home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  Die Störche - Holstein Kiel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg bliver i Bundesligaen skal jeg så ??  (Afstemning slut: 28 Apr 2015, 22:30)
Bygge mit hold op omkring, spillere fra mit ungdomshold !
- 1 (16,7%)
Købe højtprofilerede spillrere fra hele verdenen !
- 1 (16,7%)
En blanding !
- 2 (33,3%)
en trup med en gnm Alder på under 25 år !
- 0 (0%)
Kun tyske spillere!
- 2 (33,3%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Die Störche - Holstein Kiel  (Læst 38777 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #30: 14 Apr 2015, 18:30 »

Sådan  Thumbs Up

Nu bliver det spændende og se hvad der sker i næste sæson.
Hvad siger bestyrelsen til dig?  Cool
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #31: 14 Apr 2015, 23:03 »

Sådan  Thumbs Up

Nu bliver det spændende og se hvad der sker i næste sæson.
Hvad siger bestyrelsen til dig?  Cool

Øverste halvdel, men får jeg chancen går jeg efter oprykning.  Grin
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #32: 15 Apr 2015, 08:23 »

Øverste halvdel, men får jeg chancen går jeg efter oprykning.  Grin

Så længe de vil beholde dig, hvis det skulle ende med en nedrykning lige som hos mig. Så ville det da være fedt, det ga' jo en ordentlig pil og i min kasse ved at prøve Bundesliga for en enkelt sæson  Grin
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #33: 15 Apr 2015, 23:15 »

Så længe de vil beholde dig, hvis det skulle ende med en nedrykning lige som hos mig. Så ville det da være fedt, det ga' jo en ordentlig pil og i min kasse ved at prøve Bundesliga for en enkelt sæson  Grin

ja det ville være dejligt så kan jeg få flere penge til at udevide for, har lige fået bestyrelsen til at opgradere mit ungdomsfacilliteter for 17 mio  Opstemt og så har jeg da oss lige købt en Midtbanespillere i Dortmund.

Tror du kender ham  Dzenis Burnic  Grin
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #34: 16 Apr 2015, 08:21 »

ja det ville være dejligt så kan jeg få flere penge til at udevide for, har lige fået bestyrelsen til at opgradere mit ungdomsfacilliteter for 17 mio  Opstemt og så har jeg da oss lige købt en Midtbanespillere i Dortmund.

Tror du kender ham  Dzenis Burnic  Grin

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA! Endelig gik du efter ham  funny crazy
Han er så go'! Og kan sælges for go' penge.

Har ham heldigvis stadigvæk, selvom han vil væk.
Så skal gerne rykke op igen  Grin
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #35: 17 Apr 2015, 14:45 »



Oktober 2017


Status efter de første 13 kampe det startede ikke så godt med de første par kampe, spillerne skulle lige finde sammen igen som et hold og efter pokalkampen er det gået fremad, den nuværende 6 plads er acceptabel, men når sæsonen er ovre skulle vi gerne være længere oppe.
Sidste sæsons Åretsspiller Vladlen Yurchenko, fortsætte det gode spil med gen bed på 7,31 og den nyinkøbte Roberto Insigne er startet kanon 12 kampe og 5 mål.


Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #36: 19 Apr 2015, 11:55 »


Marts 2018


Sæsonen går lige nu lige efter bogen, lige pt indtager vi 2 pladsen 1 point op og 3 point til 3 og 4 pladsen.
holdet spillere bedre end jeg selv havde forventet, men når man har spillere som Vladen og Roberto oppe foran kan alt ske.
Målsætningen for denne sæson var at vi skulle slutte højere end sidste sæson, den er ændret til minimum 3 plads som giver playoff.
i Januar transfer vinduet har jeg sagt farvel til Adama Diakite for 9 mio, til RB selzburg, Felipe Santana for 10 mio. til Anderlecht og Juan Hernandez for 7 Mio. FC København.
De sidste 2 Spillere ville til en større klub og selvom en oprykning skulle ske ville de ikke vente, synes jeg har fået det maximale ud af begge spillere de 17 mio. varmer godt i kassen.
Den økonomiske del ser pt. ikke helt så godt ud, pga udvidelsen af ungdomsfacilitetern e det har drænet penge kassen mere end forventet, men ser det som acceptabelt da det er en langtids indvestering.
Januar transfervinduet gav også nogle ny indkøb mest unge spillere men også denne mand han kommer til på en fri transfer sidste klub han var i var FC Porto glæder mig til at se ham i top form.

Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #37: 20 Apr 2015, 19:47 »


Juni 2018


Så er sæsonen overstået og ja det blev til den første titel, som træner for Kiel. Foråret gik kanont med kun 2 nederlag, nåde at være ubesejret i 17 kampe, forsvaret og min målmand har en stor andel, Rønnov havde 17 Cleen sheets og på hele sæsonen inkaserede vi kun 22 mål.
i angrebet havde jeg Vladen som igen i år blev kåret til åretsspiller selvom han var skadet de sidste 3 måneder af sæsonen, han er ved at blive en publikums favorit. helt i front var der igen andre end Mohamed Camara som lavede 21 mål og blev topsorer i 2 bundesligaen Statestik.
Målsætningerne blev opnået og endda blev ungdomsfacilitetern e ikke færdig bygget før bestyrelsen, annocerede at næste skridt i udvidelsen blev planlagt med ydeligere 14 mio, byggearbejdet er færdig December 2018.
Udover det så kan jeg lige nu, sige at Kiel der den højst placeret nordtyske klub, Werder Bremen havde ikke hvad der skulle til for at rykke op og HSV må for førstegang i Bundesligaens historie ned i 2 bundesligaen da de endte på en 17 plads.

« Seneste Redigering: 20 Apr 2015, 19:51 af szukizek » Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #38: 20 Apr 2015, 20:32 »

Nu kan Zimmermann så ikke holde med længere.
Utroligt han kunne holde med i 2. liga ved dig Cool

Og kæmpe tillykke med oprykningen til 1. Bundesliga  Thumbs Up Peace

Hvad med pokalen?
Hvordan går det med talenter?  Wink
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #39: 20 Apr 2015, 21:16 »

Nu kan Zimmermann så ikke holde med længere.
Utroligt han kunne holde med i 2. liga ved dig Cool

Og kæmpe tillykke med oprykningen til 1. Bundesliga  Thumbs Up Peace

Hvad med pokalen?
Hvordan går det med talenter?  Wink

Nej han får kun 2 stjerner nu, men har ikke lige kunne finde den passende erstatning for ham endnu :-( røg ud lige før kvartfinalerne mod Schalke som vandt bundesligaen, Frankfurt vandt den over Leverkusen.

Ungdomshold


Edit: har lige solgt Vladen til Freiburg for 110 mio :-D
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #40: 20 Apr 2015, 21:35 »

Nej han får kun 2 stjerner nu, men har ikke lige kunne finde den passende erstatning for ham endnu :-( røg ud lige før kvartfinalerne mod Schalke som vandt bundesligaen, Frankfurt vandt den over Leverkusen.

Ungdomshold


Edit: har lige solgt Vladen til Freiburg for 110 mio :-D
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa at  Shockeret Shockeret Shockeret det ringer kanon godt i kassen ved Kiel!
Go' udgangspunkt for at forstærke holdet!  Thumbs Up

Wauw, smid gerne SS op af de to i toppen og de 2 med 1 stjerne Cool
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #41: 20 Apr 2015, 21:40 »

Whaaaaaaaaaaaaaaaaa at  Shockeret Shockeret Shockeret det ringer kanon godt i kassen ved Kiel!
Go' udgangspunkt for at forstærke holdet!  Thumbs Up

Wauw, smid gerne SS op af de to i toppen og de 2 med 1 stjerne Cool



Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #42: 23 Apr 2015, 22:59 »

interview

Dato 20/10 - 2018


Journalist: Peder, i har nu spillet 7 kampe og det går mere end godt kan man sige, hvad er nøglen til jeres succes??

Mig: Ja det kan man sige 7 kampe og kun et nederlag, det er mere end jeg havde drømt om, nøglen til denne succes er vores hjemmebane, vores fans har været kanon til at bakke os op på hjemmebane hvilket vi kunne se i vores sejre over Wolfsburg og Leverkusen.

[i]Journalist: 4 Hjemmekampe 3 sejre og et udafgjort, og det foran fuldt hus !!

Mig: Det er ekstremt dejligt med den store støtte hjemme, men også på udebane jeg ved at spillerne er glade for den, og at de vil kæmpe for klubben og byen.
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #43: 24 Apr 2015, 15:54 »


November 2018


Sæsonen er igang og det startede mere end godt, første nederlag kom først i 6 runde hvor
Hoffenheim var en forstor mundfuld, for mit mandskab og lige siden den kamp er det gået nedad bakke hvor der kun har været en sejr i de sidste 6 kampe.
er vidrer i pokalen hvor Werder Bremen blev besejret med en 2 -0 sejr, næste runde er mod 1860 Munchen har mødt dem 6 gange før og her er det blevet til 4 udafgjort 1 sejr og 1 nederlag, så glæder mig til en svær og lige kamp.
Camara har været enestående med 9 kampe og 9 mål i ligaen,
hvilket har fået Nurnberg, Wolfburg og frankfurt til at kigge nærmere på ham.
Holstein Kiel er det hold i Bundesligaen som har de mindste Stadion, hvilket kan ses på tilskuere tallet,
stadionet er gnm 98% udsolgt så går efter at få det udbygget når den nuværernde udvidelse af ungdomsafdelingen er færdig.

Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #44: 26 Apr 2015, 21:06 »


Feburar 2019


Vinter pausen og januar transfer vinduet er ovre, det blev til et par indkøb men også slag.
Ud gik Christian Benavente, meget øv da han var en af profilerne på holdet, men efter han havde hørt at Marsille var interreseret i ham var der ingen vej unden om.
fik 80 Mio for ham en god pris synes jeg selv, han blev solg for sin frikøbsklausul.
Ind for ham hentede jeg den tyske offensiv spiller Leroy Sanè i Schalke 04 for 6.5 Mio, en god erstartning hvis man tænker på han er 2 yngre, og nogenlunde samme stats.
Det størte køb i Januar er den Tyske midtbane spiller Sami Khedira han er hentet på en fri transfer.




Note: har lavet en afstemning, håber alle der læser med her lige ligger deres stemme.
På forhånd tak

Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010