home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Sheffield United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Sheffield United  (Læst 9165 gange)
Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sheffield United
« : 08 Feb 2015, 23:24 »

Et hold der burde mindst lægge i den 2 bedste række, et fint stadion.
Jeg er lige startet op, har lige hentet Aimar på fri transfer.
Han var dyr, men en klasse spiller til at styre midtbanen!
Hans vurdering står til at han vil være en god spiller for alle premier league hold.
Dermed forventer jeg at have en spiller der kan spille en kæmpe rolle i offensiven.
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #1: 10 Feb 2015, 16:22 »

Første sæson overstået.
Sikker oprykning efter 113 point(36 - 5 - 5)
Kan varmt anbefale Adam Cambell som er gratis at låne, fungere godt som fremskudt angriber, selvom han mangler bedre hovedstøds evner. Men manden bomber solidt, har en god fart der kan gør ham god på kontra angreb også. Anbefaler også Hameer Bouzza eller noget i den stil, han er fra algeriet og bombede også solidt, dog er han lidt skadetsplaget. Han er en solid fløj, som selvom han kun har 9 i afsltnung score regelmæssigt. Boyata fra City er en billig spiller, der har høj klasse. Har man pengene kan man købe ham i starten af spillet, jeg købte ham efter min oprykning for under 5 mil.
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #2: 11 Feb 2015, 03:43 »

Anden sæson foregik i Championship, ender midt i tabellen stort set. Var sat til at ende som nr. 18-19 stykker.
Så fint tilfreds, 2 mest scorende hold, 3 dårligste defensiv, ja så burde man ende mit i tabellen.
Men jeg satser på at spille meget offensivt fodbold, og de defensive dødbolde har været elendige.
Adam Cambell lånte jeg igen, han blev topscorer i the championship.
Han har scoret for mig 55 mål i liga sammenhæng på 2 sæsoner. Har spillet godt og vel 70 kampe.
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #3: 13 Feb 2015, 04:11 »

Er i gang med en spændende 3 sæson. Jeg røg dog tidligt ud af Carling cuppen.
Jeg har haft været igang med at finde spillere på fri transfer, som kunne forstærke holdet.
Dette har resulteret i for stor trup på næsten 30 spillere. Den skal skæres ned.

Men jeg har hentet interessante navne ind som bl.a. Stephens(Saints talent), Strobl(sidste sæson), Charlie Adam, Jordi Gomez, Victor Anichebe, Wellington Silva(Arsenal).

Mit store problem med mange mål indkasserede forsatte i starten af de 10 første kampe. Hvilket gjorde jeg lå midt i tabellen. Jeg er med min bredde truppe nu havnet i en luksus situation at jeg kan stille med 2 forholdsvis stærke hold. Det ene hold var dog ikke spillet godt sammen, men det har givet 6 sejre, 3 uafgjorte og 2 nederlag, hvor af det ene var med en ny opstilling der ikke var helt på plads og så et reserve hold.

Så nu ligger jeg pt. playoff pladserne, og håber jeg kan komme op i Premier League og komme langt i FA Cuppen, nu hvor jeg har muligheden for begge dele.
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #4: 15 Feb 2015, 21:48 »

Ikke et dårligt salg, når han ingen gang var andet end halv år i klubben næsten Smiley
Logged

Lunst
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #5: 16 Feb 2015, 17:46 »

Fantastisk klubvalg... Dem har jeg haft mange gode timer med i forrige versioner, og er også startet op med Sheffield United i denne version Smiley
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #6: 16 Feb 2015, 20:58 »

Jeg spillede i FM 2012 med Wednesday, men generelt kan jeg godt lide klubber der har et potentiale og føre dem frem igen Smiley
Har lige overrasket massivt mod Man City, med en 5-0 sejr på hjemmebane. Det var tydeligt de undervurderede kampen Smiley
Logged

Lunst
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #7: 18 Feb 2015, 06:42 »

Det går også super her.
Rykkede op i første sæson med point rekord, og har stort set ikke ændret taktikken eller holdet her i anden sæson. Jeg vandt de første 5 kampe og siden er det gået slag i slag, så jeg overraskende nok er på 1. pladsen her tæt på sæson afslutningen... Det kunne være fedt at rykke op, men holdet er ikke rigtigt klar til PrL...
Logged

AL78
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #8: 18 Feb 2015, 17:30 »

Hvilken taktik bruger I?? Havde også selv et super spil med The Blades i FM13. Lækker klub med gode faciliteter og store muligheder i truppen..
Logged

Lunst
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #9: 18 Feb 2015, 18:12 »

Jeg har forsøgt at kopiere min taktik fra FM14, som er en 4-2-4 med wings...

Screenshot:




Jeg har dog spillet League One med "Much Deeper Defensive Line", "Be More Disciplined" og "Get stuck in", men har ændret lidt på det pt.
« Seneste Redigering: 18 Feb 2015, 18:14 af Lunst » Logged

Lunst
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #10: 19 Feb 2015, 20:54 »

Endte med at vinde Championship som oprykker, hvilket kun var muligt pga. min One Man Army i Zohore... Han var alt for vild!



Og ender med at misse 4-5 transfer targets pga. transfer embargo, da ejeren gik på pension, og den nye ejer skulle vurdere om jeg måtte beholde jobbet.... Bah.
« Seneste Redigering: 20 Feb 2015, 07:09 af Lunst » Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #11: 20 Feb 2015, 14:21 »

Jeg spiller med 4-1-2-3, 4-3-3 eller 4-1-2-2-1. Alt efter hvordan folk vil fortolke 4 backkæden, 1 dm, 2 CM og 2 kanter og en på toppen.
Logged

Lunst
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #12: 21 Feb 2015, 13:59 »

Bittert når sådan en kamp her ender 1-1... Typisk FM :p

Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #13: 28 Feb 2015, 01:12 »

Det sker også i virkelighedens fodbold jo Smiley
Logged

Lunst
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #14: 28 Feb 2015, 07:38 »

Det sker også i virkelighedens fodbold jo Smiley

Helt enig, men det er stadig frustrerende Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010