home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  Loco
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Loco  (Læst 19996 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Loco
« Svar #30: 16 Apr 2015, 17:08 »

Tillykke med mesterskabet Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loco
« Svar #31: 16 Apr 2015, 20:56 »

Tillykke med mesterskabet Thumbs Up

Tak!  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loco
« Svar #32: 16 Apr 2015, 21:02 »

DE UNGES UDVIKLING
I en af de første opdateringer kiggede jeg nærmere på de af holdets unge spillere, som jeg håbede på ville udvikle sig til noget stort. Nu er der gået to år, og jeg har taget et kig på deres udvikling.

BAPTISTE ALOÉ
FØR | NU

Jeg havde forventet mere af Aloé. Jeg har brugt ham rigtig meget og havde troet, at det ville skabe mere udvikling. Han er steget med to i "Strength" som det bedste, og ellers har han forbedret sine egenskaber med en de fleste steder. Hans evne til at tackle er slet ikke forbedret. Lidt en skuffelse.

BRICE SAMBA
FØR | NU

Samba har forbedret sin håndtering med tre, men ellers ser det ikke ud til, at det er congoleseren, som skal tage over efter Mandanda. Samba er en stor og stærk målmand, som er god i luften, men han mangler for meget til at blive førstekeeper. Fin backup indtil videre.

CÉCÉ PEPE
FØR | NU

Pepe har udviklet sig godt, og jeg har rykket ham op på førsteholdet til den nye sæson i håb om, at jeg kan give ham noget mere spilletid. Jeg håber, han fortsætter udviklingen.

JÉRÉMIE PORSAN-CLEMENTE
FØR | NU

Porsan-Clemente har udviklet sig en smule, men jeg havde måske forventet lidt mere. Han var udlejet til Lens i sidste sæson, hvor han scorede 10 mål. Til den nye sæson håber jeg at kunne finde plads til ham i angrebet.

BENJAMIN MENDY
FØR | NU

Mendy har ikke udviklet sig meget. Han er faktisk faldet i "Dribbling", hvilket er en skuffelse. Han er stadig en god venstre back og mit klare førstevalg.

MAXIME LOPEZ
FØR | NU

Lopez har gennemgået en godkendt udvikling, men jeg har stadig meget høje forventninger til ham. Han er også stadig kun 18 år, og jeg håber og tror, at han blive en stor midtbanespiller i klubben.

DÓRIA
FØR | NU

Dória har udviklet sig en helt masse, og han er stadig kun 21 år. Han er virkelig en verdensklasse forsvarsspiller, som kun bliver bedre. Han har 13 landskampe for Brasilien.

CLÉMENT GOGUEY
FØR | NU

Goguey er måske den spiller med den bedste udvikling. "Pace" og "Passing" er begge blevet tre bedre, mens han er gået fra 11 til 15 i "Strength". Han skal enten udlejes eller have mere spilletid på førsteholdet nu.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loco
« Svar #33: 17 Apr 2015, 18:21 »


MARSEILLE MED OVERRASKENDE STORINDKØB
Jeg er klar til at tage hul på min tredje sæson i Marseille med et opgør imod Paris Saint-Germain i den franske Champions Trophy, men først er der lige nogle transfers, som skal reporteres.

Den 13. juni åbnede transfervinduet og allerede der ankom tre nye ansigter til Stade Vélodrome. Sergio Díaz er hentet i Cerro Porteño i Paraguay for £625.000. Díaz er en 18-årig angriber med en utrolig teknik, og det er et scoop at få ham så billigt.

Næste mand ind af døren var Adrien Rabiot, det store franske talent fra PSG. Den 21-årige midtbanespiller styrker vores midtbane, hvor jeg forventer han bliver fast mand på den defensive midtbaneplads. Han kostede mig £6.250.000. PSG havde åbenbart ikke større planer med ham, selvom de egentlig havde brugt ham en del.

Abdou Diallo fra Monaco er også ankommet for £10.500.000. Igen har vi at gøre med en ung franskmand. 20-årige Diallo er en forsvarsspiller med kæmpe potentiale. Han er stærk i det hele, og han vil allerede nu gå ind i forsvaret som fast mand. Det er også en vigtig signing, hvis det nu ikke lykkedes mig at holde på Nkoulou og Dória, som er meget efterspurgt.

Men sommerens klart største indkøb skete 12. juli. For £40.000.000 har jeg hentet den nu tidligere Atlético Madrid-stjerne Antoine Griezmann. Han har hele tiden været en, jeg har drømt om at få til klubben på grund af hans kvaliteter og på grund af hans nationalitet. Sidste sæson var den nu 25-årige Griezmann, som skal spille angriber for mig, med til at vinde sølvmedaljer med Atlético i den spanske liga. Jeg håber, at han bliver en stjerne for mig.

Et salg af Florian Thauvin gjorde købet af Griezmann muligt. Jeg kunne ikke holde på min driblestærke landsholdsspiller, og jeg måtte sige ja til et tilbud fra Chelsea, som lød på £17.500.000. Dermed har endnu en stjerne forladt Marseille. Jérémy Morel, Alaixys Romao og Mario Lemina er desuden også væk.

Sidst skal det i øvrigt nævnes, at jeg Mathieu Flamini fortsætter i klubben, nu på en permanent aftale, efter jeg sikrede ham på en fri transfer. Han er en fin backup på midtbanen.

Nedenfor ses truppen og min umiddelbare foretrukne line-up (det kan dog nå at ændre sig meget - specielt i angrebet, hvor jeg har hele syv spillere, som banker på til spilletid). Forhåbentlig er der endnu en god sæson i vente. Den starter som sagt imod PSG i Champions Trophy, inden Lille kommer på besøg i første runde af Ligue 1.

KEEPERE
FØRSTEVALG: Steve Mandanda
Backup: Brice Samba


CENTRALE FORSVARSSPILLERE
FØRSTEVALG: Abdou Diallo, Dória, Nicolas Nkoulou
Backup: Baptiste Aloé, Cécé Pepe, Cedric Germano

AYEW - MAUPAY - GRIEZMANN

IMBULA

MENDY - RABIOT - MANDI

DIALLO - DÓRIA - NKOULOU

MANDANDA

VENSTRE WING BACK
FØRSTEVALG: Benjamin Mendy
Backup: Aïssa Mandi (*førstevalg på højre back)


HØJRE WING BACK
FØRSTEVALG: Aïssa Mandi
Backup: Brice Dja Djédjé, Rod Fanni


DEFENSIV MIDTBANESPILLER
FØRSTEVALG: Adrien Rabiot
Backup: Mathieu Flamini


MIDTBANESPILLER
FØRSTEVALG: Giannelli Imbula
Backup: Maxime Lopez, Clément Goguey


ANGRIBERE
FØRSTEVALG: André Ayew, Neal Maupay, Antoine Griezmann
Backup: André-Pierre Gignac, Michy Batshuayi, Sergio Díaz, Jérémie Porsan-Clemente
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loco
« Svar #34: 19 Apr 2015, 09:53 »


SKADER OG U23-OL SPOLERER START
Det har været en mærkelig start for os i Marseille. Rabiot, Griezmann, Dória, Maupay og Mandi har været til U23-OL, og det er har hæmmet os en hel del. Derudover betød en skadet Mandanda og en Samba, som spillede for reserveholdet, at vi i ligaåbneren måtte spille med Nkoulou på mål.

Mirakuløst nok, så vandt vi 3-2 over Lille i sæsonens første ligakamp. Og for det ikke skal være løgn, så lagde Nkoulou – fra sin position som målmand – op til vores 1-0-mål. Han så dog mindre heldig ud, da Lille udlignede til 1-1. Men da Ayew og Diallo var skarpe i den anden ende med et mål hver, betød det ikke det store. Lille scorede en enkelt pind mere, og vi vandt 3-2 med et amputeret hold.
3-2 v. Lille
1-1 v. Lens
1-1 v. Montpellier
1-1 v. Reims
0-0 v. Toulouse

Men siden er det blevet til fire uafgjorte kampe. Vi har lidt. Først i den seneste kamp er Mandanda kommet tilbage. Griezmann, Dória og Maupay har endnu ikke spillet en kamp for holdet endnu, fordi jeg måtte sende dem alle på en uges ferie efter OL. Vi har spillet tre gange 1-1 imod Lens, Montpellier og Reims, og senest fik vi 0-0 imod Toulouse i et frusterende opgør, hvor skudstatistikken sagde 27-1 i vores favør.

Jeg håber i den grad, at Griezmann, Dória og Maupay – tre af vores vigtigste spillere – kan komme tilbage og sparke noget liv ind i holdet. Vi har Paris Saint-Germain på udebane i næste kamp. Netop PSG besejrede vi i straffesparkskonkur rence i sæsonens hidtil bedste præstation, da vi mødtes i Champions Trophy. Spillerne spillede forrygende, og vi burde ikke være endt i straffe. Jérémie Porson-Clemente scorede sit første seniormål og blev man of the match. Zlatan udlignede på straffespark i sidste minut. Helt fortjent trak vi det længste strå i straffesparkskonkur rencen.

Champions League-grupperne er trukket ud, og vi er havnet i gruppe med Benfica, Celtic og Leverkusen. Vi var i tredje seedningslag, og jeg kan ikke klage over lodtrækningen. Vi burde have mulighed for at ende i top to.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loco
« Svar #35: 20 Apr 2015, 08:19 »

MARSEILLE RETTER OP PÅ SLØJ START
Da vi i sjette runde af Ligue 1 tabte 1-0 til PSG, havde vi kun vundet en af vores første seks ligakampe. Krisen lurede, og medierne var efter mig. Heldigvis fik jeg rettet skuden op, og havde det ikke været for et 5-3-nederlag til Celtic senest, havde vi været ubesejret i 16 kampe i træk.

Siden vores nederlag på Parc des Princes har vi vundet otte ud af 10 ligakampe. Sejren på 5-3 over Nantes var den mest spektakulære. Vi var bagud 3-1 ved pausen, men en forrygende anden halvleg vendte op og ned på det hele. Maupay scorede et hattrick i kampen, mens også Díaz og Imbula nettede i en fantastisk triumf imod sidste års nummer tre.
BEDSTE SPILLERE
7.48 - Dória
7.47 - Neal Maupay
7.45 - Giannelli Imbula

20-årige Maupay har været eminent indtil videre og fortsætter de flotte takter fra debutsæsonen. Han har scoret 12 mål og spillet til et gennemsnit på 7.47. Anderledes godt går det for sommerens store indkøb. Griezmann har det svært, og jeg ved hvorfor. I 14 optrædener har han to mål (et på straffespark) og fire oplæg. Griezmann har det foretrukne træk ”Shoots From Distance”, og det mener jeg, at han og også holdet lider meget under. Med i alt 84 skud er Griezmann den med betydeligt flest afslutninger for holdet. Maupay er nummer to med 65. Forskellen er så bare, at Maupay har scoret 10 mål mere. Griezmann havde 10 skud imod både Brestois og Guingamp. Imod førstnævnte ramte han kun inden for rammen en gang. Det er ikke optimalt, at vores angreb tit ender med et langskud, som ikke er farligt.

SHOTS / SHOTS ON TARGET

Hvad gør jeg ved det? Jeg har instrueret mine yderste angribere til at skyde mindre, men det lader ikke til at have den store effekt. Griezmann kan ikke lade være med at skyde. Da jeg spurgte min angrebstræner, om han ikke kunne træne Griezmann til at stoppe med at skyde fra distancen, troede han ikke, at det kunne lade sig gøre. Til gengæld foreslog han, at han kunne træne ham til at placere boldene i stedet. Det skal blive spændende at se, om det skulle virke.

Vi er videre i Champions League, efter at 11 point var nok til at nuppe 1. pladsen. Da vi slog Benfica 1-0 i femte runde, var 1. pladsen hjemme, hvorfor jeg gjorde brug af flere unge reserver, da vi i sidste gruppekamp mødte Celtic. Jeg havde regnet med, at Samba, Pepe, Germano, Lopez og Porsan-Clemente mindst kunne få et point med hjem fra Skotland, men vores defensiv var elendig, og vi tabte 5-3.

Jeg har desuden været på transfermarkedet. 16-årige Cheick Diané er hentet ind fra Valenciennes for £5.500.000. Diané er venstre back, og jeg håber, at han kan udvikle sig til en habil en af slagsen, da jeg kun har Mendy, som er rigtig venstre back.

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loco
« Svar #36: 21 Apr 2015, 03:49 »

Høj klasse, stilrent og fandens underholdende.. som sædvanligt.. jeg havde dog ikke forventet mindre..! Jeg har fulgt dine blogs mere eller mindre siden du bloggede om Blyth Spartans.. Dine blogs holder altid og det gør denne her bestemt også.. Fortsæt endelig!!!  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loco
« Svar #37: 21 Apr 2015, 09:42 »

Høj klasse, stilrent og fandens underholdende.. som sædvanligt.. jeg havde dog ikke forventet mindre..! Jeg har fulgt dine blogs mere eller mindre siden du bloggede om Blyth Spartans.. Dine blogs holder altid og det gør denne her bestemt også.. Fortsæt endelig!!!  Thumbs Up

Dejligt at høre! Specielt at du kan huske Blyth-bloggen. Fantastisk!  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loco
« Svar #38: 21 Apr 2015, 09:55 »


MARSEILLE BANKER PSG OG HOLDER LIV I GULDKAMPEN
Det har ikke været vores bedste sæson indtil videre. Vi har haft det svært i nogle kampe og har tabt for mange point. Efter 24 runder har vi 50 point – sidste år havde vi 60 på samme tidspunkt. Men vores seneste form har været meget lovende. 4-1 over Reims, 3-0 over Toulose og sidst men ikke mindst 3-0 over PSG.
MARSEILLEPSG 3-0
1-0, Griezmann (3)
2-0, Porsan-Clemente (9)
3-0, Imbula (52)

Skud: 32-17
Åbne chancer: 5-1

MoM: 9.0 Antoine Griezmann (1 mål,
1 oplæg, 8 nøgleafl., 4 driblinger)

Vi har det med at finde vores bedste spil frem, når vi møder PSG. I Champions Trophy var vi fantastiske, men det her var måske sæsonens bedste præstation. Vi havde 32 afslutninger og en masse åbne chancer. PSG kunne slet ikke styre Griezmann, som havde sin bedste kamp for Marseille. 19-årige Porsan-Clemente havde også en forrygende kamp. Han spillede til 8.9, scorede et mål og havde syv nøgleafleveringer.

I kampen imod PSG fik en ny skikkelse i Marseille også sin første ligaoptræden, da han efter 25 minutter kom ind for en skadet Flamini. Der er tale om 37-årige Andrea Pirlo, som jeg har hentet for £425.000 i Juventus. Han er stadig en god spiller, der dog mangler en del i fysikken, men han er lige så meget blevet hentet, fordi han skal være tutor for Lopez og Goguey.

3-0-triumfen betyder, at vi er seks point efter PSG. Hvis vi holder formen ved lige, tror jeg på, at vi kan indhente Zlatan og co., men det skal blive meget, meget svært.

Datoen siger 3. februar, og Champions League-knockoutfasen er lige om hjørnet. Vi har trukket Shakhtar i ottendedelsfinalen, og jeg forventer, at vi kan slå ukrainerne ud. Desuden er vi røget ud af begge cupturneringer efter to svage præstationer, hvor vi begge gange var de dårligste til straffespark.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loco
« Svar #39: 22 Apr 2015, 21:36 »


FORRYGENDE GRIEZMANN FØRER AN I FLOT MARSEILLE-STIME
Siden vores fantastiske 3-0-sejr over PSG har vi spillet 10 kampe i ligaen. Vi har vundet otte af dem og spillet to uafgjorte kampe. Desværre har det kun bragt os et point tættere på PSG, som ligeledes har vundet otte kampe. De har tabt en enkelt, hvorfor hullet nu lyder på fem point. Fire runder resterer, og det ligner en umulig mission at hente guldet med den form, som hovedstadsklubben er i.
AVERAGE RATING
7.62 - Giannelli Imbula
7.51 - Dória
7.43 - André-Pierre Gignac
GOALS
27 - André-Pierre Gignac
18 - Neal Maupay
16 - Antoine Griezmann

Men vi er virkelig i suveræn form i øjeblikket. Pladsen i top to er for længst sikret, men vi er også klar til Champions League-semifinalen, hvilket må være sæsonens højdepunkt. Vi besejrede Shakhtar med samlet 4-3, inden turneringens helt store overraskelse, Aston Villa, blev sendt ud i kvartfinalen. Birmingham-klubben endte på 4. pladsen i sidste sæson, og i sommer slog de PSG ud i kvalifikationen. I gruppen sendte de sammen med Napoli Bayern ud af turneringen, og de fortsatte det utrolige eventyr ved at besejre PSV i ottendedelsfinalen. Men vi blev i overlegen stil stopklodsen for englænderne. Efter 2-2 på Villa Park, fik Aston Villa ikke en ben til jorden på Stade Vélodrome. Vi vandt 4-0, og nu gælder det to af Marseilles vigtigste kampe i nyere tid, når Barcelona er modstanderen i semifinalerne. Manchester United og Liverpool mødes i den anden semifinale.

Jeg var ude efter Griezmann i starten af sæsonen, men jeg skal love for, at han er begyndt at leve op til de £40.000.000, som jeg betalte for ham. Om det er fordi, at han først nu er faldet til i klubben, eller fordi han har lært at placere sine skud, skal jeg ikke kunne sige, men den brandvarme angriber er oppe på 16 mål og 18 assists. Fra 18. marts til 21. april spillede Griezmann syv kampe, hvor han scorede otte mål og lagde op til ni. Som det også kan ses, har Griezmann stadig ufatteligt mange skud.
PSG
v Nantes (a)
v Guingamp (h)
v Lyon (a)
v Bordeaux (h)
MARSEILLE
v Saint-Etienne (a)
v Nice (h)
v Lorient (h)
v Lille (a)

Øverst på topscorerlisten finder vi André-Pierre Gignac med 27 mål. Den 31-årige angriber er i gang med sin bedste sæson for klubben, og det er der også brug for, efter Neal Maupay brækkede benet. Han er ikke klar før starten af næste sæson.

Nu skal vi håbe på, at Nantes, Guingamp, Lyon og Bordeaux kan hjælpe os i mesterskabskampen, mens vi selv skal vinde vores fire sidste ligakampe. Vi har dog to meget svære udekampe imod Saint-Etienne og Lille.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loco
« Svar #40: 23 Apr 2015, 12:46 »


FANTASTISK MARSEILLE-FORM KULMINERER I UTROLIG AFKLAPSNING AF BARCELONA
Hvordan skulle det gå Marseille i den første Champions League-semifinale imod Barcelona på Stade Vélodrome? Barcelona var store favoritter til at gå videre til finalen, men efter første opgør er Marseille i førersædet.

Barcelona har 29-7-0 i ligaen og har allerede vundet det spanske mesterskab. De har vundet Super Cup og er i cupfinalen. De stod til at skulle vinde alt i år, men efter en højst overraskende 5-0 til mit mandskab vil jeg påstå, at vi nu er favoritter til at booke en plads i finalen.

Vi destruerede Iniesta, Messi, Neymar, Suárez og resten af det stjernespækkede Barca-hold fuldstændig. Vi førte 2-0 i pausen efter en flot første halvleg, hvilket fik Barca-manager Brendan Rodgers til at lave tre udskiftninger og skifte formation. Det hjalp ingenting, og vi spillede en endnu bedre anden halvleg. Vi scorede yderligere tre mål, og en historisk kamp var en realitet. Imbula og Gignac scorede hver to mål, mens Griezmann, som også lagde op til to mål, også kom på tavlen i 5-0-massakren.

Men det er ikke slut endnu. Kampen er ikke vundet. Med den kvalitet, som Barcelona har, og den form, som de har været i år, kan de sagtens lave samme nummer, som vi lige har lavet. De scorede seks mål imod Chelsea på Camp Nou i kvartfinalen. Vi skal holde fokus...

CHAMPIONS LEAGUE-SEMIFINALE, FØRSTE KAMP
MARSEILLE 5 – 0 BARCELONA
1-0, Imbula (17)
2-0, Imbula (22)
3-0, Gignac (46)
4-0, Griezmann (55)
5-0, Gignac (58)

Skud: 20-14
Åbne chancer: 7-0

Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Loco
« Svar #41: 23 Apr 2015, 13:54 »

Shit et resultat. Det er sgu imponerende, hvis du får hivet et CL trofæ hjem til Marseille allerede i år.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loco
« Svar #42: 24 Apr 2015, 12:08 »


CLOSE, BUT NO CIGAR
Da André Ayew udlignede til 2-2 på Camp Nou efter 49 minutter, vidste jeg, at billetten til Champions League-finalen var hjemme. Barcelona scorede kun et mål mere, og vi var derfor klar til finalen på Estádio da Luz efter en formidabel 7-3-sejr over den spanske gigant.
CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN
LIVERPOOL 3-0 MARSEILLE
1-0, Balotelli (44)
2-0, Sterling (69)
3-0, Florenzi (72)

Desværre skulle det ende med at blive en lige ved og næsten-sæson. Liverpool slog Manchester United med samlet 3-2 i den anden semifinale efter en returkamp på Anfield, hvor Balotelli scorede hattrick. Liverpool blev også overmagten for os . Balotelli, Sterling og Florenzi scorede et mål hver, og Liverpool vandt Champions League efter en 3-0-triumf.

Dória og Gignac havde to åbne chancer, inden Liverpool bragte sig foran, og det havde nok set anderledes ud, hvis vi havde været skarpere der. Men vi ramte ikke den form, som vi havde vist i kampene op til, og Liverpool var bedst.

I Ligue 1 måtte vi også nøjedes med sølvmedaljer. PSG fik to sejre og to uafgjorte i deres fire sidste kampe, og derfor betød det ikke noget, at vi spillede vores to sidste kampe uafgjort; vi ville alligevel ikke kunne hente Paris. Vi endte med 84 point, fem færre end Laurent Blancs tropper.

Selvom vi ikke vandt noget, er jeg tilfreds med sæsonen. Vi faldt ikke igennem i ligaen, hvor vi kun tabte to kampe, og at vi nåede Champions League-finalen var meget overraskende. Sæsonens højdepunkt var klart, da Barcelona blev besejret med 5-0 på Stade Vélodrome.

Et andet højdepunkt var Griezmann. Han startede sløvt, men han kom virkelig efter det. Han endte med 20 mål og 23 oplæg og nuppede også Star Player of the Season i Ligue 1, mens vores fans også kårede ham til sæsonens bedste.

Gignac scorede 31 mål og havde en fantastisk sæson. Men med en imponerende average rating på 7.62 var Giannelli Imbula min ”sæsonens bedste spiller”. Dória, Ayew, Maupay, Diallo og Rabiot gjorde det også glimrende.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loco
« Svar #43: 24 Apr 2015, 12:09 »

Shit et resultat. Det er sgu imponerende, hvis du får hivet et CL trofæ hjem til Marseille allerede i år.

Så vel skulle det desværre ikke gå.  Smiley
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Loco
« Svar #44: 24 Apr 2015, 13:42 »

Så vel skulle det desværre ikke gå.  Smiley
Desværre. Men det tager ikke noget fra en yderst fornem sæson. Også tarveligt ikke at blive mester med 84 point.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010