home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  ~{35}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ville updates der var lidt mindre indholdsrige, men dækkede en hel sæson, falde i god jord?
Ja, sagtens
- 5 (50%)
Nej, det er tyndt nok allerede
- 5 (50%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: ~{35}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!  (Læst 29841 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{28}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #45: 25 Apr 2015, 17:39 »




Jeg havde på vej ind i vinduet udset mig EN spiller som jeg skulle eje, men mere om ham om lidt. Der var nogle der ville til større steder, og jeg måtte derfor lade et lille udsalg starte op.

Salg:
Zlatko Knezevic, 112 millioner, Q.P.R, Zlatko ville til en større liga, og det er en fair undskyldning, det var ikke CHL der trak, det var ligaen i sig selv.

Maxym Koval, 100 millioner, Swansea. Jamen han ville gerne prøve noget mere, og mente han havde vundet alt med klubben.. .efter en sæson. Selvom det er rigtigt vi ikke kan vinde mere.

Nathan Lopes, 100,000 kroner, Young Boys. Ung reserve keeper der tror han har bedre chancer i Young Boys, tåbeligt.

Juan Álvarez, 135 millioner, Gelsenkirchen, skuffende lav pris, men han har været for problemrig, så hjælper det ham ikke at blive nr. 2 mest målfarlige i Europa, for han skal fandme møde til træning, og endnu vigtigere KAMPE. Druk kostede ham dyrt her.

Kenneth McEvoy, 90 millioner, FCP. Solgt grundet indkøb af transfervinduets største handel - i mine øjne.


Køb:
Gareth Bale - fri transfer. Bale havde for 2-3 år siden nogle slemme skader, der holdt ham ude i 8 måneder samlet, og siden har han kun været indhopper for Real Madrid der ikke ville forlænge med ham. Jeg derimod, er klar til at forgylde ham, og har tilbudt en snart 32 årig spiller, en 4 årig kontrakt.

Ricardo Guimarães, 70 millioner +200 over 30 måneder, Sporting. Ironisk at jeg henter første keeperen der lukkede 5 mål ind mod mig? nej. for det gjorde han ikke. Han spillede nemlig ikke i de to kampe mod mig, men han var ikke skadet. En stærk keeper der som 22 årig har 4 landskampe for Portugal i rygsækken, og som har gode reflekser, er god i luften, stærk en mod en og har en god håndtering.

Omar Gonçalves, 25 millioner, Peñarol. Talentfuld midtbane med enkelte mangler, skal trænes hårdt for at blive en klasse felt til felt type.

Anders Andersen, 13 millioner, Brøndby IF. Talentfuld angriber, lille, men med god fart og teknik.

Osvaldo Romo, 47 millioner, Universidad de Chile. Udholden højreback, med store evner allerede. Stort talent.

Alain Frapolli, 27 millioner, Young Boys. Multitalent, kan spille begge kanter og angriber. Mangler meget træning, men han er blot 17 år.

Zdenek Danicek, 17 millioner, Sparta Prag. Fantastisk midtbanespiller der skal agere backup både på DMC og MC. blot 16 år ved køb, hentet på hans fødselsdag 11. August. KÆMPE talent, der er klar til førsteholdskampe allerede nu, når vi har skader.

Piet Velthuizen, 8 millioner, FC Groningen. Reservekeeper, stærk tutor type, som kan hjælpe landets bedste keeper, Poul Jahn på vej, om han kan gøre Jahn god nok til at starte for Vaduz fast, er til gengæld ikke til at vide.

Mange nye navne, men det er man jo nødt til når spillerne vil væk.


Liechtenstein Funfact #29:
Liechtensteins mindste kommune er 9488 Schellenberg, der med 1032 indbyggere (pr. December 2013), fylder 3,5 km2. Danmarks mindste kommune til sammenligning er Læsø Kommune, på 114 km2, med lige over 1800 indbyggere.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ~{29}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #46: 26 Apr 2015, 00:40 »

Lækker blog  Thumbs Up
Kan man få lov til at se et pic. af Bale? Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{29}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #47: 26 Apr 2015, 01:25 »

Lækker blog  Thumbs Up
Kan man få lov til at se et pic. af Bale? Smiley

Det kan du tro, har ham dog kun knap 2 år senere igen, Bale, 34 år.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{29}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #48: 26 Apr 2015, 19:51 »




Endnu en lille sæson gik i gang, dog med lidt mere pres på, grundet stor løn til Bale.

Ligaen:
Vi endte med at overvintre med 52 point, mens Basel havde 51. Der var kamp om pladserne i front. For en gangs skyld.

Pokalen:
Vi slog Balzers med 9-0 og skal møde Eschen/Mauren U/18 i semifinalen.

Europa League:
Først blev Hibernians sendt ud med samlet 13-0, så Olimpija med 4-0, Rangers med 4-3 og Omonoia med 4-0. I gruppespillet trak vi Steaua, Litex og SK Sturm Graz. Vi endte som gruppens vinder med 13 point, Litex gik videre som 2'er.

Supercuppen:
Vi tabte 2-1 til Gelsenkirchen, bittert fordi målet der sikrede dem sejren først om i overtiden, men vi prøver igen en anden gang.

Det blev kort, for jeg var lidt af en klovn og havde travlt med at komme i gang med vintervinduet.

Liechtenstein Funfact #30:
Liechtenstein er det mindste land i verden, som har grænser op mod mere end et land.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ~{30}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #49: 27 Apr 2015, 14:24 »

Det er en hyggelig tur du har taget igennem spillet.

Nu spørger jeg måske dumt, men er Liechtenstein ikke steget på den europæiske rangeringsliste?

For du skaber vel en del point sammen, og vinder du EL fem år i træk (7-9-13), så må du da have hevet en del hjem til landet?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{30}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #50: 28 Apr 2015, 21:51 »

Som Nation ligger vi i 2024 som nr. 45 på Koeficient listen for Europa, lige bagved Finland og Bulgarien, og lige foran Aserbadjsjan og Færøerne.

På listen over Koefficienter for klubber i landet, ligger vi dog nr. 1, med 146,5k point mod Englands 107,7k på 2. pladsen.

Kvalifikationsplads erne virker også lidt underlige.

Landet ligger dog pt. 121 på fifas rangliste, og det er stadig ikke muligt for mig at overtage Liechtensteins landshold.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{30}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #51: 28 Apr 2015, 21:57 »




Åh ja, der var krise i klubben, for økonomien var lidt dårligere end først antaget, så der var meldt acceptering af alle fornuftige bud.

Salg:
Joe McEneff, 160 millioner, Arsenal. Fin pris for en forsvarsspiller.

Ricardo Guimarães, 225 millioner, Manchester United. Det var kort han fik lov at være hos os, men det er en fantastisk pris for en keeper!

Bruno Zuculini, 65 millioner, Real Madrid. Økonomien forlangte det.

Sven Magnenat, 2,05 millioner, AS Saint-Etienne. Kontrakt udløb, denne pris var hvad de ville give for at få ham med det samme, fremfor næste sommer.

Køb:
Vladyslav Barvinko, 150 millioner (de 140 over 3 sæsoner), Dnipro. Med salg af Zuculini og McEneff var der behov for en stærk spiller til den defensive del af banen, og Barvinko er et kæmpe DMC talent. Fantastisk tackling, god aflevering og en fænomenal fysik. Derudover er han 193 høj, og kan sagtens spille i forsvaret hvis nødvendigt.

Jelle Vossen, 10 millioner, KRC Genk. Købt som tutor og reserve.

Cristian Bolaño, 14 millioner, Napoli. Rotations keeper med unge Poul Jahn.

Elomar, 49 millioner (9 nu, 40 over 2½ sæson), Grêmio. Forsvarsspiller med talent.


Købene er bevist lavet således de enten er billige, eller over tid, så der er tid til at rette lidt op økonomisk. Vi arbejder frem mod næste sæson på at rydde mere op, og få flere penge ud af lønbudgettet.


Liechtenstein Funfact #31:
Prins Hans-Adam II har siddet på tronen i Liechtenstein, siden 1989.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{31}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #52: 29 Apr 2015, 06:10 »




Med en presset økonomi, og en tynd trup, gik vi mod foråret.

Pokalen:
Først 7-0 over U/18 og senere 8-1 i finalen over Eschen/Mauren's førstehold sikrede os endnu engang deltagelse i Europa League til næste sæson, og pokal titlen.

Europa League:
Vi trak Sparta Moskva som blev slået samlet 5-3 i 1. knockout runde, og derefter blev det til samlet 4-2 over Fiorentina. OM blev vores stoppested, efter en 3-0 lussing i Frankrig og 2-2 hjemme i Liechtenstein.

Ligaen:
Blev vundet med 85 point, 7 foran Basel. Vi lukkede 29 mål ind i år og scorede 86. Gareth Bale blev vores mest scorende spiller med 20 mål, og en karakter på 7,64, ligesom venstre backen, Héctor Cárdenas.

Frem mod næste sæson overvejer jeg at skille mig af med alle der får en årsløn over 10 millioner, for at erstatte dem med unge talenter og prøve at bygge stammen på holdet op, omkring loyale holdspillere.


Liechtenstein Funfact #32:
Der er godt 400 kilometers stier til vandreture i Liechtenstein, og disse bruges flittigt af turister, der vil opleve landets bjerge og skønhed.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{32}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #53: 29 Apr 2015, 18:46 »





Sæsonen 2022/23


Sommerens handler

Køb
Jacques Cissé, US Ouakam, 800k, Un kant, habil med begge fødder, kan spille i begge sider og skal egentlig bare have noget træning.

Tarcísio, Grêmio, 23 mil, en klippe af en kantspiller der med stærk teknik spiller fantastisk og kan komme i feltet og være en kæmpe trussel på hovedet.

Ales Jirous, Viktoria Plzen, 35 mil, ung tjekkisk keeper talent, kommer til som 3. valget.

Pavel Müller, Slovacko, 10 mil, Ung venstrekant som er habil defensivt, og derfor skal skoles til venstreback.

Wilco Teuinis, Ajax, 75 mil, ung forsvarstalent som skal bruge lidt tid og nogle stærke støtter for at komme frem.

Gastón Silva, Torino, 32 mil. Her er en herre jeg ser frem til at prøve i FM15 for første gang, i både 13 og 14 har jeg brugt ham, med stor succes, han minder på mange måder meget om Daniel Agger, og med en alder på 28 år er han i sin bedste alder.

Anders Hestehave, Brøndby IF, 25 millioner, 18 årig målmand, med fantastiske reflekser, jeg regner med at se ham få debut på landsholdet inden sæsonen er omme.

Roland Tschernegg, SK Sturm Graz, 25 mil, ung defensiv midt/forsvars talent. Købt til fremtiden.

Jores Okore, Crystal Palace, 75 mil, Okore er på vej mod de 30 år, og har hygget sig i klubber som Aston Villa, Manchester City, Sunderland og Crystal Palace, de sidste to har han forladt efter nedrykninger, men Okore er stadig en habil forsvarsspiller, som passer godt ind i min filosofi, da han er god på bolden også. En stor personlighed, og en god spiller for mine unge drenge at læne sig op af.

Gabriel Cabral, Argentinos Jrs. 57,5 mil, 23 årig argentinsk forsvarsspiller, en 199 cm klippe med fænomenal styrke, springkraft og hovedstød. Manden Okore skal slås med for en startplads.

Salg:
Lasse Vigen, Chelsea 300 mil.
Gareth Bale, Sporting (POR), 8,25 mil.
Crisitian Bolaño, Málaga, 14 mil.
Elomar, Fiorentina, 60 mil.
Everton, Atlético, 250 mil.
Ralf Breitkreuz, Zürich, 10 mil.
Sékou Dosso, Young Boys, 1,65 mil.

Piet Velthuizen, Stefan Hartmann, Gwendal David og Jelle Vossen blev alle smidt på porten.

Vinter vinduet:
Utroligt stille, faktisk kun en handel, nemlig et salg.
Omar Goncalves, Real Madrid, 300 mil.

Pokalen:
Vi slog Ruggell med 11-0, Schaan med 8-0 og i finalen, vores U21 hold med 8-1.

Ligaen:
Vundet med 96 point, Zürich tog 2. pladsen med 62 point, derefter kom Young Boys med 51 på 3. pladsen. 8. Pladsen holdt Thun, med 49 point, så feltet var utroligt tæt i år. Sion blev 9'er med 30, mens Lausanne rykkede ud igen med kun 6 point på kontoen.

Vi scorede 110 mål mens vi lukkede 20 ind, så defensiven kan forbedres.

Europa League:
Vi slog Britannia samlet 19-0 i 1. kvalrunde, Aberdeen samlet 4-3 i 2. kvalrunde, FCM 10-2 i 3. kvalrunde og SV Ried 10-0 i slutspillet.

Gruppespillet bød på 4 sejre samt 2 uafgjorte, i en gruppe med SK Rapid Wien, Malmö FF og FC København.

Cardiff blev slået samlet 8-4 i 1. knockout runde, mens Napoli vandt på straffespark efter to 1-0 kampe.


Liechtenstein Funfact #33:
Liechtenstein er det land i verden med den mindste udlandsgæld.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{33}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #54: 30 Apr 2015, 15:00 »



Eftersom jeg har besluttet at være den afgørende stemme i min afstemning, og valgt at skifte til årlige updates, vælger jeg lige at give en lille gennemgang her inden sæsonen 2023/24 går i gang, det bliver ikke hele truppen, kun lidt stjerner og lidt random info.



Økonomien
Først og fremmest syntes jeg vi skal kigge på klubbens økonomi. Der er en projekteret saldo lige nu på 169 millioner, mens balancen byder på 851 millioner.

Til den nye sæson er der et transferbudget på svimlende 621 millioner kroner, vi bruger 135 millioner på lønninger årligt, og har et løn budget på 272 millioner, med andre ord, det ser skide godt ud!

Taktikken
Det er vel ikke svært at tro at jeg har fortsat med at bruge min kontrol taktik, lige nu arbejder jeg med den jeg kalder version 4.0, ikke fordi den er vildt anderledes end mange af de andre, men den er baseret på nogle af de talenter jeg har fået fra akademiet hernede.

2 boldspillende FCs, to komplette angrebs wingbacks, en boldvindende DMC, en felt til felt og en fremskudt playmaker på midten, to support indvendige angribere og en Trequartista på toppen.

Stjernerne
Jeg har blandt andet i nogle PM's og på skype/steam fået lidt brok over manglende screenshots i spillet, men som tidligere nævnt, har jeg spillet på savet siden tilbage i marts, og da min erfaring siger mig at Gyazo fjerner billeder en 20-30 dage efter upload, så har jeg valgt ikke at gøre brug af screenshots i ren dovenskab. Dette ender dog nu! for her kommer de 5 spillere jeg ser som mit holds største stjerner lige pt.

Først og fremmest, anføreren Tim "Der Führer" Krüger. Som det fremgår er han på vej mod at blive 21 år nu, og han har allerede 139 kampe i den bedste Schweiziske række i bagagen.

Trequartistaen, Lothar Albrecht, holdets offensive omdrejningspunkt, naturlig OMC, men jeg følte mig forfulgt af offensive talenter fra akademiet i en årrække, for det var enten en af dem, eller ingenting - derfor, da næste talent ankom, skolede jeg ham til angriber. Albrecht er på vej mod at fylde 19 år, og har 80 kampe bag sig, samt 44 mål, som det ses er hoveddelen af disse først kommet i den seneste sæson, og det er nemt at sige at han slog igennem i 2022/23 sæsonen.

Playmakeren, Marc Maas, et teknisk vidunder, der fik Albrecht til at blive skolet til angriber. En smule bedre aflevering og teknik overall, gjorde at han var bedre egnet til playmaker rollen. Maas' største svaghed har hele tiden været hans fysik, men den er blevet bedre med tiden. Maas er tiltænkt en stor rolle næste sæson, og spillede sig først rigtigt ind på holdet i foråret 2023. 40 kampe er det blevet til indtil nu, men han er kun på vej mod en alder af 18 år, så der er lang vej endnu.

Oprydderen, Vladyslav Barvinko, købt for 150 millioner forrige sæson, og vel sagtens alle pengene værd. Fantastisk defensiv arbejdshest, aldrig noget brok, og altid frisk på at yde sit bedste. Han får utroligt få kort, og spiller aldrig svinsk, som det ses 0 røde kort samt blot 5 gule i 53 kampe, som holdets hårdest spillende type, imponerende knægt.

Ikonet, Pereira, hentet på fri transfer allerede i sommeren 2016, nationaliseret vinteren 2021/22, og med debut imod Qatar i Maj 2022, for landsholdet. En spiller der er blevet synonym med Vaduz, og hele tiden har holdt niveauet højt, og er kommet foran alle jeg har hentet for at erstatte ham. næsten 200 kampe for klubben er det blevet til, med 37 mål til følge.


Liechtenstein Funfact #34:
Liechtenstein kan fylde fyn op lidt over 19 gange.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{34}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #55: 30 Apr 2015, 18:39 »




Det var ved at være nogle sæsoner siden vi sidst gjorde væsen af os europæisk, døgnflue ville måske være ved at blive til et passende udtryk for hvem Vaduz er.

Jeg valgte at gøre noget ved det, og det ses på de handler jeg foretog.

Sommervinduets handler:
Udgående

Indgående

flere af disse spillere er hentet som reserver/talenter, båede Urban og Haase røg på U21 holdet.

Efterårets turneringer
Europa League forløb jo smertefrit, og som forventet kom vi videre fra gruppen.

I Liechtensteiner cup, mødte vi Eschen/Mauren i kvartfinalen, og vandt 6-0.

Ligaen Forløb også pænt og roligt, ikke meget at brokke sig over der.

Alligevel var det som om der manglede noget, spilglæden var ved at falme lidt, og jeg var egentlig kørt træt i systemet. Derfor blev det til opfindelsen af et helt nyt spilsystem, og indkøb af et par nye spillere til nogle af de nye roller.

Systemet

Og de nye roller er naturligvis Liberoen og Targetmanden, begge to nogle vi ikke havde folk til i truppen.

Vintervinduets handler:
Udgående

Indgående

Jeg skal ikke stå tllbage for at indrømme at nogle af mine sommerhandler aldrig faldt til, eller havde tålmodigheden til at blive til noget i klubben, og derfor måtte de smides ud igen.

Blandt de nye tilgange er en ung højreback, i Lukunku, på blot 16 år ved køb.

Targetmanden, eller de to blev Cáceres og Elmer, Elmer købt som reserven skulle vise sig at blive den startende spiller i løbet af foråret.

Som libero, gik jeg lidt i selvsving, for jeg glemte en vigtig detalje med nye systemer - TJEK DIT SPILLERMATERIALE INDEN DU HANDLER! - Det skulle vise sig at César hentet i sommers, faktisk ville være et kanon alternativ til denne position, alligevel valgte jeg at kaste mig over nogle afdankede spillere i europa. Kondogbia og Taufer, begge købt til skoling til den nye rolle, og begge endte med at spilde min og deres tid på bænken. Dyr lektie.

Turneringerne i foråret
Ligaen og Cuppen kom aldrig i fare, selv med nyt system.

Europa League bød derimod på nogle hårde lektioner, blandt andet returen mod Galatasaray fik ændret nogle ting i taktikken, så vi ikke var helt så åbne på kanterne selv.

Skønne resultater, og vi er tilbage som mestre i Europa League. Sommeren skal byde på lidt mere oprydning i truppen, og så har jeg fået øje på en Hollandsk angriber jeg prøver at lokke til mig, 53 landskampe, 55 kampe, topscoreren i EM kvalen forud for EM 2024. Han har ikke fået spilletid fast i Chelsea siden han i 2022 brækkede foden, men på landsholdet har han tydeligvis holdt formen, han har udløb til sommer 2024, og jeg er ude med snøren! En "lille" targetman type på 187 cm.

Derudover kan jeg glædeligt annoncerer denne besked tikkede ind på systemet inden sommervinduet: Ny stadion.

Liechtenstein Funfact #35
På industriestrasse 1, i 9495 Triesen findes landest eneste gyldne måge, McDonalds.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010