home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 705 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal eller No Deal?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Deal eller No Deal?  (Læst 232959 gange)
Gungner
Gæst
 
Deal eller No Deal?
« : 07 Nov 2006, 18:10 »

Har vi ikke alle prøvet det? En klub byder på ens spiller, men skal man acceptere?
Eller... Man har brug for en spiller, men skal man betale det ønskede beløb?
Jamen lad os da hjælpe hinanden!  Smiley

Man kan komme med et eksempel (og gerne et screenshot) og spørge andre om hjælp...
Så kan vi hjælpe det bedste vi kan...
Jeg vil gerne starte med et eksempel:

Hvilken Klub er du: Chelsea
Spiller: David Beckham
Købe/sælge: Købe
beløb: 100 millioner kroner
Deal eller no deal?

Ville gerne komme med et SS, men det blev ødelagt...
Becks: kampe 28, mål 16... avr: 8.77
« Seneste Redigering: 07 Nov 2006, 18:37 af Gungner » Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1: 07 Nov 2006, 18:15 »

Sådan som han spiller, så vil jeg sige no deal. Prøv at kræv lidt mere for ham, for jeg tror nok at Chelsea er villig til at betale mere Smiley.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #2: 07 Nov 2006, 18:18 »

Er det dig der er Chelsea, eller hvad? For du skal ihf. ikke købe ham, men som Real vil jeg også prøve at presse citronen lidt, og så ellers ud af vagten med ham.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #3: 07 Nov 2006, 18:32 »

Det er mig der er Chelsea
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #4: 07 Nov 2006, 18:38 »

Okay..

Jeg er FCK, og er nået til d. 6. Marts 2008. Det er ikke muligt at købe nogen spillere, så har som sådan intet tilbud fået. Dog har jeg en meget interessant herre i min trup, der konstant tiltrækker andre klubber, og gang på gang vil jeg have helt enorme summer for ham - for ligesom at indikere, at han ikke er til salg, og på denne måde bliver han heller ikke skuffet hvis jeg afslår et tilbud fra en storklub.

Spilleren er MARCUS ROSENBERG, der godt nok har været meget skadet, og han er utrolig målfarlig. Mens han var skadet fandt jeg en ny bomber, der virkelig scorer mange mål, men omvendt er han endnu for ung til at komme helt ind på holdet. Det er Danny Haynes, der har sin force i afslutninger og sin hurtighed, og han scorer ofte.. Desværre er han ikke så stabil, så der kan gå flere runder i mellem han scorer. Hans evt. afløser er derfor ikke i nærheden af ham selv.

Som sagt er jeg kommet i lidt økonomisk uføre. Har simpelthen købt MEGET mere, end jeg har fået solgt, og ligger derfor og roder rundt med 60 millioner på bundlinien. Det er sådan set fint nok, men det giver mig intet til at få etabeleret mit hold i Europa med. Derfor ville 30 millioner kroner, som jeg sagtens bør kunne få for Rosenberg, lune utrolig godt.

Om jeg skal sælge ham eller ej, baseret udelukkende på disse informationer, kan jeg sagtens selv svare på, for det skal jeg. Der hvor problemet opstår, er at mere end 1/3 af holdet har Rosenberg som Favourite Personnel. Jeg er bange for, at hvis jeg sælger Rosenberg bliver alle disse utilfredse, og da de mere eller mindre er meget bærende kræfter på holdet (Ustari, Linderoth, Grønkjær blandt andet), er jeg meget bange for at det vil ses på resultaterne.

Ydermere var Rosenberg også mit første køb som manager i klubben. Jeg er lidt på vildspor. Pengene kunne være meget rare, jeg har en afløser, men vil det få for stor indflydelse i klubben?

Skal jeg sælge eller ej?

Har vi ikke alle prøvet det? En klub byder på ens spiller, men skal man acceptere?
Eller... Man har brug for en spiller, men skal man betale det ønskede beløb?
Jamen lad os da hjælpe hinanden!  Smiley

Man kan komme med et eksempel (og gerne et screenshot) og spørge andre om hjælp...
Så kan vi hjælpe det bedste vi kan...
Jeg vil gerne starte med et eksempel:

Klub: Chelsea
Spiller: David Beckham
Købe/sælge: Købe
beløb: 100 millioner kroner
Deal eller no deal?

Ville gerne komme med et SS, men det blev ødelagt...
Becks: kampe 28, mål 16... avr: 8.77

100 millioner er intet (Siger jeg, mens mit problem drejer sim om 30 millioner) i en klub som Real Madrid. Hvis han har spillet med en Avage Rating på 8.77 og scoret 16 mål, (hvad med assist forøvrigt?) ville det være dumt, hvis du spørger mig. Du finder ikke mange, der kan spille med 8.77 på en periode over 28 kampe. Dette er meget imponerende. Er du Real Madrid, så ville jeg afslå.

Er du Chelsea, ville jeg også afslå. Grunden hertil er at 100 millioner for en spiller, der ikke har meget mere tilbage i sig, og snart kan forvente nedgange fysisk, er lidt for meget, hvis du spørger mig. Jeg er dog lidt i tvivl her, da han har spillet fantastisk i Real Madrid, så hvis du leder efter en kortvarig løsning, så vil han helt sikkert være passende.
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #5: 07 Nov 2006, 21:20 »

hvis du er Real madrid så Deal helt sikkert

men hvis du er Chelsea så No deal det er alt for meget for en så dårlig spiller

Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #6: 07 Nov 2006, 21:44 »

hvis du er Real madrid så Deal helt sikkert

men hvis du er Chelsea så No deal det er alt for meget for en så dårlig spiller



Dårlig? Jeg tvivler på, at du finder mange spillere, der får en average rating på 8.77 efter 26 kampe. :-)
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #7: 07 Nov 2006, 22:20 »

Dårlig? Jeg tvivler på, at du finder mange spillere, der får en average rating på 8.77 efter 26 kampe. :-)

Specielt i FM2007 synes jeg at average rating er faldet generelt.

Med hensyn til dig JG, synes jeg du skal sige nej tak. Som du selv hentyder til vil du gerne være et storhold, og det bliver du ikke ved at sælge ud af dine bedste spillere. Så må du bare sælge nogen flere af dine reserver og skaffe pengene på den måde. Du kan også arrengere en venskabstunering med nogen storhold give dem et lille begyr. Du kan faktisk tjene gode penge på sådan en tunering. (Men hvis man laver mange vil det nok virke urealistisk og ikke sjovt IMO)
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #8: 08 Nov 2006, 10:26 »

Ydermere var Rosenberg også mit første køb som manager i klubben. Jeg er lidt på vildspor. Pengene kunne være meget rare, jeg har en afløser, men vil det få for stor indflydelse i klubben?

Skal jeg sælge eller ej?

Hvis du virkelig mangler pengene, så synes jeg du skal sælge ham, og i stedet købe Ole Martin Årst. (Han bomber vildt for FCK i mit Brøndbyspil).
Han er ganske vist oppe i årerne (over 30 mener jeg), men vil være en kanonerstatning indtil Danny Haynes er helt klar til førsteholdet.

Jeg tror ikke at det vil få for stor indflydelse i klubben hvis du sælger Rosenberg.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #9: 08 Nov 2006, 13:13 »


Ydermere var Rosenberg også mit første køb som manager i klubben. Jeg er lidt på vildspor. Pengene kunne være meget rare, jeg har en afløser, men vil det få for stor indflydelse i klubben?

Skal jeg sælge eller ej?

Jeg ville ikke sælge ham .. Medmindre du selvfølgelig kan finde en erstatning af høj høj klasse, og her tænker jeg en target man, som vil kunne fodre Haynes med gode hovedstødsafleverin ger .. Det har jeg selv haft stor succes med i mit Ipswich spil, og Haynes har det med altid at være det rigtige sted, når han har lært sin makker at kende ..
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #10: 09 Nov 2006, 22:33 »

Hvilken Klub er du: Brøndby
Hvilken klub vi købe: Man City
Spiller: Kasper Lorentzen
Købe/sælge: Købe
beløb: Kontant 2,74 plus 19 mio over 24 mdr plus 40 % af næste salg
Deal eller no deal?

Kaspers: kampe 20, mål 4... avr: 7.05

Har Thomas Rasmussen og Marc Olsen i truppen også..
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #11: 09 Nov 2006, 22:37 »

Hvilken Klub er du: Brøndby
Hvilken klub vi købe: Man City
Spiller: Kasper Lorentzen
Købe/sælge: Købe
beløb: Kontant 2,74 plus 19 mio over 24 mdr plus 40 % af næste salg
Deal eller no deal?

Kaspers: kampe 20, mål 4... avr: 7.05

Har Thomas Rasmussen og Marc Olsen i truppen også..

2,74 millioner plus 19 millioner over 2 år?

Klar no deal!
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #12: 09 Nov 2006, 22:41 »

2,74 millioner plus 19 millioner over 2 år?

Klar no deal!

Enig...
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #13: 10 Nov 2006, 07:54 »

Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #14: 10 Nov 2006, 08:04 »

At sælge Kasper Lorentzen for godt 22 millioner ville været helt skudt i hovedet Opstemt
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010