home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Tidligere spiller som manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tidligere spiller som manager  (Læst 1485 gange)
Vashtar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Tidligere spiller som manager
« : 02 Mar 2015, 18:56 »

Jeg ved ikke, om mit indlæg er placeret det rigtige sted, i så fald, kan det bare flyttes..

Men som mit spørgsmål lyder, vil jeg gerne oprettes om Thierry Henry som værende manager, for en mindre klub, for til sidst at ende i Arsenal.. Men hvordan skal jeg gribe situationen an??
Skal jeg simpelthen bare "oprette" mig som ham og så ellers slette den rigtige i editoren eller hvad??
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tidligere spiller som manager
« Svar #1: 02 Mar 2015, 19:27 »

Jeg har igennem mange sæsoner spillet som tidligere spiller.. Det er afgørende for min oplevelse af spillet.. Det er ligeledes en feature jeg gerne så i fm..

Personligt gør jeg sådan:
Sletter den tidligere spiller i editoren.
Starter som den gældende spiller og kigger på hans fortid som spiller.
Eks med Henry, ville jeg tage Arsenal,Monaco & Barcelona som foretrukne klubber..
Muligvis en 4-5-1 som favorit opstilling.

Herefter ville jeg bruge in game editoren og få like/dislikes forholdene i orden. Henry må jo have en stor stjerne i Arsenal og er da også en legende eller ihvertfald ikon. Det må give lidt goodwill.. Derfor vil jeg gerne tilføje det i spillet via editoren. Med den værdi spillet i forvejen har ratet Henry/Arsenal forholdet..  De samme forhold vil jeg ændre ift den rating spillet i forvejen har givet Henry
Yderligere rette landsholdskampe og mål til..
Gav det mening??

Edit: angive fødselsted. Talte sprog.. Man kan tilpasse sin manager profil ret meget så den ligner den profil der i forvejen er i spillet..
Tidligere spillede jeg meget med Michael Laudrup.. Han har mange liked klubber og personer og lidt disliked.. Det har jeg altid savnet at kunne få med i spillet..
Der var det sådan tidligere, at havde man Barca som favoritklub, ja så var Real automatisk rival. Det passer jo eks ikke på Laudrup. Han har begge som favorit, dog Barca med max værdi på 100 og Real vidst nok 70
« Seneste Redigering: 02 Mar 2015, 19:31 af bromberg » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Tidligere spiller som manager
« Svar #2: 02 Mar 2015, 19:55 »

Jeg ved ikke, om mit indlæg er placeret det rigtige sted, i så fald, kan det bare flyttes..

Men som mit spørgsmål lyder, vil jeg gerne oprettes om Thierry Henry som værende manager, for en mindre klub, for til sidst at ende i Arsenal.. Men hvordan skal jeg gribe situationen an??
Skal jeg simpelthen bare "oprette" mig som ham og så ellers slette den rigtige i editoren eller hvad??

Altså jeg har engang lavet en BLOG omkring at jeg var Claudio Pizarro
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=37823.0

Jeg startede i den klub han selv var i fra barns ben og byggede via storytelling min egen "verden" op om ham... dog var han stadig en del af spillet da jeg ikke er fan af at slette personer i spillet Smiley

Så i forhold til en BLOG så behøver du ikke slette ham men bare bygge din "verden" op omkring at du er ham... og spiller du bare for dig selv, jamen så kan det mest overbevisende for dig selv måske være at slette ham og gøre som Bromberg Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tidligere spiller som manager
« Svar #3: 02 Mar 2015, 20:14 »

Jeg gjorde også sådan i startet.. Men blev sgu træt af at det bar en "anden" Maldini der var favorit i Milan, når nu det VAR Maldini jeg ville være:)

Og ham som udtalte som til pressen en gang imellem.. Sånjegbanerbikke for mig er det lige så forkert som at have 2 Martin ødegaard i mit spil:)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Tidligere spiller som manager
« Svar #4: 02 Mar 2015, 20:38 »

Alene det at der er én ødegaard i spillet er forkert, magen til overvurderet nordmand skal man lede længe efter Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tidligere spiller som manager
« Svar #5: 02 Mar 2015, 20:51 »

Hehe:). Har ikke set så meget til ham, men du er da den færste jeg høre sige det om ham:)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010