home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Kan Sigames stadig levere?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Kan Sigames stadig levere?  (Læst 27052 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #60: 30 Okt 2015, 17:25 »

Århh sunbao, hvorfor skal det altid forsvares med næb og klør. Nogengange er en lort bare en lort.

Der var massere af crash, det kan der da ikke argumenteres imod. Forskellige computer opsætninger? Det er der bestemt, men alligevel tankevækkende at fm i særhed er "offer" for det.

Jeg tror spillet har mistet mange ældre fans. Der kommer selvfølgelig mange nye med hvert år. Men det er i høj grad ligeså meget fordi der ikke er et alternativ.
Som Mac bruger var den fulde version så tung og træg at det var udholdeligt på osx, indtil sidste patch. Det er ikke godt nok.
Bevares, jeg vil for alt i verden gerne have et godt fm spil. Jeg kan fordybe mig i det spil på en måde andre spil ikke kan give mig. Men frustrationen overskygger efterhånden glæderne.
Som skrevet var beaten faktisk en bedre oplevelse rent performancemæssigt men også ift røde kort, som ødelagde serie a for mig.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #61: 30 Okt 2015, 17:57 »

Forsvares med næb og klør ? bare fordi nogen har en anden mening så er det at forsvare med næb og klør ?.
Naturligvis er det træls at nogen har oplevet problemer, men nu var der jo altså ikke tale om alle mac der havde problemet.
Men stadigvæk ikke godt nok der gik så langtid med at løse det helt enig.
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #62: 30 Okt 2015, 18:19 »

Bromberg masser af crash... arh det kan godt være at der er nogen der oplever det sådan. crash kan være mange ting, grafik/data man selv har hentet eller hvis man har ændret i editoren, real-time editor kan også være en oversag til crash, og som Sunbao siger kan det også være ens computer sammensætning.
Selvfølgelig kan man være uheldig.

Personligt har jeg haft 1 crash i fm15.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #63: 30 Okt 2015, 18:51 »

Jeg har været ovenud tilfreds med FM16, føler ikke at spillet på nuværende tidspunkt har givet mig nogle problemer jeg ikke selv var skyld i eller kunne fixe.. hverken ingame eller pre-game..

Jeg havde 3 crash inden for 15 min, da jeg havde installeret det, men i form at mit arbejde ved jeg at i 99 ud af 100 gange er det folks computer, udstyr eller opsætning der er problemet og det var også sandt denne gang.

HVIS jeg skal nævne noget jeg ikke er tilfreds med i år, så må det være skrivebords logoet for det er grimt som bare fanden
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #64: 31 Okt 2015, 07:46 »

Crash er vel i virkeligheden heller ikke det største problem. Det kan man save sig lidt ud af.
Mit største problem var de disciplinær problemer serie øjensynligt havde og så selvfølgelig at lige min mac's opsætninger tilsyneladende lige præcis var dårlige til fm - eller noget.

Selv ny installeret OG min dengang sprøjt nye MacBook. Men ja det må jo forventes. Hvis det argument bare var 2% sagligt, ja så mener jeg snakken er en helt anden.
Så skal man som bruger til at være opmærksom på yderligere et parameter. Så kan vi ikke nøjes med specs måske? Og så er jeg da helt sikkert spilverden har overladt suveræniteten til konsollerne. Medmindre her også spekuleres i "opsætninger".

Holder ikke. Nå men det lyder da til fm16 er kommer godt fra land. Glæder mig til at høre hvordan spillet performer efter udgivelse. Ville da være en fornøjelse at kunne bruge julen med fm som altid. Selvfølgelig ikke med fm15:). - så forholder mig skeptisk indtil og bruger Fifa som fix istedet:)

Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010