fejl
Lilleputspiller
|
|
|
HJÆLP
« Svar #2475: 08 Dec 2008, 22:16 »
|
|
hei jeg håber i kan hjælpe mig.. jeg har spillet den ny manager et stykke tid nu men nu kan jeg ikk spille kampene den gå ud af spillet og siger den mangler highlids XML og camara XML osv..
|
|
|
|
|
|
|
|
Magnusa
|
|
Juan Manuel Mata til Arsenal får 80 mio...?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magnusa
|
|
Okay, så er han min nu
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
hei jeg håber i kan hjælpe mig.. jeg har spillet den ny manager et stykke tid nu men nu kan jeg ikk spille kampene den gå ud af spillet og siger den mangler highlids XML og camara XML osv..
du burde nok ha skrevet det her problem i 'skadestuen'. Men det lyder som om du ikke har et godt nok grafikkort
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Hvilket spil er det?
|
|
|
|
|
|
|
|
MilanFanatic
Lilleputspiller
|
|
Hvilken Klub er du: A.C. Milan Spiller: Lorenzo de silvestri Købe/sælge: Købe i form af delejerskab beløb: 150 millioner kroner kontant og et fremtidigt beløb af 50 mio. kr. kan jeg købe de resterende 50 % Eller.. Hvilken Klub er du: A.C. Milan Spiller: Andrea mazzarani Købe/sælge: Købe i form af delejerskab beløb: 180 millioner kroner kontant og et fremtidigt beløb af 50 mio. kr. kan jeg købe de resterende 50 % Deal eller no deal? Og jeg er fremme i Juli 2010
|
|
« Seneste Redigering: 21 Jun 2009, 20:38 af MilanFanatic »
|
|
|
|
|
|
SkovGaards
|
|
Hvilken Klub er du: A.C. Milan Spiller: Lorenzo de silvestri Købe/sælge: Købe i form af delejerskab beløb: 150 millioner kroner kontant og et fremtidigt beløb af 50 mio. kr. kan jeg købe de resterende 50 % Eller.. Hvilken Klub er du: A.C. Milan Spiller: Andrea mazzarani Købe/sælge: Købe i form af delejerskab beløb: 180 millioner kroner kontant og et fremtidigt beløb af 50 mio. kr. kan jeg købe de resterende 50 % Deal eller no deal? Og jeg er fremme i Juli 2010 køb silvestri helt sikkert, bedre og billigere
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
MilanFanatic: Jeg ville sige Lorenzo de Silvestri for han er normalt bedst og i dit tilfælde billigst. Dog kommer det lidt an på hvem der har udviklet sig bedst og om du har brug for en back.
|
|
|
|
|
|
|
|
MilanFanatic
Lilleputspiller
|
|
MilanFanatic: Jeg ville sige Lorenzo de Silvestri for han er normalt bedst og i dit tilfælde billigst. Dog kommer det lidt an på hvem der har udviklet sig bedst og om du har brug for en back.
Jeg har nemlig rigtig meget brug for en højre back eftersom jeg stadig har Zambrotta der, selvom han gør det ganske fint. Men hvordan er det man laver et SS i Manager, så kan i se hvordan de har udviklet sig. Mazzarani har nemlig udviklet sig rigtig meget.
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Jeg har nemlig rigtig meget brug for en højre back eftersom jeg stadig har Zambrotta der, selvom han gør det ganske fint. Men hvordan er det man laver et SS i Manager, så kan i se hvordan de har udviklet sig. Mazzarani har nemlig udviklet sig rigtig meget. Kan du vise et SS af dem? Spiller du med offensive eller defensive backs?
|
|
|
|
|
|
|
|
MilanFanatic
Lilleputspiller
|
|
Kan du vise et SS af dem? Spiller du med offensive eller defensive backs?
Jamen spørger netop hvordan man laver et SS inde i manager, sådan man kan ligge et link ind med det? (: Jamen vil sige det er rimelig balanceret. De skal være med fremme men ikke alt for offensive. Har Vargas på den anden back plads
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Jamen spørger netop hvordan man laver et SS inde i manager, sådan man kan ligge et link ind med det? (: Jamen vil sige det er rimelig balanceret. De skal være med fremme men ikke alt for offensive. Har Vargas på den anden back plads Du trykker på "Print Screen" knappen ved siden af "Scroll Lock" knappen når du er inde på det du vil tage et SS af. Derefter kopierer du billedet ind i fx Paint og derefter gemmer du det i JPG formatet. Så uploader du det på fx billedeupload.dk eller imageshack.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Selvom Mazzarani er dyrere ser han ud til at være bedre. Han ser også ud til at havde et højere spillergennemsnit end Lorenzo så jeg ville købe ham
|
|
|
|
|
|
|
|