home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 322 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Kan Sigames stadig levere?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Kan Sigames stadig levere?  (Læst 27043 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #15: 04 Mar 2015, 15:38 »

Backs var i fm 13 mener jeg:).  Måske 14. Ingen problemer her i fm 15. Gå bare tilbage til si eget forum og du vil kunne finde masser af tråde om det..

Burde have vidst det ville ende i det her;). Men det er fair nok, jeg fik afløb. Igen vil jeg påpege at en 4-1-3-2 har aldrig svigtet mig og har gentagende gange givet succes. Så jo jeg kan sagtens genbruge osv osv.  Det er mere når jeg går i specielle taktikker som så passer til juventus den ene dag, men grundet opdateringer i me virker den ikke næste dag efter patch. Det skal jeg nok få den til, men igen med en masse forsøg i form af lortekampe som så har ødelagt min sæson. Var det form nedgang osv som rammer hold irl, så fred være med det. Men det er ME ændringer der giver mig "formdyk".

Jeg kan huske jeg får et par år siden lavede statistisk over kort, skader og mål.. Ift virkelighed og fm..og patchesne imellem.. Imellem patch var der kæmpe forskel på alle 3 parametre..

DET er lige præcis min anke.. Hvis flertallet oplevede spillet som småfejl, hvor eneste graverende fejl er mål når der skydes fra egen halvdel, så tror jeg slet ikke de kastede så mange patches afsted..
I mine øjne er sigames udemærket klar over manglerne og de gør en masse for at komme det til livs. Så en diskussion om der er fejl eller ej er i mine øjne irrelevant, da si ved de 3 store patch altid har store ME ændringer med.
Det er kvaliteten af de ændringer jeg ikke finder tilfredsstillende. Det fungerer lidt sådan, et skridt frem og to tilbage.. Seneste patch har eks igen gjort mit spil enormt langsomt og hakkende efter 1 times brug.. Det var alene patch 15.2 der fungerede performancemæssigt hos mig som Mac bruger. Det er dog ikke ligeså slemt som ved patch 15.1. Hvor jeg aldrig nåede at spille kampe på min Mac.

Til slut vil jeg da også sige at jeg ikke syntes me er er fucked up. Jeg syntes blot de få ting der ikke fungerer er desværre for ødelæggende for mig.
Mine ankepunkter på patch  15.3 er min halfbacks kamprating (De Rossi), der eftermoatch ikke kan tvinges over 6.5. Inden var han blandt de 3 bedste ratingmæssigt. Hans gøren på banen er ikke anderledes.

Mine dc kan ikke længere spille godt begge. Dvs fra rating 6.9 - 7.0. Den ene falder igennem.

Jeg har lige kørt Milan over ude med 3-1. De Rossi stoppede alt. De scorede på direkte frispark, hvilet var deres eneste chance på mål, ellers havde de 3 langskud
Han får alligevel 6.3.
Iturbe scorer to og får annulleret 1. 6.7. Totti laver to assist og spiller Da en god kamp., men han får 9.2 og er i kampen igennem ikke en stor trussel, men en fremragende spil station.
Jeg syntes det er for misvisende.

Jeg syntes nu altid at laaaangt de fleste er tilfredse med spillet efter feb/marts patchen. Det er bare ikke tilfældet i år

Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #16: 04 Mar 2015, 17:57 »

Inden at vi Fik update 15.3 havde jeg et spil det lavede crash på random tidspunkter dog var det sikkert at jeg kun fik lov til at spille en sæson hvor efter at spillet crashede hverdag i spillet.
Jeg har ikke haft alle de skader som der bliver talt om.

Det skal dog siges at jeg blev ved med at prøve at løse problemerne og blev ved med at spille spillet.
Efter at vi fik update 15.3 har jeg ikke haft nogle problemer med crash, og dette er i et spil som jeg startede inden i fik update 15.3.
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #17: 04 Mar 2015, 19:14 »

jeg sidder pt med 9 skadet spillere :O
synes ikke det sjovt :/

Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #18: 04 Mar 2015, 19:24 »

jeg sidder pt med 9 skadet spillere :O
synes ikke det sjovt :/



har lige haft samme problem, men er skadesfri nu efter 3 mdr i spillet
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #19: 04 Mar 2015, 19:34 »

har lige talt 22 skader i alt og er kun kommet til oktober . 5 af dem har været til træning resten i kamp
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #20: 04 Mar 2015, 19:56 »

lige pt ser min bænk sådan her ud. 1 angriber, resten forsvars spillere hahaha:D
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #21: 04 Mar 2015, 20:48 »

Et emne jeg slet ikke har berørt her i tråden er kropssprog via shouts. Stakkels Totti og De Rossi er desværre reduceret til nervevrag. De er de 2 spillere der er mest nervøse på mit Roma hold. Til trods for at jeg kan holde halvlegs speaks, som motiverer dem eller får dem til at føle sig glade. Men ak ak ak, de er så nervøse de to pus.. En Ljalic er konstant MEGET NERVØS, hvilket har gjort han spiller fuldstændigt som en sæk kartofler. Han lagde ellers ud som lyn og torden med 5 basser i 6 kampe. Sidder i skrivende stund i en liga kamp mod Cesena i 61 minut har jeg 3 røde kort og 4 gule. Spiller vel at mærke med instruksen om at blive på fødderne..
Det er liiidt op af bakke pt
« Seneste Redigering: 04 Mar 2015, 20:53 af bromberg » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #22: 05 Mar 2015, 00:49 »

jeg sidder pt med 9 skadet spillere :O
synes ikke det sjovt :/



*Host* In-game editor *Host Host* Tunge
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #23: 05 Mar 2015, 01:49 »

Selv uden at bruge In-game editor og fmrte  har jeg altså ikke specielt mange skader. Jeg har mange spillere, lige pt. ca. 24 på førsteholdet, 11 på u21 og 34 på u18..., og jeg har lige pt 2 skader, den ene er end ikke i min egen klub, men lejet ud til en levere klub.

Jeg synes ikke at det er et problem, men har da set f.eks. både Barcelona, og r.madrid, pludselig have en masse skaber, men har de jo ogsp i virkeligheden..., sker der ikke for alle klubber og spillere i perioder?

Gennem mit save med Winchester, har jeg via året, haft henved 25 skader tror jeg det er..., og der tæller jeg forfølelser og så videre med. Ja det er pisse irriterende at få en skade til sin bedste angriber får sine vigtigste kampe..., men det sker jo også for klubber IRL....

Og tal lige om mærkelige dispositioner... Brøndbys Thomas Frank, siger at Pokalen er vigtig men stiller ikke med sit bedste hold? Så selv IRL kan der komme underlige dispositioner.  Wink
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #24: 05 Mar 2015, 01:59 »

Jeg oplever heller ikke noget vildt mht. skader. Lige nu er det bare straffespark efter straffespark, og det er faktisk oftest til min fordel.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #25: 05 Mar 2015, 02:28 »

Jeg har fået 1 straffespark i 11 kampe (5 venskabskampe, 5 ligakampe, 1 cupkamp). Der er ikke dømt nogle mod mig.
Har pt. to skader i førsteholdstruppen. Det lader virkelig til at være random Tunge
Logged

JensenS
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #26: 05 Mar 2015, 17:50 »

Syntes OP har en pointe. Har de sidste år været trætte af GK fejl og crossing power som SI også selv via rettelser har indrømmet ikke fungerede som de skulle. I år er jeg først rigtig begyndt nu at spille spillet da den sidste patch/update forhåbelig er landet og spillet ikke ændres mere.
Vi er jo beta testere indtil nu - men de skal have den prob at de i år faktisk har lavet den udgivelse jeg husker som mindst problemfyldt i forhold til bugs. Ville bare helst undgå at skulle betale for at betateste et produkt, da min tid er for dyrebar Smiley
På den positive side kan man så argumentere for produktet i sidste ende bliver så godt fordi vi beta tester det i 4 måneder op til nu Wink
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #27: 05 Mar 2015, 18:07 »

Men hvad er blevet så meget bedre siden sidste patch? Jeg synes ikke, at der var ret mange fejl efter 15.2 var ude. Smiley
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #28: 05 Mar 2015, 19:03 »

Nu har jeg ikke lige orket at læse 2 sider igennem, men Bromberg hvis du mener at CM 03/04 er den klart bedste i serien, så prøv lige at finde det frem fra loftet, og se om FM15 alligevel ikke er længder foran CM 03/04 Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kan Sigames stadig levere?
« Svar #29: 05 Mar 2015, 20:57 »

Spardle så læse loge igennem igen;). Det har jeg aldrig sagt nemlig..

En egentlig favorit har jeg nemlig ikke.. Men det kunne godt være ca der jeg virkelig syntes der skete noget. Fm 14 og nu 15 havde og har potentiale til være lige så markant.. Men langt fra min oplevelse endnu - desværre..

Selvfølgelig vil 15 være langt foran:). Men jeg er faktisk ligeglad med små ting der kommer til. Såsom bedre spørgsmål i presse. (Små tiltag derigennem årene efterhånden er blevet til mange), hvis hjertet i spillet (me) for mig er ustabil. Og med ustabil mener jeg forskellig og markant forandrende for hver patch..
Vi har bare forskellignopfattel se af spillet:).
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010