home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Hvordan skal jeg bruge ham?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan skal jeg bruge ham?  (Læst 18979 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #15: 10 Jan 2015, 16:10 »

Tak for hjælpen. Jeg troede han ville blive sat mere i scene som indvendig angriber, men vil da helt sikkert prøve ham som fløj, nu du har haft så meget succes med det. Smiley
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #16: 10 Jan 2015, 16:19 »

Tak for hjælpen. Jeg troede han ville blive sat mere i scene som indvendig angriber, men vil da helt sikkert prøve ham som fløj, nu du har haft så meget succes med det. Smiley
Personligt er der i mine formationer ikke forskel på om de indvendige eller fløjspillere, i forhold til hvor mange mål de scorer. Når jeg ser kampene i 3D synes jeg de fløjspillere som har indvendig angriber kvaliteter, de vil naturligt stadig trække ind i banen og afslutte, for det ligger bare til dem. Men bruger jeg dem som fløjspillere så synes jeg de får flere nuancer i deres spil.

Ham her min egen akademi spiller http://gyazo.com/a129eff283223e7dc8421b2d97fec16f han scorer utrolig mange mål som fløj selvom han står til at være en dårlig afslutter, for mig er han et eksempel på det med harmoni i spillerrollerne og plads til fløjene, så kan de præstere både som fløjspiller og indvendig angriber, selvom de kun har den ene rolle, det ihvertfald min overbevisning.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #17: 10 Jan 2015, 16:27 »

Det er enlig ret interessant. Jeg har altid set fløjspillere, som nogle der holder sig ude på kanten, og ikke kommer så meget ind til målet. Men nu du siger det, kan jeg egentlig godt følge dig. Rilwan Hassan gør det bedre i Superligaen for mig, når det kommer til både mål og assists, på trods af at Sisto er nogle niveauer bedre i stats og stjerner, og selvom jeg bruger Hassan som fløjspiller.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #18: 10 Jan 2015, 16:28 »

Bruger du forresten Sisto i højre eller venstre side?
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #19: 10 Jan 2015, 16:34 »

Det er enlig ret interessant. Jeg har altid set fløjspillere, som nogle der holder sig ude på kanten, og ikke kommer så meget ind til målet. Men nu du siger det, kan jeg egentlig godt følge dig. Rilwan Hassan gør det bedre i Superligaen for mig, når det kommer til både mål og assists, på trods af at Sisto er nogle niveauer bedre i stats og stjerner, og selvom jeg bruger Hassan som fløjspiller.

Mine angribere scorer også flere mål i en support rolle frem for en angribende rolle, selvom han ligger alene på toppen. Han scorer både selv godt og sætter fløjene i scene.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #20: 10 Jan 2015, 16:35 »

Bruger du forresten Sisto i højre eller venstre side?

Brugt ham i højre for havde ham jeg lige har vist screenshot af i venstre.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #21: 10 Jan 2015, 16:46 »

Mine angribere scorer også flere mål i en support rolle frem for en angribende rolle, selvom han ligger alene på toppen. Han scorer både selv godt og sætter fløjene i scene.
Det kommer meget an på spiller til spiller for mig. Men lige nu har jeg også min angriber i en support rolle, og det fungere fremragende.

Brugt ham i højre for havde ham jeg lige har vist screenshot af i venstre.
Når ja, selvfølgelig. Tunge
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #22: 10 Jan 2015, 17:36 »

Jeg har lige fået købt C. Ronaldo til min klub og ville høre hvordan i tænker han bør anvendes?

Helt oppe foran og i hvilken rolle? Eller ude på kanten? Og hvilken taktik han bedst kommer til udtryk/gør sig bedst i?

Vil jo gerne have op på de 50 mål på en sæson, selvom han er ved at blive lidt gammel Tunge
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #23: 15 Jan 2015, 15:03 »

Jeg er Arsenal i 1. sæson og kunne godt tænke mig at bruge både A. Sanchez, T. Walcott og A. Oxlade-Chamberlain i angrebet. Nogen der har nogle ideer til hvordan det bedst kunne tænkes? Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #24: 15 Jan 2015, 15:18 »

Ved ik om det helt er det du søger, men tænker måske du vil kunne spille Alexis lige bag de to andre og så spille ham som skyggeangriber måske, mener han har vilde stats til det. Og så Theo som Skarpretter og OX som falsk 9'er måske eller dybereliggende. Bare tanker, ved ik om de helt holder.

Måske du også med rette ville kunne bruge nogen af dem på kanten som rumtydere, det ved jeg ikke helt..
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #25: 15 Jan 2015, 15:56 »

Ved ik om det helt er det du søger, men tænker måske du vil kunne spille Alexis lige bag de to andre og så spille ham som skyggeangriber måske, mener han har vilde stats til det. Og så Theo som Skarpretter og OX som falsk 9'er måske eller dybereliggende. Bare tanker, ved ik om de helt holder.

Måske du også med rette ville kunne bruge nogen af dem på kanten som rumtydere, det ved jeg ikke helt..
Okay. Prøver det af Smiley

Måske skal midtbanen også lige nævnes/uddybes. Spiller med 3 centrale midtbaner: J. Wilshere er Fremskudt Playmaker til venstre, Arteta (skal have en der er bedre Wink ) er Centralmidt Auto i midten, A. Ramsey er Fremskudt Playmaker til højre.

Så tror muligvis at der ville komme for meget trængsel i midten hvis jeg valgte dit første forslag, men det må komme på en prøve.

Lige nu spiller jeg med Walcott og Chamberlain på hver der fløj som Kantspillere og Sanchez som Komplet Angriber.
« Seneste Redigering: 15 Jan 2015, 16:01 af hoeven » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #26: 27 Jan 2015, 11:32 »

Hvordan er folks erfaringer med Uffe Bech og Emiliano Marcondes? hvordan skal de spilles?
Ved ikke om jeg skal spillr 4-4-2 eller 4-2-3-1, derfor er jeg i tvivl omkring hvordan de skal bruges.
Emiliano Marcondes skal spille i angrebet hvis jeg spiller 4-4-2, men hvis jeg vil spille 4-2-3-1 så skal han spille på den offensive midtbane.
Uffe skal spille på fløjen i begge taktikker, men 4-4-2 vil han blive brugt som fløj og hvis 4-2-3-1 bliver valgt er jeg i tvivl om det skal være IA eller wing.

Håber nogle kan hjælpe Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #27: 27 Jan 2015, 11:41 »

Hvordan er folks erfaringer med Uffe Bech og Emiliano Marcondes? hvordan skal de spilles?
Ved ikke om jeg skal spillr 4-4-2 eller 4-2-3-1, derfor er jeg i tvivl omkring hvordan de skal bruges.
Emiliano Marcondes skal spille i angrebet hvis jeg spiller 4-4-2, men hvis jeg vil spille 4-2-3-1 så skal han spille på den offensive midtbane.
Uffe skal spille på fløjen i begge taktikker, men 4-4-2 vil han blive brugt som fløj og hvis 4-2-3-1 bliver valgt er jeg i tvivl om det skal være IA eller wing.

Håber nogle kan hjælpe Smiley

Har haft helt vildt gode oplevelser med Uffe Bech som Kant med IA og så som offensiv! Klart en anbefaling til at prøve det!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #28: 13 Feb 2015, 16:11 »

Hvad siger folket om Harry Kane, hvordan skal han bruges?

Jeg spiller et 4-2-3-1 system med kanterne som indvendig angribere..Smiley
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #29: 13 Feb 2015, 19:03 »

Hvad siger folket om Harry Kane, hvordan skal han bruges?

Jeg spiller et 4-2-3-1 system med kanterne som indvendig angribere..Smiley

Er ret sikker på at den taktik kommer til at give dig problemer.
Dine indvendige angribere vil trække ind i banen og der har du så en omc og en angriber, så det bliver 4 spillere på et meget lille område. Hvis du vælger at spille sådan, så skal du finde en måde så de ikke klumper sammen.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010