|
Jharn
|
|
velencia vil have 790 mil kr for silva er det dumt er eller skal jeg købe ham
No deal! Du kan sagtens finde en spiller, der har samme niveau som Silva, men som er en anelse billigere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
No deal - Du kan sagtens finde gode, måske bedre spillere dér til den halve pris. Jeg har aldrig brudt mig om ham i FM07  der er virkelig også kæmpe forskel med ham fra 07 til 08. i 07 var han knap god nok til valencia. i 08 kan han blive fast mand i alle klubber.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KennWolter
Gæst
|
|
Jeg er barca. Sevilla byder på Deco de byder præsic det han er værd.. deal no deal. jeg bruger ham ikk han er bænkevarmer heele tiden.
Hvis han er helt ude i kulden så deal! Hvis han er fast mand så overvejer jeg kun at sælge når de byder dobbelt af hvad han er værd! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
jeg har lige afsluttet 1 sæson med brøndby. og nu er Ajax kommet med et bud på 60 mil kr. for Danilinho Han var nok min bedste spiller denne sæson.
Deal no deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Deal.
Du kan let finde en erstatning for de penge dér.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
No deal..
behold ham til halvejs af sæson 2 mindst, hvis han er din bedste spiller så hold så meget på ham som du kan
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
jeg tror også det bliver svært at finde en erstatning for ham lige nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lauritse
|
|
så behold ham da ! 
|
|
|
|
|
|
GF <3
|
|
|
|
|
Kasper-J
|
|
Klub: Chelsea FC Sæson: Første Køb/Salg: Salg Spiller: F. Maluda (stav) Værdi: 150 mio. Pris : 150 mio. Køber: Arsenal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Footi
|
|
jeg har lige afsluttet 1 sæson med brøndby. og nu er Ajax kommet med et bud på 60 mil kr. for Danilinho Han var nok min bedste spiller denne sæson.
Deal no deal
Hvis du siger ja, så kig på Goldstein og Sosnin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
Klub: Chelsea FC Sæson: Første Køb/Salg: Salg Spiller: F. Maluda (stav) Værdi: 150 mio. Pris : 150 mio. Køber: Arsenal
no deal, ikk sælg til Arsenal, du risikere prob med dine fans, og desuden er han mere værd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasper-J
|
|
Har også to andre.
Klub: Chelsea FC Sæson: Første Køb/Salg: Salg Spiller: J. Cole Værdi: 120 mio. Pris : 152 mio. Køber: Barce
Og
Klub: Chelsea FC Sæson: Første Køb/Salg: Salg Spiller: Drogba (han er meget utilfreds) Værdi: 125 mio. Pris : 182 mio. Køber: Milan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Har også to andre.
Klub: Chelsea FC Sæson: Første Køb/Salg: Salg Spiller: J. Cole Værdi: 120 mio. Pris : 152 mio. Køber: Barce
Og
Klub: Chelsea FC Sæson: Første Køb/Salg: Salg Spiller: Drogba (han er meget utilfreds) Værdi: 125 mio. Pris : 182 mio. Køber: Milan
Disse to priser er totalt til grin  ... Du skal på ingen måde sælge dem for en sådan pris... Du kan få det dobbelte eller mere for begge spillere... Og så kan Drogba være utilfeds eller jeg  Så nej det må blive no deal
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
Har også to andre.
Og
klart no deal, så heller finde ud af hvad drogba er sur over og prøve at gøre det godt igen.. og ja budene er vildt latterlige
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lauritse
|
|
prøv at pres den lidt op på drogba, hvis han er så utilfreds ? 
|
|
|
|
|
|
GF <3
|
|
|
|