home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  1 Bruger, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Sheffield United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Sheffield United  (Læst 9186 gange)
Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #15: 13 Mar 2015, 14:16 »

Sådan er det bare, jeg havde lige en sæson hvor jeg har den bedste målscore i plus for mit hold, men får kun en sjetteplads.
Det går op og ned, men altid fedt man kan hente folk ind billigt til 3,75 mil og så sælge dem for 220 mil et par sæsoner senere Smiley
Logged

Lunst
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #16: 14 Mar 2015, 08:05 »

Sådan er det bare, jeg havde lige en sæson hvor jeg har den bedste målscore i plus for mit hold, men får kun en sjetteplads.
Det går op og ned, men altid fedt man kan hente folk ind billigt til 3,75 mil og så sælge dem for 220 mil et par sæsoner senere Smiley

Ikke dårligt!

Den nye patch har virkeligt hjulpet med at stabilisere forsvaret (for mig om ikke andet). Sluttede på en 5. plads i anden PL sæson efter en stærk slutspurt, hvor jeg havde nogle rigtigt gode kampe på hjemmebane, som styrkede moralen.
Sluttede sæsonen med en flot 3-1 sejr ude over Liverpool, hvor Zohore lavede to kasser Smiley

Første træningskamp i den nye sæson tabes selvfølgelig til et eller andet ubetydeligt skotsk hold, men det lægger jeg ikke så meget i...
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #17: 14 Mar 2015, 22:26 »

Jeg er jo desværre kun med i Europa League, tror dog puljen er relativ let at jeg kan bruge reserverne i den. Så der kan blive plads til en masse kampe til alle. Nej de første trænings kampe kan være lidt dumme, især hvis der har været en del nye spillere ind og ud Smiley
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #18: 20 Mar 2015, 20:30 »

Min 8 sæson er ovre.
Er endt som nr. 10, 7, 4, 5 og 5 i ligaen.
Var kun 8-9 point væk fra en titel.
Vandt Europa League, har fået et nyt stadion på vej med plads til 57-58k.
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #19: 27 Mar 2015, 14:47 »

Over halvvejs i 9 sæson, og fører ligaen snævert.
Er i Carling Cup finalen(Muligheden for at vinde den for 3 sæson i træk), samt er videre til knokcout fasen i CL.
Har dog fået flere centrale spillere skadet, så det kan måske ende helt skidt.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Sheffield United
« Svar #20: 27 Mar 2015, 14:57 »

Det er vist et stykke tid siden det hed Carling Cup'en Wink
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #21: 29 Mar 2015, 01:35 »

Tjaa, var også lige ved at skrive UEFA Cuppen i stedet for, det er jo lidt det som man har vokset op med da man var barn og ung, at man tænker i disse baner. Men den blev vundet Mickey Mouse, Capital One eller Carling Cuppen, for 3 gang på 3 sæsoner denne gang over City.

Ude af CL Knockout efter 3-2 samlet mod Barcelona, var fint med i begge kampe.
Ligger godt til i Premier League og er Semi-finalen i FA Cuppen.

Det som især har gjort udslaget, er at jeg har hentet 2 klasse forsvars spillere ind i sommers. Det har givet et super stabilt forsvar, 18 mål lukket ind i 30 kampe, heraf kun 7 indtil videre i 15 hjemmebane kampe.

Har så også smidt 255 mil efter et regen fra England, en målmand med 5 stjernet potentiale. Skal jo prøve og have engelske spillere også, og vil jo længere jeg komme hen i spillet stile efter og lave holdet mere og mere Britisk og Irsk Smiley

Pt. er 40% af holdet Britisk eller Irsk i førsteholds truppen, ambitionen er at det skal op over 50% inden for en 1-2 sæsoner.
« Seneste Redigering: 29 Mar 2015, 01:37 af Donetsk » Logged

AL78
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #22: 29 Mar 2015, 15:17 »

Spiller stadig 41221, Donetsk...? Gider du eventuelt skrive dine holdindstillinger. Spiller med samme taktik men synes simpelthen ikke at jeg scorer mange mål.... :/
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #23: 29 Mar 2015, 22:51 »

Jeg bruger den her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=38716.0
Kan godt være man skal lave nogle få justeringer til, men især den falske 9er gør et super godt stykke arbejde.
Man evt. overveje lidt mere offensive backs i de kampe man dominere Smiley
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010