home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 219 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Hvordan skal jeg bruge ham?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan skal jeg bruge ham?  (Læst 18912 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Hvordan skal jeg bruge ham?
« : 09 Jan 2015, 01:14 »

Syntes lidt vi mangler sådan en tråd her, så derfor syntes jeg selvfølgelig vi skulle have en.
 





Carlos Fierro scorer sgu ikke nok. Hvordan bruger folk ham? har i nogle forslag omkring roller, som i ville mene var bedre?
Logged

H A L A   M A D R I D!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #1: 09 Jan 2015, 01:19 »

Syntes lidt vi mangler sådan en tråd her, så derfor syntes jeg selvfølgelig vi skulle have en.
 





Carlos Fierro scorer sgu ikke nok. Hvordan bruger folk ham? har i nogle forslag omkring roller, som i ville mene var bedre?

har du prøvet som fremskudt angriber? Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #2: 09 Jan 2015, 01:40 »

Ja, men problemet er at han bliver jo lukket lidt ude af kampen hvis ikke han får en support rolle. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #3: 09 Jan 2015, 11:39 »

Ja, men problemet er at han bliver jo lukket lidt ude af kampen hvis ikke han får en support rolle. Smiley

Der vil jeg næsten tro det også har noget at gøre med hans bevægelse uden bold Smiley
hvad med en dybdeliggende i suport rolle? Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #4: 09 Jan 2015, 12:32 »

Carlos Fierro scorer sgu ikke nok. Hvordan bruger folk ham? har i nogle forslag omkring roller, som i ville mene var bedre?

Jeg har brugt ham som skarpretter i mit Bordeaux save, der skal jeg love for at der er fart over feltet med ham.



Men jeg kan godt se din bekymring angående han skulle blive for isoleret i en "angrebs" rolle. Jeg ville dog prøve at teste ham i angreb, og så gøre enten én eller begge dine IA's til at være i support. Det burde skabe en nogenlunde balance tror jeg, hvor de tre forreste ikke bliver isoleret fra midtbanen.


Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #5: 09 Jan 2015, 12:59 »

Jeg har gode erfaringer med at bruge den enlige angriber som Falsk 9'er. På den måde får jeg ham godt med i kampen, både som målscorer men også som arkitekt til gode dybdeløb fra min indvendige angribers eller fløjs side Smiley
Logged


southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #6: 09 Jan 2015, 13:05 »

Kan du poste screenshot af spillerens stats?

Hvor meget scorer dine fløje?
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #7: 09 Jan 2015, 17:46 »

Faktisk er han begyndt at scorer, han kvitterede lige med 5 mål i en kamp. Måske skal jeg bare vende mig til at den falske 9'er ikke scorer helt vildt mange mål. Mine fløjspillere scorer en helt del skal lige siges Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #8: 09 Jan 2015, 17:49 »

Faktisk er han begyndt at scorer, han kvitterede lige med 5 mål i en kamp. Måske skal jeg bare vende mig til at den falske 9'er ikke scorer helt vildt mange mål. Mine fløjspillere scorer en helt del skal lige siges Smiley

 Thumbs Up
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #9: 09 Jan 2015, 18:15 »

Skal mine angribere trænes i rollen eller er der en anden rolle som ville være god at træne dem i? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #10: 09 Jan 2015, 18:26 »

Skal mine angribere trænes i rollen eller er der en anden rolle som ville være god at træne dem i? Smiley

Jeg træner altid mine spiller i den pågældende rolle, som jeg ønsker de skal spille. Det er kun, hvis jeg ønsker i en eller anden specifik ting, at jeg ændrer det, ellers træner de kun den rolle Smiley
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #11: 09 Jan 2015, 19:09 »

Jeg træner altid mine spiller i den pågældende rolle, som jeg ønsker de skal spille. Det er kun, hvis jeg ønsker i en eller anden specifik ting, at jeg ændrer det, ellers træner de kun den rolle Smiley

Okay tak Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #12: 09 Jan 2015, 19:10 »

Jeg træner altid mine spiller i den pågældende rolle, som jeg ønsker de skal spille. Det er kun, hvis jeg ønsker i en eller anden specifik ting, at jeg ændrer det, ellers træner de kun den rolle Smiley
Præcis samme her. Det plejer at fungere glimrende. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #13: 10 Jan 2015, 14:54 »

Hvordan bruger i andre Sisto? Er færdig med første halvsæson i Midtjylland, og har spillet ham som invendig angriber i venstre side, men han har "kun" scoret 4 mål, og lavet 4 assists i 14 Superligakampe. Han har dog i samme rolle scoret 5 mål og lavet 4 assists i 8 europæiske kampe imod meget stærkere modstandere. Det virker jo egentlig lidt underligt. Men har i en specifik position og rolle i synes jeg skal bruge ham i?

Jeg overvejer at sælge Igboun, da der er en kæmpe interesse for ham. Pt. bliver Igboun brugt med stor succes som falsk 9'er, og det har udmøntet sig i at han er blevet kåret til "Årets spiller i Superligaen" og "Årets spiller i Afrika". Jeg tænker Sisto har lidt at de samme kvaliteter, så måske han ville kunne overtage den rolle, hvis jeg skoler ham?
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #14: 10 Jan 2015, 16:07 »

Hvordan bruger i andre Sisto? Er færdig med første halvsæson i Midtjylland, og har spillet ham som invendig angriber i venstre side, men han har "kun" scoret 4 mål, og lavet 4 assists i 14 Superligakampe. Han har dog i samme rolle scoret 5 mål og lavet 4 assists i 8 europæiske kampe imod meget stærkere modstandere. Det virker jo egentlig lidt underligt. Men har i en specifik position og rolle i synes jeg skal bruge ham i?

Jeg overvejer at sælge Igboun, da der er en kæmpe interesse for ham. Pt. bliver Igboun brugt med stor succes som falsk 9'er, og det har udmøntet sig i at han er blevet kåret til "Årets spiller i Superligaen" og "Årets spiller i Afrika". Jeg tænker Sisto har lidt at de samme kvaliteter, så måske han ville kunne overtage den rolle, hvis jeg skoler ham?
Jeg brugte ham som fløjspiller support i Brøndby og der scorede han utrolig mange mål, tror det var 35-40 på en sæson. Derefter solgte jeg ham for 250 mill + 30% vidersalg.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010