at læse, for det kan til tider godt virke som for stor en mundfuld at læse helt enormt lange opdateringer. Desværre har du så åbenbart - trods tilsyneladende fremragende spil - svært ved at score. Mon ikke måltyven Inzaghi er mand for at lave en del kasser?

Alt i alt så er det en fremragende blog, du er godt i gang med at skabe, så fortsæt det flotte arbejde.
Hmm.. Synes faktisk at din måde at skrive på minder meget om Daus, hvilket selvfølgelig kun er positivt for jer begge Opstemt
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: L'era Rosso
« Svar #33: 09 Nov 2006, 15:59 »

Af en eller anden grund fanger denne blog mig mere end nogen anden før den. Det er virkelig dejligt at læse en blog, der bliver opdateret så meget og så grundigt og velskrevet. Gode og grundige informationer omkring dine i øvrigt spændende indkøb bidrager også til det. Det fungerer perfekt med de mange, men ikke så lange opdateringer, da det gør det lidt mere overskueligt at gå i gang med at læse, for det kan til tider godt virke som for stor en mundfuld at læse helt enormt lange opdateringer. Desværre har du så åbenbart - trods tilsyneladende fremragende spil - svært ved at score. Mon ikke måltyven Inzaghi er mand for at lave en del kasser?

Alt i alt så er det en fremragende blog, du er godt i gang med at skabe, så fortsæt det flotte arbejde.

Tak for de pæne ord.. Vil give dig ret i at nogle af mine opdateringer nok er en anelse lange, og jeg forventer sådan set heller ikke at alle læser dem. Jeg skriver blot det der kommer til mig, tænker som sådan ikke på længden Smiley

Har gevaldige problemer med at score, på trods af jeg bruger en taktik som normal giver gevinst offensivt. Har prøvet at ændre min taktik nu, og der vil vel også komme et par ord om det, næste gang jeg opdaterer.. Jeg har opdateret rigtig meget her i starten, primært pga. OD-dag (Operation Dagsværk) samt lærerstrejke i dag, hvilket har givet mig en masse tid.. Normalt vil jeg ikke opdatere så meget, desværre..
Inzaghi er desværre skadet, han ville ellers være en meget vigtig spiller at have her i sæsonstarten.. Har valgt at forsøge mig lidt med George Weah Junior, som pga. Inzaghis skade nok vil få en del spilletid her i starten. Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

United-styrer
Gæst
 
Sv: L'era Rosso
« Svar #34: 09 Nov 2006, 16:09 »

Tak for de pæne ord.. Vil give dig ret i at nogle af mine opdateringer nok er en anelse lange, og jeg forventer sådan set heller ikke at alle læser dem. Jeg skriver blot det der kommer til mig, tænker som sådan ikke på længden Smiley

Har gevaldige problemer med at score, på trods af jeg bruger en taktik som normal giver gevinst offensivt. Har prøvet at ændre min taktik nu, og der vil vel også komme et par ord om det, næste gang jeg opdaterer.. Jeg har opdateret rigtig meget her i starten, primært pga. OD-dag (Operation Dagsværk) samt lærerstrejke i dag, hvilket har givet mig en masse tid.. Normalt vil jeg ikke opdatere så meget, desværre..
Inzaghi er desværre skadet, han ville ellers være en meget vigtig spiller at have her i sæsonstarten.. Har valgt at forsøge mig lidt med George Weah Junior, som pga. Inzaghis skade nok vil få en del spilletid her i starten. Smiley

Jeg synes så netop ikke, at de er for lange. De passer i hvert fald perfekt til min smag.

Og det er da ærgerligt at høre, at du ikke vil holde dampen oppe i samme grad, men det er jo kun forståeligt. Jeg håber da stadig, at du vil opdatere forholdsvis hyppigt.

Trist med Inzaghis skade. Så må du jo klare dig så godt som muligt uden. Hvor er Gilardino? Har jeg misset et salg af ham?
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: L'era Rosso
« Svar #35: 09 Nov 2006, 16:20 »

Trist med Inzaghis skade. Så må du jo klare dig så godt som muligt uden. Hvor er Gilardino? Har jeg misset et salg af ham?

Gilardino er mærkeligt nok slet ikke oppe i tempo, og tror ikke jeg har set ham ramme målet en gang.. Virker som om han er blevet vild med at skyde ved siden af, lidt ærgeligt desværre Rullende Øjne
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

United-styrer
Gæst
 
Sv: L'era Rosso
« Svar #36: 09 Nov 2006, 16:27 »

Gilardino er mærkeligt nok slet ikke oppe i tempo, og tror ikke jeg har set ham ramme målet en gang.. Virker som om han er blevet vild med at skyde ved siden af, lidt ærgeligt desværre Rullende Øjne

Okay, mystisk. Hans stats er da ellers stadig ganske fine, er de ikke?
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
En historie om at tage ordene og udleve dem
« Svar #37: 09 Nov 2006, 16:40 »

En historie om at tage ordene og udleve dem
La Gazetta dello Sport - 24/08-2006


Efter en skuffende debut mod Lazio, og en særdeles horribel kamp mod tyske Hamborg, hvor et svagt spillende Milan hold blev sendt hjem med et nederlag på hele 2-0, skal Milans nye cheftræner for alvor til at vise, hvorfor Silvio Berlusconi havde tillid til ham, og valgte netop ham til jobbet som cheftræner for en af verdens førende fodboldklubber.

Milan rejste i dag til Udine hvor et stærkt spillende zebrette hold ventede. På forhånd havde træner Rivera lovet at der ville være ændringer i startopstillingen, og skal man sør'me også love for der var. På mål fik Kalac sæsondebut, og forsvaret var ændret fra 4 til 3 personer - Pablo, Maldini og Nesta udgjorde en bomstærk og solid forsvarsduo, som kampen igennem gjorde et godt for Rossoneri.
Derudover var Marcelo blevet rykket frem til venstrekant, og Puerta måtte tage plads på bænken. På toppen startede Gilardino med Ricardo Oliveira, hvilket betød at den gamle Milan legende, George Weah, var på lægterne, i det hans søn, George Weah Junior, så ud til at få sin Serie A debut netop i dag.

Fra startfløjt var kampen meget lige, dog med en lille overvægt til milaneserne. På midten dominerede overraskelsen Antonio Vera meget, og fyldte i den grad hullet for Andrea Pirlo, som ellers spillede fornuftigt mod både Lazio og HSV. Vera og Gattuso gjorde et solidt stykke arbejde på midtbanen, på trods af enkelte kommunikationsprobl emer var der ikke en plet at sætte på deres samarbejde.
Marcelo er endnu ikke slået til i Milano, hvilket endnu engang var tydeligt som kampen skred frem. På venstrekanten viste han enkelte gange hvorfor han var købt til at spille for Rossoneri, men mere blev det ikke til. Skuffende for Marcelo selv blev han erstattet af en veloplagt Puerta, som efter sin indskiftning gjorde en god figur.

Nok om anden halvleg, da det i virkeligheden var første halvleg som i denne kamp var den interessante. Efter 30 minutter scorede Ricardo Oliveira endelig i Serie A, hvilket Rivera med sikkerhed gerne vil se mere af. Inden kampen havde han netop udtalt at hvis holdet skulle have succes i dag, var det angriberne som skulle vise deres karakter. Oliveira spillede en fornuftig halvleg med målet som det absolutte højdepunkt, mens angrebsmakker Gilardino kampen igennem gjorde det bedre, på trods af måltørken fortsatte.

I overtiden udlignede Schumacher efter et hjørnespark, hvilket kampen taget i betragtning meget retfærdigt, da Zebrette i dele af kampen klart spillede bedst

I pausen fik Weah Junior så debut, hvilket gav et stort jubelbrøl blandt de medrejste Diavolo-tilhængere. Juniors far var blandt 90'ernes største spillere, og i den grad en spiller som vil blive husket på San Siro. Netop derfor er der store forventninger til den blot 19 årige liberianer, som for nylig også debuterede for sit hjemland, på trods af han aldrig har været bosat der.
Junior måtte desværre udgå med en skade blot 20 minutter inde i sin Serie A debutkamp, hvilket betød at Milan måtte spille med en akavet 3-5-2 opstilling, med en hængende spiller blandt de offensive og defensive centrale spillere.

Et delvist skuffende resultat for Milaneserne, som dog trods alt fik points med hjem, og som momentvis viste yderst positive takter.

Rivera har talt meget om hvordan Milan skal spille, men vi mangler stadigvæk at se, hvordan de rent faktisk vil gøre det. Ord skal blive til handlinger, hvis holdet skal leve op til de mange forventninger.

Udinese vs Milan - 1:1
- 0-1: Ricardo Oliveira (30.)
- 1-1: Schumacher (+45.)
Man of the Match: Morgan de Sanctis
« Seneste Redigering: 09 Nov 2006, 20:24 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

DrJones
Gæst
 
Sv: L'era Rosso
« Svar #38: 09 Nov 2006, 18:21 »

Virkelig fed bold dau.

Der fantastisk sammenhæng med billeder og tekst. Opsætningen er virkelig noget af det bedste jeg har set længe.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: L'era Rosso
« Svar #39: 09 Nov 2006, 20:52 »

Var ansættelsen af Rivera blot en sjælden fejltagelse?
La Gazetta dello Sport - 28/09-2006

Her i slutningen af september måned må man for alvor sige, at A.C. Milan har fået spillet sig ind i en mindre krise. Spillet som sådan fejler ikke noget, men indtil videre har et væld af chancer ikke været nok for Milan frontløberne til at score, og samtidig har defensiven ikke været den rød/sort stribede trøje værdig - Holdet har mildest talt spillet dårligt, og så er det også sagt pænt.


Med et tankevækkende nederlag til Ascoli på 1-0, hvor kampen atter var Milan domineret, men defensiven og farligheden i den grad manglede. Efter Ascoli kampen udtalte Rivera at han åbenlyst havde begået en taktisk brøler, og i den grad skulle til at arbejde med holdet, hvis bestyrelsens forventninger skulle indfries.
Rivera tog hjem fra Ascoli med en lærestreg og et særdeles rødt ansigt - Det var bare ikke godt nok.

Efter Ascoli kampen lød kom der overraskende positive takter fra Milan fronten, i det den legendariske anfører Paolo Maldini i et interview med UEFA.com afslørede, at stemningen blandt spillerne i truppen var god, og at de blot ventede på at få lidt held i sprøjten. Truppen stod bag Rivera, og mente trods de svingende og skuffende resultater, at han var træner posten værdig.
Berlusconi har dog to gange, anden gang i aftes efter det pinende nederlag til engelske Chelsea, udtryk sin utilfredshed over holdets resultater i sæsonen.
Hvis Berlusconi ikke snart ser resultater, er Rivera nok fortid i Milan.

Man kan se dette som en fejltagelse af Milan ledelsen, eller man kan se det som enorm brøler. Hvis Rivera ikke får vendt skuden, har en af verdens førende fodboldklubber nok også begået en af fodboldhistoriens største brølere. At ansætte en blot 32 årig ungdomstræner, i troen om at han kunne løfte den tunge arv klubben har, virker også en smule ubegavet, af en ledelse som gentagene gange har gjort de rigtige valg, som har ført til store titler.

Milans ære og ikke mindst Berlusconis ære står derfor på spil, hvis Rivera ikke får vendt skuden og motiveret Milan truppen til at forbedre spillet, og ikke mindst selv forbedre taktikken.
Om Rivera er den rette mand til kan kun tiden vise..
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Metamorfose
« Svar #40: 09 Nov 2006, 22:40 »

Metamorfose
La Gazetta dello Sport - 19/10-2006


Øhh ja, hva er det nu lige det betyder? Hvis vi tager fat i ordbogen, kommer denne ordforklaring frem:
metamorfose: ved magi etc., total forvandling. Disse ord beskriver præcis den forvandling der har fundet sted de seneste tre uger på Milanello.
På tre uger har holdet formået at vinde de tre forgange kampe med en samlet målscore på i alt 8-0. Sampdoria, Atalanta og Olympiakos er da også hold Rossoneri skal slå, men taget i betragtning at holdet ikke havde vundet siden starten af august, må det alligevel siges at være en meget velkommen forvandling som netop har fundet sted.

På tre uger har tingene ændret sig meget i Milano. Optimismen er så småt ved at være der, og de seneste 14 dage har Alberto Gilardino med sikkerhed gået rundt og smilet for sig selv. Gilardino, som for knap og nap en måned siden offentligt blev hængt ud i medierne som en af hovedårsagerne til Milans elendige sæsonstart tog kritikken til sig, og arbejedede ihærdigt på at løfte sit niveau - hvilket gav bonus.
Alberto Gilardino, og delvist Ricardo Oliveira, har været mændende bag opturen. Gilardino har scoret 4 ud af 8 mål, mens Oliveira har bidraget med to kasser. Forskellen på spillestilen har egentlig ikke ændret sig, men det har skarpheden foran mål.
Gilardino har været giftig i mange situationer, og forstået at udnytte de rigtige chancer når muligheden var der.


Mod Sampdoria spillede AC Milan fra første boldberøringe særdeles overbevisende, og lige præcis som Rivera havde sagt de ville, inden kampen gik i gang. To dage inden aftenens opgør havde han været ude og fortælle medierne at han så denne kamp som det oplagte vendepunkt for klubben, og at de med sikkerhed ville vise omverdenen at de ikke ville floppe i denne sæson.
Og det gjorde de i den grad. Efter 10 minutter havde Alberto Gilardino og Antonio Puerta bragt Rossoneri foran, hvor knap 60.000 måbende tilskuere ikke kunne forstå den radikale ændring oppe foran. Efter en halv times spil begik den ellers rutinerede tjekke Jaromir Blazek en ordentlig brøler, og da han på midten af egen banehalvdel venligt spillede Gilardino helt fri, foran et tomt mål, scorede den formstærke italiener til 3-0, kampens resultat.
Efter kampen udtalte Gilardino: "Nu starter vores sæson endelig. Godt nok er vi ret sent på den, men bedre sent end aldrig, som man siger."


Atalanta kampen fire dage var nærmest endnu vigtigere end den foregående kamp mod Sampdoria. Her skulle "Il Diavolo" bevise at 3-0 sejren over holdet fra Genoa ikke blot var en enlig svale, og at holdet rent faktisk har noget der bare minder om stabilitet.
Gilardino og co. gik på banen med samme selvtillid som tidligere, og var endnu engang det spillende og kreative hold på banen. Kaká, som ikke har fået spillet til at fungere i denne sæson, var dog yderst skuffende, og blev allerede skiftet ud efter 45 minutter, hvorefter han blev erstattet af unge Vera.
Forinden playmakerskiftet havde Alberto Gilardino dog bragte milaneserne på sejrskurs, da han efter et flot hjørnesparksoplæg fra Mikel Arteta, nemt kunne heade bolden ind bag Alex Calderoni i Atalanta målet.
Lige efter pausen var Gilardino på pletten igen, og scorede hermed sit 5. mål i denne sæson.
Efter 2-0 føringen havde Atalanta enkelte chancer for at reducere føringen, men de benhårde Milan forsvar, i dagens anledning anført af Alessandro Nesta, gav ikke Atalanta mulighederne for at få skabt en reel chance, og alt hvad der passerede dem kunne keeper Dida nemt samle op.


Efter et smut i Bergamo kunne hjemmepublikummet på San Siro ikke vente på at se holdet i aktion, og de fik da også underholdning der var pengene værd, da de græske mestre fra Olympiakos kiggede forbi. Efter to svagt indledte kampe i Champions League, skulle Milan vinde denne kamp, hvis progression fra gruppespillet overhovedet skal kunne diskuteres. Djævelene gik til opgaven som de skulle, og resultatet kom naturligvis derefter. En benhård arbejdsindsats, hvor der blev kælet for detaljerne af kantspillerne Arteta og Puerta, som uden tvivl var kampens største oplevelser.
Efter blot 54. sekunder havde Gilardino tilkæmpet sig en chance foran Olympiakos' mål, hvilket endte med et frispark. Arteta eksekverede på fornemmeste vis, og kunne derfor fejre sit første mål i Milan trøjen.
Arteta var også en nøgleperson ved målet til 3-0, da han på hjørnespark fandt forsvarsklippen Pablo, som nemt headede bolden op i det højre målhjørne.
To minutter forinden havde brasilianske Ricardo Oliveira bragt milaneserne yderligere i front, da han efter et oplæg fra midten af banen af Antonio Puerta, først afdriblede Giannis Okkas og derefter passerede Tomislav Butina i Olympiakos målet.

Forhåbentlig viser dette at Milan har formået at få vendt skuden og heldet, og ikke blot har været heldige med tre kampe i streg. De kommende kampe burde også gå til Milanesernes fordel, og forhåbentlig går de Roma og Inter kampene midt i november i møde med selvtillid og en flot sejrsrække.
« Seneste Redigering: 09 Nov 2006, 22:54 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: L'era Rosso
« Svar #41: 11 Nov 2006, 13:15 »

Milans sejrsstime fortsætter
La Gazetta dello Sport - 29/10-2006


Hvis sæsonen var startet for 5 spillerunder siden, og Milan, på ikke havde været straffet under Calciopoli sagen, havde de suverænt været i front af ligaen. Dette er dog ikke scenariet, og holdet ligger aktuelt på en på en 13. plads i ligaen, med 13 points efter 10 kampe. Bestemt ikke tilfredstillende for et hold som A.C. Milan, men situationen taget i betragtning, går det i hvert fald den rigtige vej for Rivera og Co.

Med overbevisende sejre over Messina, Empoli og Reggina - som, med al respekt, også skal besejres, alligevel gav god modstand. Messina har i denne sæson i den grad overrasket, og gav dog også Il Diavolo kamp til stregen, på trods af at nederlag på hele 3-0.

Den eneste successtime skyldtes en kombination af Ricardo Oliveira og Alberto Gilardinos formkurve i den grad er gået opad, og derudover også at både Mikel Arteta, Antonio Puerta og Marcelo samtidig har leveret de rigtige indlæg fra kanterne, og dermed givet folkene oppe foran endnu bedre muligheder for at levere.
Kaká, og for den sags skyld resten af "den centrale midtbane" har ikke spillet som man kunne forvente. Playmakeren Pirlo spillede trods alt en stor kamp mod Messina, inden han måtte udgå med en skade, men på trods af enkelte velspillede kampe, har sæsonen indtil videre ikke været på det niveau vi kender ham for.

Kaká, som indtager en lidt offensivere rolle på midtbanen, har bestemt heller ikke været noget at råbe hurra for. På trods af kortere skadespauser har han langt fra slået til, og man fristes til at sige at den franske reserve, Yohann Gourcuff, har gjort det mindst lige så godt - for slet ikke at nævne Antonio Vera, som har spillet på både den offensive og defensive midtbane.

Om 20 dage spiller Rossoneri sæsonens hidtil vigtigste kamp, en kamp som i den grad vil vise, hvor højt de vil nå i år. Førstepladsen virker i øjeblikket urealistisk, men en Champions League plads bør være klubbens målsætning. Inter har indtil videre i sæsonen ikke spillet overbevisende, men med Maxi Rodriguez og Florent Malouda som erstatninger for salget af Adriano, skal man også forvente sig noget af Nerazzurri.
10 kampe, 8 sejre og 2 uafgjort - Roberto Mancinis drenge ser endelig ud til at være på rette kurs, på trods af de mange turbulente år, holdet har haft i 90'erne og starten det 21. århundrede..

Vi må håbe Berlusconi snart får noget at smile af, når slaget om Milano står den 19. november på San Siro!
« Seneste Redigering: 11 Nov 2006, 13:34 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

DelPiero
Gæst
 
Sv: L'era Rosso
« Svar #42: 11 Nov 2006, 13:18 »

Nu har jeg helt glemt at kommentere denne blog.
Men den er fantastisk kan godt lide din måde at skrive på. Du har din helt ejen stil sammelignet med andre blogs (bevares).

Det skal gå et eller andet helt galt hvis den her ikke bliver nævnt i næste månedes award!
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: L'era Rosso
« Svar #43: 11 Nov 2006, 13:24 »

Fantastisk måde du stiller det op på. Held og lykke med fremtiden Thumbs Up
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: L'era Rosso
« Svar #44: 11 Nov 2006, 13:37 »

@ Del Piero og Mikkellas..
Tak for de pæne ord Smiley

Det har stået lidt stille her i går, men forventer dat at opdatere et par gange i dag, og i hvert fald et par gange her i morgen, søndag Smiley
Jeg vil ikke skrive lige så mange kampreferater som jeg gjorde i starten, men derimod vælge de kampe jeg synes er vigtigere, så som lokalbragene mod Inter, kampe som gør en forskel, og kampe hvor jeg enten spiller elendigt eller overraskende godt..
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010