home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #20 - Many in Men, One in Spirit
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: #20 - Many in Men, One in Spirit  (Læst 22744 gange)
beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#20 - Many in Men, One in Spirit
« : 04 Feb 2015, 21:09 »

”Many in Men, One in Spirit”








Intro:


Dette er min første blog, så det store nytænkning fra min side kommer der nok ikke. Min tekniske kunnen udvikler sig forhåbentlig undervej, hvad angår billeder, indsætning af materiale osv.. Jeg vil forsøge at opdatere så ofte som det kan lade sig gøre.

Mit mål er at forsøge at rykke et hold op fra det 9. bedste divisionslag i England, og så langt som muligt. Helst med brug af en masse yngre spillere, og med en ultra offensiv tilgang. Kampen mellem økonomi, egne forventninger og klubbens forventninger, vil være på sinde, og det der vil styre mine handlinger og klubbens.




« Seneste Redigering: 22 Apr 2015, 17:07 af beringer » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Many in Men, One in Spirit
« Svar #1: 04 Feb 2015, 21:31 »

Jeg følger med Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#1 – Om ansættelsen & Klubben
« Svar #2: 04 Feb 2015, 21:40 »

”Many in Men, One in Spirit”








1 – Om ansættelsen & Klubben:


Tirsdag d. 8 juli 2015, starter stille og roligt. Det er en varm dag, og den første hvor solen har skinnet i lang tid. Det hele virker lidt mere til at tro på i dag, fra en skyfri himmel, end den seneste tids overskyede og trykkende stemning. Lokaliteten er The Denplan City Ground, Winchester, det sydlige England.

Paul Murray, Winchester City F.C.’s  bestyrelses formand, tager ordet, og i pæne vendinger fortæller han om klubbens historie, for den fremmødte presse. Han meddeler, at man nu er ved at starte op på en frisk, ovenpå flere års nedture. En nedtur der kulminerede med fratrækning af point på sidste spilledag i 2011, som betød nedrykning til Wessex League. Med økonomisk rod har det været svært at få det hele til at gå op i en højere enhed…, men med overtagelsen og en ny bestyrelse på plads i 2013, er det langsomt begyndt at gå bedre.

For 2 uger siden meddelte den tidligere manager, Paul Masters, at han ikke længere ville stå i spidsen for Winchester City F.C., og klubbens mål var derfor at få fat på en ny, men kompetent manager, der kan være med til at indfri de mål som klubben har.

Klubben valgte at satse på den relativt ukendte 33 årige dansker, Kim Faustino, hvis eneste bedrifter er mindre ungdomstrænerjobs i mindre klubber i Danmark. Mere præcist er der tale om jobs i Fremad Valby, Blodklubben Frem, og Brøndbyernes IF. Alle jobs hvor han har stået i spidsen for mindre ungdomshold, men efter en samtale, stod det klart, at Kim, var klar til at rykke skridtet op til seniorerne og at hans ambitionsniveau matchede klubbens…, for målet er klart, det handler om at skulle rykke op. En 1 årig kontrakt til 275€/uge

Hermed er en nu karriere startet, ovenpå en også hård tid for den nye manager, der gennem år har kæmpet med helbredet og kæmpet for livet.



Klubinfo:
Navn: Winchester City F.C.
By: Winchester
Status: Semi-professional
Grundlagt: 1883
Division: Wessex League Premier Division (9. engelske divisionslas i pyramide)
Rivaler: Eastleigh F.C. (lokalområde), Andover (lokalområde)

Faciliteter:
Navn: City Ground (The Denplan City Ground)
Beliggende: Winchester
Ejer: Winchester City F.C.
Tilskuerkapacitet: 3500 (180 siddepladser)
Græstæppe: perfekt stand.
Træninsfaciliteter: Dårlige
Ungdoms faciliteter: Basale

Økonomi:
Lønbudget: 817 €/uge (brugt: 443€)
Bundlinje: 11.713€
Transferbudget: 0
Sponsorer: Ingen





« Seneste Redigering: 28 Feb 2015, 16:21 af beringer » Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Many in Men, One in Spirit
« Svar #3: 04 Feb 2015, 21:45 »

Lyder spændende! vil helt sikkert kigge lidt med Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#2 – Den første tid
« Svar #4: 04 Feb 2015, 23:03 »

”Many in Men, One in Spirit”








2 – Den første tid:


Da jeg startede i klubben, vidste jeg at dette ville ikke blive nemt, ikke som at starte i en stor klub med uanede økonomiske hjælpemidler…, men der er dog en lys side.

Vores økonomi er ikke helt ringe, for vi har 20.126 € på bundlinjen…, dog intet at handle ind for, og en trup af middelmådige spiller, og personale. Der er en chef talentspejder, en assisterende manager, en chef fysioterapeut og en chef for ungdomsafdelingen.
Vi bruger 513 € ud af vores 871€ lønbudget.

Vores trup består af 9 spillere lige pt., så skal vist finde nogle gratis spillere, som ikke koster meget på lønningslisten, men det er ikke anderledes for de andre klubber i divisionen.
Den ubestridte stjerne er
Leigh Mills



Mit mål er at få klubben til at rykke op. Idet jeg kun har fået tildelt en 1 årig kontrakt, må jeg jo gøre alt for at det sker, eller er det nok ude med mig.

Jeg vil gøre dette for klubben:
Spille attraktivt, og helst med så mange unge spillere som muligt. Sådan har jeg gjort i alle mine spil, både store og små klubber. Ikke mange af minde modstandere har store hold, faktisk er de fleste af den ganske grå.

Min taktik vil være 2-3-3-2, som følgende:





Da jeg overtog klubben, så jeg at der allerede var arrangeret 5 træningskampe…, alle mod højere placerede hold, og det starter ud hårdest mod et League 2 hold, siden et fra Conference Syd, så et fra Isthmian første division syd, et fra Western League Premier og slutteligt et fra divisionen lige over os, Southern League division 1 syd/vest.

Det går hak i hak mod mindre gode hold, men alle hold der på papiret er stærkere end os.


Transfers:

Jeg ansatte Gary Charles på en 2 årig deltidskontrakt til 50€ om ugen, som træner. Jeg håber på at han med klubben kan udvikle sig. Han er tidligere landsholdsspiller for England med to kampe på cv’et.
Som Director of Football, faldt valget på Peter Simmons, også han har fået en 2 årig deltidskontrakt.
Desuden kan jeg på sigt ansætte yderligere en scout.

På spiller fronten har der været spændende tilgange, set ud fra vores lave liga placering. Vi har jo ingen penge at købe ind for, så samtlige er hentet på frie transfers. Listen af 15 spillere, som gør at vi er dækket ind på samtlige positioner ser ud som følgende:



Men det er værd, at hive følgende ud til fremvisning:


19 årig målmand fra Nordirland, som er fritstillet fra Portsmouth. Han virker spændende og som en der kan udvikle sig med os henover denne og forhåbentlig kommende divisioner. 3 årig deltidskontrakt til 45€/uge.


21 år, Afghaner & Englænder, er naturlig centerforsvarer, tidligere spillet i Watford. 2 årig deltidskontrakt til 35€/uge..


21 år, England, def. Midt. En vigtig position i mit system, og jeg håber at Reader, kan være med til at passe den. 2 årig deltidskontrakt til 30€/uge.


25 år, Philippinerne 10 landskampe & England som sekundær. Spiller flere midtbane positioner, og kan derfor med held bruges som backup flere steder. 2 årig deltidskontrakt til 35€/uge.


15 år, Hong Kong. En spiller jeg håber meget af…, men han har ikke fået opholds tilladelse, men offensiv midtbane, håber at kunne få ham lejet ud (dog ikke før han bliver 16), så han kan udvikle sig, og evt. få opholdstilladelse i fremtiden. Han har fået en 3 årig deltidskontrakt til 6€/uge. Men han har allerede mere end 1000 dage i England, så kan håbe at han kan få ophold den vej i fremtiden.



Samtidig har kun en spiller forladt os lige pt. Men han var ikke umiddelbart en af de spillere jeg så et lys i.




« Seneste Redigering: 28 Feb 2015, 16:20 af beringer » Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#3 – Det første halve år
« Svar #5: 05 Feb 2015, 00:52 »

”Many in Men, One in Spirit”








3 – Det første halve år:



Træningskampene bød på 4 nederlag og et uafgjort resultat…, ikke noget der reelt skræmmer mig, for det var ganske forventeligt, set ud fra hvem jeg havde I mine træningskampe. Mansfield Town, fra League Two slog os let 5-1 og vi kunne slet ikke følge med, når der blev skruet lidt op for tempoet, men de ligger trods alt 5 divisionslag over os.
De andre kampe gik ikke meget bedre, vi fik dog bedre udnytte af vores afslutninger, og var mere med i kampene…, men det blev alligevel til endnu 3 nederlag, samt et uafgjort resultat mod holdet fra divisionslaget over os.






Den første kamp i ligaen blev en skuffende uafgjort og viste at vi stadig havde brug for forstærkninger i truppen, ind blev hentet en def. Midt, og en angriber, som blev scoutet efter meget specifikke egenskaber.

Angriberes eneste ting jeg kiggede på, var nu afslutning, for jeg skabte massere af muligheder, men de fik dem bare ikke ind. Ind blev hentet Matt Judge en 29 årig irer der allerede fra første kamp vidste klassen med 2 mål…, han fik en 2 årig kontrakt.

Til den def. Midt, hentede jeg en 34 årig, ved navn Mark Badman. Han gav lidt fysik og tiltrængt takling og pasnings power. Også han fik en 2 årig kontrakt…, George Reader, har ikke fået udfyldt rollen på den def. midt og er derfor blevet ren roteringspiller.

For at skabe muligheder for virkelig rotation, og at der hele tiden var muligheder for at spille kampe på reserveholdet (U21), skrev jeg kontrakt med en del grå spillere fra U18-holdet. Det har givet U21-holdet en god gang muligheder for at fortsætte med træningskampe, mens de faste førsteholdsspillere, koncentrere sig om førsteholdet…, men talenterne udvikles i svære træningskampe, mod større hold.

Vores bestyrelse valgte at afholde en fan dag, hvor folk kunne tage deres børn med til halvpris…, det var en stor succes, og når vi samtidig vandt kampen 4-1 med flot spil, har det siden betydet at tilskuersnittet er steget med omkring 40 per kamp, og vi har et ”fint” snit over 200. Godt for den langvarige økonomi, som bestemt skal holdes i have. Mit budget på lønninger gør at økonomien bliver strakt til det yderste. Vi fik dog en hjælpende hånd, da der i efteråret blev lavet en 2 årig tøjsponsoraftale, på 5.100€ per år, men det er kun en lille hjælp.

Det første halve år, bød på en sæson helt uden nederlag i betydende kampe 20 sejre, og 5 uafgjorte. De 5 uafgjorte var skuffende, for meget få af vores modstandere har reelle kontrakter, og lever af ”grå” spillere. Vi levede fuldt op til vores favoritværdighed, om end der var mindre gode præstationer imellem. Flere uafgjorte, men også nogle virkelig gode præstationer, over enkelte kampe og halvege. En 7-0 sejr over det absolutte bundhold, men også et fantastisk comeback mod Whitchurch United, hvor vi var bagud 3-0 ved pausen, men formåedede at vinde 5-4 i de allersidste døende minutter. Generelt har mine spillere gjort det godt. De scorer mange mål, jo tættere de har kommet på at kende systemet fuldt ud. Vi lukker stadig mange mål ind, men det er til at leve med, når vi blot vinder vores kampe. Vi er udover ligaen også stadig med i FA Vase, som er vores divisioners lille cup.





Dog vil jeg fremhæve mit personales gode arbejde. Ind er kommet endnu to talentspejdere, da min chef for talentspejderne stoppede. Derfor har jeg fået to nye gode medarbejdere, som har hjulpet mig med at finde et par gode spillere.

Disse 3 blev hentet ved samarbejde med mit talentpersonale:




Men flere spillere har også forladt klubben, der iblandt flere, som jeg selv hentede I sommers. Men de viste sig enten ikke til at have klassen, eller lysten til at rotere og blev derfor fritstillet. De fleste af dem var spillere med non-kontrakter, så har intet reelt kostet mig. Jeg har desuden forlænget med nogle af mine bedre spillere, så jeg har et ganske homogent hold…, som der skulle være muligheder i fremadrettet i denne og næste sæson…, håber jeg.




« Seneste Redigering: 28 Feb 2015, 16:20 af beringer » Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#4 – Det første betydende nederlag
« Svar #6: 05 Feb 2015, 20:52 »

”Many in Men, One in Spirit”








4 – Det første betydende nederlag:


Mit januar startede stille. Jeg havde ikke planer om at skulle købe, jeg klarede mig godt i ligaen, men min chef talentspejder overraskede mig ekstremt, da han blev ansat. Han foreslog en spiller, som jeg tænkte om;


”Ja hvis vi kan få ham, så vil det sgu være fedt”


Jeg troede som sagt ikke reelt på det, og satte derfor min director of Football til at forsøge sig. Gav ham et maks han måtte få, og sagde at han kunne forsøge sig…, og ved gud han fik ham hentet.

Jeg var ikke dårligt besat på angriberposten inden…, men nu har jeg fået en gudespiller i Luke Nightingale. En spiller der tidligere har spillet fra Championship og ned til Isthmian første division…, altså alle ligaer der er over vores, og det viser hans stats, en anden ting der er perfekt ved ham…, han spiller desuden positionen som Poacher som en af sine bedste …, hvilket lige er hvad jeg har brug for:




Min unge spiller Tai Wai Chun, fra Hong Kong, fik et tilbud om at blive lejet ud til en spansk klub, Lugo, fra den spanske næstbedste række, og han tog imod. Jeg var vildt glad fordi jeg nu havde muligheden for at han kunne spille, om end jeg frygtede lidt for niveauet, for så god er han altså heller ikke. Måske kunne han tilspille sig en ny nationalitet, eller komme i betragtning til Hong Kongs landshold? Men glæden var kort…., MEGET kort. Efter to dage var han tilbage i Winchester City F.C.. Aldrig har jeg oplevet at en spiller kommer tilbage fra lån så hurtigt, men så må vi jo fortsætte med at udvikle ham i vores klub…, så godt vi nu kan, når han ikke kan deltage i kampe.

Den økonomiske situation for klubben er alt andet end god, og jeg må til at tænke kreativt. Der er en uge mellem mine ligakampe, så hver eneste uge i januar, blev der arrangeret en venskabskamp. Det afhjælper problemerne en smule, og betyder hvis det vel at mærke kan fortsætte, at jeg kan gå ca. i nul for månederne, måske endda med et lille plus, hvis de rigtige træningskampe vælges.

Hvis vores angreb havde været imponerende tidligere…, så er det direkte guddommeligt nu. Vores spillere er frygtindgydende sammen, og hvis ikke Judge lige har kræfter til en kamp, så er Nightingale klar og de banker den ene kasse ind efter den anden…, og sidst i linjen har vi en Glasspool, som også har scoret imponerende 26 mål i 25 kampe. Vores forsvar er stadig blandt de dårligere i divisionen…, men vi slipper ikke nær så mange dumme mål ind i slutningen af januar, som vi ellers gjorde i efteråret.

Min første kamp i pokalen i 2015, nemlig min 6. runde kamp i FA Vase blev en fiasko af de store. Ikke nok med at vi røg ud via en straffesparkskonkur rence, men vi fik 3 skader…, en hård og dyr kamp.
Den turnering, var en god måde at få lidt penge i kassen, både ved tilskuerindtægter, men også ved turneringpenge fra finalen…, de 12.500€ der ville have pyntet godt i kassen.

« Seneste Redigering: 28 Feb 2015, 16:20 af beringer » Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#5 - Foråret
« Svar #7: 11 Feb 2015, 18:20 »

”Many in Men, One in Spirit”








5 – Foråret:


Vores problemer fortsatte. Vi havde tre skader, om end ikke på de vigtigste pladser, en kant, der var backup, en forsvarer der var 2. valg, men som reelt let kunne erstattes af en 3. spiller…, og så en angriber, nemlig Matt Judge…, det var nok den værste skade, selvom at det kun var 2 uger…, men det kostede i bredden, der hvor jeg tidligere kunne sætte friske spillere ind i kampene, blev folk hurtigt trætte. Det hjalp jo heller ikke på det, at jeg havde set mig nødsaget til at arrangere venskabskampe hver uge, for at holde økonomien i have…, det har til gengæld hjulpet. Jeg har siden ikke haft en måned med underskud..., men kører til gengæld et ekstremt stram program, som trætter mine spillere en del…, og med de tre skader fra pokalkampen oveni, så har det betyder at jeg allerede 2 kampe efter mit nederlag i pokalen, igen stod som taber af en kamp. Truppen fik de hårde facts at vide, og at det slet, slet, SLET ikke var godt nok. Et 2-1 nederlag på hjemmebane er ikke acceptabelt mod holdet på 18. pladsen…, og spillerne viste da også straks iver, til at få vendt tingene igen, så det ikke blev hverdag.

Men den næste kamp blev også tabt…, igen var det 2-1 dog på udebane denne gang, og til en klub i den øvre halvdel af tabellen. Vi sad totalt på kampen, både hvad angik skud, tacklinger og forsøg inden for rammen, men når modstanderens målmand vælger at have en virkelig ”on-day”, så er det sgu svært…, men nu to kampe i træk tabt, og 3 ud af de seneste 4…, det er ikke et godt tegn. Vi er dog ikke pressede i tabellen, hvor vi har 20 point ned til nummer to…, men det skal ændres snart, eller bliver det lidt for tæt, og det ønsker hverken jeg, eller bestyrelsen.

Bestyrelsen går og har lidt samtaler i krogene, det er vildt belastende, og man ved ikke rigtig hvad de taler om…, ud over at en masse navne nævnes, på et tidspunkt troede jeg at de ville have at Take That skulle holde koncert her, for var sikker på at jeg hørte flere af navnene fra Take That…, men det må være min lidt paranoide tilgang nu hvor det ikke kører på skinner, der sætter sig på hørelsen.

Slutningen af februar gav en lidt anden situation. Flere spillere og medier, begyndte at tvivle på at jeg ville være der næste år, fordi de mente at jeg tiltrak for meget opmærksomhed fra andre klubber. Den skulle med det samme vaskes væk, så jeg bad om en ny kontrakt af bestyrelsen, for at vise at jeg var klar på klubben langsigtet og de på mig, og det var de enige i. Jeg blev tilbudt en ny et årig kontrakt som jeg fik ændret til en 2 årig kontrakt, dog fik jeg sat min automatiske kontraktforbedring ned, fra 20 til 5 %, hvis vi rykkede op (hvilket vi selvfølgelig gør). Jeg er nu mere sikker på mit job, og ved at klubben vil mig, og de ved at jeg vil dem. Min nye kontrakt ser ud som følgende, hvor klubben også er sikret, hvis jeg skulle blive tilbudt andet:




Mit første intake af unge spillere bød på en enkelt spiller, som min Assistent hev ud af mængden, det betød dog ikke det store, da alle blev tilbudt samme youth kontrakter. Men lad os nu se om han kan udvikle sig, som min assistent siger, han ser sådan her ud fra starten:





Han har bestemt nogle punkter der vil kunne gøre sig gældende inden for et år til to, hvor jeg ligger og vil ligge.
Min førte kamp efter sidste nederlag, var ingenlunde en tæt kamp. Vi sad på alle punkter i kampen. Boldbesiddelse, skud, tacklinger men lige lidt hjalp det… et uafgjort 3-3 blev det mod AFC Portcherster, som skal det siges, ligger på andenpladsen.


Den første landsholdsudtagelse n

Connor O’Hara, blev udtaget til Nord Irlands U19-kampe mod Slovenien og Albanien, i slutningen af marts måned. Hele klubben var begejstret, over at vi nu havde høstet en international spiller, en spiller der havde vist stabil nok form, til at kunne komme i betragtning til et landshold. Det var en stor dag, da Connor fik det at vide, selvom at han bestemt har været en af vores mest stabile spillere de seneste måneder…, så var det alligevel en lille overraskelse. Kampene gik godt for ham, med fuld spilletid, et nederlag på 2-1 til Albanien og en sejr på 1-0 mod Slovenien.

På transfermarkedets sidste dag, og de absolut sidste timer, fik jeg tre spillere ind på leje, det var følgende spillere:







Alle hentet som breddespillere. Bojan fordi min førstemålmand nu er udtaget til landsholdstjeneste, og jeg tvivler på at de udsætter mine kampe for en spiller, og har reelt ikke andre end min normale andenmålmand, som mulighed.
Niall, er hentet fordi jeg synes at mit forsvar de seneste kampe har lukket en del ind, og de forsvarspillere jeg har, har svært ved at følge med, mellem træningskampe og vigtige kampe, og være klar til det hele.
Dan Bennett, er hentet fordi det reelt er den svageste position jeg har på holdet. Det kan forhåbentlig give lidt konkurrence, og dermed lidt flere offensive chancer.


Mesterskabet


Efter et forår hvor vi har mere end haltet afsted, kunne vi med 6 runder igen, blive kronet som vindere af Wessexs premier league…, en forårs sæson der på det tidspunkt, havde budt på 9 sejre, 2 uafgjorte og 3 nederlag, og virkelig havde tappet os for kræfter. Den første kamp hvor Matt Judge virkelig var tilbage for holdet og scorede 4 mål…, det blev kronen for oprykning…, nu skal de resterende 6 kampe bruge på at pudse holdet af til næste sæson, og give de helt unge lidt spilletid.

De resterende 5 kampe, bød alle på sejre, og den afsluttende kamp for sæsonen, var lørdag d. 16. maj kl, 15 på hjemmebane mod Moneyfields, holdet på 16. pladsen…, der skulle nu samles på gode minder, og skabes en god afslutning, for at næste år virkelig igen kan tiltrække vores lidt forvente fans, til en sæson i en ny række…, en sæson der nok forventeligt, ikke byder på nær så mange glæder og nemme kampe…, derfor skal der sluttes godt af, så fansene mærker mulighederne, og er villige til at komme og støtte næste år.

Selvom at vi nok gennem sæsonen, har spillet bedre kampe, og vundet større, så blev det til en fest. Vi vandt 4-0 og havde utrolige 792 tilskuere, næsten dobbelt så mange som til nogen anden kamp i sæsonen. Det betød at også sidste måned i sæsonen (hvor der spilles), gik i plus. Et virkelig mandstykke arbejde af mine spillere, og jeg har set lovende takster for flere yngre spillere, som jeg kan se en fremtid i…, men endnu en uge skal gå før det hele er officielt, da vi slutter en uge før de andre.
Men stats for sæsonen er som følgende:







Vi er rimeligt suveræne på de fleste lister. Vi fik 100 point for 40 kampe, hvilket er godkendt på alle parametre.
Også flere af de andre lister med både topscorer, stats osv. var vi dominerende på, vi havde en gennemsnitsalder på 23, imod de 24 for ligaen…, så alt i alt har det været en ganske perfekt sæson…, eller næsten perfekt, ville gerne have haft at vi havde klaret os bedre i pokalen, det havde givet luft også i økonomien…, men vi skal nu arbejde mod en ny sæson, i et nyt divisionslag. Truppen skal pudses af, enkelte spillere skal forlade os, og vi skal nok have nogle forstærkninger på visse pladser.






« Seneste Redigering: 28 Feb 2015, 16:19 af beringer » Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Many in Men, One in Spirit
« Svar #8: 12 Feb 2015, 11:32 »

Rigtig spændende blog. Jeg læser med interesse. Det er fedt at se LLM i detaljeniveau Smiley
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Many in Men, One in Spirit
« Svar #9: 12 Feb 2015, 21:31 »

Ja jeg ville også gerne videre i det..., men har oplevet en del fejl på det sidste hvor spillet blot går ned, kan være midt i en kontrakt forhandling og efter en kamp..., skal lige have set hvad der kan være skyld i det..., har lige fået ny netforbindelse, og dertil installeret et program, ved ikke om det er det..., men 3 gange siden i går er det gået ned, når ikke meget mere end en uge, så skal jeg starte helt op igen..., så skal lige se om jeg kan få styr på det.

Men takker for de gode ord Opstemt
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#6 - Det afsluttende fra den første sæson og så første halvdel af den nye
« Svar #10: 16 Feb 2015, 22:47 »

”Many in Men, One in Spirit”








6 - Det afsluttende fra den første sæson
og så første halvdel af den nye:


Visse ting ville forandre sig op mod den nye sæson, det vidste jeg…, eller sagt på en anden måde, det var jeg sikker på. Jeg ville ikke længere regne med at vi var blandt favoritterne til at rykke op…, det var min første fejl. For både bestyrelsen, og oddsene er for at vi skal rykke op. Men jeg må indrømme at mit kendskab til Den Engelske Sydlige League Første Division Syd/Vest, er virkelig begrænset, kun hvad jeg lige havde fulgt med sidste sæson, og det var småt. Vi havde fået odds 2,0 hvilket svarede til en andenplads, som ville give playoff kamp. Forhånds favoritterne er FC Romania.

Der er dog med oprykningen sket lidt positive ting. Op mod den nye sæson er nøgletallene følgende:


Sponsor:
2 årig hovedtrøjesponsor til 5.100€ per år, udløber 2016
1 årigt trøjesponsorat til 5.240€ per år, udløber 2016
Bundlinjen:
28.619€
Lønbudget:
3.319€ per uge (1 .128€ brugt)
Transferbudget:
0€[/color]

Klubben forventer at vi er i røde tal om blot 6 måneder, men det gjorde de også inden sidste sæson, så må vist blot til at spille en del træningskampe igen, så vi kan holde bundlinjen kønnere.

Dan Bennett, blev tilbudt en kontrakt, da hans kontrakt med Farnborough udløb. Han har godkendt og dermed er den første permanente forstærning inde, og en spiller jeg har været glad for, selvom han ikke nåede at spille ekstremt meget, grundet blandt andet en skade.

Både Bojan Terek og Ryan Cooke’s lejekontrakter blev forlænget til næste sæson også…, så holdet er stort set komplet.




En del yngre spillere blev hentet ind for at skabe dybde både på U21 og U18 holdet, da jeg reelt troede at vi skulle spille i liga med de hold, blev i hvert fald inviteret til det, men ingen liga blev sat i gang.

Vores træningskampe gik godt, de var mod langt lettere modstandere end sidste års træningskampe, og det resulterede i 5 sejre.

Udover at have hentet Dan Bennett på 26 år ind, er ingen af mine andre handler af spillere over 18 år. De er alle breddespillere, og ment i den henseende, men det ville ikke vare længe, før de planer blev sat lidt på en spids.

Der er desværre ingen cup kampe i år, hvilket er lidt trist, det mangler, til lige at give spillerne det lidt ekstra spændingsniveau…, men jeg er nu sikker på at der nok skal være kampe nok i ligaen, samt kamp nok for at klare os godt.

Den første kamp i ligaen, fortsatte hvor sidste sæson sluttede, med et hold der sprudlede, og især en Luke Nightingale sprudlede fortsat, og scorede igen 2 mål…, og når han så samtidig scorede 26 mål i 19 kampe sidste sæson, var det ikke underligt at der kom bud på ham…, og jeg havde intet at skulle have sagt, nok grundet den lidt sarte økonomi. Han blev i midten af august solgt til FC Halifax, for 17.750€…, pengene er selvfølgeligt gode at have, men vi har mistet en sikker målscorer.
Desuden blev følgende spillere solgt min 19 årige andenmålmand, Tom Coffey, til Bath City. Simon Greatwich, til Aldershot og Neil Lazarus til Woking…, desuden blev Richmond Kissi, lejet ud også til Woking.., han er et fint talent, men synes ikke jeg har kunnet indfri det, og håber at denne lejeaftale, kan gøre godt for ham. De andre spillere gik for mindre beløb, som selvfølgelig er gode at få ind, med vores lidt sarte økonomi, men vores trup har mistet gode spillere og spillere der var direkte vigtige for os…, så savner nu noget bredde I truppen, hvilket flere spillere er begyndt at sige også.

Jeg gik faktisk i panik efter disse salg, for det betød blandt andet at jeg stod helt uden en højre wingback, måske ikke helt uden, da jeg da har ungdomsspillere der kunne spille der, men uden en der reelt ville kunne gøre en forskel og spille pladsen fast. Så jeg gik på indkøb og lejetogt. Flere yngre spillere blev hentet ind, til forskellige pladser…, men om det har været panikhandler, må tiden jo vise. Jeg har tidligere ladet mig rive med, over en spillers stats, og så er han faldet helt igennem. Den første kamp efterfølgende, viste ikke rigtig hvor jeg stod. Jeg var bagud 2-1 ved pausen, og kom yderligere bagud 3-1, men vandt kampen 5-4. En ganske vild kamp, med flere store forsvarskiks, men også en målmand der stort set intet tog…, jeg havde sat min lejede målmand, Bojan Tetek til at vogte målet, og umiddelbart var det ikke en succes til at starte med…, men hele forsvaret var usikkert, og min nye højre wingback, fik en hård ilddåb…, men var faktisk en af de få i forsvaret der bestod prøven.

De kommende kampe gik fint, stadig blev der lukket mål ind, men vores angreb fungerede optimalt, fordi Zack GlassPool og Matt Judge fortsatte fra sidste sæson, og dermed betød de mål der blev lukket ind, ikke det helt store.
Salget af Luke Nightingale, har medført at min unge angriber Ian Holyoak får lidt mere spilletid i slutningen af kampene, og det kan ses både på hans spil, hvor han oftere kommer til de rigtige positioner, men også hans stats er begyndt at bevæge sig en smule.



Jeg har hentet intet mindre end 25 spillere ind i klubben henover sommeren og efteråret…, de fleste er yngre spillere, for at mine to U-hold har spilleer, der kan være med til at udvikle de andre, og fordi mange virkede som gode talenter. Nogle er anbefalet af mine scouts, og andre er fundet selv, ved at søge på specifikke attributter, ud fra forskellige positioner, og så håbe det bedste, på at de virkelig kan udvikle sig.
2 af de 23 spillere er kommet ind som lån, dog ikke spillere der har det ønskede niveau lige pt, men kan sagtens bruges som rotation i pressede situationer. De mest lysende spillere er følgende:



Scott Sinnott, 16 årig deffensiv spiller, der kommer til på en fri transfer fra Verwood, kan spille alle deffensive pldser, til dels.

Djair Parfitt-Williams, 18 årig offensiv midt, kan spille alle offensive positioner. Han var fritstillet fra West Ham, og jeg ser ham allerede som en stjerne på mit hold. Han har givet den offensive midt, lidt mere dybde, og med dem jeg havde i forvejen, betyder det at der kan roteres uden problemer på denne plads, selvom han er klart førstevalg.

Dean Jackson, 16 årig højre wingback, som kommer ind på en fri transfer fra London Colney. Han var lidt af et sats, men ser ud til at han kan dække pladsen mindst lige så godt som Neil Lazarus, og er så betydeligt yngre, og allerede lige så god.



Holdet har gennem det meste af efteråret, været ganske suveræne, med nogle enkelte svipsere, som til dels skal tilskrives mig og mine valg. De første 6 kampe, gik med sejre, før vi blev slået på hjemmebane af Bashley 0-2 i en kamp hvor angriberne simpelthen ikke havde klassen. Den kamp blev en vendepunkt, men ikke på den gode måde.
Hvor vi tidligere havde spillet suverænt i nærmest hele kampe ad gangen, var det nu sjældent at spillerne kunne holde koncentrationen, hvilket medførte til tabte halvege og kampe. Jeg opdagede desuden at min tidligere gode gang rotation, ikke længere gav så gode resultater…, for flere spillere følte at det gik ud over deres udvikling, og andre at de simpelthen ikke spillede nok. En enkelt har flere gange skippet træningen, med reprimander og bøder til følge…, det fandt Kaffo sig ikke i, og vil nu forlade klubben.
I slutningen af oktober, kom det der ikke rigtigt måtte ske, oven på Luke Nightingales salg, nemlig at Matt Judge blev skadet i 3-4 måneder…, nu bliver meget af presset lagt på Zach Glasspools skuldre…, han spiller godt, men skal nu spille hver kamp med en betydeligt mindre god angriber ved siden af sig, end han havde i Judge.
Den første kamp gik godt, men flere af de andre gik mindre godkendt, og nogle direkte dumpet henover efteråret.




Job tilbud:

Villarreal B
Valladolid B
R. Betis B/B
Port Vale
Chesterfield
Northampton Town
Eastleigh
Dartford
Gosport
Guisley
Og mange, mange flere.
Der blev tilbudt et bredt udvalg af klubber til mig, gennem efteråret, de fleste engelske helt fra Sky Bet League 1, og ned til vores eget divisions lag…, men også en del spanske B-hold, viste deres interesse og et enkelt førstehold, nok min spanske anden nationalitet der spiller ind…, kun en klub tog jeg imod job interviewet ved, og det var hos Villarreal B, hvor jeg syntes at det kunne være sjovt at se, hvad også min klub reelt vil gøre nu hvor interessen for min person begynder at blive så meget større.
Svaret kom få dage efter, hvor bestyrelsesformand Paul Murray, foreslog at vi fik en frokost nede i byen…, jeg var frisk og tog imod udfordringen, og det handlede ganske som jeg havde forventet, om at jeg havde taget imod et interview fra Villarreal B, om et muligt job hos dem. Paul forsikrede mig om at Winchester ville gøre alt i deres magt, for at holde på mig, og jeg skulle bare sige til, hvis jeg ville have noget ændret…, det var store ord fra en mand, der reelt ved at økonomien, til at ændre de ting jeg gerne vil have ændret, de er der ikke. Jeg forsøgt at spørge ind til om man kunne forbedre trænings og ungdoms forholdene i klubben, men ganske som forventet, så var der ikke økonomisk mulighed for dette.

Jeg sagde dog at jeg gerne ville have muligheden i fremtiden til at drøfte disse ting igen, og det blev vi enige om. Jeg har trods alt set klubben økonomi blive meget forbedret henover de seneste måneder, blandt andet ved stigende indtægter fra tilskuere, og fordi vi nu spiller to træningskampe hver uge…, alt noget der forbedrer klubbens økonomi, og noget jeg har trumfet igennem.

Jeg fortalte at jeg med glæde ville blive i klubben, men at jeg ikke ville love at det var for evigt, for jeg har altid ment at det er rart, at kunne presse sin arbejdsgiver en smule, så de holder sig på tæerne…, og dermed sagde jeg god for at blive i Winchester City F.C., som jeg hele tiden havde haft planer om, men det behøvede Paul jo ikke vide. I alt er jeg gennem efteråret tilbudt nyt arbejde i 33 klubber.





Økonomi per. 1. januar 2016
:

Sponsor:
2 årig hovedtrøjesponsor til 5.100€ per år, udløber 2016
1 årigt trøjesponsorat til 5.240€ per år, udløber 2016
Bundlinjen:
90.075€
Lønbudget:
3.319€ per uge (2 .599€ brugt)
Transferbudget:
12.280€


Min økonomi er blevet intet mindre end fremragende, altså set ud fra forventninger, liga og muligheder…, ikke sådan at jeg i næste transfervindue har tænkt mig at hente Messi og Ronaldo ind…, men der er overskud hver måned, og pæne overskud endda. Hovedsageligt grundet stødt stigende antal tilskuere, og vores træningskampe, der giver et overskud hver gang.






1. januar 2016



Per første januar 2016, ligger vi klart nummer 1, om end ikke nær så klart som i sidste sæson. Der har været flere nederlag, som har gjort vores liga noget tættere, men vi har stadig et pænt hul på 6 point til andenpladsen, de er dog en kamp efter os…, men tredjepladsen er hele 8 point efter os, så der ser ud til at hvis vi fortsætter vores niveau, så skal muligheden for at spille om oprykning nok være der, men jeg har været overrasket over hvor lidt niveauet er bedre end i sidste sæson i Wessex League Premier Division, men det er bedre, for dummer vi os det mindst i kampene, bliver det straffet med det samme
















« Seneste Redigering: 28 Feb 2015, 16:19 af beringer » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Many in Men, One in Spirit
« Svar #11: 16 Feb 2015, 22:51 »

Fedt at se du har fået en god start og skøn læsning !

Det gør mig bare trist at mit eget save med Hoddesdon ikke længere virker Skuffet
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Many in Men, One in Spirit
« Svar #12: 16 Feb 2015, 23:05 »

Fedt at se du har fået en god start og skøn læsning !

Det gør mig bare trist at mit eget save med Hoddesdon ikke længere virker Skuffet

Er det selve savet der er gået dødt? Jeg gemmer altid i to filer hver gang, netop af samme årsag. Skuffet

Men ja det gør godt, og kan allerede sige at det næste halve år, virker lovende..., rart at komme fra Hampshire, hvor ophavet er godt Opstemt
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#7 – Take That & noget godt fodbold
« Svar #13: 23 Feb 2015, 23:25 »

”Many in Men, One in Spirit”








7 – Take That & noget godt fodbold:



Klubben havde allerede en gang i løbet ad efteråret afholdt en klubdag, præcis som sidste år…, men bestyrelsen var ikke færdige endnu. Da vores nye trøjer udkom i slutningen af januar 2016, trak de i utroligt mange tråde, og fik en masse kendte til at komme og ”købe” trøjer. Det var et helt ekstremt og gennemført stunt, som skulle vise sig at give et godt økonomisk boost, samtidig med at vores klub spillede ganske fantastisk.


De 3 Take That medlemmer, Mark Owen, Howard Donald & Gary Barlow, deltog alle i præsentationen af den nye trøje, og ikke nok med det, også andre store navne fra Hampshire dukkede op. Ronald Koeman, DJ Chris Evans og Sammy Lee var alle med i dette prestigefyldte projekt.

De viste deres ansigter, sammen med vores klubs nye trøjer, og det kan uden tvivl have været med til at vores tilskuersnit langsomt men sikkert kravlede opad…, som det havde gjort hele efteråret også.


I den første hjemmekamp i 2014, havde vi 144 tilskuere. Det har siden udviklet sig gradvist, med flere store hop henover fandagene…, i snit er vi nu nået over 500 til hjemmekampene. Det hele bevirker til en positiv økonomi, om end vi stadig er langt fra et kunne udbygge vores ungdoms og trænings faciliteter, som jeg ellers håber på snart vil ske. Men vores support på lægderne betyder at vores spillere virkelig viser en gejst, når der skal spilles.
Vores forår, har endnu ikke haft de samme dumme nederlag, eller uafgjorte resultater, vi har faktisk næsten startet januar, på samme måde, som sæsonen startede, stort set perfekt, men det er også nødvendigt, så tæt som vores forfølgere er i hælene på os. Selvom at der måske er et godt stykke ned til 3. pladsen, vil jeg foretrække ikke at skulle ud i en playoff kamp om oprykning, og hellere klare den med førstepladsen selv.





Doh…, har lige opdaget at der slet ikke er playoff, men at det er de to bedste der rykker direkte op…, sikke en fejl, at have gået med hele sæsonen…, ikke underligt at mine spillere har kigget underligt på mig til tider. Det er en begynderfejl, som simpelthen ikke må ske…, jeg må tage mig sammen, og sætte mig ind i reglerne bedre.





Slutningen af februar, og starten af marts var virkelig en tid i helvede. Jobtilbuddene fortsatte med at vælte ind, men lidt forunderligt, for det gik ikke specielt godt i Winchester. Vores klub kom ind i en vildt dårlig stime…, vi havde haft 18 point ned til den tredjeplads som ikke gav oprykning, da det hele begyndte at vende. Træningskampe, og turneringkampe begyndte at sætte deres præg på det hele, og spillerne kunne simpelthen ikke nå at blive friske, på trods af at jeg benyttede u21 og u18 spillere i træningskampene generelt…, men vores hold faldt lidt fra hinanden med et par skader, og en masse trætte spillere.

En periode på lidt over en måned, fra slutningen af februar, bød på 2 sejr2 og 4 nederlag, hvilket betød at vores ellers sikre forspring til andenpladsen, skrumpede godt ind. Vi var stadig i klar afstand til 3. pladsen, og derfor i god kamp om oprykningen…, men vi mistede alt for mange point i den halvanden måned.

Vores nye ungdomsspillere, vakte ikke den store begejstring. Kun en enkelt syntes min ungdomschef, der var værd at kigge på, og selv han virker ikke som noget der er værd at skrive hjem om, selv om nogle år. Det var en virkeligt ringe årgang, men de fleste fik ungdomskontrakter, og kan styrke bredden i ungdomskampene…, men der er ikke den lysende stjerne til eftertiden.



Jack Fraser, 16 år, alsidig offensive midt og angriber.



Men mit navn var efterhånden begyndt at røre på sig i fodboldverden. Flere spanske mindre klubber, og klubber helt op til league 1 i England, og sågar HB Køge, forsøgte sig med et jobinterview, men jeg holder mig loyal overfor min arbejdsgiver. Jeg vil gerne se hvad vi kan gøre, når modstanden virkelig begynder at spidse til. Jeg har været overrasket over det lave niveau i dette divisions lag, men satser på at jeg nok skal få kam til mit beskedne hår i næste lag. Selvom at jeg nok ville have større mulighed for personlig udvikling i f.eks. en spansk fuldtidsprofessione l klub, eller HB Køge, så tager jeg mulighederne her i klubben seriøst.

Jeg har fundet et økonomisk tilholdssted, der virkelig tigger om at blive sluppet løs. Slev efter 8 måneder i sæsonen, er det kun 2 gange vi har haft underskud i en regnskabsmåned, hvilket jeg betegner som en sejr i sig selv. Vores økonomi har nu rundet de 100k € på bundlinjen, stadig ikke nok til at forbedre mine trænings og ungdomsfaciliteter, men jeg satser på at med det stødt stigende tilskuertal, og bestyrelsens generelt gode idéer om fandage, hvor de gang på gang, får trukket nye folk til, så giver det også mere luft i økonomien. Men mon ikke vi bliver nødt til at investere i truppen næste år? Nu skal denne sæson i hvert fald lige overstås, så må vi se hvad fremtiden bringer.

5 kampe før sæson afslutningen stod det klart, at vi havde vundet oprykning. Nu skal nogle spillere lige ”pleases” med lidt spilletid, og de der er lige på vippen, lige prøves lidt mere af. Det bliver rart at kunne fokusere på næste sæson, og så se hvor vi står i forhold til en bedre liga i Den Engelske Sydlige Premier League Division.

I slutningen af sæsonen, bød jeg også på min unge lånespiller, Dan Hogan, han havde imponeret på den venstre wingback position, og som blot 18 årig, kunne jeg se et stort potentiale i ham&#133;, hans kontrakt med Crystal Palace udløber godt nok til sommer, men tager jeg og skriver kontrakt med ham sådan, skal jeg give 700k € i kompensation, og det har vi ikke råd til. Så i stedet bruger jeg næsten hele mit transferbudget på ham 20k € hvor noget er fordelt henover året…, men jeg synes at han er det værd, og en spiller der bestemt kan være med i næste sæson, på et højere plan. Jeg vil også gerne beholde min anden lånespiller Ryan Cooke, hvis kontrakt også udløber, men der skal noget mere på bordet, og har jeg ikke råd til, efter jeg har købt Dan…, så må se om hans kontrakt reelt løber ud, eller om hans klub tilbyder ham en ny…, for jeg vil gerne have ham til bredden.



U18-holdets store kamp



En lun majaften, skulle vores U18 hold spille en træningskamp, mod Manchester Citys U18 på hjemmebane, det var Man. City, der havde foreslået kampen. Det var en spændende kamp, hvor man virkelig kunne forvente at vi kunne få ørene i maskinen. Flere førsteholdsspillere, der er under de 18 år, var gjort til rådighed, for holdet og vi gjorde en virkelig flot figur. Vi tabte knebent 3-2, og jeg var stolt af mine unge spillere, og især en spiller viste mere end jeg havde forventet…, nemlig den eneste som min ungdomssektor, havde sagt havde talent af de nye poder…, han scorede to mål, og var farlig kampen igennem. En kamp som vi ellers var domineret i, det meste af tiden. Alle statistikker var imod os…, også derfor jeg var vildt stolt af de unge drenge.



Titlen I hus



Da vi vandt ligaen, med to kampe igen, steg vores tilskuerantal lidt igen. Generelt steg det med 80 til træningskampene, som endnu engang betyder flere penge i kassen, og næsten til den efterfølgende hjemmekamp, som var første efter at titlen var kommet i hus, kom der ca. 400 mere end hvad vores seneste hjemmekamp havde haft, nemlig utrolige 1026 glædesfyldte tilskuere…, så titlen har endnu engang betydet betydelig tilskuerforøgelse. Hvis blot dette kan holdes til næste sæson, så ser det godt ud. Kampen bød også på det hurtigst scorede mål nogensinde for os, efter blot 12 sekunder, scorede Zach Glasspool.

Den efterfølgende træningskamp, blev der sat tilskuerrekord. Vi havde formået at få en kamp mod Aston Villa, som er beliggende i Championship, og det havde været en dyr kamp at sætte op, men jeg regnede med at der ville komme mange tilskuere, og det gjorde der…, men vi så også forskellen på Championship og Den Engelske Sydlige League Første Division Syd/Vest…, vi blev udspillet på samtlige parametre, og tabte 6-1…, jeg vil stadig kalde det for et hæderligt resultat, og en fed oplevelse…, men der er langt til toppen i selv den næstbedste engelske række.


Inden min sidste kamp i sæsonen, blev jeg tilbudt jobinterviews fra intet mindre end 21 klubber, fordelt på 1 fra League 2, 19 fra de 3 Conference divisioner, og et fra spansk 3. bedste række. Jeg er et varmt navn, og må vist hellere få klubben til at forlænge med mig igen.

Sidste kamp i sæsonen, var tilskuertallet på 1595, det vil sige over de seneste to kampe, er det steget med knap 1000. Jeg ved at det er fordi det er sidste kamp…, sidste sæson sluttede jo også med tæt på 800 tilskuere på lægterne, men denne startede med omkring 400 på lægterne…, så jeg ved godt at det ikke automatisk betyder langt over 1000 til hver kamp…, men man kan jo håbe på nogle bedre tider, rent økonomisk. Kampen blev desuden vundet 5-1 så en god afslutning.


Vi var endnu engang dominerende på både hold og spiller stats ved sæsonens afslutning. Klubben genererede 93 point i 42 kampe, det vil sige 7 point færre end sidste sæson, men i 2 kampe mere. Men set i forhold til at det var en bedre division, må det siges at være godkendt.








Økonomi 22. maj 2016
:

Sponsor:
2 årig hovedtrøjesponsor til 8.500€ per år, udløber 2018
1 årigt trøjesponsorat til 7.250€ per år, udløber 2017
Bundlinjen:
169.706 €
Lønbudget:
5.601€ per uge (3.035€ brugt)
Transferbudget:
7,36k € tilbage ud af 24,85k
Personlig kontrakt:
350 € per uge til 2019


I slutningen af maj, fik jeg også en ny kontrakt, så er nu bundet til klubben indtil 30. juni 2019. Klubbens sponsorater blev også forlænget, til nye og forbedrede aftaler.

Generelt har økonomien fået et hak opad, og hvis vi fortsætter med vores træningskampe næste sæson, skal vi nok få det holdt i den sunde ende. Det hele ser faktisk fint ud.

Årets hold blev der ikke fundet de store overraskende udfald på:










« Seneste Redigering: 28 Feb 2015, 16:19 af beringer » Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#8 – En vanskelig opstart
« Svar #14: 28 Feb 2015, 16:18 »

”Many in Men, One in Spirit”








8 – En vanskelig opstart:


Opstarten til den nye sæson, blev ikke som jeg håbede, men nok mere som jeg frygtede. Flere af mine spillere havde tiltrukket meget opmærksomhed, hvilket betød at tre af mine vigtige spillere røg allerede kort inde i transfervinduet. Matt Judge, der havde været skadet en del af sidste sæson, havde stadig præsteret at score 20 mål i 19 kampe, og det betød at der kom et tilbud ind, som jeg ikke kunne sige nej til, fra Ilkeston der spiller i divisionen over os.
Mark Badman, min faste og mest spillende defensive midt røg også…, hans alder taget i betragtning, er jeg faktisk stolt over at kunne sende ham videre til Barrow der spiller to divisions lag over os selv.
Dan Bennett, min højrekant, som jeg hentede på en fri transfer sidste år, røg videre til Newport County, der mistede en del spillere efter de rykkede ned fra League 2.
Alle tre spillere gav gode overskud på deres transfers, hvilket betyder der er lidt at rykke med, men ikke helt svimlende store beløb. Desuden er en del yngre spillere forsvundet fra klubben, på enten frie transfers, eller for beskedne små beløb. Alt i alt er der trimmet ALT for meget ud i truppen, men jeg har trods alt fået tre spillere ind i samme periode. De to er kendte af klubben, det er nemlig de to lejespillere fra sidste sæson, Ryan Cooke, som faktisk har været på leje hos os i to sæsoner…, og så er det Dan Hogan. Desuden er der hentet:


Olufela Olomola, en 18 årig angriber, der var fritstillet fra Southampton. Jeg håber at han kan på sigt, blive en god erstatning for Matt Judge, der ellers har været sindssyg god de seneste to sæsoner.


Den nye sæson byder for første gang på FA Cup…, det bliver spændende at se hvad vi kan gøre. Bestyrelsen mener at der skal nås den fjerde kvalifikationsrunde, ligesom at de mener at vi skal kæmpe med om førstepladsen i ligaen. Bath er delte favoritter sammen med os til odds 3,0 angående ligaen…, men det skal siges at disse odds er lagt ud før vi solgte flere af vores rigtig gode spillere. Det bliver de unges år, for jeg har ikke kunnet finde nogle spillere, der ville være langt bedre, end de yngre spillere der allerede er i klubben…, så nu må vi se hvor langt deres talenter rækker. Jeg får et problem hvis f.eks. nogle klubber begynder at se sig varm på Zach Glasspool, eller Leigh Mills…, de er mine store og rutinerede spillere lige nu. Vi har på nuværende tidspunkt en trup med 5 spillere der er mere end 20 år, 10 spillere på 18 eller yngre og det ud af en førsteholdstrup på 23 spillere.

Træningskampe og faciliteter:





Vores træningskampe gik generelt godt. Jeg havde sat et hårdt program op, for at hive en masse penge ind, så der måske på sigt kan opgraderes lidt på trænings eller ungdomsfronten. Juli måned gik forrygende, vi havde en del gode træningskampe, tabte en enkelt til Blackburn, 4-1, ellers blev resten vundet, mod lavere eller tilsvarende hold som os. Og økonomisk gik det forrygende også, for med spillersalg, og træningskampe hver anden til tredje dag, kom der et overskud på næsten 100k €, det skal dog siges, at vores tilskuersnit til træningskampene er steget til lige over 300 per kamp, på nær kampen mod Blackburn, hvor der var 2.610, men det kostede os også 30k € til Blackburn at arrangere, så kun et lille overskud på den kamp. Men det har betydet at vi nærmer os den kvarte million, dog ved jeg ikke hvor meget bestyrelsen vil have at der skal stå, før de reelt vil opgradere vores ikke eksisterende faciliteter…, og så skete det da jeg mindst ventede det. Min assistent, sagde at han syntes at vi skulle forsøge at presse bestyrelsen, til at forbedre vores ungdomsfaciliteter, og de sagde ja…, jeg tænkte at når man nu var i gang, kunne jeg jo lige så godt forsøge at presse citronen en smule, og spurgte så ind til vores træningsforhold…, først virkede Paul Murray ikke specielt villig…, men indvilligede, at det ville kunne gavne vores spillere og klub som helhed, hvis også det blev opgraderet. Nu er spørgsmålet så hvor penge skal komme fra…, vi har 250k € på bundlinjen, og udbygningen af vores træningsfaciliteter vil koste klubben 200k og ungdomsfacilitetern e til koste klubben 240k…, ser ud til at der skal spilles mange træningskampe, for at skaffe de penge hjem…, men jeg vil gøre alt i min magt, til at det ikke kommer til at give klubben alt for meget underskud…, men glæder mig ti at det er færdigt næste efterår…, for det startes først efter sæsonen.

Det bliver en ny tid, uden tvivl.


Så går det løs:


Den sjette august gik ligaen i gang. Vi fortsætter hvor vi slap, med at score et hav af mål, og lukke lidt færre ind…, men der lukkes stadig mange mål ind. Til gengæld er vore angribere skarpe oven på en god gang træningskampe, og bankede mål ind på samlebånd i den første kamp…, 9-4 blev det til på udebane, det må siges at være godkendt af angrebet…, lidt mindre godkendt må jeg vist sige til forsvaret.

Vores sæsonkort indehavere steg med 71%. Fra 38 og til 65, det er ganske godkendt, endnu engang noget der kan være godt for klubben, på den lange bane. Den første ligakamp på hjemmebane, viste hvad prognoserne fra slutningen af sidste sæson havde beregnet, at vores tilskuersnit steg ekstremt igen…, 912 tilskuere havde lagt vejen forbi The Denplan City Ground. Hvis det er det snit vi kan forvente resten af sæsonen, er jeg ikke bange for at vi nok skal holde os i sort rent regnskabsmæssigt. Sidste sæson steg tilskuerantallet hele sæsonen, så hvis vi kan spille godt, og vinde kampe, er jeg sikker på at vi nok skal være over de 1.000 tilskuere per kamp, i slutningen af sæsonen…, hjemmekampen blev vundet 5-2…, lidt bedre forsvar, men stadig ikke godt nok…, men det er jo forventeligt. Sidste sæson havde jeg 4 betydende kampe, hvor jeg ikke lukkede mål ind…, kun 4. Det skal blive bedre i år, men jeg har ikke tænkt mig at ændre på systemet, men træne spillerne mere intenst, mod at blive bedre på positionerne.

Jeg fik skiftet en smule ud i mine staff, jeg fyrede min ene træner, simpelthen fordi han ikke var god nok, og fordi jeg samtidig kunne få en spændende træner fra Cameron, som havde været spillende træner i AS Fresnoy, nemlig Pius N’Diefi, der har spillet 31 kampe for Cameron. Ud røg også både min chef for talentområdet, der blev erstattet af 49 årige Steve Welsh fra Skotland, og min cheffysioterapeut, der blev erstattet af den unge 27 årige englænder, Sue Allaway. Alle tre fik 3 årige kontrakter…, lidt dyrere end de gamle, men også betydeligt bedre staff.

I ligaen, gik det stille og roligt, men vores mål begyndte at svigte, og blive færre, det resulterede i et uafgjort, men derefter blev også vores forsvar bedre, og selvom at vi ikke længere scorer 5 mål, er det stadig sejre der kommer ind på kontoen.

Desværre bød tiden også på endnu flere afgange fra mit hold. Min offensive midt Tommy Smith, var utilfreds med ikke at starte hver eneste gang, og bad derfor om at komme væk…, og jeg ville ikke stå i vejen for ham. George Reader, som jeg i sin tid, havde hentet og troet skulle være vigtig brik i min tid i klubben, har aldrig slået igennem, og vi fik ham afsat til meget små penge. Desuden blev min centerback Faisal Hemati solgt til Bristol Rovers, det er lidt af en bet…, for han var klart mit andet valg i forsvaret. Desuden blev Scott Sinnott solgt, som jeg havde hentet ind sidste år på en fri transfer, og hans salg viser at vi trods alt henter spillere som andre også er interesserede i…, så mine scouts og jeg laver gode handler til tider.


Ny bestyrelsesformand?
- og nye spillere:


I starten af september, kom det lettere chokerende budskab, nemlig at Paul Murray havde tænkt sig at sælge sin del af klubben, og overlade den til en lokal forretningsmand. Hele klubben rystede i sin grundvold, for det var jo netop Paul Murray, der for ganske få år siden, havde været med til at redde klubben, fra en konkurs, og en nedtur af de helt store…, var det nu slut, ville han ikke mere? Vi klarer os godt, og det er måske derfor han mener, at hans oprindelige mål med at redde klubben, sammen med Dave Malone, nu er vel klaret…, men det er alligevel en usikker tid vi går i møde.
I starten af september blev der hentet 3 spillere, som alle var på frie transfers. Alle spillere som der enten kunne agere her og nu, eller være gode breddespillere:


Callum McNaughton, 24 årig englænder, centerforsvarer og dermed et godt alternativ til de to spillere vi har mistet på den position. Er opvokset i West Ham, og har siden spillet i divisionerne over os. Han virker som en der kan yde lidt godt arbejde ved siden af Leigh Mills.


Taylor Tombides, 20 årig australier med engelsk pas, højre kant, og center midt. Er ment som backup for Gwenzi…, også han har en ungdomstid i West Ham, og har tidligere spillet i divisionlaget over os, og i dette divisionslag.


Jake Soutter, 19 årig australier, med engelsk pas, målmand og skal tage kampen op med mit ellers sikre førstevalg Connor O’Hara. Har spillet ungdoms fodbold i Fulham, og aldrig spillet en kamp for dem, eller andre…, så han er et ganske blankt kort. Ser en ganske god fremtid i ham.



Alle 3 spillere kan og skal kunne gå ind i startopstillingen fra dag et, og gjorde det også. Dog kæmper Jake Soutter reelt om pladsen, da han er den eneste der har en direkte konkurrent der er på hans niveau.




Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010