home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 345 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #20 - Many in Men, One in Spirit
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #20 - Many in Men, One in Spirit  (Læst 22747 gange)
beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#9 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #15: 03 Mar 2015, 21:55 »

”Many in Men, One in Spirit”








#9 – FA Cuppen og resten af efteråret:


I FA Cuppen blev vi i anden kvalifikations runde, sat op mod en formodet stærkere modstander i Vanarama Syd holdet, Concord Rangers, de har spillet i Vanarama Syd, i de senest 3 sæsoner, og hver sæson i den øverste halvdel. De bliver et spændende bekendtskab, men vi skal nok have styr på vores forsvar, og stadig have et angreb der sprudler, hvis vi skal have en reel chance…, det bliver spændende at se os mod en formodet bedre modstander, der spiller i en bedre division. Vi skal spille på hjemmebane, hvilket kan give holdet et boost, og forhåbentlig give fansene en dag der er lige til glemmebøgerne.


Selvfølgelig skete det der bare ikke måtte ske…, et par uger inden kampen skulle spilles, kom Zach Glasspool galt afsted. Han brækkede nogle ribben i en træningskamp, og er ude 6-7 uger…, damn det er en bet, når man tænker på at han i sæsonen har scoret 8 mål i 8 kampe…, det bliver spændende at se hvordan angrebet vil virke de næste par uger, før FA Cup kampen…, min nye angriber i Olufela Olomola, fik at vide at det nu var op til ham, at lede angrebet…, kommende fra en større klub, skal han nu træde i karakter, og vise sit værd…, samtidig hev jeg Zach ind til en opmuntrende samtale, hvor jeg sagde at jeg mente, han var vigtig for klubben, og dens mål for oprykning. Jeg så frem til at han igen var klar, men at han skulle være helt klar, ikke noget med at springe over hvor gærdet er lavest. Han var taknemlig for mine ord, og sagde at han glædede sig over klubbens succes, vores mål om mulig oprykning og var stolt af at repræsentere klubben og mig.


Siden efteråret 2013 har Winchester City F.C. ikke været aktiv i FA Cuppen. Det har været en hård tid for vores fans, for det er der, hvor de virkelig kan se sig selv målt op mod alle de andre, og lidt større holds tilskuere og fans. Så da den 24. september nærmede sig, var der en helt ekstatisk stemning i klubben, helt fra ledelsesgangen og ud til de små ynglinge der rente rundt på træningsanlægget. Forældrene der skulle hente deres børn, hviskede alle i krogene om den kommende kamp. Det var en stemning der var til at få kuller af, og jeg tog hurtigt mine forholdsregler, og bad drengene, lade aviser være aviser og holde sig fra nettet og så videre, så de ikke blev hooked op på ting der blev sagt, og antydet..., og da dagen ankom, havde jeg et topmotiveret hold, der stod klar på enhver modstand der skulle være.


Og det blev en fest uden lige…, 5-0 foran 2.741 tilskuere, det er en fest på alle parametre…, der skulle kun gå 32 minutter før Ian Holyoak bragte os foran, og derfra var der kun et hold på banen. Vi var dominerende og hentede vores anden clean sheet i sæsonen…, og præmiepengene er også gode, nemlig 5,62k €, det er dejligt og godt vidende at selvom at klubben måske er ved at blive overtaget, så klarer vi os stadig stabilt på fodboldbanen…


Efter endnu et par sejre i ligaen, kom 3. kvalifikations runde i Cuppen, og denne gang på udebane foran 2.566 FC United tilskuere…, og vi har i modvind fra starten af. Blot 3 minutter skulle der gå, før bolden lå bag vores keeper…, men Ryan Cooke fik udlignet…, men kom hurtigt bagud både 2-1 og 3-1, før djævlen virkelig bed sig fast i Ryan Cooke, og han både reducerede og udlignede før pausen…, anden halvleg var lige, men vi hev det længste strå og hev en hård 5-3 sejr hjem…, det var en spændende kamp, men lidt for nervepirrende i første halvleg…, men vi vandt og er nu klar til det bestyrelsen har forventet, nemlig 4. kvalifikations runde.


Starten af oktober blev tiden, hvor vi fik en ny formand i klubben. Matthew Johnson var navnet på den 44 årige lokale forretningsmand, der overtog efter Paul Murray den tidligere redningsmand af klubben.
En ny æra skal nu til at begynde, uden at den nye bestyrelse dog har kommet ud med nogle nye planer, eller ændringer, det bliver spændende at se hvilken retning klubben nu skal rykke sig i, eller om der overhovedet kommer til at ske nogen former for forandring. Hvor Paul tidligere havde haft erfaring fra klubledelse som bestyrelsesformand for Eastleigh Football Club, så kommer Matthew Johnson til som helt ny og udenforstående i fodboldens verden. Frygten går lidt på om han blot ser os som en virksomhed, der lige skal tjenes lidt penge på, og så skal fortjenesten hives ud. Ingen i klubben ved reelt hvor vi står.



Jeg fik en kort meddelelse fra Matthew, få timer efter at det hele var besluttet…, nemlig at han takkede mig for mig tålmodighed, og at han vidste at dette måtte have været en stressful periode for alle i klubben…, intet mere kom der.


Den fjerde kvalifikations runde havde sat os op mod Crawley, en på papiret yderst skræmmende modstander, alligevel ikke en modstander der skræmmer mig det store inden kampen. De har haft et par hårde år, og er rykket ned to år i træk fra League 1, og ned til Vanarama Conference, hvor de måske nok holder sig til i toppen, men også har flere dumme nederlag. De er ikke bedre på hjemmebane, end på udebane, hvilket er en fordel for os, nu hvor vi har været uheldige at trække dem på udebanen. Jeg talte med min assistent, om hvordan jeg savnede den danske model, med at det altid var det mindste hold der havde hjemmebanen…, og han var enig i at det kunne have været stort, men sådan er det jo.


Den 22. oktober oprandt dagen, hvor vi skulle rejse de små 11 km til en af Hampshires andre byer, der huser klubben ad samme navn. Spillerne var koncentrerede og lettere nervøse, alle var fysisk klar, efter et par fridage.
Vi vidste reelt ikke hvad vi ville komme op imod. Crawley har betydeligt færre tilskuere til deres hjemmekampe end vi har…, men har til gengæld på udebane mønstret at vinde foran 6.650 hadefulde Bristol Rovers fans…, så de har moralen…, nu skal vi også finde den frem. I det femte minut øjnede jeg overraskelsen, da Ryan Cooke modtog bolden dybt inde i feltet og køligt sparkede den ind.., der gik desværre ikke mere end fem minutter mere, før bolden lå bag vores egen keeper, efter Callum McNaughton havde lavet straffe.


Men vi havde moral, eller det vil sige at Ryan Cooke har moral, for endnu engang skulle han kun bruge ganske få minutter, til at bringe os foran igen…, han ser ud til at nyde Cup-kampene i fulde drag. Pausestillingen var 2-1 til os, og jeg fortalte hvor stolt jeg var af gutterne…, men jeg er sikker på at Crawleys manager ikke havde brugt helt de samme ord…, for det var et helt andet hold der kom på banen i anden halvleg. De kæmpede for hver eneste centimeter af banen, men vi holdt stand helt til det 71. minut, hvor en tværpasning, blev misset af vores målmand, og en helt fri angriber blot kunne prikke bolden ind. I det 83. minut skete en næsten identisk situation, og pludselig var vi bagud med 3-2…, endnu engang kan jeg kun være glad for at mine spillere, er med hele kampen, og ikke melder sig ud i den sidste halvdel af kampen…, for i det 91. minut dukkede Ian Holyoak op ind i feltet med bolden, efter en masse klumpspil efter et hjørne, og køling satte han den ind ude langs stolpen…, mange på stadion, der i blandt hele Crawleys bænk og deres spillere var sikre på en offside, men den blev ikke dømt, og målet stod…., vi havde klaret 3-3 på udebane, og har nu en returkamp på hjemmebane om 4 dage.


På hjemmebane var jeg sikker på at vi havde en masse fans i ryggen, og jeg vidste med hvad vi havde set, at det også ville være nødvendigt. Vi skulle have en dag, hvor hele vores angreb kørte optimalt, og helst en dag hvor også vores forsvar meldte sig ind. Lodtrækningen til 1. runde var i mellemtiden blevet lavet, og vinderen af kampen, ville kunne se frem til en hjemmebanekamp mod Southend United, fra Sky Bet League 2…, en svær modstander, som det kunne være fedt at skulle matche sig imod…, men det ville kræve at hele holdet stod klar mod Crawley, og præsterede. Vi havde forventet at over 3.000 ville komme for at se kampen, og på trods af en massiv gang regn, blev vi ikke skuffede…, 3.500 tilskuere bevidnede en kamp vi var med i…, vi kom godt nok bagud efter allerede 5 minutter, men jeg så en første halvleg, som jeg reelt følte vi var godt med i…, og i det 8. minut i anden halvleg kom udligningen, det var Ian Holyoak, der igen dukkede op i klumpen efter et hjørne og sparkede bolden ind…, den stod nu 1-1 og jeg følte af alt kunne ske, for Crawley var bestemt med i kampen. 


Forlænget spilletid…, og mine nerver var begyndt at rører på sig:
104. minut Glasspool, modtager moden på kanten af feltet, trækker ind og skyder med sit kolde venstre helt ude ved stolpen 2-1…, jeg begyndte at tro på det…, men i det 107. minut fik Kamdjo fra Crawley, bolden helt fri i højre side og der var kun en vej for han, direkte mod målet…, han skyder få meter inde i feltet, fordi han bliver godt presset af et godt tilbageløb af McNaughton og bolden hamrer mod overliggeren…, blot 1½ minut senere, fuldender Taylor Tombides en vidunderlig aften, og vores fans kam virkelig juble…, 3-1…, det er uvirkeligt at se rundt på stadion der synger, danser og jubler…, folk er ekstatiske…, og jeg var lige ved at lade mig hive med, men besindede mig, og skyndte mig at råbe til spillerne at de skulle koncentrere sig, for der er stadig 13 minutter igen. Og frygten var ikke ubegrundet, i det 113. minut lavede Dan Hogan straffe, som sikkert blev omsat til mål…, 3-2…, i det 119. minut havde Jake en fantom redning på stregen…, det betød at vi hev en smal, men stor og vigtig 3-2 sejr i land…, klubben var ekstatisk fra bolddrenge til ledelsesgang, var der feststemning.


Det var en kamp, der med præmiepenge og tilskuerindtægter generede et plus på næsten 75K €, det kan mærkes og er virkelig noget der gør det værd at yde lidt ekstra i de hårde følelsesmæssige perioder. Connor O’Hara, er igen begyndt at blive udtaget til Nordirlands U21 landshold. Det gør os stolte i hele klubben.




1. runde i FA Cuppen




De kommende par uger, gik med almindelige kampe, hvor vi klarede os som altid…, med skindet på næsen. Et godt angreb, men en smule bedre forsvar end tidligere. Flere af mine spillere er begyndt at blive godt trænet på de positioner, som jeg gerne vil have at de spiller, hvilket giver bedre forståelse i spillet, og dermed bedre bevægelse. Efter to klare sejre i ligaen, på henholdsvis 4-1 over St. Noets, og 4-0 over Cirencester, kom dagen hvor vi skulle op imod Southend United.


Lørdag d. 5. november 2016, klokken nærmer sig 15, og vinden har lagt sig en smule, men blæser stadig gustent på langs af banen. Temperaturen siger 10 graders celsius og det er lettere overskyet, banen er blevet ordet i løbet ad ugen, men stadig i en dårlig stand…, men vi er klar og det samme er 3.500 tilskuere på lægterne…, hele klubben er klar, på at forsøge noget det ikke har været prøvet før, nemlig 1. runde i FA Cuppen.


En livlig 1. halvled bevidnede at Southend kom foran efter blot 8 minutter, men endnu engang viste vores hold, at vi ikke lader os slå ud. 10. minut, udnytter Olufela Olomola en fejl fra Southends keeper, der ikke kommer ud til et indlæg, 1-1. Der skulle dog blot gå 3 minutter, før vi igen var bagud, efter et hjørnespark, hvor vi ikke får sparket bolden væk…, endnu engang viser drengene moral og rejser sig, denne gang Ian Holyoak, der i det 23. minut udligner køligt, efter en god frispilning af Olufela Olomola med hovedet. I det 33. minut lynede Olomola igen, og vi var nu foran…, sikke en kamp det har udviklet sig til…, og selvfølgelig var det ikke færdigt for 1. halvleg endnu, for i det 41. minut udlignede Southend igen. 3-3 ved pausen, må siges at være godkendt af angrebet…, men forsvaret fik lidt af en skideballe.

2. halvleg startede i samme hæsblæsende tempo, og kun flere gode redninger af O’Hara, og Southends Smith er grunden til at der skulle gå helt til det 69. minut, før bolden igen lå i nettet…, desværre i det forkerte, 4-3 til Southend og en hurtig indskiftning af Zach betyder at nu har jeg brugt mine udskiftninger, og kan kun regne med de spillere der er på banen…, men det var ikke nok. Et 4-3 nederlag på hjemmebanen, er selvfølgelig aldrig noget man kan glædes over, men når det kommer lidt på afstand, er det nok hvad man reelt kan forvente, og vi har bestemt fået blod på tanden efter endnu mere til næste sæson.




(NY PATCH)



Resten af efterårssæsonen, gik stille og roligt. Vi havde et overskud på budgettet i november måned på intet mindre end 82.234€, grundet vores FA Cup kamp, og 4 hjemmekampe i ligaen, samt 4 træningskampe. Vi vandt

Jeg fik flere jobtilbud i løbet ad efteråret, blandt andet fra klubben vi selv havde sendt ud af FA Cuppen, Crawley Town, samt Lyngby Boldklub som lå tredjesidst i førstedivision, og Merida A.D., fra det 3- bedste spanske divisionslag…, men jeg afviste alle stille og roligt…, jeg har det godt, og er glad for klubbens fremskidt og ved hvor jeg står lige pt. Desuden flere andre spanske og engelske, som heller ikke trak den store interesse.



Kærlighed?



Den 3. december, det var en lørdag, og vi havde en hjemmekamp mod Tiverton, det var udvalgt til at være fandag, og selvfølgelig en dag, hvor jeg havde det virkelig skidt. Jeg havde vist set mere end ualmindeligt dybt i min whisky flaske, Tomintoul single malt, aften før. Det hele havde ramlet lidt for mig, efter mit årlige lægetjek i midt ugen. Så jeg var alt andet end parat til at skulle guide holdet i en hjemmekamp foran et forhåbentlig stort hjemmepublikum, mod vores medoprykkere fra Tiverton. Og mens jeg sad og havde allermest ondt af mig selv på kontoret, kom Sua Allaway ind, og lyste det hele op.

Hun har været en god medarbejder, siden hun blev ansat, hun er god til mennesker, hvilket har medført at vores skader er hurtigere og mere sikkert behandlet…, og hun så med det samme at hun skulle træde varsomt. Hun spurgte ikke direkte ind til hvad der var galt, men sagde at hun syntes at min assistent skulle tage dagens kamp, nu hvor det alligevel var en kamp mod en modstander der ikke var noget nær toppen…, og så syntes hun at vi skulle tage ud og lidt væk fra fodbolden, for at få lidt at spise og bare hygge.


Jeg var lamslået, for fodbolden er jo alt jeg har lige pt., men jeg kan da ikke sådan opgive holdet i en kamp…, der var hun af en anden mening, og hun kontaktede hurtigt Matthew som var enig med hende.


Så hjemmmekampen mod Tiverton, stod ikke for min regning, men den blev stadig vundet 4-2…, imens sad jeg på Cafe Monde, og nød en god kop te…, mens følelserne om fortiden, og nutiden rullede frem, og Sue blot lyttede…, det blev en dag og aften, der ændrede mit fokus fra kun fodbold, til også at inkludere tiden udenfor fodboldbanen…, for selvom at jeg kun har en halvtidskontrakt, har jeg bestemt arbejdet tættere på fuldtids i klubben…, men Sue åbnede mine øjne, for at jeg måske skulle se lidt mere på helheden, så jeg ikke gik død på sigt.

Kampen var også rekord på anden front, det var vores 18 kamp i træk i ligaen, hvor vi havde vundet…, det var det bedste i klubbens historie. Så jeg havde været væk fra både en fan dag, og en rekord, så jeg havde lidt af en underlig følelse næste gang jeg stod over for mine spillere…, hvordan ville de se på mig?


De kommende uger viste, at jeg stadig havde fuld tillid fra bestyrelsen, mine spillere, og trænerkollegaer. Det hele gik godt, og resten af kampene blev vundet i overbevisende stil, og jeg havde pludselig lidt kræfter og fokus til igen at give mig fuldt ud til klubben. Flere jobtilbud blev afvist, fra større klubber, helt op i Sky Bet League 1, og både spændende klubber som Walsall og Sevilla Atlético var på listen.


Henover efteråret har vi haft 6 clean sheet i betydende kampe, det er betydeligt bedre end i nogle af vores andre halvsæsoner.



Økonomi per. 1. januar 2017
:

Bundlinjen:
527.280 €
Lønbudget:
5.646€ per uge (3.725€ brugt)
Transferbudget:
31,72K €)tilbage ud af 7,96K €



Klubbens økonomi var sprudlende og der var i efteråret overskud hver eneste måned, selvfølgelig med stor hjælp fra vores FA Cup kampe, som gav klubben, set ud fra vores klubs placering, gigantiske overskud og tilgang









« Seneste Redigering: 14 Mar 2015, 20:08 af beringer » Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Many in Men, One in Spirit
« Svar #16: 04 Mar 2015, 00:30 »

Super fed blog!  Smiley
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Many in Men, One in Spirit
« Svar #17: 04 Mar 2015, 00:43 »

Takker. Altid fedt at få tilbage meldinger.

Det næste halve år der kommer, byder på nye udfordringer, så der kommer nye ting på bordet.
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#10 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #18: 05 Mar 2015, 23:41 »

”Many in Men, One in Spirit”








#10 – Forårets kampe 2017:



Den første tid i januar gik virkelig godt, og vi vandt vores træningskampe og vores hold spillede til tider virkelig flot. Vi var begyndt at få virkelig styr på forsvaret, som også efteråret havde vist, det er selvfølgelig lidt af en overdrivelse, men vi lukkede færre mål ind i forhold til tidligere, og vores angreb var stadig en trussel i de fleste kampe.


Alt så faktisk rigtig godt ud, til at så chokket ramte mig. Der blev budt på en af vores spillere, og havde jeg haft noget at skulle sige, var det afvist på stedet, men det var et så godt tilbud, at klubben sagde ja med det samme. Leigh Mills er den næsthøjest vurderet i vores klub, kun overgået af Connor O’Hara, og det betød åbenbart at han også tiltræk godt med interesse, som jeg selvfølgelig har set…, jeg havde dog ikke set at en klub fra Sky Bet League 2, skulle kunne falde for en af vores spillere, og så endda et af topholdene…, men Luton Town bød på Leigh 71K € her og nu, hvilket var over de 55K han var vurderet til, desuden ville de give yderligere 36K fordelt over 12 måneder…, det var noget klubben ikke ville sige nej til, selvom at jeg græd tørre tårer og hulkede højlydt. Endelig havde vi fået godt gang i forsvaret, og nu ryger min mest faste og stabile forsvarer, som har været med under hele projektet. Jeg under ham selvfølgelig, at spille i en højere liga, men vil savne ham…, og jeg sagde da også til ham, at han skulle være velkommen tilbage til enhver tid.


Jeg solgte desuden 2 talenter, begge for mindre beløb, og så en spiller der var inde over, som reserve til førsteholdet, nemlig Shola Oladipa. Han blev solgt til Chester i Vanarama Conference, for lige omkring 20K. Jeg havde bestemt været glad for at beholde begge de to spillere, da Leigh var en vigtig spiller for mig, og Shola, var en spiller jeg brugte som reserve, og som jeg så en fremtid i. Jeg er ikke i tvivl om at mine ”gode” resultater fra FA Cuppen har bevirket at mit hold tiltrækker mere opmærksomhed, præcis som at jeg selv gør det.


Så nu skal der findes en ny midterforsvarer, selvom at jeg på den korte sigt, er ganske tilfreds med nogle af de backup spillere som jeg har…, men holder vi planen og rykker op, er det bestemt et punkt hvor der skal handles ind. Den første kamp efter Leighs farvel var da også en blandet oplevelse, for selvom at vi reddede et uafgjort hjem på udebane, så var et 3-3 resultat slet ikke godt nok mod et hold midt i tabellen.


Andrew Beattie var spilleren jeg havde udset til at skulle klare i hvert fald halvsæsonen i forsvaret. Han er naturligt venstrebenet, og passer derfor godt ind på min venstre forsvarsplads, så kan Callum overtage den højre efter Leigh. Beattie har nogle gode egenskaber, i de klassiske forsvars ting, men mangler en del i de mentale, og det bliver spændende at se hvordan han klarer det, når han nu kommer til at spille fast og om han kan udvikle sig endnu mere end han allerede har gjort i klubben.


Derefter vandt vi de næste par kampe, ikke ved at holde buret rent, men ved stadig at score…, men vi fik en slem forskrækkelse på sidste dag i transfervinduet (for de andre klubber højere oppe, gælder ikke så langt nede i divisionerne, der er det åbent til 30. marts), men to af mine spillere røg på sidste dag. Zach Glasspool, og Salvyn Kisitu…, nu havde jeg 2 centerforsvarere og 3 reelle angribere i truppen…, så mit mål med at finde en centerforsvarer til sommer har lidt et gigantisk angreb…, for mine ungdomsspillere har simpelthen ikke kvaliteten til at kunne spille her lige nu…, klubben har endnu ikke udklækket en forsvarspiller der bare virker halvt god nok, ud over Andrew Beattie, som nu er den faste del af mit midterforsvar, sammen med Callum McNaughton. En skal hentes, og jeg satser på et lån. Angrebet kan gå som det er, for dem jeg har, klarer det godt, men der skal ikke komme skader.


Et par spillere blev hentet ind, det var simpelthen en nødvendighed. Så jeg gik igen grassat på transfermarkedet, men de spillere som jeg ville have, var alt for dyre. Jeg fandt en spiller som stats mæssigt, var lidt ringere end det Leigh havde været, og ham skulle jeg betale over 180K for, det havde jeg hverken råd til eller lyst til, så satte mine scouts til at lede specifikt efter yngre forsvarsspillere, der var fri for transfer…, og to blev fundet, to jeg synes virkede spændende. Den første der blev hentet var:


Edward Latham, 19 årig Waliser, som er centerback godt nok højrebenet, men betyder intet for Callum, spiller venstreside perfekt. Han er fri for transfer, og har spillet hele sin karriere i Swansea, men har været uden kontrakt siden i sommer. Han virker spændende, og har de stats, som jeg lige pt vil dræbe for.


Men min signing of the window var uden tvivl:

Jamie Sendles-White, 22 årig Nordirer, der også er centerback. Har spillet hele sin karriere i QPR, med enkelte udlejninger. Han virker klar til at gå direkte ind og konkurrere med den andre.



Så selvom at jeg synes at jeg mistede i dette vindue, ved at miste Leigh, tror jeg reelt at jeg på sigt har fået to virkeligt gode centerbacks ind. To der i hvert fald kan være med på dette niveau, og hvem ved med det næste, for jeg har ikke oplevet de store hop fra division til division, så måske jeg ikke skal forvente et kvantespring efter denne sæson heller. Jeg er i hvert fald endnu engang tilfredse med hvad mine scouts har fundet frem til mig, og jeg glæder mig til at se dem indgå i det midterforsvars rotations samarbejde jeg har tænkt mig, og der passer mine 4 centerforsvarer fint ind.
Jeg har til angriberposten hentet min unge spiller Jake Fraser op til førsteholdet…, han er langt fra god nok til at klare opgaven alene, men jeg har trods alt 3 spillere der er før ham, og håber at lidt oftere reserve indhop kan være med til at udvikle ham. Han blev trods alt udvalgt til at være den eneste der var noget værd af mine regens sidste år…, og han har scoret fint i U18 holdets træningskampe, men der har heller ikke været et reelt alternativ på angriberposten. Men han får chancen, som jeg har lovet mig selv, at gøre med de unge. Kort tid efter han var rykket op i førsteholdstruppen, fik jeg mulighed for at leje ham ud til fastspilletid, og den tog jeg imod.


Drømme om fremtiden?


Jeg har forelsket mig i området. Hele Hampshire er inspirerende, med eventyr, arkitektur og viden, og jeg håber at kunne føre endnu en klub fra det virkelig Hampshire lagt op i de engelske rækker…, men samtidig med at det rent faktisk går virkelig godt for Winchester City, går det tilsvarende dårligt for vores Hampshire unikum, i Southampton. De har siden første sæson hvor jeg har været manager herovre, ageret elevatorhold mellem Premier League og Championship. De klarer sig ikke godt, og har ikke klaret sig stabilt, selv da de var i den næstbedste række. Vores ultimative langsigtede mål må være at kunne konkurrere med Southampton, og ja jeg ved at der er lang vej endnu…, men det er et langsigtet mål. En klub jeg altid har set op til, rent sportsligt, og udviklingsmæssigt. De har været gode i talentudviklingen, måske nogle af det bedste i England, bare se de spillere der render rundt i Europa med deres fortid på CV’et…, det er ekstremt. Gareth Bale, Luke Shaw, Rickie Lambert, Adam Lallana, Alex Oxlade-Chamberlain, Theo Walcott, og man kan jo blive ved. De er det bedste akademi I England, det har man jo gang på gang vurderet dem til, ud fra den økonomi der bruges på det…, det er dem jeg vil konkurrere med på sigt. Er jeg sindssyg?


Vi er heldige, både Southampton og Winchester, vi ligger i en af de rigeste dele af England, men også en af de dele hvor der er største forskel på top til bund, hvilket giver unge et drive af en anden verden. De spillere jeg ser der er unge, og som kommer igennem her i Winchester, er måske ikke nær så spændende som Manchester Uniteds, eller Chelseas unge talenter, og selvfølgelig ikke, for vi har mange plan imellem os…, men vores spillere kæmper sgu mere for det. Jeg har set ungdomsspillere fra de to klubber, som ville have kunne gå direkte ind på mit hold, efter deres tilstedeblivelse i klubbens verden…, men de forsvinder hurtigt igen, og bliver aldrig til noget…, mine og mit områdes spillere bliver i fodboldverden, måske nok ikke på øverste niveau, men jeg ser flere med fortid i mindre klubber, der er mellemgode, end folk fra større klubber. Nu vil jeg blive stor, og sørge for at vi kan udvikle vores opland, og vores økonomi til fulde…, vil SKAL blive Hampshires nye store spiller…, og nej vi kommer ikke til at slå Southampton hverken de første 5 år, og nok heller ikke de første 10 år…, men det er mit nyt mål. At slå Englands bedste talentfabrik, og blive det bedste hold i Hampshire.

Forårets overraskende spil:


I slutningen af februar, spillede vi en træningskamp mod Burnley, som spiller i Premier League, og vi tabte 1-0, men havde bolden næsten halvdelen af tiden, og havde faktisk flere skud på mål end Burnley. Spillerne kæmpede exceptionelt, og jeg må indrømme, at et 1-0 nederlag er ganske acceptabelt og bedre end jeg havde forventet, til et hold der ligger på 14. pladsen i den bedste række.

Starten af marts er kold, og vores bane har det alt andet end godt, den kan vist nærmest sammenlignes med AGFs for år tilbage, hvor det lignede der havde været traktortræk på den, eller måske Brøndbys for nogle sæsoner siden, hvor den var helt ekstremt dårlig…, men jeg kan vel ikke rigtigt brokke mig, for vi har vundet de seneste 3 hjemmekampe, og holde burdet rent samtidig…, faktisk har vi holdt buret rent i 4 kampe i træk, hvilket er ny rekord, og siden vi solgte Leigh har vi holdt nullet 5 gange, på knap to måneder…, langt bedre end jeg havde forventet.

Også i starten af marts kom årets intake af unge spillere, der var INGEN jeg ser der store lys i, og selv mine medarbejdere, ser ikke noget stort lys i nogen…, Steve Welsh pegede dog på at følgende spiller var den bedste der var kommet gennem nåleøjet:


Ben Bennett, 15 årig englænder, alle offensive midt positioner, samt central midt. Han har nogle gode mentale egenskaber, men jeg synes at der er langt til at kunne slå igennem. Men han gives en ungdoms kontrakt, som alle de andre nye talenter.



Vores exceptionelle gode stime af resultater, og det faktum af vi endnu ikke har tabt i ligaen, betød af vi allerede den 5. marts kunne glæde os over oprykning, med 11 kampe igen. Et utroligt resultat, og en trup der blot bliver mere og mere sulten, og selv når vi mister vores gode spillere, er der hele tiden enten en der stepper op, eller vi får hentet en spiller der blot overtager den plads til UG kryds og slange. Da oprykningen var i hus, begyndte opbygningen til at kunne få et bedre setup. Jeg ansatte endnu en fysioterapeut, nemlig den 36 årige engelske Sangi Patel på en 2½ årig kontrakt, hun har gode egenskaber, til at kunne agere sammen med Sue…, desuden ansatte jeg 32 årige Mads Timm, der jo tidligere har haft en spillerkarriere i England, og derfor kender til kulturen, han er også ansat på en 2½ årig kontrakt. Han kom fra en ansættelse som spillende træner i Kolding, og har tidligere været manager i Kerteminde…, det bliver rart at få en dansker ind i dagligdagen, og en dansker der trods alt kender til top fodbold. Til sidst ansatte jeg Jean-Michel Sigere, som scout, en 40 årig franskmand, med aktiv karriere fra flere engelske klubber, og jeg havde ham blandt andet selv i første sæson her i Winchester, også han fik en 2½ årig kontrakt.

Siden oprykningen kom i hus, begyndte jeg bevist at vælge mindst halvdelen af mit hold fra mine ungdomsspillere, fra U21 og U18 holdet, for at give dem lidt udvikling, og for at se om nogle af dem kunne udvikle sig lidt hurtigere. En spiller som har overrasket er en af mine spillere der lige er kommet ind i klubben, en angriber, han har scoret et par mål, og faktisk klaret sig godt. Overraskende nok fortsætter vi med at vinde, selvom at vi spiller med godt reservespækket hold. Blandt andet slog vi holdet på andenpladsen, nemlig Bath, med 3-0 på hjemmebane.


Titlen i hus:



Den 8. april kom titlen i hus, med en ekstraordinær 9-0 sejr på udebane over Cirencester der lå næstsidst. Den næste kamp var også en udebanekamp, og så kom dagen, hvor vores helte kunne hyldes på hjemmebanen, og det udnyttede bestyrelsen, til at afholde endnu en fan dag, og vores helte blev hyldet af 1.556 trofaste fans i strålende solskin, og vi vandt let og ubesværet 4-1 over St. Neots. Hele klubben viste sig frem fra den bedste side, det eneste der ikke var til at gøre god reklame for os, var vores grønsvær, den er simpelthen ELENDIG, og jeg gik også efter kampen ind på Matthews kontor, og sagde den skulle der simpelthen gøres noget ved, fordi en klub af vores position, kunne ikke have en så dårlig bane, og det ville blive gjort så snart sæsonen var færdig. Mit konstante valg af mindst 1 træningskamp om ugen, har selvfølgelig heller ikke gjort banen bedre, men det har gjort vores økonomi bedre. Vi nærmer os nu generelt 400 tilskuere til vores træningskampe, og det betyder at de hiver næsten 4K ind i overskud per kamp, så langsomt kommer vi tættere og tættere på en million i overskud på bundlinjen.


Jeg fik desuden planlagt 3 træningskampe mod gode hold i slutningen af sæsonen. Aston Villa, Bristol City og Bolton, alle spillende i Sky Championship, skulle lægge vejen forbi The Denplan City Ground. Det er gode modstandere, der kan afprøve vores niveau, og forhåbentlig få puttet lidt penge i vores klubkasse.


Mandag d. 8. maj, tog vi imod Aston Villa. Det var en lettere overskyet, men en lun dag, og vi havde trænet bevist på vores forsvar op mod denne kamp. Vi tabte kampen 1-0 og det bevidnede 3.218 tilskuere…, det var en godkendt atmosfære, og vi havde vores chancer i kampen, selvom at vi var underdanige i de fleste aspekter. Vores kamp mod Bristol City, nogle få dage senere, var knap så god positiv en affære, og vi tabte nemt og klart 3-0. Intet fungerede i den kamp.


Så kom den sidste kamp på hjemmebane i ligaen og sikke en fest der var lagt op til, det var Oadby der kom forbi, holdet på en aktuel 15. plads i ligaen. Det blev til en sikker 5-0 sejr, hvor vores 5 forreste spillere hver scorede et mål, og det blev bevidnet af 1.369 tilskuere…, nu skal hjemmebanen kun lægge græs til endnu et par træningskampe, så er det i gang med nyt græstæppe til næste sæson.


Vores sidste store træningskamp mod, Bolton bød på et 3-1 nederlag, i en kamp hvor vi faktisk i lange tider dominerede, men var langt mindre effektive i afslutningerne. 2 dage senere fik jeg mit til dato mest spændende jobtilbud, i en bunke med 15 andre, lå et tilbud fra Castilla, Real Madrids B-hold…, men mine mål er sat til at skulle opnås i Hampshire, hvor også tiden uden for fodboldverden er begyndt at røre på sig, og give stor mening.


Min sidste kamp for Winchester i sæsonen, var mod Tiverton, som vi rykkede op sammen med. En kamp på udebane, som ikke bude volde os nogen problemer. De havde intet reelt at spille for, da de havde sikret sig at fri fra nedrykning…, så det virkede til at blive en kamp, hvor vi kunne lege lidt, og jeg bad da også spillerne tage det stille og roligt, for det hele skulle nok komme som vi forventede. Vi vandt 2-0 og havde muligheder til meget mere, men det var en god afslutning på sæsonen…, nu kommer der en feriepause, som vi alle trænger lidt til, og så skal den nye sæson gøres klar.



Stats over sæsonen
- og frem mod næste:



Økonomi per 1. juni 2017:


Sponsor:
2 årig hovedtrøjesponsor til 8.5K € per år, udløber 2018
1 årigt udebane trøjesponsorat til 13.500€ per år, udløber 2018

Bundlinjen:
170.179 €
[Det skal lige indskydes,
at vi fik en skattebillet på 22K €,
stadion & træningsfaciliteter udbygges,
samt at banen forbedres.)


Lønbudget:
7.114 € per uge(4.386 € brugt)

Transferbudget:
432.000 €
31 betydende kampe spillet i efteråret, 6 clean sheets, svarende til ca. 19% ad gangene.
20 kampe kampe spillet i foråret, 10 clean sheets. Svarende til 50% ad gangene. Så afgangen af Leigh Mills betød ikke det helt store, det skal dog siges at flere af vores direkte modstandere i ligaen også henover vinteren solgte vigtige spillere.


Vi fik 130 point i 46 kampe (vi gik ubesejret igennem), vores absolut bedste sæson og år til dato under min tid i klubben…, hvis vi kan holde sammen på vores spillere til næste sæson, så bliver det forhåbentlig en spændende gang fodbold og en god kamp for at spille med. Bath der sluttede på en klar og sikker 2. plads, fik 102 point.
Bestyrelsen valgte at udbygge stadionet, med 1.750 sæder…, i tiden hvor det vil stå på, vil vi dele hjemmebane med Havant & Waterlooville, på Westleigh Park i de første par måneder.


Hvad angår den afgående sæson, må jeg siges at være fuldt ud tilfreds. Vi mistede en del gode spillere sidste sommer, som jeg anså som værende nogle af de bærende kræfter, og i vinter mistede vi vores vigtigste forsvarsspiller, alligevel vil jeg sige at vi henover året er kommet styrket ud. Alle dele af klubben, både økonomi, stab, spillere og personligt, synes jeg at det er styrket, i forhold til sidste år.


Afsluttende for sæsonen, må blot være at fremlægge de hårde facts:










« Seneste Redigering: 13 Mar 2015, 02:27 af beringer » Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#11 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #19: 08 Mar 2015, 03:09 »

”Many in Men, One in Spirit”








#11- En sommers transfers!



Den nye sæson nærmere sig med hastige skridt, eller sådan føltes det i hvert fald, for jeg havde været inde og smugkigge lidt på vores kommende modstanderes hold, og der var nogle virkeligt gode spillere imellem…, men jeg vil heller ikke smadre vores hold, ved at skulle ud og hente en masse nye.


Midt i juni, bad jeg om en ny kontrakt, og jeg bad om at diskutere vores filosofier i forhold til hvordan det hele skulle køre. Jeg sagde at der skulle tænkes i at spille offensivt, med mange yngre spillere på førsteholdet, og mange der kom gennem vores egne rækker…, det er mine mål for fremtiden, og klubben var enig. Jeg fik desuden en ny kontrakt til 2020, på 425 € per uge, og grunden til at jeg ville have en ny kontrakt, var at jeg var træt af at blive kontaktet af alverdens klubber, for at træne deres små hold, for jeg er glad for mit eget lille hold.

Vores nye formand Matthew Johnson, har sagt i et interview i Southern Daily Echo, som omhandlede ham selv, og hans rolle i Winchester, samt historien om hele vores oprykning, at han ALDRIG vil forlade klubben af egen fri vilje. Han elsker klubben, og alt den står for, samt hele Hampshire. Hans mål og hele hans stabs mål, er at bringe Winchester så langt frem som det kan lade sig gøre…, så det lader til at vi er i MEGET samme tråd.

Og de ambitioner om at gøre klubben til noget af det bedste man kan forvente, kunne man se på bestyrelsens forventning til den kommende sæson. De forventede intet mindre end en oprykning og at vi vandt ligaen. Jeg er mere i tvivl, for selvom at jeg har overrasket mig selv de seneste sæsoner, har jeg set nogle rigtig gode hold her. Aldershot er rykket ned fra Vanarama Conference og ligger nu sammen med os her i Vanarame Conference Syd, og de er i hvert fald bedre stillet end os rent økonomisk og i spillermateriale, men jeg må jo forsøge at leve op til bestyrelsens mål

Vores første træningskamp havde jeg sat os op mod Barnet, fra Sky Bet League 2, og endda på udebane, og alligevel hev vi en ganske fortjent 2-1 sejr i hus. Vi havde bolden 59% af tiden, og havde 23 skud, mod Barnets 6…, så okay vi var ikke så effektive, men fuldt fortjent sejr. Sæsonens opstart er i gang.

Aldershot må siges at blive en af mine konkurrenter, og det på flere områder. De har allerede efter få dage i det nye transfervindue, budt på flere af mine spillere. Og det værste er at de vil gerne videre, nogle af dem…, så nu skal jeg til at prioritere, med nye aftaler, og hvem der skal få lov til at tage videre.

Efter halvanden måned hvor der ikke blev spillet kampe, og hvor der dermed ikke blev tjent penge, begyndte vores træningskampe igen at generere overskud til klubbens budgetter. Det var rart at komme i gang igen.

Klubbens staff blev igen udvidet, og ændret. Jeg valgte ikke at forlænge kontrakten med min Director of Football, Peter Simmons…, jeg syntes simpelthen ikke han har ageret nok i forhold til hvad en person i hans position skal kunne. I stedet hentede jeg Martial Robin, en 40 årig franskmand ind på en 3 årig kontrakt. Han overstråler Simmons på alle aspekter. Desuden skulle jeg til at hente både en U18 og U21 manager, og en assistent til U18. Manageren til U18 blev Justin Miller, en 36 årig sydafrikaner, han har hele sin karriere spillet i England, og er desuden også englænder af nationalitet.

Som U18 assistent er valget faldet på Emile Heskey, han er nu 39 år, har spillet 62 landskampe for England, og han har fået en 3 årig kontrakt, hvor jeg håber han kan være med til at udvikle vores unge og få de nye faciliteter op i omdrejninger, så vi får det bedste ud af dem.

Som U21 manager ansatte jeg endnu et stort navn. Wes Brown kom ind med sin erfaring, som jeg håber, at han kan give noget videre at til vores ungdomsspillere. Med 23 landskampe, må man sige at han har prøvet det hele, og han har fået en 3 årig kontrakt.

Jeg ansatte desuden Martin O’Connor, en 49 årig mand fra Cayman Island, til at være U18 træner. Han fik også en 3 årig kontrakt. Mit ungdoms setup ser ud til at være ved at være klar til at de nye trænings faciliteter er klar.


Til gengæld fik Aldershot fat i en af mine spillere, nemlig Andrew Beattie, som blev solgt for 17,5K € som kan blive til 32,5K € over tid. Resten som de bød på, fik nye og dyrere kontrakter-

Samtidig fortsatte vores træningskampe mod MEGET stærkere modstandere, og vi spillede uafgjort mod MK Dons, og tabte smalt til Birmingham.  De kommende kampe gik okay, en sejr mod Barnslay og et lille nederlag mod Brentford.
Mod Cardiff i den efterfølgende kamp var vores afslutnings rate og effektivitet simpelthen årsagen til at vi tabte, vi tabte 3-0 men havde bolden mest, og afsluttede lige så meget som Cardiff. Endnu et smalt nederlag til Blackburn på 1-0, hvor vi ellers var pænt med i kampen.

Jeg hentede på en treårig kontrakt Frank Geffroy, han har spillet hele sin karriere i Arsenal, og er 18 år, han er hentet som talent, og skal hovedsageligt forstærke vores U21 og forsøge at udvikle sig der, til U21 holdet blev en anden tidligere Arsenalspiller også hentet, det var Pierre-Yves Gueguen, som også var 18 år og tilbudt en 3 årig kontrakt. De spiller på hver deres kant. Til angrebet på U21 holdet hentede jeg den tidligere Derby-spiller Terry Bolden, en 18 årig amerikaner med engelsk pas, også han fik en 3 årig kontrakt. Alle virkede spændende, men ikke helt klar til at træde ind på førsteholdet. Eller det var i hvert fald hvad jeg forventede skulle være meningen.

Dog må den mest spændende spiller jeg hentede i starten af dette vindue må uden tvivl være denne spiller:


Mohamed Ayyad, 17 årig Libyer. Fritstillet fra Queens Park Rangers, spiller naturligt som angriber, men kan dække den defensive midt, samt central midt og venstre midt til dels. Han virker spændende, og kommer til at være på førsteholdet, og stå til rådighed for reserverne på U21. Han kan hvis han kan leve op til de stats han har, være et scoop uden lige.

Oddsene for ligaen tikkede ind, en kedelig fredag, og jeg blev ikke mindre nervøs. Jeg vidste at vi ville være favoritter i bestyrelsens øjne, men at bookmakerne også så det på den måde, var mig altså en stor overraskelse. Vi er sat til 3.5 og Boreham Wood til 7.0 mens at Aldershot som er rykket ned, er sat til 9.0. Vores odds 3.50 betyder at vi er storfavoritter til at vinde titlen, hvorimod at en klub som Aldershot, som var rykket ned sidste år, blot er vurderet til odds 9.00, og det er en klub vurderet til 2,6 millioner Euro mod vores 600K €. Det bliver spændende at se om vi kan leve op til det.

Kort tid efter begyndte mit hold langsomt at falde fra hinanden…, ikke sådan at tingene begyndte at køre dårligt, faktisk gik vores træningskampe bedre og bedre, men stort set hele vores midtbane kom der tilbud på, som var svære at sige nej til. Flere af tilbuddene fik jeg forhandlet en del op, men flere af spillerne havde i slutningen af sidste sæson, bedt om højere niveau og jeg havde lovet, at kom der tilbud på den, ville jeg ikke sige nej. Det betød at flere af mine midtbanespillere røg væk fra klubben i sommeren.

Ryan Cooke, som havde betydet så meget for mig på venstrekanten, havde haft en lille drøm om noget større, men er trist over at jeg mister en så vigtig spiller i cup-kampene…, han røg for knap 100K € til Crewe i Sky Bet League 1.

Rodney Gwenzi, røg for lige omkring 50K € til Wrexham.

Cambridge United, købte 2 af mine spillere, Djair Parfitt-Williams for 120K € og Kieran Fitzharris for lige godt 30K €…, det er resulterende i at jeg reelt kun har en spiller som spillede fat på midtbanen sidste sæson tilbage. Jeg har godt nok en del talenter til pladserne, men med ambitionerne om oprykning, tror jeg reelt at der skal hentes en offensiv midt til venstrekanten og centralt. Men de talenter jeg tidligere har hentet bliver endegyldigt mine backups.


Ligaen starter:



Og vi blev kastet for løverne til at starte med. Vi skulle i første kamp op mod Aldershot på udebane…, så må vi jo se hvordan vi kan klare os mod dem jeg på forhånd betegnede som det bedste hold…, og det blev en hård kamp at komme igennem, blot ikke for os, men for vores tidligere spiller Andrew Beattie, som måtte se sit hold udspillet allerede i første halvleg, og efter den var kampen reelt forbi…, 4-0 stod den ved pausen, og en lammende øretæve på 7-0 blev sendt afsted. Vi startede med et clean sheet, det har vi ikke prøvet en sæson før. Vores angreb er hvor det skal være, og min venstrekant er også hvor den skal være, det bliver Sidney Adams, som jeg hentede i første sæson, til min venstre wingback, men den har Dan Hogan lige så godt styr på, så ikke at bruge en spiller, som smadrer 3 mål ind i første sæsonkamp på den position, vil være totalt utopi.


Vores sæsonkort holdere steg endnu engang, fra sidste sæsons 65 til dette år 114, svarende til en stigning på omkring 75%, så en forbedring der er større end sidste år.


De kommende kampe gik godt, vi lukkede stadig ikke mål ind, og scorede stort set som vi ville. Samtidig fik jeg hentet lidt yngre spillere, til at forbedre vores U21 hold, der trods alt skal spille i turnering nu, så syntes at det var vigtigt at der kom lidt flere spillere til, og der blev hentet nogle enkelte spillere, der var spændende med en skilte sig lidt ud, nemlig Alex Oxlade-Chamberlain…, eller rettere hans bror Christian. Han kan udfylde flere af mine pladser på midten, men skal blive stærkere, og derfor hører han til at starte med, til på U21 holdet, men håber at han på sigt kan blive god nok til at gøre sig det på førsteholdet.

Jeg har i de første 3 kampe roteret holdet i hver eneste kamp. Så alle får spilletid, og til nu har det virket, og næsten ingen spillerne brokker sig ikke endnu. Jeg har en ekstremt ung trup efterhånden. Min ældste spiller er McNaughton på 25. Ud af min førstholdstrup af 22 spillere, er kun 8 spillere 20 eller over, og den ene kan jeg end ikke benytte mig af, for det er endnu en spiller hentet i sommerperioden, nemlig Chol Il-Myeong, som ikke kunne få arbejdstilladelse (den anden jeg nu har i klubben), men han skulle kunne få engelsk statsborgerskab inden for det nærmeste år, grundet han har spillet i Watford så længe. Så håber jeg bare at han er så god, når jeg kan bruge ham, at det har været det værd at betale ham lønning i næsten et år inden…, det samme glæder for sin vis for Tai Wai Chun, som også inden for det næste år, burde kunne få engelsk statsborgerskab.

Tre hele kampe skulle der gå, før vi lukkede mål ind. Det var på udebane, en kamp som vi stadig vandt klart, men vi lukkede to mål ind, så var virkeligheden over os igen, og vi red ikke på den der bølge af supermænd længere. Desværre er flere spillere begyndt at brokke sig over for lidt spilletid…, så det må jeg vist til at se på.

Vores tilskuersnit på vores ”nye hjemmebane” er til gengæld ikke i top. Det er ikke steget specielt, og faktisk er snittet til vores træningskampe faldet…, og vi tjener betydeligt mindre per kamp vi spiller ”hjemme” end tidligere, håber at det hele bliver bedre, når vi flytter hjem til vores eget stadion igen i oktober. De 52 km mellem byerne gør nok mere, end jeg lige havde håbet til at starte med…, og det bliver godt at komme hjem igen, jeg håber blot ikke at vi igen skal ”bygge” vores tilskuertal op. Generelt er vores snit per hjemmekamp faldet med 150 i hvert fald, da der de andre år har været en stigning, og i år er der kommet et fald.



Selvfølgelig skulle der ske mere med vores trup, og endnu engang var det store penge der betød at jeg intet havde at skulle have sagt. Hamilton bød 140K € for McNaughton, og da han i et par kampe havde følt sig forbigået, efter mit rotationsprincip, så var han ikke til at overtale til at blive…, en virkelig klassespiller har forladt os.

Men lidt godt var der at glæde sig over. Jeg blev månedens manager i Vanarama Conference Syd, så det er jo fedt nok, nu skal vi bare holde det ved lige, og måske lige få en forsvarspiller ind, til at dække de to andre op…, for de to hentet i vinter, er gode nok til at holde de pladser, men der skal være en til at bakke dem op, og så reserverne i sidste ende som backup.


Slut på transfervinduet:



Vi har haft en god gang afgange, hvilket har betydet en del overskud på vores budgetter, men samtidig har jeg også hentet et ”hav” af unge spillere, til at forbedre vores to ungdomshold. Så alt i alt tror jeg at vi på sigt er kommet styrket ud, men lige til at starte med, har det nok været status quo. Jeg kan mærke i forhandlinger og via min Director of Football, at det er bedre spillere der forhandles med. De kræver mere, og de kan generelt mere. Selv ungdomsspillerne, ville kunne have spillet en rolle for os i de første par sæsoner…, men jeg synes at vores ungdomshold er forstærket i en grad at de ikke skal blive smadret fuldstændigt af de andre mere etablerede klubber, der har spillet ungdomsfodbold i flere sæsoner.

Vores førstehold har fået nogle hak, men jeg har til gengæld fået hentet et par spillere som jeg er virkelig glad for. Mohamed Ayyad ser jeg en stor fremtid i, og det samme kan siges for Jonathan Muleba, som blev hentet som direkte afløser for McNaughton. Han vurderes umiddelbart bedre af mine scout, end McNaughton gjorde…, men igen han blev solgt til Skots Premier League, og var vurderet til at kunne klare Sky Bet League 2…, så ikke altid mine scouts klare sig så godt.

Det første hold der ydede os en smule modstand i en betydende kamp, var Bath som vi rykkede op sammen med. De tabte stadig på hjemmebane 3-0 men det er betydeligt bedre end nogle andre hold har klaret endnu. Der er spændende at se hvad vores efterår vil bringe os. Personligt ser jeg frem til vores to pokal/Cup turneringer, FA Cuppen og FA Trophy, hvor vi skal op mod betydeligt bedre modstandere, og hvor vi, håber jeg, kan skabe lidt ekstra økonomi.





« Seneste Redigering: 13 Mar 2015, 02:27 af beringer » Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #11 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #20: 09 Mar 2015, 17:17 »

 Thumbs Up


er der mulighed for at se din taktik ?, den ser godt nok nasty ud med de mål du scorer  Djævel
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #11 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #21: 09 Mar 2015, 19:17 »

Den er i indlægget: #2 - Den første tid

Og ja det går rigtig godt angrebsmæssigt, men til gengæld har mit forsvar tit haltet. Jeg træner desuden alle spillere direkte til den rolle, som jeg ønsker de skal spille..., så de får en så close følelse som muligt, med de faciliteter jeg nu har, til at kunne agere indenfor positionen. Opstemt
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#12 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #22: 13 Mar 2015, 02:40 »

”Many in Men, One in Spirit”








#12- Et efterår med cups:




Vores ungdomsspillere tiltrækker en masse opmærksomhed, så jeg må sige at mine scouts har gjort det godt, med dem de har foreslået mig. Flere yngre spillere, er lejet ud på mindre kontrakter i løbet ad efterårets første måneder. Det betyder selvfølgelig nogle decimerede ungdomshold, men jeg satser på at det at de i stedet får førsteholdsfodbold i benene, på en fast basis, må betyde mere i deres udvikling…, i sær når ikke mine egne nye træningsfaciliteter er helt klar endnu. Det kan kun blive en win-win.


Det første pointtab vi havde, var ”hjemme” mod Boreham Wood…, det hold som var vurderet til at tage andenpladsen i ligaen. Det blev en kedelig 0-0, hvor der generelt ikke var de store chancer, og ting at juble over…, det eneste umiddelbart, må være at vi endnu engang holdt nullet. Et hold har til gengæld overrasket stort efter 8 runder. er Dartford, som efter vores uafgjorte mod Boreham Wood, nu indtager andenpladsen, med lige så mange point som os…, de var altså blot vurderet til at hive en 9. plads hjem, og har til nu klaret sig langt over forventning.


I anden kvalifikations runde i FA Cuppen, blev vi sat op mod et hold vi bør kunne slå, nemlig Cray Wanderers FC, som spiller i divisionslaget vi lige er rykket op fra, et hold vi på alle måder bør vinde over, men det er jo FA Cup, så nu må vi se. Vi har fået kampen på hjemmebane, så selvom at det reelt ikke er vores normale hjemmebane, håber jeg på en stor fest.


Både vores U21 og U18 har faktisk klaret sig godt i opstarten, og ligger i slutningen af september nummer 1 i deres respektive grupper. Det er dog til tider med MEGET snævre resultater…, men de vinder, men nu er så mange af deres spillere pludselig lånt ud…, så bliver spændende at følge dem, den næste måned eller sådan.


Det skal lige siges, at jeg jo har rost mit eget forsvar til skyerne, fordi de er begyndt at spille rigtig godt…, det er til dels en overdrivelse der vil noget, for tit er det faktisk mine to målmænd der gør det FANTASTISK. Jeg har i Jake Soutter, og Connor O’Hara, to spillere der stort set altid yder, to spillere der flere gange har taget deres direkte modstandere i en mod en situationer, og taget et par straffe. Connor fortsætter med at være inde over Nordirlands U21 landshold, Jake Soutter er lidt længere væk fra sit ungdomslandshold, men med dem han skal kæmpe mod, er det ikke utænkeligt at han reelt måske kan komme til at kæmpe.



The FA Cup:





Vi er storfavoritter til at vinde denne kamp på hjemmebane. Vi er sat til 1.13 mod Cray Wanderers 13.0, så vi skal vinde, og det gøres også klart for spillerne hele ugen. Der er ingen træningskampe denne uge, for der skal fokuseres på denne kampe alene, og jeg ender op med en trup der er topmotiveret, og i næsten fuld fysisk forfatning…, vi ser klar ud. Og det blev da også til en knusende 6-1 sejr foran 1.722 tilskuere…, og det er så det lidt skuffende. Sidste sæson havde vi 2.741 tilskuere i tilsvarende runde, godt nok mod et hold fra vores nuværende liga, men det har virkelig betydet en generelt nedgang i vores forventelige tilskuersnit, at være rykket til Havant og Westleigh Park. Det ville have været bedre hos os selv, er jeg sikker på…, men jeg må jo tage tingene som de er, og blot glæde mig til når vi igen, kan løbe ind på ”The Denplan City Ground” i Winchester…, det bliver så stort…, og håber blot at vi stadig er med i Cuppen på det tidspunkt.


Tredje kvalifikations runde, blev vi sat op mod Staines Town på udebane…, de er en modstander som vi også i ligaen vil komme til at byde op til dans, så jeg frygter dem ikke stort. Det har ikke været den store modstand vi har fået her endnu, så mon ikke vi kan klare dem. Kampen skal spilles den 14. oktober, så der er lige et par kampe i ligaen til at blive klar.


I sidste sæson var vores sidste træningskamp en hjemmekamp mod Devizes Town, hvor vi havde 421 tilskuere…, i denne sæson efter et par måneder med strålende spil, møder vi selvsamme Devizes Town og har blot 278 tilskuere til en hjemmekamp…, det har betydet et radikalt fald i vores hjemmebane tilskueropbakning, ved at vi er rykket til Havant…, det er der ingen tvivl om længere…, men vi har stadig overskud på budgettet, så lige pt, kan jeg ikke brokke mig det helt store. Ved godt at grunden til, at vi har stort overskud lige pt i året, er fordi at vi har solgt flere store navne…, men også siden har vi generet et overskud hver måned…


Den 7. oktober kom en lidt ”sjov” dag…, for vi skulle faktisk spille på udebane, på vores nye hjemmebane. Så det der har været vores nye hjemmebane i 5 betydende kampe og 25 træningskampe i denne sæson, var nu vores udebane…, og havde det egentlig ikke med vores begrænsede hjemmebane tilskuersnit, så ikke reelt være det hele tiden? Men vi vandt kampen 2-1, så om det var hjemmebane eller udebane, betød ikke det store, men vi havde nogle MEGET trætte spillede i slutningen af kampen, dog skal det siges at vores træningsfaciliteter og ungdomsfaciliteter var blevet færdige i løbet af ugen…


Vi røg ud til Staines Town, med et 2-0 nedelag, hvor vi havde 20 skud mode 9, og havde bolden 57 % af tiden…, vi var ALT dominerende, men alt for ineffektive, og det var en skuffelse ikke bare for mig, spillerne og fansene, men også for bestyrelsen, og så snart vi havde kørt de ca. 80 kilometer tilbage til Winchester, blev jeg straks kaldt ind på Matthew Johnsons kontor…, han gjorde mig det ganske klart, at det var ALT andet end tilfredsstillende, at vi var røget ud så tidligt i FA Cuppen, og jeg kunne kun nikke og være enig, for jeg var selv utilfreds, og dybt skuffet. Oven på det vi havde præsteret sidste år, havde jeg selv forventet langt mere, og set os mindst komme til første runde, især når man tænker på den måde vi er startet i ligaen…, jeg forvissede Matthew om at det selvfølgelig var en fejl…, men at det jo var fodbold, og at bolden var rund…, man havde trods alt set større overraskelser i fodboldens verden…, han var ikke tilfreds, og sagde at han ville tænke over tingene…, også min fremtid i klubben.


Jeg kigger hele tiden efter nye spillere, der er frie fra deres tidligere klubber. Spillere som efter en tid uden klub, er mere villige til at forsøge sig i en lidt ringere klub, og jeg fandt netop to af denne type spillere efter mit exit fra FA Cuppen;




Josimar Quintero , 20 årig Ecuadorianer med spansk pas. Spiller højre kant og kan samtidig med lidt træning, også begå sig på den offensive centrale midt. Han er oprindeligt fra Barcelonas ungdoms akademi, men blev hentet tidligt af Chelsea, og har siden været udlejet fra dem, uden reelt at få et stort gennembrud…, han vil agere backup og rotationsspiller på højrekanten. Han har fået en 3 årig kontrakt.





Sofiane El Bekri, 21 årig tuneser, med fransk og algerisk pas også. Central midt, som jeg vil omskole til min offensive centermidt. Har aldrig haft den store succes i de klubber han har været i, og har aktuelt kun fået spilletid på lejeaftaler. Også han har fået en 3 årig kontrakt.




Endnu et scoop i min verden, kom for dagen, da jeg kunne sikre en kontrakt med:



Ainsley Maitland-Niles, 20 årig englænder, spiller højre kant, og er udklækket hos Arsenal, men har blandt andet været udlejet til Sutton Utd. Han er hentet til at skulle indgå som rotationsspiller på holdet, og på sigt måske blive en bærende kraft. Han har fået en 3 årig kontrakt.




Den 31. oktober, var vores stadion klar til at vi rykkede tilbage, og samme dag skulle vi spille hjemmekamp mod Staines Town, en kamp hvor den ækle plet fra FA Cuppen skulle vaskes væk. Et stadion der nu havde 1.930 siddepladser, og stadig plads til 3.500 samlet. En perfekt græstæppe, og en flok spillere der så frem til igen af være hjemme i vante omgivelser, præcis som deres træner gjorde.
Min pre-match tale var da også ganske klar, og handlede kun om hævn ovenpå hvad der var sket i FA Cuppen, og hvor meget vi skulle vise os fra den bedste side i dag. Og fra den bedste side viste hele holdet sig, og udspillede Staines i næsten alle spillets facetter. Vi vandt klart 3-1, foran 1.668 tilskuere. Vi havde bolden 57% af tiden, og klart flest skud…, de var en ”anelse” mere effektive end os, da de kun havde to skud og et der ramte mål…, det gik så desværre ind.




Start på The FA Trophy:



I FA Trophy syd tredje kvalifikations runde, er vi blevet sat op mod overraskelsen fra ligaen, nemlig Dartford, som vi skal møde på hjemmebane, jeg har valgt at kampen skal afgøres på dagen, så det bliver med forlænget spilletid, skulle den være uafgjort efter de 90 minutter.


For 3. måned i træk, tog jeg månedens manager pris. Og jeg synes også at vi klarer os godt i ligaen, nu skal vi også bare klare os godt i vores cup kampe, det er et krav fra fans, og ikke mindst bestyrelsen. Jeg hentede endnu en spiller ind i starten af november. Det er den eneste plads hvor jeg ikke havde en naturlig konkurrent på, nemlig den def. Midt, så ind blev hentet:



Harrison Paton, 20 årig canadier med engelsk pas. Spiller def. Midt og central midt. Kommer på en fri transfer, efter hans kontrakt med Fulham udløb i sommer. Han har fået en 3 årig kontrakt. Han er ment som en der skal tage teten, og være den der skal spille mest, samtidig er han hentet fordi min eneste naturlige på den plads, Armani Little tiltrækker en del opmærksomhed i perioder, fra andre klubber, og derfor måske kunne være på vej væk, han har desuden ytret sig at han godt kunne tænke sig at måske prøve sig på et højere plan.



Så føler nu at mit hold er tæt på komplet…, det skal være en virkelig forstærkning, hvis der skal endnu en spiller ind i truppen, eller selvfølgelig hvis vi mister spillere. Det sted jeg lige pt. Er tyndest besat er på venstrekanten, men det går med den unge spiller jeg har, og mine to wingbacks der også kan spille positionen.


De kommende kampe gik godt. Jeg var tilbage i rytmen med at lukke et mål eller to ind, i dumme situationer, med scorede stadig mere end jeg lukkede ind…, så det hele gik ganske fint, og byggede langsomt op mod min FA Trophy Syd kamp mod Dartford, et hold jeg faktisk et par uger inden, havde fornøjelsen at vinde over på hjemmebane, den præstation skal jo så ”blot” gentages.


Hvis man sammenligner de to divisioner, Nord og Syd inden for Conference divisionerne, er det klart at det nordlige består af stærkere hold i toppen, men at den sydlige har flere hold der rent faktisk kan slå de andre på lige fod. Der er et fuldtidsprofessione lt hold i syd, og det er Aldershot…, i nord er der 3 hold der til sammenligning er fuldtidsprofessione lle, så det kan være at det giver god mening, at vi kan klare os så godt, med de relativt få midler og gratis spillere, som vi har…, i divisionen over os, er 14 ud af 24 hold fuldtidsprofessione lle.
Men vores økonomi er nu i rivende udvikling, og efter vi er rykket tilbage til Winchester, er der virkelig begyndt at komme tilskuere til vores kampe, og det giver godt på bundlinjen…, sammenligneligt har vi til vores træningskampe i Winchester over 600 per kamp, hvor vi i Havant, tit lå på 300 per kamp…, betydende kampe er steget næsten 700 per kamp. Det skæpper godt i klubkassen, som allerede nu har rundet de 650K € på bundlinjen, på trods af de massive investeringer der blev lavet i sommer.



Handler for spillere:



Der var bud på flere af vores spillere henover efteråret. De fleste afviste jeg med det samme, og det blev ikke alt sammen taget lige godt imod. To klubber gik lige på og hårdt, for at hente Armani Little, og jeg afviste gang på gang, hvilket betød at han troppede op på mit kontor, og sagde han faktisk gerne ville videre…, han syntes desuden at han havde fået lidt mindre spilletid efter at Harrison Paton er kommet til…, og det er selvfølgelig rigtigt, for spilletiden fordeles jævn mellem dem. Men til sidst blev han solgt i slutningen af november (med effekt per 1. januar 2018) til Colchester for 37,5K €…, et beskedent beløb, men for en spiller vi har fået gratis, er det ganske acceptabelt…, men Colchester var ikke færdige med at hente talenter hos os, i starten af december, hentede fik de overtalt Jake Soutter, min andenmålmand, om at hans fremtid også lå hos dem…, det kostede dem knap 50K €. Så fra første januar, står den kun på Connor O’Hara (som er vurderet til 84K €), og så skal der enten hentes en ind, eller en af mine talenter hentes op…, jeg hælder mest til det sidste, selvom at der både er økonomi til at hente en…, og mulighederne bestemt også er der…, men jeg vil scoute markedet, og se hvad der virker mest rigtigt for klubben i januar, eller lige før.

I starten af december fik vi
Daniel O’Shaughnessy på prøve. Han er 23 år, finne men med irsk pas, spiller centerforsvarer, og kan uden problem være backup på højre og venstre wingback. Han er fritstillet fra Brentford, men har tidligere været ungdomsspiller i Metz. Vi har en del træningskampe, hvor han kan afprøves i.


Samtidig tog vi også
Richard Myskiw på prøve, han er 18 år, angriber og central midt, der er fritstillet fra Derby, også han vil blive afprøvet i vores træningskampe.


Vores FA Trophy kamp gik strygende, ja at sige andet, vil vist være at underdrive. Vi vandt 9-1, og okay Dartford stillede op med et hold bestående af U21 og U18 spillere, men vi levede op til det vi skulle, og vandt…, og det blev gjort foran 1.610 tilskuere…, Olufela Olomola scorede 4 mål, hvilket betød at han efter den kamp havde scoret 69 mål i 50 kampe, og det er ikke underligt at han netop var den næste spiller der tiltrak sig lidt for meget opmærksomhed…, men det han gik for til Mansfield var alt andet end tilfredsstillende. 41K € for en så dygtig målscorer, der kun er 20 år, og som har fortid i Southampton, det er simpelthen for lidt, men han ville videre da buddet kom for anden gang…, så der var intet at gøre. Jeg har sagt at jeg ikke vil stille mig i vejen, hvis folk vil videre, så længe at vi spiller i de små divisioner som vi gør nu…, alt før Sky Bet Championship, der forstår jeg godt hvis folk mener at et højere niveau er ekstremt…, og vil forsøge sig af på det. Så midt december havde jeg solgt 3 spillere fra 1. januar, men ikke reelt nogle hvor jeg var vildt bekymrede. De havde heller ikke givet lige så meget som mange af mine tidligere salg, men heller ikke stamspillere, der ikke kunne erstattes i klubben, om end salget af Olomola, ærgrer mig en smule, jeg kan se ham komme langt længere end det vi har fået ud af ham.


I første runde af FA Trophy Syd, blev vi sat op mod Thurrock, som ligger 2 divisionslag under os. Vi er endnu engang blevet udtrukket til hjemmebane, hvilket har betydet jeg har arrangeret at det bliver med forlænget spilletid, skulle kampen være uafgjort efter de 90 minutter.


Det skal lige indskydes at mange af de spillere som nu kommer til på Non-contracts, og som kommer til via trial er spillere som enten tilbydes os af deres agenter, eller som mine scouts og min director of Football, har arrangeret. Så længe at det ikke koster klubben det store, har jeg intet problem i at afprøve den, det kan jo være at der findes en guldgruppe, er jo sket før for os.


Vores finske prøvespiller, Daniel O’Shaughnessy, fik sin prøve udskiftet med en 3 årig deltidskontrakt. Og det samme gjorde Richard Myskiw, forskellen på de to var, at Daniel fik det som rotationsspiller, og Richard som hot prospect. De skal være med til at styrke bredden.

Macclesfield fra Vanarame Conference, blev vores modstander i anden runde i FA Trophy…, det bliver mod en lidt stærkere modstander, så må vi se om vi kan leve op til det. Endnu engang er det på hjemmebane, og endnu engang har jeg valgt at det skal afgøres på dagen. Kampen skal spilles 13. januar 2018.


Mit første jobtilbud fra en fransk klub er landet. Det var Valenciennes FC, som lige pt. Befinder sig på 6. pladsen i den næstebedste række. Det er et godt tilbud, og ville have fået mig højere op i rækkerne, men jeg har lige overbevist bestyrelsen om, at der skal satset på vores ungdomslicens og at vi skal være endnu bedre til at få spillere igennem vores egne rækker, det har de indvilliget i og vil blive effektiveret til sommer. Så endnu engang blev det afvist, uden den store betænkning.





Halvvejs gennem ligaen:
- og slut på året.



Efter 20 kampe, er vi suverænt nummer 1. Vi har vundet de 19 kampe, og spillet en uafgjort. Dartford ligger overraskende nok stadig på en andenplads, og med en del point ned, til pladsen der ikke giver playoff. Vores førsteplads giver selvfølgelig direkte oprykning. Vi har scoret imponerende 95 mål i 20 kampe, og lukket 16 mål ind, det skal dog siges at vi længe faktisk ikke lukkede mål ind, og i takt med at vores angreb blev bedre, så svigtede vores forsvar, den seneste kamp scorede vi 7 og lukkede 3 ind i…, man må sige at det er underholdende for tilskuerne, men jeg vil nu hellere nøjes med at score nogle få mål, og så holde nullet…, men det kommer forhåbentlig.


Endnu et par sejre kom i hus inden nytår. En 6-0 sejr over Aldershot på hjemmebane, men det snyder lidt, de havde fået to røde kort inden for det første kvarter, så vi var totalt dominerende, og 15 skud mod deres to, og de var begge kommet inden for de første 15 minutter…, og vi havde bolden 57% af tiden, hvilket jeg faktisk fandt skuffende…, men ved ikke rigtig om jeg vil ændre i vores taktik, selvom at vi sjældent kommer over 60% i boldbesiddelse, for vi vinder jo kampene og spiller offensivt.



Økonomi per 31. december 2017:

Bundlinjen:
742.011 €
Lønbudget:
13.221 € (11.355 € brugt)
Transferbudget:
233K € (495K € tilbage)


Sidste kamp blev også ”a walk in the park”, og vi vandt klart. Samtidig må det siges at vore økonomi er strygende, sådan cirka i hvert fald…, der var lidt med lønbudgettet, men det ændrede jeg ved at sænke vores transferbudget. Og i forhold til at klubben brugte over 650K € på at forbedre trænings, ungdoms og stadion faciliteter i sommer, så går det vildt godt. Slut på året, og vi er klart på vej mod det vi skal, nemlig oprykning, og en respektabel runde i FA Trophy, ja jeg har jo skuffet i FA Cuppen, og den må jeg tage på min kappe…, men en MEGET godkendt halvsæson.




« Seneste Redigering: 15 Mar 2015, 22:39 af beringer » Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#13 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #23: 14 Mar 2015, 20:10 »

”Many in Men, One in Spirit”








#13 - Nytår, januar og Cup!




Jeg syntes at der manglede lidt liv i klubben, og vi har jo kampe i tæt løb henover både nytår og havde vi også overjulen, så jeg fik arrangeret at alle spillerne, og deres familier, blev indlogeret på Holiday Inn Winchester, så folk kunne få en hyggelig nytårsaften, og samtidig kunne vi sørge for at folk var klar til vores kamp den første januar. Der var dog en del spillere der ikke ville deltage, blandt andet to af de spillere, som forlader os 1. januar, nemlig Armani Little og Jake Soutter. De ville ikke deltage, og har den seneste tid, heller ikke været så aktive i træning, eller kampe.

Men det var et perfekt arrangement, hvor spillere, spillernes familier og den øvrige Winchester City FC stab kom lidt tættere sammen. Vi har et hårdt forår, hvor vi skal holde vores kurs, og helst komme langt i FA Trophy, så jeg vil have så god stemning, som muligt, også for de spillere der ikke spiller nær så meget.


Udgangen af december måned bød desuden på min femte månedens manager pris i træk, og så fik Ian Holyoak månedens spiller pris, så det gik rigtig godt.

Måske havde vi festet en smule for hårdt, ellers var det for stort et tab af vores 3 spillere, men vi fik i hvert fald sæsonens første liga nederlag, og det med et 1-0 nederlag hjemme mod Kingstonian, som efter kampen stadig blot indtog en 15. plads i ligaen, det var ikke acceptabelt, men vi sad på næsten alle facetter af kampen…, blot ikke den vigtigste, med at få bolden i kassen flest gange.



Nye trænere.




I takt med at vores træningsfaciliteter er blevet bedre, har bestyrelsen også tilladt at vi må få flere trænere og talentspejdere, det sidste nok nærmere fordi vores klubs omdømme stiger stille. Men i starten af januar tog jeg så konsekvensen, og fyrede en træner, som jeg ikke havde været helt tilfreds med, og ansatte så fire nye. Og vores omdømme må have ændret sig, for det er ikke små navne, selvom at de ikke er helt i top trænere, endnu, så tror jeg at de kan blive det.


Ud gik: Gary Kemp
Ind kom: Jamie Carragher, Les Ferdinand, Miguel & Mara.


De to første behøver vist ikke den store introduktion. Carragher på 39 år, og med 39 landskampe for England. Ferdinand på 51 år, og med 17 landskampe for England. Så er der Miguel, 37 år, 59 landskampe for Portugal og kan få min fitnesstræning til et nyt niveau i forhold til Kemp, der stod for det før. Og som hjælp til det, får han Mara, der er 32 år, og spanier. Alle 4 har fået 2½ årig kontrakt…, og faktisk forsøger jeg at hente endnu en tidligere engelsk landholdsspiller ind, nemlig Michael Owen, men han har ikke helt bidt på endnu.

Men han kom, og fik også en 2½ årig kontrakt. Michael Owen, 38 år, 89 landskampe for England. Nu er mit træningsmiljø fyldt med gode og erfarne trænere, samt folk der kan være med til at indprente en vinder mentalitet i klubben og dens spillere. Jeg kan godt se denne samling af trænere, få klubben langt.



Gode kampe, og en tilgang.




Efter sidste uges nederlag, var det den perfekte modstander at få. Bundholdet der blot har fået 14 point i 23 kampe, skulle lægge græs til, og vi kom tilbage på sporet allerede efter 9 minutter…, og vi fik en let, og ganske fortjent, 5-0 sejr.


Jeg fik mulighed for at leje
Luke McGee, fra Tottenham, det var faktisk Les Ferdinand der havde anbefalet ham da han kom til klubben, og vi har seriøst brug for en god reserve, hvis der skulle ske noget med O’Hara…, så jeg forsøgte at hente ham på en lejeaftale for resten af sæsonen, og det lykkedes.

Flere af mine spillere har steget meget i værdi over det seneste år. Faktisk er flere af mine nye spillere, som er hentet på frie transfers, nogle af dem der er mest værd, men det kommer nok i takt med, at dem jeg nu hvor jeg ligger i højere divisioner, også tilsvarende er bedre spillere. ¨
Men også de spillere som jeg har haft i flere sæsoner er begyndt virkelig stige i pris…, tidligere var O’Hara, min målmand, den der var mest værd, men efter at Sidney Adams, er begyndt at spille fast, på den position, som reelt er hans naturlige, nemlig den offensive wing, så er hans pris steget meget. Desuden har han udviklet sig en del, og det samme kan siges om mine andre spillere, men ved ikke om det er grundet bedre trænere, mere intensiveret målrettet træning, eller de nye faciliteter, selvom at jeg synes at det sidste er for tidligt. Men Sidney Adams er nu vurderet til knap 200K € og i midten af januar, begyndte han at tiltrække mere opmærksomhed, end jeg ønskede. Det eneste jeg kunne forhandle mig til ud over hans vurdering, var at få en træningskamp mod dem, og 15% af fremtidig handel, hvilket selvfølgelig også er godt…, men han blev solgt til Sheffield United, samme dag som at vi skulle møde Macclesfield i cuppen, det var sgu en ekstra bet.


Det var en råkold formiddag, hvor vejret nærmere mindede om efterår, end reel vinter. Men det afholdt ikke vores fans i at møde talstærkt op for at støtte holdet, 1.775 kom der for at se vores anden runde kamp i FA Trophy mod Macclesfield, og de blev ikke skuffede. Vi sad totalt på første halvleg, hvor de end ikke havde et skud på mål, desværre omsatte vi i den halvleg ikke vores chancer til mål…, det gjorde vi til gengæld i anden halvleg, som vi vandt 3-0. Vi kommer noget mindre over venstrekanten, da vi nu spiller med vores unge franskmand Frank Geffroy, som på alle parametre lige pt. Er en dårligere spiller en Sidney, men vi vandt, og havde en god kamp, og er nu videre i turneringen, hvilket jeg er glad for.


Jeg har siden jul, faktisk ikke spillet en træningskamp, dels fordi jeg syntes at økonomien, sagtens kunne klare sig uden, dels fordi der har været et ret presset program…, men sjovt nok har mine spillere været mere trætte siden jeg er stoppet med træningskampene, så nu begynder jeg at spille lidt træningskampe igen. Det giver også rigtig godt til økonomien, selvom at den langt fra er presset.



Flere salg!




I tredje runde af The FA Trophy blev vi sat op mod Solihull Moors på hjemmebane, og jeg valgte igen at det skulle afgøres på dagen. De spiller i Vanarame Conference Nord, altså tilsvarende divisionslag som os. De ligger på en aktuel 12. plads, og burde ikke volde os de store problemer, selvom at den nordlige division, ser en smule mere tæt ud end vores, og så har de et hold mere.



De følgende kampe gik fint, der var ikke de store udsving i præstationerne, og vi vandt flere kampe let, og nogle lidt tættere, men vi vandt. Men så kom det første salg, min nye centerforsvarer fra i sommer, Jonathan Muleba, som har spillet fast, når han ikke har været skadet…, for han havde en pause på 3 uger med skade. Men tilbuddet fra Stade Brestois i fransk Ligue 2, var for godt. 94K her og nu, samt 32,5K når de rykker op, er de godt nok ikke lige ved, men det er fair nok, han er vurderet til 61K, og så gennemtvang jeg også en træningskamp. Vi har nu 3 centerforsvarere og alle nogle der er ganske gode, men der skal ikke sælges mere der.



3. runde i FA Trophy blev spillet en lørdag d. 27. januar, en kold dag, med skiftende slud og regn. Vores bane var ikke længere i så god stand, som den havde været tidligere, de seneste dage med flere træningskampe, men efter første halvleg, står den 1-0 jeg er tilfreds, og vi sidder klart på spil og chancer. Anden halvleg var mere tæt, og Solihull havde en friløber i det 64. minut, hvor jeg var overbevist om at nu udlignede de, men O’Hara hev en mesterredning op af posen, og i stedet scorede El Bekri i det 83. minut til 2-0 som blev kampens resultat.




Selv samme El Bekri kom dagen efter og forlangte mere spilletid, selvom at han spiller i et rotations princip med Stephen Bartlett, som måske nok får en smule flere minutter, men også er bedre, på trods af at han er yngre, men jeg tror at El Bekri kan blive endnu bedre, man han er ikke tilfreds, og kræver at spille fast hver gang, hvilket jeg ikke kan tilbyde, resulterende i at han kræver at blive solgt, en lejeaftale er ikke nok…, det er trist, for han har kun været her siden efteråret, og jeg er end ikke sikker på at han kan sælges…, men han har givet sit krav ind.



I fjerde runde af FA Trophy blev vi sat op imod Hayes & Yeading United, på udebane, så jeg takkede der nej til at det skulle afgøres på dagen, for skulle vi spille uafgjort, er det rart, at vi kan få den hjem til os selv og afgøre der…, også rent økonomisk, hvor en hjemmebane giver bedre muligheder. Selvom at vores økonomi nu har rundet millionen på bundlinjen, og bestemt ikke ser ud til at gå nedad, selvom det hele tiden er hvad bestyrelsen forventer vil ske inden for den kommende tid. Kampen skal spilles den 10. februar.



Sheffield bød så på El Bekri, samme dag som transfervinduet smækker i, denne gang var det blot ikke United men Wednesday, og det ville blive en kamp mod tiden…, fra mit synspunkt, for at kunne beholde ham…, men de bød 90K her og nu, men det afviste jeg, på trods af at det ikke blev taget godt imod hos Sofiane…, men jeg holdt på at det ikke var nok. Deres næste bud blev på 100K her og nu, samt 50K ved oprykning, samt 15% af fremtidig profit ved salg, og en træningskamp. Jeg føler at jeg nu har fået presset den så meget som jeg kan, for en spiller, der reelt er utilfreds med at være her…, så jeg godkendte, så nu var det mellem Sheffield og Sofiane, og et håb om at de ikke kunne overbevise ham…, hvilket nok er lidt svært at håbe på, for de spiller trods alt noget højere end os, og har hvad der betegnes som en okay økonomi i Sky Bet League 1, hvilket vel er betydeligt bedre, end vores secure økonomi i Vanarame Conference Syd…, jeg krydser mine fingre, men vil reelt heller ikke have en spiller, der er så fikseret på at han er vigtigere end holdet, men jeg kunne se en fremtid i ham. Og de blev selvfølgelig enige med ham, selvom at han hos dem er sat på U21 holdet, men det er jo noget de må tage kampe om…



Status for måneden




Vores januar har været spændende, for at sige det mildt. Vi har hentet en spiller på en lejeaftale, nemlig målmanden Luke McGee fra Tottenham, og har solgt tre spillere, Sidney Adams, Jonathan Muleba og Sofiane El Bekri, for an samlet pris på lige omkring 400K €. Men vi er til gengæld også blevet svagere lige her og nu, samt i hvad jeg kalder talenter for fremtiden.



Vi har lige pt. Per 1. februar, bundlinje der står på 1.330K €, sagt på en anden måde, lige godt 1,3 millioner euro.


Vi tabte en kamp, vores første, og har ellers vundet resten, hvilket må stadig siges at være godkendt. Men det betød at jeg ikke fik månedens managerpris, for første gang, jeg fik en andenplads. Til gengæld fik min unge angriber Kaylen Hinds, månedens spiller pris. Han havde fået muligheden for at få lidt spilletid, fordi jeg skifter en del rundt, og han scorede 5 mål i fire kampe.





« Seneste Redigering: 15 Mar 2015, 22:36 af beringer » Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #13 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #24: 14 Mar 2015, 20:12 »

Jeg ville have opdateret denne "lille" opdatering tidligere, men spillet gik død under save i går, så måtte spille næsten 3½ uge om, og det ændrede en del ved tingene, og hvem der blev hentet og solgt. Skuffet
Logged

Hilde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #13 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #25: 15 Mar 2015, 21:38 »

Beringer, jeg ved ikke, hvad det er, men din blog er fantastisk. Utrolig lange updates, men det gør ikke noget. KUTGW. Jeg følger!  Smiley
Logged

Livets mening: At lære og at have det sjovt!

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #13 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #26: 15 Mar 2015, 22:35 »

Takker, for de positive ord.
Ja det er nok lidt lange updates, har overvejet at tage mindre bider, men det skal helst passe ind i mit liv også :-D
Logged

Hilde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #13 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #27: 16 Mar 2015, 07:58 »

Det var bestemt ikke sådan ment.  Smiley Jeg elsker de lange updates. De er så velskrevne! Bare bliv ved med det.  Wink
Logged

Livets mening: At lære og at have det sjovt!

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#14 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #28: 17 Mar 2015, 15:11 »

”Many in Men, One in Spirit”








#14 – Foråret 2018




Vores to første kampe i februar, gik alt andet end tilfredsstillende. Vi fik et point, og det mod et hold der ligger nede i den allernederste del af ligaen, nogle dage senere, tabte vi til Bath 2-0, og havde reelt ikke de helst store chancer. Begge kampe, skal det lige indskydes, var altså på hjemmebane…, jeg ved ikke om det er nerver før vores cupkamp i weekenden, men det var alt andet end gode nok præstationer…, vi er stadig 22 point foran Dartford på andenpladsen, men det er skræmmende, så lavt vores niveau var i de kampe.



Hvad sker der i Europa?




Jeg kiggede lidt rundt i Europa, for at se hvordan de går i de forskellige lande…, jeg har været EKSTREMT fokuseret på vores egen liga, at folk næsten ikke engang skulle spørge, hvem der vandt den bedste liga i England, for jeg fokuserede ikke derop generelt, men der sker nogle spændende ting rundtomkring. Brøndby ligger nummer et i Superligaen, efter et par dårlige år af FCK, hvor blandt andet Randers og Brøndby har vundet…, Brøndby har desuden fået en trang til at handle argentinsk ind, og har intet mindre end 4 spillere på førsteholdet fra Argentina.

I Tyskland cruiser Bayern derudaf, og har gjort det hver sæson, kun sidste år, havde de lidt af en dårlig sæson, og sluttede blot nummer 3.

I Spanien, er det overraskende nok Atl. Madrid der ligger nummer et, med Barcelona på 4. pladsen, og R. Madrid på 5. pladsen, efter at de eller har taget mesterskabet de seneste 3 år.

I England, ligger Man City nummer et lige pt., et point foran Chelsea. City har taget mesterskabet to gange, og Tottenham overraskende nok en enkelt gang.

I Italien har Juventus taget mesterskabet hvert eneste år, og ligger lige nu nummer to, 3 point efter Inter…, så de kan tage deres 7. titel i træk i år, hvis de indhenter Inter.

Frankrig er også en af de mindre spændende, for der har PSG taget to ud af tre mesterskaber, og Monaco det sidste, og PSG ligger klart nummer et lige pt, med 8 point ned til Lyon.



Sue har sagt at jeg skal lære at slappe mere af, fordi jeg i perioder går lidt for meget op i hvordan vores klub klarer sig, så hun har talt med Matthew vores bestyrelsesformand, og de har sammen besluttet at jeg skal tvinges til at holde sommerferie i år, noget jeg ikke har gjort de andre år, for der har jeg gjort klar til den nye sæson. Sue mener at hun gerne vil se Danmark, og hvor jeg kommer fra, så der skal tre ugers tid til Danmark…, så må jeg jo se hvordan det er ikke at skulle tænke over klubbens ting i tre uger i juni. Planen ville siden ændre sig lidt.




FA Trophy 4. runde:




Endelig oprandt dagen, hvor vores 4. runde kamp i FA Trophy skulle spilles, godt nok oven på nogle dårlige resultater i ligaen, men det er ikke til mærke på truppen generelt, hvor humøret er i top, og kun nogle få spillere er lidt nervøse. Vi spiller for første gang på udebane i turneringen, og det mod Hayes & Yeading United som ligger overraskende nummer 4 i vores egen række, og det er denne runde, som vi er fastsat til at skulle nå, så alt herfra er jo over godkendt.

Det var en regnfyldt dag, og vinden bidende, og en temperatur på 7 graders celsius. Vi kom planmæssigt godt foran ved Ainsley Maitland-Niles, men desværre blev der udlignet midt i halvlegen, og den endte 1-1. Hayes & Yeading United holdt godt stand i anden halvleg, men i det 66. minut kom forløsningen, Ian Holyoak brød igennem den bagerste kæde, og sendte bolde fladt ind i det fjerneste højrne…, 2-1…, og det blev undergangen for Hayes & Yeading, de troede ikke længere på det, og kort efter var Ian på pletten igen og gjorde det til 3-1 og ikke lang tid efter, gjorde han det også til 4-1…, og inden slutfløjtet gjorde Ainsley Maitland-Niles det til 5-1…, vi var klart videre.


Et par dage senere, kom lodtrækningen til semifinalen, og det blev en spændende trækning. Vi blev på hjemmebane i første kamp, sat op imod Bristol Rovers som ligger nummer 3 i Vanarama Conference, og de har jo tidligere hentet Faisal Hemati hos os…, det kunne være sjovt at skulle op mod en tidligere spiller. De har også Tommy Smith, også en af mine tidligere spillere, der tog fra mig grundet utilfredshed. Kampen skal spilles 24. februar. Og så er der retur ugen efter.




Forbandede Februars Forbandelse:




Ja jeg vil være ærlig, vi havde i vores cupkamp mod Hayes & Yeading United spillet virkelig godt, og jo i sidste ende også vundet overbevisende…, men ligaen har indtil nu i februar været som en forbandelse. Endnu et uafgjort resultat, og pludselig begynder man alligevel at mærke presset en smule. For jeg tror ikke på at vi lige bliver hentet, der er trods alt kun 11 kampe tilbage, og vi er foran med 18 point, og har en LANGT bedre målscorer end alle andre hold i divisionen…, men det er da bekymrende, at det ikke går så strygende i ligaen. Men mon ikke næste hold nok skal få vendt hele den lidt dårlige stime for os, da de lige pt. ligger på en 20. plads…, men omvendt så skal vi møde dem på deres hjemmebane, hvor de har hentet 13 af deres 18 point…, så helt vidunderligt er det jo ikke…, men vi SKAL vinde…, og den kom relativ let, selvom at vi til tider spillede med bind for øjnene, virkede det i hvert fald til…, men det blev til en 5-1 sejr.



I slutningen af februar, blev min vigtigste offensive centrale midt skadet i 4 måneder, med beskadiget lægmuskel, så de næste par måneder må være uden Stephen Bartlett, som ellers har overtaget den plads fuldstændigt.


Første kamp i semi-finalen gik ganske planmæssigt, set fra vores synspunkt. Vores tilskuere holdt en høj stemning, kampen igennem, og der var hele 3.272 af dem, og de så vores hold spille en god kamp, og ganske hurtigt komme foran 2-0, men ved pausen stod den 2-1. Men vores spillere holdt fast, og kæmpede sig igennem den anden halvleg, og hev en flot 3-1 sejr i hus, mod en meget stærkere modstander. Jeg var tilfreds, og kan vi spille lige så godt i næste uge, og med lige så meget hjerte, er jeg sikker, på at det nok skal blive til en samlet sejr.


Som enhver regel, er der en undtagelse. Vores februar måned, har været skidt, når man ser på ligaen. Intet har reelt fungeret og i visse kampe, har vi måske været uheldige, men reelt ikke spillet det spil som jeg forventer, så derfor har nederlag og uafgjorte været fortjent.
Men den sidste kamp i februar, blev vundet i overbevisende stil, og det på trods af at det var en hold bestående halvt af talenter, fordi de fleste førsteholdsspillere var lettere trætte oven på vores cup-kamp. Men vi vandt i overbevisende stil, og der var intet at sætte en finger på. En sikker og ganske fortjent 4-0 sejr på hjemmebane mod Havant & Waterlooville, som tidligere lånte os deres hjemmebane…, det sagde vi ikke pænt tak for kan man sige. Kampen var reelt afgjort efter første halvleg, hvor Richard Myskiw havde scoret hattrick. Godt 2.000 tilskuere havde fundet vej til vores kamp.




Returkamp, en titel og hvad så?




Returkampen bød lidt af en gang sjovt spil. Vi vandt 3-2, og var reelt aldrig rigtigt pressede, men de første to mål vi fik var på selvmål, så vi må takke Bristol MEGET for at hjælpe vores nerver med at komme fri. Bristol havde en smule flere tilskuere end os, nemlig 6.752, hvilket er et niveau jeg gerne på sigt ville op på, men kræver nok en del udvidelser, og bestyrelsen er lidt for bange for at det pludselig går ned ad bakke, selvom at der ikke endnu har været tilgang til det. Men vi er videre til finalen, og skal nu spille på Wembley, det bliver en fest uden lige, både for spillere, fans og alle omkring klubben ellers…, kampen sætter os op mod Gateshead den 25. mats. Samme dag betød resultaterne fra ligaen, at vi sikrede os playoff plads, selvom at det vil være en skuffelse, for alt andet end førstepladsen, vil være en nedtur som det er lige pt.


Men der kom ingen nedtur i den stil, og i 33. runde kunne vi løfte armene, og lade os hylde som vindere af Vanarama Conference Syd, 7 kampe før sidste runde. Det var en fantastisk følelse, og nu skal der arbejdes stille hen mod næste sæson, der er stadig en pokal, jeg vil gøre alt for at få i hus, og så skal vi gerne få det bedste ud af vores spillere, i de sidste runder, så vi er klar til næste sæson.



Der kom nye ungdomsspillere ind i klubben, og nogle få blev der skrevet kontrakt med, og ud af de ganske få, vil jeg fremhæve følgende tre:





Owen Morgan, 15 årig englænder, spiller offensiv central midt. Blev fremhævet af min chef for talent arbejde, Steve Welsh som den af talenterne der havde størst potentiale. Trænerne vurderer ham til at kunne blive en god midt i Vanarama Conference i fremtiden.



Jamie Machin, 15 årig englænder, spiller venstre wingback naturligt, og desuden også højre wingback, om end ikke naturligt. Mine trænere vurderer ham til at blive en god spiller i Vanarama Conference Syd i fremtiden, jeg håber på lidt mere.



Austin Cronin, 15 årig englænder, spiller naturligt højre wingback, og desuden også venstre blot ikke naturligt. Han vurderes af trænerstaben til også at kunne blive en god spiller i Vanarama Conference Syd i fremtiden.




Desuden har mine talentspejdere lavet lidt for føden, og fundet disse to spillere til mig, som jeg hentede med det samme:



Benjamin Peel, 15 årig englænder, spiller naturligt højre midtbane, og højre wing, desuden spiller han højre wingback og højre back. Han er hentet i Berkhamsted, og kostede mig 6,25K € i overgangssum, fordi de skulle have ”uddannelses” penge. Han er vurderet til at kunne blive en okay Sky Bet League 2 wing i fremtiden.



Aidan Burton-Jones, 15 årig englænder, spiller naturligt off. Center midt, men kan desuden spille højre wing, og angriber. Han vurderes til at kunne blive en god Vanarama Conference offensiv centermidt i femtiden, og han kostede mig 6,25K € at hente i Whitton.




Nye trænings og ungdomsfaciliteter!




Jeg har desuden fået overtalt Matthew til at opgradere både vores ungdoms og træningsfaciliteter når sæsonen er færdig. Han vil til gengæld ikke gøre klubben professionel endnu, men jeg håber at det bliver gjort, når vi alligevel rykker op. Hans argument var at de var usikre på mig, og mine kompetencer, hvilket jeg var lidt skuffet over. Men opgraderingen af trænings og ungdomsfaciliteter vil koste klubben imponerende 1,8 millioner euro, og da der kun er ca. 1,5 millioner € på bundlinjen, må jeg enten ud at spille en masse træningskampe, ellers skal bestyrelsen, finde en anden alternativ måde at finde de transfers…, men jeg skal da gøre mit i forhold til træningskampe.



De kommende kampe gik godt, vi vandt hver og en, selvom at vi reelt kun havde en kamp i tankerne og det var vores kommende finale i The FA Trophy. En kamp som jeg og tilhængerne så MEGET frem imod, og spillerne var lettere nervøse grundet den kamp, men det sås ikke i vores ligakampe, som vi var helt sikre i…, lige så usikker vores februar måned havde været, lige så sikker havde vi været siden. Jeg havde ydermere overskud til at give flere af mine nye unge spillere debut, og det med acceptable præstationer. Blandt andet blev Aidan Burton-Jones den yngste Winchester City FC spiller nogensinde, i en betydende kamp.




Wembley 2018!




En vindblæst dag, skulle vi spille vores kamp i London. Vi var ankommet dagen før, for at få den bedst mulige optakt til kampen, men det var stadig et lettere decimeret hold jeg måtte stille op med. Stephen Bartlett, er stadig ude med skade, og Harrison Paton er afsted med det canadiske landshold, så to fra min central akse er væk, der er ikke optimalt.


Vinden lå gustent ned over Wembley, og skyerne havde trukket godt sammen, og begyndte lige før kampstart at sende de første dråber mod banen…, en bane der var en drøm at skulle spille på, især med vores spillestil som er hurtig, og pasningsbetænkt. En bane som denne har ingen af vores spillere før forsøgt sig på, og det er da også med en vis portion nerver at vores spillere varmer op…, og da jeg giver de sidste instrukser, siger jeg at de fortjener at vinde denne turnering, men at de blot skal spille deres spil for jeg ved at vi har mulighederne i denne kamp.



Det holdt i præcis 25 sekunder, så lå bolden bag vores målmand, og så begyndte nerverne virkelig at banke på…, Josh Gillies fra Gateshead løb frem ved den opgivende lange bold, og ufatteligt nok kom han igennem med bolden, og udplacerede let Luke McGee…, ikke den start jeg eller holdet havde forventet eller håbet på.
Ros til spillerne, for at bevare roen, og det udmøntede sig i at vi fik tildelt et straffe i den 20. minut, begået mod Ainsley Maitland-Niles, som Dean Jackson let sparkede ind i venstreside.

Selvsamme Ainsley Maitland-Niles, var 2 minutter senere på færde på højre kanten igen, og sparkede bolden hårdt og fladt ind foran, hvor Ian Holyoak bankede bolden forbi målmanden…, og så var kampen vendt godt på hovedet og den stod 2-1 ved pausen.

7 minutter inde i anden halvleg, kom Ian igen forrest på et hårdt indlæg, denne gang fra Frank Geffroys venstre side og igen lå bolden bag målmanden…, 3-1.


I det 60. minut scorede Ian sit hattrick og nu var kampen reelt forbi, og det var ”kun” et spørgsmål om hvor meget vi skulle vinde, med en halv time igen, og en føring på 4-1 var jeg ikke længere nervøs, og det samme kunne siges om spillerne, der henrykte store del af de 19.358 tilskuere. Men der lærte jeg så en vigtig lektie…, en kamp er ALDRIG forbi før sidste fløjt. For i det 63. minut bankede Johnny Gorman bolden ind i fjerneste krog, fra kanten af straffesparksfeltet s høre side…, og så var nerverne der igen.




85. minut, Josh Gillies fik bolden i hvad der ved første øjekast lignede en KLAR offside, men han bankede bolden i kassen, og vores spillere stod måbende tilbage, mens Gatesheads spillere løb op til midten med bolden…, det blev pludselig MEGET mere spændende end der var lagt op til, for 25 minutter siden…, men vi vandt og kunne nu kalde og Cup vindere…, det er en kæmpe forløsning for hele klubben, vores fans, trænere, spillere og mig selv…, og selv bestyrelsen vil være mere end godt tilfredse. Sammen med sejren kom også en check på godt 70K €, så det luner jo også.



Dagen efter, syntes jeg at hele klubben skulle nyde godt af vores succes, så jeg kontaktede Matthew Johnson, og talte med ham om at dvi som klub skulle nyde godt af dette, også folk der er tæt på folk i klubben…, han kiggede på mig, og spurgte så om jeg mente kærester, familie og så videre…, ja det var præcis det jeg mente…, og han kunne godt se hvor jeg kom fra, og hvad det var jeg mente, men var lidt tilbagetrukket med pengepungen, så jeg sagde, at hvis han og klubben betalte halvdelen, skulle jeg nok betale resten…, så om aftenen, spiste og hyggede hele klubbens spillere, trænere bestyrelse og familier på
Loch Fyne – Seafood & Grill et af de bedre steder i Winchester, og en kæde, som jeg gennem min baggrund som tjener, faktisk havde hørt om allerede inden jeg kom til England og Winchester.

Det var en fantastisk aften, hvor vi fik mulighed for at fejre, ikke alene vores triumf i The FA Trophy, men også vores nylige oprykning til Vanarama Conference…, og folk hyggede og havde det godt, og selv de spillere som måske ikke lige havde været inde omkring holdet på dagen, følte at de var med. Det skabte en god stemning i truppen, og klubben som helhed, og det viste spillere, trænere og bestyrelse, at jeg i hvert fald også ville dette her, for jeg lagde adskillige tusinde pund i betalingen af aftenen…, men det gjorde mig intet. Jeg følte mig glad, fri og klar på mange år frem i tiden, at skulle styre dette hold.





Hvedebrødsdage:




Nej nej jeg er altså ikke blevet gift, i hvert fald ikke endnu. Nej det er nu for klubben, jeg føler at hele minder mest af alt om hvedebrødsdage. Den første kamp efter vores triumf i cuppen, var en hjemmekamp, hvor vi skulle møde Gosport, og der kom intet mindre end 2.595 tilskuere, til en helt almindelig kamp. Jeg ved godt at denne kamp samtidig også er første kamp hjemme, efter at oprykningen er blevet en realitet, men det er flere end jeg havde forventet…, så det vil jeg kalde hvedebrødsdage. Kampen blev desuden vundet let og uden de store problemer 3-1.



I marts måned var jeg tilbage på toppen, af månedens manager trone, jeg havde vundet fem af fem kampe…, og vi har generelt spillet godt på det seneste. Efter vores finale i FA Trophy, har vi spillet 5 betydende kampe, og de 3 af dem har vi holdt målet rent i…, det går generelt rigtig godt. Efter den sidste kamp i ligaen, er der lige 9 træningskampe, for at skrabe lidt ekstra penge ind, til at kunne agere, som vi gerne vi i næste sæson. Sidste kamp i sæsonen var der fuldstændigt udsolgt til…, 3.500 tilskuere bevidnede en 4-2 sejr som lagde et godt punktum for hele vores gode sæson.



Vi spillede 40 kampe, fik 108 point, scorede 159 mål, og lukkede 33 mål ind. Det er første sæson, hvor jeg har lukket mindre end et mål ind per kamp. Mit scoringssnit er meget stabilt, selvfølgelig har der været udsving over sæsonerne, men der er mindre udsving.

Set over sæsonerne, har vores scoringsnit været som følgende:




1. sæson: 40 kampe, 150 scoret, 90 imod, svarende til 3,75 scoret og 2,25 imod per kamp.
2. sæson: 42 kampe, 155 scoret, 95 imod, svarende til 3,69 scoret og 2,26 imod per kamp.
3. sæson: 46 kampe, 199 scoret, 50 imod, svarende til 4,32 scoret og 1,09 imod per kamp.
Denne sæson: 40 kampe, 159 scoret, 33 imod, svarende til 3,98 scoret og 0,83 imod per kamp.





Så scoringen har været ganske stabil, men vores forsvar her i denne sæson været helt forrygende i perioder, især når man tager højde for at vi har haft dårlige perioder, hvor det ikke lige kørte.


Dartford der ellers har overrasket hele sæsonen, og sluttede på andenpladsen, røg desværre ud allerede i den første playoff runde. Jeg havde gerne undt dem at komme med op, de har spillet friskt til, og til tider været langt bedre end de hold der ellers spiller playoff…, men de røg ud, og i stedet skulle Boreham Wood og Aldershot spille om oprykningen…, ikke det store overraskende da de var vurderet til anden og tredjepladsen inden sæsonen. Det endte med at Aldershot som jo var det eneste professionelle hold i ligaen, og nedrykkere, tog playoff pladsen og sikrede sig oprykning, selvom at kampen måtte ud i straffesparks konkurrence. Det betød samtidig at de måtte betale os 10K € for Andrew Beattie handlen, fordi de fik oprykningen.



Både mit U18 hold, og mit U21 hold, vandt deres respektive ligaer, for U21 holdet, var det ganske tæt og kun afgjort på målscorer. U18 holdet var mere i stil, og vandt med 8 point ned til nummer 2.



Afgørelsen om årets manager i Vanarama Conference Syd, skal afgøres ved afstemning, selvom at jeg reelt har vundet 6 ud af 10 priser…, men mon ikke de andre stemmer på mig, nu hvor jeg ikke kunne. Jeg gav desuden min stemme til Dartfords manager Tony Burman, som jeg synes har gjort det fantastisk, henover året, og gjort langt mere med sit hold, end man kunne have forventet.



Dagen før jeg valgte at starte min ferie, kom Matthew Johnson ind på mit kontor, og kiggede mig dybt i øjnene, og uden så meget som at blinke sagde han, at grundet en lettere dårlig økonomi, så havde han besluttet at skippe vores aftalte opgraderinger af ungdomsfacilitetern e…, jeg var lamslået, for økonomien er der, og der ville have været klart om ganske få måneder…, nu skal jeg vente yderligere et år, før jeg kan få lidt bedre faciliteter på den front…, jeg var skuffet, det var der ingen tvivl om…, og med det i baghovedet, valgt jeg at tage 4 ugers ferie, hvor klubben kunne klare sig selv.




Hjem til Danmark og besøge blandt andet Bornholm…, det skulle blive rart at få slappet lidt af, i godt selskab, og se familien, som jeg stort set ikke havde set i flere år, andet end korte perioder og forlængede weekender i det de andre havde brugt som sommerferie, men som jeg havde brugt som arbejdsferie.





Tilbage fra ferie:





Da jeg kom tilbage fra ferien, lå der et pænt diplom og et hav af artikler på mit bord. Jeg havde inden jeg tog på ferie afvist flere tilbud og muligheder for større klubber, og der havde givet genklang i klubben, desuden havde jeg mens jeg var på ferie vundet årets manager, så der var en dejlig dag at komme ind på kontoret. En fantastisk ferie, var blevet afløst af en god tilbagekomst til klubben. Jeg var glad, tilfreds, og rolig i hele mit sind.


Økonomi per 12. juni 2018:

Sponsors:
2 årig Hoved trøjesponsor, til 51,7K € per år slutter 2020
1 årig udebane trøjesponsor, til 38,3K € per år, slutter 2019
Bundlinjen:
778.821 €
(det på trods af at vi har betalt for nye træningsfaciliteter)color]
[color=Red]Lønbudget:

17.403 € (13.195 € brugt)
Transferbudget:
905K € (852K € tilbage)



Økonomien har også forandret sig mens jeg var på ferie, der er kommet to nye sponsoraftaler på plads, som afløser de udgående. Generelt ser økonomien ganske fin ud, når man ser på det, med mine øjne, og der forbedringer på stort set alle punkter.





Jeg fik desuden en ny kontrakt grundet hvad jeg havde tilført klubben, og den løb frem til 2021, og bød på følgende, hvor der var en del forbedringer i forhold til tidligere:


Halvtid.
Ugeløn: 600 €
Undgå nedrykning fra Vanarama Conference: 1,5K €
Nå FA Cup semi-finalen: 4K €
Vinde FA Trophy: 2,5K €




Årets spiller blev Dean Jackson med imponerende 53 % af stemmerne. Endnu engang må vores hjemmekampe flyttes, hvilket jeg langt fra er tilfreds med, da jeg sidste gang så hvor meget det betød for vores hjemmepublikum, men bestyrelsen har besluttet at få yderligere 1.750 ståpladser til vores station, så det vil først være klar engang i marts måned næste år…, det bliver en hård tid.

Da oprykningen endelig var en realitet, mere end blot på papiret, også reelt udført, blev klubben professionel, hvilket jeg hele tiden havde regnet med, så jeg blev tilbudt en ny kontrakt. Den blev ændret til følgende:



Fuldtid
800 € per uge
2K € for at vinde Vanarama Conference
5K € for at nå semifinalen i FA Cuppen
2,5K € For at vinde FA Trophy.



Så generelt bedre muligheder, også økonomisk i forhold til mig selv, men jeg har siden jeg kom herover, faktisk ikke tænkt økonomi, jeg bor i et dejligt lille hus, som jeg havde mulighed for at købe billigt, og det er stort nok til Sue og jeg…, og jeg kræver ikke det helt store ud over dette. Jeg har det godt, og ser frem mod tiderne der kommer, med længsel, og ikke med frygt.


Den skarpe observation er jo, at efter vi nu er gået over til professionelt status, er bestyrelsens forventning at vi som minimum klarer playoff, hvor det tidligere blot skulle overleve, det bliver en ændring jeg må tage til mig.



De forskellige stats over årets spillere, ligaen osv:










« Seneste Redigering: 17 Mar 2015, 15:12 af beringer » Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#15 - Many in Men, One in Spirit
« Svar #29: 18 Mar 2015, 15:58 »

”Many in Men, One in Spirit”








# 15 - Fuldtidsprofessione l





Nå man tænker over det, er det faktisk rigtig mange ting der skal ændres, når man går fra deltids til fuldtids inden for professionalisme, det er mange kontrakter der pludselig skal ændres, og forhandles. Min første tid efter jeg selv havde fået mig en ny kontrakt, gik med at få hele min stab over på fuldtids termer, og desuden skulle der udvides en smule i staben. Min tidligere assistent, blev fritstillet og i stedet hentede jeg Dennis Rommedahl ind på en 4 årig kontrakt.



Resten af kontrakterne blev genforhandlet, så jeg stort set har samme stab bag mig som tidligere, blot på fuldtids termer, kun Steve Welsh ville ikke genforhandle, uden at få en kæmpe lønforhøjelse, mere end jeg kunne give eller var interesseret i at give, for selvom at han er god, er han ikke så god…, så der skal findes en ny til den position.





Det næste lange træk bliver at forhandle med de spillere, som jeg mener er gode nok til at gå over på fuldtid, nogle andre skal fritstilles, på trods af at de har gjort det okay i klubben, men jeg tror ikke de vil kunne udvikle sig på fuldtids kontrakter, i hvert fald ikke det store.





En lang sej process:





At udskifte de tidligere deltidskontrakter med nye og forbedrede fuldtidskontrakter, var et langsomligt arbejde, og flere spillere skulle analyseres. Jeg har valgt ikke at gå 100% ind i fuldtidsprofessione lle forhold, og dermed stadig lade flere yngre spillere, og enkelte backup spillere ved førsteholdet agere deltid. Men den første kontrakt jeg hentede udefra, var denne spiller:



Martin Samuelsen, 21 årig nordmand, der spiller samtlige pladser på midtbanen, på nær den defensive midt. Har er ung spiller fra Manchester City, og har været fritstillet i et år, hvor jeg har haft kig på ham, men ikke via mine forhold kunne tilbyde ham en kontrakt. Han giver os en dybde på den offensive centrale plads, som jeg trænger til, også med de bedre modstandere der kommer.





Luke McGee, som jeg sidste år havde haft på lån fra Tottenham, var jeg meget interesseret i at hente permanent, men han valgt os fra, selvom at han var fritstillet fra Tottenham, fordi han ikke mente at vi ville kunne matche hans økonomiske ønsker, i stedet hentede jeg på en fri transfer:



William Jääskeläinen, 19 årig finne med engelsk pas, søn af tidligere topspiller Jussi Jääskeläinen, og som sin far målmand, og har spillet i Bolton det hele sin karriere, med et enkelt udlån. Han giver god backup til O’Hara.





Lidt inde i juli måned, fik jeg fundet en afløser for Steve Welsh, det blev en spillende en af slagsen, jeg fik nemlig skrevet en 1 årig kontrakt med Jan Kristiansen, han er godt nok dyrere end Welsh, men byder også på langt mere i forhold til at han samtidig kan dække mig ind i rutine på samtlige midtbanepladser. Han er efterhånden blevet 36 år og har som sagt fået en 1 årig kontrakt, som jeg regner med bliver til en ny kontrakt om et år, hvor han så ikke skal spille ved siden af. Og ser man på hans stats er det helt exceptionelt ved siden af de spillere jeg har lige pt.




Som en sidebemærkning, kan det lige indskydes at vores tidligere spiller, Callum McNaughton, har gjort det fantastisk i det skotske, og er nu blevet solgt videre til Crystal Palace, efter kun at have været i Hamilton i en sæson. Så vi må have haft en virkelig juvel i svøb, men jeg anså ham jo også for en af mine bedste spillere, og vi spillede endda kun deltidsbold. Så nu skal han spille i Premier League, det er sgu sjovt og spændende at se hvordan han klarer det.




Jeg begyndte endnu mere at målrette mine undersøgelser omkring nye spillere, til at omhandle meget unge spillere. De skal helst være under 18, hvis jeg virkelig vil have gavn af dem på længere sigt, desuden er det til gavn for mine to ungdomshold, at der kommer lidt nyt blot ind der. Oprykningen har betydet at jeg pludselig har fået mulighed for at tiltrække unge franske talenter, fra Frankrig, og ikke blot spillere som har mistet deres kontrakter fra en engelsk klub. Jeg hentede blandt andet disse to talenter, som havde amatør status i deres gamle klubber:





Léon Nicolas, 17 årig franskmand, spiller naturligt højre wing, og desuden offensiv central midt, og angriber og højre midt. Han er hentet på en 3 årig kontrakt, fra SC Brétigny hvor han havde en amatør kontrakt.





Julien Masson, 17 årig franskmand med portugisisk pas. Spiller naturligt offensiv central midt, og desuden angriber og central centermidt. Han er hentet på en 3 årig kontrakt, fra Jura Dolois Football, hvor han var amatør.





Begge spillere kommer til at gå deres gang, på både U18 og U21 holdene, hvor de skal udvikle sig, til jeg kan bruge dem på førsteholdet. Der kom en del flere yngre spillere til, alle spillere jeg eller mine talentspejdere kan se en fremtid i…, men det store scoop kom den 23. juli, hvor vi skrev kontrakt med Christian Eriksen…, okay okay det var ikke den Christian Eriksen, men han virker spændende. Han spiller ikke helt samme position som sin navnebror, da han er naturlig centermidt, og defensiv midt, men virkelig spændende spiller, hentet på 3 årig kontrakt, fra BK Union, hvor han var amatør.




Et reelt køb:





Jeg har købt min første reelle spiller denne sæson, hvor jeg har forhandlet mig til en pris, og ikke bare har skulle kompensere forskellige klubber og faktisk er det kun den anden gennem min tid i Winchester, den første var Dan Hogan. Denne gang blev det til en spiller fra Zamora, der blev købt for 40K €:




Paco Martínez, 17 årig spanier, naturlig højre wingback, men dækker alle pladser i højre side. Og kan blive en kvalitetsspiller for hold i Sky Bet League 2, vurderes han til af mine trænere. Der er i hvert fald fremtid i ham, er jeg sikker på, så han fik en 3 årig kontrakt.




Men det har været dyrt at blive fuldtidsprofessione l, de kontrakter der skulle forlænges, er selvfølgelig alle blevet dyrere, og det har kostet på budgettet, jeg har allerede to gange måtte nedsætte mit transferbudget, for at kunne få mere til mit lønbudget.




Hvad med ligaen?




Vi er vurderet via de forskellige odds, til at skulle få andenpladsen i ligaen, og hvis vi kan højne vores spil fra sidste år, blandt andet med de nye spillere der er kommet til, så skal det også nok være en mulighed. Ligaen består af 24 hold, de fire nederste rykker direkte ned, og det øverste rykker direkte op til Sky Bet League 2, hvorimod de 4 hold fra 2-5 pladsen kæmper om yderligere en oprykningsplads…, der er KUN to pladser, og vi skal som minimum have en play-off plads, hvis vi skal leve op til bestyrelsen forventninger. Og jeg tror faktisk på det.



Mine to spillere der ikke tidligere har kunnet få arbejdstilladelser, Tai Wai Chun & Chol Il-Myeong, har nu denne sommer begge fået det…, og sjovt nok er det kort før at de reelt begge kan ansøge om engelsk statsborgerskab, så det er sgu okay. Begge fik efterfølgende en ny kontrakt tilbudt, som denne gang er fuldtid, i forhold til den tidligere.




Lige før ligaen skulle starte, var der generelt ikke solgt så mange spillere, som der har været gjort i andre transfervinduer, men der blev sendt en del talenter afsted, som jeg ikke havde brug for, og så blev der solgt to spillere som var inden over førsteholdet Taylor Tombides, min unge australier på højre kanten blev solgt til Bordeaux, som er rykket ned i næstbedste række i Frankrig, de gav et tilbud på lige omkring 120K € plus et af mine krav, nemlig en træningskamp. Den eneste jeg virkelig var ked af der blev solgt, var Ben Bennett, som jo er kommet gennem mine egne rækker, men ham bød Celta på et stykke inde i august, og de bød 105K € plus 15% af evt. transferoverskud i fremtiden. Desuden fik jeg min vanlige træningskamp indført. Men han var begyndt at udvikle sig godt, og fik en del kampe sidste sæson, især da Stephen Bartlett var skadet…, så trist at se ham tage af sted, men det var en chance for ham, som jeg ikke kunne stå imod.



Da ligaen startede, var det en let kamp til at begynde med, eller det burde det være, for det var mod Aldershot som vi rykkede op sammen med, og som vi i to kampe vandt samlet 13-0 over…, men denne gang tabte vi 1-0. Jeg var rystet, og holdet fik at vide hvor skidt de havde spillet. Jeg begyndte at tvivle lidt på om vores spillere virkelig mon havde niveauet, til at skulle kæmpe med om oprykning? Det må vise sig over de kommende uger.



En gang i mellem skal man blot lære at holde sin kæft lukket. Jeg ved det jo godt, siger man at man aldrig får straffe imod sig, så er det ganske sikkert at der kommer et straffe imod en…, og siger man om jeg, at ingen spillere er blevet solgt, så bliver de solgt. Ja man kan jo ikke fortænke sig i at klubber vil handle hos mig, mine spillere er ganske billige, også set i forhold til de klubber jeg ligger sammen med.




Vores anden kamp i ligaen, var vi mere tilbage på sporet, og hentede en 2-0 sejr. Ikke det helt store sprudlende spil, men betydeligt bedre.




Lige et mindre udsnit af hvad der skete i transfervinduet inden det smækkede i, og så havde følgende spillere forladt klubben, og nogle som jeg var ganske glade for:




Adam Gwilliam – Oldham – 68K €
Ian Holyoak – Mallorca – 240K €
Edward Latham – USBCO – 140K €
Josimar Quintero – Rayo Vallecano – 150K € nu, 50K ved oprykning, samt 4K permåned over de kommende 24 måneder, 15% af fremtid overskud på salg og træningskamp.
Tafari Moore – Northampton – 112K €




Og det var bare de store handler…, der har været et hav af mindre handler også, hvor folk er gået for procenter, og mindre beløb…, men vi er kommet ud med et godt overskud, og bestyrelsen, kan i hvert fald ikke sige at pengene ikke er der, hvis jeg forsøger at bede om nye ungdomsfaciliteter.



Da jeg mistede Ian Holyoak, vidste jeg at der skulle hentes en god afløser, jeg har godt nok massere af unge spillere, men en spiller der kunne matche det, syntes jeg ikke lige at jeg havde…, så jeg kiggede spillere der var sat til salg igennem, og fandt en 20 årig englænder:




Kenneth Brown, 20 år, englænder. Angriber, som kan spille venstre kant til nød. Hentet for 54K i Whatford, som havde sat ham til salg. Virker som en mindst lige så god angriber som Ian Holyoak. Men nu må vi se.




Opsummering over tranfers og sommeren:




Sommeren har budt på en del transfers, selvom jeg til at starte med, ikke troede der ville komme det store. Jeg synes dog generelt ikke at vore hold er blevet dårligere i det store hele. Vi har mistet et par gode spillere, men tilsvarende er meget gode spillere kommet ind, her kan blandt andet indskydes Jan Kristiansen, som er betydeligt bedre spiller end andre jeg har set i denne liga. Så overordnet set er vores transfers gået godt, dem vi har fået ind, er mindst lige så gode som dem der har forladt os.



Vi har tjent godt henover sommeren, og der er kommet flere forandringer. Dette års sæsonkort holdere, er steget til 288, fra 114 sidste år, det er en stigning på lige omkring 150%, det er vildt flot og noget der er med til at forme vores klub på sigt. Vores kampe, selvom at vi spiller på en ”uvant” hjemmebane, så er der omkring 2.300 til hver eneste kamp, hvilket også giver godt i kassen.



Vi har et setup der er godt. Vores trænere er gode, og kan klare det de skal. Vores talentspejdere, er kompatible til at kunne agere godt og frit på markedet, og bør kunne finde lidt spillere. Vores trup er godkendt, selvom at vi har mistet folk, har vi tilsvarende fået gode spillere.
Vores overgang til professionel var hård, men at sælge en del spillere henover sommeren gjorde det lettere, da der var mulighed for at rykke rundt på pengene så der er kommet bedre budget for lønninger:




Økonomi per 1. september 2018:

Bundlinjen:
1.996.474 €
Lønbudget:
35.383 € (28.626 € brugt)
Transferbudget:
0 € (425K € tilbage)

Grunden til at der står til nul for året, er fordi jeg brugte en  del, og siden ændrede så meget via bestyrelsen, da vi blev professionelle over til lønbudgettet, at den gik i nul…, og så har vi siden solgt en del spillere.





Vi har vundet 4 kampe, spillet 1 uafgjort, og tabt en i ligaen, det har været en hårdere start end sidste år, men det havde jeg nu også forventet…, det var blot mod de modstandere det var, der undrede mig. Det er en godkendt start, for jeg ved at vi som regel bliver bedre med sæsonen.



Vi har desuden over sommeren fået et link med Fareham, som spiller i den Engelske Sydlige Premier Division. Det har givet mig mulighed for at sende en del spillere jeg gerne ville kunne kende hinandens spil, og som var unge, til den samme klub.




Desuden fik vi lejet et hav af yngre spillere ud, der ville spille betydende kampe, frem for vores ungdomskampe, det så jeg som en fordel, og Jan Kristiansen var enig. Vi havde en del snakke over lidt god mad, og lidt til ganen for mit vedkommende, over fremtiden af unge spillere. Ingen af os er vildt begejstrede, selvom at der er nogle gode talenter, så er der ingen kommende Messi eller C. Ronaldo imellem…, og vi vælger derfor at leje dem ud, må være til fordel for dem, og os.




Vores unge spiller, og nyindkøb Paco Martínez, blev augustmåned unge spiller i Vanarama Conference. En god præstation, når man tænker på hvor skidt vi startede. Selv var jeg end ikke i top 3 i forhold til månedens managerpris. Men det kan man vel forvente, når man taber og spiller uafgjort.







Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010