home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Kan Sigames stadig levere?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Kan Sigames stadig levere?  (Læst 27136 gange)
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #45: 09 Mar 2015, 17:06 »

undrer mig ingen har frustrationer omkring køb af spillere! Min trup er snart minimal, da jeg ej kan købe de talenter ind, som jeg ønsker. Brasilienske regens kan jeg købe, men når det kommer til tyske og italienske talener, så kan de jo ej købes for under 20 mio euro! Lazio har et stort talent rendende rundt på 19 år - har fået bud på 50 mio afvist, da de er skuffede over mit lave bud! ticked off ticked off ticked off

Og så er jeg godt nok træt af at købe talenter, som ikke bliver talenter - brugte 17 mio euro på en tysk brasser, der kunne blive 5 stjerner (inkl. sorte) og så vidt jeg husker 4,5 gule. Min 20/20 coach fortæller han er 2½ stjerne nu og ikke vil udvikle sig mere i en alder af 19 år... Måske genie scout ikke er løsningen, men er træt af man ikke kan bruge sine scouts til en skid!

Edit: ja, så steg han lige til 3½ stjerne i potentiale - dog mener min anden coach han stadig er 2½, så for første gang går han mod min ass. (20/20)
« Seneste Redigering: 09 Mar 2015, 17:32 af T.Iglemose » Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #46: 09 Mar 2015, 19:30 »

Jeg er egentlig også enig med dig ift pris på spillere. Men der har altid været lidt forskellige tendenser i fm.
Før patch 15.3 kunne gervinho sælges for minimum 350. Nu 150.
Strootman tæt på det samme. Berardi kunne købes for 100-120 mio pr anpart.
Efter patch 15.3 vil juve og sassuolo have 250 mio hver.. Uanset spiller, er der ingen spiller i den italienske liga der sælges for en halv mia idag. Der skal man nogle år tilbage. Og da slet ikke en spiller der må betegnes som talent og endnu har debut på det italienske landshold til gode.
Nu må vi se hvad der sker i vinter halvåret, såfremt jeg når så langt.

Har ikke spillet så meget men håber da ikke man skal fordoble sine bud og halvere sine udbuds priser.

Mht langsomme computere vil jeg lige pointere at jeg spiller på en Mac, der koster på den forkerte side af 25.000kr. Den er dog også 3 år gammel og står ny formateret.
Dagen inden patch havde jeg ingen problemer overhovedet og har da stadig ingen problemer med at trække bf4 via Windows på den..
Men det er nok ikke fm relateret det problem;)
Sorry, men får lettere pip hver gang den kommer i spil, når vi alle godt er klar over patchesne ofte har forbedringer med sig i den retning..

Har iøvrigt startet et nyt spil med roma, for at se om det ændrede noget mht skader.. Efter at alt er sat til let og minimum syntes jeg ikke der kommer så mange skader ift træning. Men sp må vi se hvad det gør ved udvikling af spillerne.

Har vundet de første 11 kampe i streg med (igen) nogle møg nervøse spillere i form af Totti, de Rossi og ljalic.. Ljalic lagde igen rigtig flot ud, men er ubrugelig pt grundet smadret moral.
De Rossi fumler stadig rundt med lave karakterer selvom jeg syntes han er fremragende. Får dog sine røde kort sammen med nainggolan, selvom jeg beder dem blive på benene. Især nainggolan, som jeg efterhånden ikke kan regne med længere grundet karantæner i streg.
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #47: 09 Mar 2015, 20:17 »

Så er det jo kun at se om den nyeste patch fra i dag, eller var det i går, er bedre... Ved faktisk ikke reelt hvad den har ændret, har ikke set en liste endnu.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #48: 09 Mar 2015, 20:17 »

De har desværre kun ændret Cardiffs trøjefarver. Intet andet.
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #49: 09 Mar 2015, 20:20 »

Er det virkelig det eneste? Lyder underligt, at det skulle have fyldt 20 MB at ændre et holds trøjefarve.

Men okay, jeg er ikke så teknisk... hehe
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #50: 09 Mar 2015, 20:26 »

Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #51: 09 Mar 2015, 20:32 »

ahhh... thanx for the link. Wink

Så derfor jeg ikke har oplevet nogle problemer med Cardiff, har ikke startet et nyt spil op under de seneste fixes/patches. Smiley
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #52: 09 Mar 2015, 20:42 »

den nye update har resulteret i at jeg har fået min første crashdump idag,,,
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Gungner
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #53: 09 Mar 2015, 20:44 »

Er det virkelig det eneste? Lyder underligt, at det skulle have fyldt 20 MB at ændre et holds trøjefarve.

Men okay, jeg er ikke så teknisk... hehe

Min update fyldte 7 MB... Weird.
Og ja, det er det eneste de har ændret. Fesent.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #54: 09 Mar 2015, 20:46 »

Min fyldte 19.8 MB.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #55: 09 Mar 2015, 20:48 »

Det gjorde min så også kan jeg se, nu jeg har tjekket efter. Jeg er træt Tunge
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #56: 09 Mar 2015, 21:00 »

ja 19,8 er det jeg kalder 20.... Wink
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #57: 30 Okt 2015, 16:15 »

Slog lige vejen forbi fmfreaks og kunne konstatere at betaen er landet. Som postuleret tidligere uden mig. For første gang siden 93/94 er en ny udgivelse uden mig på release. Måske marts er måneden for mig eller også er fm fortid for mig til den tid, hvis ikke nysgerrigheden har meldt sig.

For nu er jeg stadig så skuffet over det sigames gav mig i fm15 at jeg for nu ikke gider spille fm15 eller placere en ordre på 16.
Tror sigames har mistet fans igennem de sidste år, men 15 var absolut lavpunktet - nok fordi potentialet var stort..
Nu har jeg læst lidt på betaen og kan igen konstatere crash i et væk.
Fm15 var for mig som Mac-bruger den bedste version helt indtil marts ved sidste patch - ikke godkendt.

Mit spørgsmål er til jer Mac brugere. Er spillet sløvt og hakkende i betaen?
historien har dog lært mig, at fordi noget fungere før patch, er det ikke ensbetydende med at det gør efter patch.

Men da jeg forventer at lysten melder sig på et eller andet tidspunkt efter 2 store patch, ville jeg gerne høre et par brugeroplevelser fra jer Mac brugere?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #58: 30 Okt 2015, 16:25 »

Hvorfor tror du at fm har mistet mange fans gennem de seneste år ? spillet sælger mere år for år, og personligt synes jeg bestemt at fm15 er et godt spil, nuvel nok ikke det bedste i serien men bestemt spilbart.

Crash i et væk ? det passer jo slet ikke bevares der er folk der oplever problemer og det vil der altid være især i starten. Fordi der findes så mange forskellige opsætninger af computere, og forskellige driver versioner. men 99.9% oplever aldrig problemer.
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #59: 30 Okt 2015, 16:53 »

Jeg spiller betaen på både Mac og PC (det kan lade sig gøre ved steams cloud-funktion - dejligt!) og indtil videre har jeg ikke oplevet et eneste crash. Jeg synes spillet har fungeret rigtigt godt indtil videre, og langt den bedste beta der har været indtil videre. Ændringerne fra 15 til 16 er ikke så forfærdeligt store, hvilket i mine øjne har givet SI muligheden for at finpudse spillet meget mere end de gjorde til sidste år. Fra FM14 til FM15 var der rigtigt mange ændringer. Så mange ændringer koster i form af bugs, og der var fejl i FM15 - indrømmet, men jeg synes nu det endte som et udmærket alligevel? I hvert fald godt nok til, at det fangede mig. FM16 har dog fanget mig endnu mere end 15'eren gjorde. Jeg ved ikke hvad det er, men siden jeg hentede det i går har jeg nærmest ikke kunne rive mig fra skærmen, og har spillet så meget som jeg har kunnet.

Det skal dog huskes det stadig er en beta, og der vil være fejl og evt. mangler. Dog ingen mangler, der har gjort spillet uspilleligt indtil videre - i hvert fald efter min mening.

For mig har det været 300 kr. værd, men hver sin smag. Smiley
Logged

Naah.

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010