home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Kan Sigames stadig levere?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Kan Sigames stadig levere?  (Læst 27045 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #30: 06 Mar 2015, 01:23 »

Lige en typisk 15.3 kamp..

2 straffe afgører kampen på 1 minut og 2 skader på 3 minutter i første halveg. Fuck den her lorte patch. Det er super at det fungerer for nogle af jer andre, men det her er FJERDE save med same symptomer for mig.
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #31: 06 Mar 2015, 02:13 »

Ja jeg forstår det ikke. Siden den nye patch, har jeg spillet et halvt år i mit Winchester save, og fået 2 straffe, og et imod. Og i mit Lincoln Gib save har jeg spillet 9 måneder, og fået et straffe og intet imod. Jeg har stort set ingen skader, jeg holder træningen på et absolut minimum, i forhold til at de stadig udvikler sig.

I forhold til at flere brokker sig over at det hakker..., nu er der en RIGTIG vigtig ting i forhold til det, og det hedder JERES computer. Jeg købte ny computer i efteråret, og jeg har ALDRIG oplevet så smooth et spil som dette. Det kører som en varm kniv igennem smør.

Jeg oplevet ikke de helt store forandringer fra opdatering til opdatering..., men igen måske jeg ikke lægger vægt på det, for jeg mener ikke at ME og kampene som spilles er det vigtigste..., jeg lægger vægt på alt omkring klubben..., og der har de seneste års udvikling gjort det sjovere. Der er langt mere i at udvikle og agere rundt om kampene end der var tidligere...

Selvfølgelig er ME vigtig, jeg vil slet ikke forsøge at negligere den, men jeg mener stadig ikke at den er så ringe, at den forringer spillets helhed, i forhold til at spillet har udviklet sig så ekstremt som det har de seneste år. Jeg anser det stadig, trods de fejl der er, som det bedste spil uden lige, som er produceret indenfor manager genren NOGENSINDE.

Intet og jeg mener ABSOLUT intet kan måle sig med dette spil og det helhed, lige fra kontrakter til spiller og staff, og din ageren i forhold til fans og alt andet. Det at sætte træning op er mere realistisk end nogensinde, om end der stadig mangler nogle småting..., men mon ikke det kommer som man kan rykke interfacen en smule de kommende år?!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #32: 06 Mar 2015, 04:49 »

Jeg elsker 15.3 updaten... Save-tiderne er blevet hurtigere, og jeg oplever slet ikke straffespark eller skader en masse...
13 kampe spillet i alt = ingen straffespark dømt, hverken for eller imod. Har pt. to skader i truppen, som begge er på en måned.
Mht. match engine kan jeg ikke rigtig argumentere, da jeg stadig kun spiller med kommentarer og ikke ser kampene i hverken 2D eller 3D.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #33: 06 Mar 2015, 04:54 »

Jeg elsker 15.3 updaten... Save-tiderne er blevet hurtigere, og jeg oplever slet ikke straffespark eller skader en masse...
13 kampe spillet i alt = ingen straffespark dømt, hverken for eller imod. Har pt. to skader i truppen, som begge er på en måned.
Mht. match engine kan jeg ikke rigtig argumentere, da jeg stadig kun spiller med kommentarer og ikke ser kampene i hverken 2D eller 3D.

Med hvilken hastighed spiller du med?
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Gungner
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #34: 06 Mar 2015, 05:16 »

Standard setting
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #35: 06 Mar 2015, 07:06 »

Betinger - vores computer?? Åhh Gud, så kom den alligevel;)..

Igen igen er det computeren der skal kigges på. Lad mig igen understrege at jeg dagen inden patch 15.3 spillede en masse timer på mit save. Så over natten er min computer blevet møgsløv? Og kun i FM regi, det lige pludselig er et problem?
Præcis som ved patch 15.1? Der skulle vi også kigge på vores computer, mente flere fmfreaks brugere. Heldigvis tog sigames kampen op (de mente heldigvis for mig, at der var store performance problemer for mag brugere) og levere langt bedre performance ved patch 15.2.
Det svarer til at sige: kig på jeres computer, hvis i har lange loade tider! - eller hvad? Sigames har ved seneste patch lancering igen haft det som fokus.

Ud fra hvad du skriver, sø kan jeg godt forstå du ser det som en gang brok (da me for dig ikke er motoren i spillet:)). Det giver jo fint mening og tænker at du netop så hellere ikke lader dig gå på af de samme ting som jeg eks gør.. Jeg sætter også pris på alt det uden omkring selve kampen. Absolut - det er meget vigtigt for at jeg for en rejse/fortælling ud af et spil.. Uden det var det en tam omgang. Men det falder desværre helt til jorden, hvis me er afgørende for en fm gamer type som jeg så må være:)..
« Seneste Redigering: 06 Mar 2015, 07:49 af bromberg » Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #36: 06 Mar 2015, 08:37 »

I FM15-betaen (inden spillets udgivelse) havde jeg vanvittigt mange skader, hvilket skyldtes min kampforberedelse, som var på en alt for høj intensitet. I tidligere FM-versioner trænede jeg altid på høj intensitet, men nu træner jeg almindeligvis på middelintensitet. Nu har jeg typisk 2-3 skader (jeg har også haft helt skadesfri perioder).

Jeg elsker 15.3 updaten... Save-tiderne er blevet hurtigere, og jeg oplever slet ikke straffespark eller skader en masse...
13 kampe spillet i alt = ingen straffespark dømt, hverken for eller imod. Har pt. to skader i truppen, som begge er på en måned.
Mht. match engine kan jeg ikke rigtig argumentere, da jeg stadig kun spiller med kommentarer og ikke ser kampene i hverken 2D eller 3D.

Jeg er helt enig. Jeg oplever lidt flere straffe end du gør, men på ingen måde usædvanligt mange. Save-tiderne er for mig den største forbedring i 15.3.
Logged

Aldrig alene!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #37: 08 Mar 2015, 02:12 »

Det lidt sjovt altså. Nu har jeg endelig fået et spil, hvor jeg har spillet 4 ligakampe uden et eneste straffespark, men nu har jeg tilgengæld fået et problem som mange andre har klaget over. Virkelig mange skader. Og det skal siges at jeg har mange og udelukkende gode fysioterapeuter og fysiske trænere, da jeg går meget op i at holde mine spillere så klare som muligt, fremfor at have lidt flere trænere til at træne andre egenskaber. Ind til videre har ca. halvdelen af truppen været skadet over en måned, og skaderne varer alt fra en uge til 3 måneder. Jeg håber det bare er lidt uheld.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #38: 08 Mar 2015, 17:20 »

Kan godt følge dig - ikke så meget ud fra den nye patch (har ikke gamet længe nok med den), men min lyst har også ændret sig og har - ligesom du - været med siden de glade dage med CM. Alderen spiller garanteret også ind + jeg ikke har multiplayerspil på samme måde som dengang med gutterne. Børn har jeg ej, så dét kan jeg ikke bruge som undskyldning. I gamle dage var det mere simpelt og jeg er tilhænger af man kan udvikle spillerne i modsætning til dengang, hvor spillerne blev erstattet og man gjorde alt for at finde de gamle veteraner, når de gik på pension. De ekstra detaljer synes jeg gennem tiden har udviklet spillet og FM synes jeg forsøger at følge med tiden.
Dog oplever jeg irritationsmomenter - især når spillerne bliver utilfredse over manglende spilletid. "Du er rotationsspiller og du ved det!" Konkurrenten er meget bedre end dig og du behøver ikke piske en stemning op, når du ikke har STARTET inde i halvdelen af kampene! Har Malcolm - ny mand i QPR, som er rotationsspiller og ja, han er god angriber og spiller rimelig fast. Dog spiller Tielemans og har spillet til 8,24 i snit! Malcolm startede inde 2 kampe i streg og blev sur over ikke at spille ofte nok ticked off Come on mand... Han har pt. startet 15 og fået 10 indskiftninger i samtlige 25 kampe!
Valdes blev ligeledes sur over han ikke måtte skifte til Getafe til trods for han har spillet ALLE mulige kampe i 4½ sæsoner, pga. han mente han ville være en vigtigere spiller dér end hos mig!
Træningsintensitete n synes jeg er utrolig anderledes end set før ift. antallet af skader - har normalt altid haft hårdt træning, men i dette spil skades de jo konstant ved medium træning, så har let træning og oplever ikke de store skader mere. Nu er det igen normalt for mig, men principielt er det da et stort problem at de skades lettere ved hård træning end med intensiv træning i de tidligere versioner!
Agenterne pisser mig af og de er alt for grådige og synes det er utroligt hvor meget ekstra løn de kræver for den aktuelle spiller set ift. den tidligere løn. Transferpriserne for talenter er også helt hen i vejret, hvor spillere i små klubber let kan afvise ekstremt høje bud! Fandt f.eks. et ungt talent i Stuttgart (okay ikke et lille hold), men han var vel 100k værd og de ville have 185mio euro for ham! Det er jo dobbelt pris på verdensrekorden og han var ikke engang 5 stjerner i vurdering! 4 mener jeg.
Synes 3D delen er udviklet positivt, men jeg savner at se spillerne agere realistisk til sidst i kampen, når man jagter det ekstra mål. Antallet af skud på mål synes jeg er vildt i dette spil og synes det er for ofte at storfavoritten taber til underdoggen...
Alt i alt fanger det mig ikke på samme måde mere - om det er alderen, mætheden ved jeg ikke, men mon ikke jeg også dengang kunne finde irritationsmomenter
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #39: 08 Mar 2015, 18:31 »

Det er tredje kamp i træk, jeg lige har spillet, som er blevet afgjort af et straffespark. Jeg er Silkeborg, og har tabt i slutminutterne til FCK, Brøndby og AaB, fordi de alle fik straffespark til sidst. Da jeg selv spillede med FCK i mit sidste save, var det mig der fik alle straffesparkene, da kampen mest foregik på modstanderes banehalvdel, imodsætning til mit Silkeborg save hvor jeg spiller på kontra.

Der skal ikke meget til før jeg ikke gider Football Manager mere. Så hellere spille FIFA, selvom der langt fra er samme detalje grad uden for banen. Det er jo fuldstændig latterligt urealistisk, at man ingen kontrol har over kampene. Selvfølgelig er der held og uheld i fodbold, men at man enten vinder eller taber kampe afgjort på straffe gang på gange er simpelthen ikke acceptabelt.

Jeg glæder mig simpelthen så sindssygt meget til næste patch.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #40: 08 Mar 2015, 21:34 »

Jeg tror allerhøjest der kommer et hotfix og der vel minimalt hvad der med af me ændringer. Andre der oplever team talk værende overflødige. Mine mest rutinerede spiller som Totti, De Rossi og Gervinho er alle konstant nervøse eller meget nervøse. Det kan jeg ikke gøre noget som helst ved - uanset tonelege. Det forbliver sådan
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #41: 08 Mar 2015, 21:48 »

Nej, er godt klar over der ikke kommer en kæmpe patch, men jeg forventer da en lille en, efter alle de klager der er kommet.

Nu har jeg ikke spillet med lige Roma, men har ellers ikke oplevet noget specielt med nervøse spillere eller dårlige ratings som du har nævnt. Den eneste klage jeg har er faktisk straffesparkene, og så også lidt for mange røde kort og skader. Især straffesparkene ødelægger desværre hele spiloplevelsen for mig.
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #42: 09 Mar 2015, 12:06 »

FM 15 er for mig blevet en synkende skude!
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #43: 09 Mar 2015, 13:19 »

Nu spørger jeg lige et dumt spørgsmål.

Alle jer der har ekstreme problemer med FM15, hvordan er jeres computere? For jeg har set andre der har brokket sig i forhold til hvordan tingene har kørt f.eks. på deres gamle gamle gamle MAC. Der er jo et pænt minimumskrav, alt under det vil jo gøre spiloplevelsen dårligere, f.eks. enkelte brokker sig over at den hakker i 3D kampene, det har jeg slet ikke oplevet, hverken med denne, eller de foregående patches.

Jeg oplever slet ikke de mange problemer, som folk skriver om. Jeg kan se enkelte ting, som folk siger, men jeg præsterede at opleve 4 straffe henover en helt sæson, til mit hold, og 2 til modstanderne, i 46 ligakampe, hvor halvdelen var spillet med den nyeste patch..., og de var fordelt ligeligt inden og efter.

Hvad angår skader, har jeg oplevet skader, hvis min træning har været sat sammen forkert..., men det sker jo altså også i virkeligheden, i alle sportgrene. Viborg HK, ville nok gerne kunne påråbe sig at det er grundet en patch, at deres spillere hele denne sæson har været ramt af skader..., og tidligere sæsoner har man da set både Aab, og Brøndby pludselig have 6-8 skader i førsteholdstruppen. .., så det er jo ikke helt urealistisk..., og som sagt slet ikke et problem jeg oplever.

Jeg har set billeder af at spoillerne underkampe skulle være fastlåst i en position..., det har jeg aldrig oplevet.

Faktisk sidder jeg med FM15, med det bedste FM nogensinde, både i forhold til alt omkring klubben, det rent administrative, og i forhold til træning, og kampe.

Men jeg sidder også med en helt ny computer, og det kører som en varm kniv gennem smør med det hele.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #44: 09 Mar 2015, 13:30 »

Jeg har en stationær pc til 11.000 kr., og den kan trække alle spil jeg har forsøgt uden problemer. Desuden kører FM lyn hurtigt, selvom jeg har ret mange ligaer med.

Er 99,9% sikker på at mine problemer ikke er på grund af min pc. Jeg har f.eks. aldrig crashes som mange får med mindre gode computere. Ej heller hak i 3D.

Jeg medgiver at jeg var for hurtig til at råbe op på grund af de mange skader, da det vidst var en uheldig periode. Jeg havde nærmest ingen skader efter de to uheldige måneder, hvor halvdelen af holdet sad ude.

Der er egentlig kun én ting, som frustrerer mig helt sindssygt, og det er straffesparkene. Det har jo intet at gøre med min pc. Jeg har endda sat mine spillere til at blive på fødderne, min firebackkæde til at skærme mindre af etc., men lige lidt hjælper det. Og hvis jeg er et dominerende hold, får jeg bare en masse straffe tildelt istedet, så uanset hvad sker det.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010